Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos vaan voimia on, niin kannattaa! Oon sun kanssa samoissa hetkissä, eilen oli dpo 0 ja talleteltiin vasta silloin ja tänään aateltiin.Auttaakohan enää mitään jos yrittää tallettaa tänään? Nyt kp15 mutta ovsplussa siis oli tiistai iltana ja irrotuspiikki silloin aamupäivällä pistetty..en vaan pääse tästä yli
Mulla on flunssainen olo oviksen aikoihin sekä vähän ennen menkkoja. Sellainen, että lihaksia jomottaa, paleltaa ja päätä särkee. Juoksin viime keväänä muutaman kerran koronatesteissä ja myöhemmin oon vasta ymmärtänyt näiden olevan yhteydessä hormonimuutoksiin.Muistelen että joku on kirjoittanut flunssaoireista ovikseen liittyen, mietin vaan onko tää nyt oikeaa flunssaa vai juurikin ovis aikaan liittyen, ei ole kyllä aiemmin ollut tällaista toki voi olla normi flunssaa mutta kun ei mene pahempaan eikä parempaan suuntaan
Mulla todettiin kohdunulkoinen raskaus vasemmassa munanjohtimessa viime kesäkuussa. Metotreksaatti piikillä hoidettiin ja vuoto kesti kaksi kuukautta. Se oli yhtä helvettiä. Tuskainen hellekesä, ei uintia, ei seksiä, rätti housuissa koko ajan.Dpo 8, ehkä. Jouluinen kemiallisen epäilyni olikin sektioarpeen kiinnittynyt kohdunulkoinen raskaus. Helvetin pitkä ja raskas show hoitaa kuntoon. Tähän meni koko tammikuu ja osa tästäkin kuusta. Heti kun vuodot loppui aloitin ovistestit ja viime ke tuli ehkä vahvin ovisplussa ikinä. Voiko olla että kierto on palautunut heti normaaliksi (tai kai sen normaaliuden näkee vasta uuden kierron alkaessa....), onko muilla kokemusta? Olin jo varma että raskautta ei enää ikinä uskalla yrittää mutta kyllä tää vauvakuume vaan on pelkoa vahvempi. Mietityttää vain nyt että piinailenko turhaan jos on epätodennäköistä että oikeaa ovista olisi voinut vielä olla...
Dpo 8, ehkä. Jouluinen kemiallisen epäilyni olikin sektioarpeen kiinnittynyt kohdunulkoinen raskaus. Helvetin pitkä ja raskas show hoitaa kuntoon. Tähän meni koko tammikuu ja osa tästäkin kuusta. Heti kun vuodot loppui aloitin ovistestit ja viime ke tuli ehkä vahvin ovisplussa ikinä. Voiko olla että kierto on palautunut heti normaaliksi (tai kai sen normaaliuden näkee vasta uuden kierron alkaessa....), onko muilla kokemusta? Olin jo varma että raskautta ei enää ikinä uskalla yrittää mutta kyllä tää vauvakuume vaan on pelkoa vahvempi. Mietityttää vain nyt että piinailenko turhaan jos on epätodennäköistä että oikeaa ovista olisi voinut vielä olla...
Hei kaikille!
Olen jo useamman kuukauden lukenut näitä teidän juttuja. Monenlaista tarinaa löytyy. Ja hurjia juttuja. Mielenkiintoista lukea.
On: Olen kohta 38 vuotias, 4 lapsen äiti. Me aloitimme yrityksen 08/21. Meillä nuorimmainen täyttää kohta 1v ja imetän häntä edelleen useita kertoja päivässä ja yölläkin. Ehkä hyvä ehkäisy ollut.. Viime kierrossa otin käyttöön tuon maagisen greippimehun ja törppi tuli heti! Olen ihmeissäni ja innoissaan. En tiedä sitten oliko mehulla vaikutusta.. Nyt siis menossa rv6+2.
Tsemppiä kaikille eri tilanteisiin!
Stressi pois (joo, helppo sanoo..), nauttikaa salmiakista, graavilohesta, alkoholista sillee, että rentouttaa (Ei liikaa)... jättäkää ovistikut kauppaan, suorituskeskeinen/"vauvanteko" seksi pois, greippimehua kannattaa kokeilla, liikuntaa ja sellasia hemmottelujuttuja mistä tykkää, sekä itselle, että miehelle ja kahdenkeskistä aikaa. Tässä jotain vinkkejä ja kukin tyylillään!
Mut voi lisätä listalle piinaamaan. Dpo10.
kiertopäivistä ei tietoa kun ei menkkoja vielä ollut .
mutta greippimehu kiinnostaa, mites vierailija, ihan oikeaa vai sokerista greippimehua?
Onko tolle greippimehun juomiselle jotain "ohjetta"? Meinaan siis, että mihin sen hyöty perustuu ja paljonko sitä pitäisi sitten lipitellä saavuttaakseen hyödyn?
Tissikipeilyt täällä jatkunut, tänään myös sängystä noustessa repäisevää kipua alavatsalla. Alkaakohan tässä vaan mielikuvitus kehitellä oiretta, tulee kyllä pudottua jos ne menkat sitten alkaakin. Kuten luultavaa on.
Mut voi lisätä listalle piinaamaan. Dpo10.
kiertopäivistä ei tietoa kun ei menkkoja vielä ollut .
mutta greippimehu kiinnostaa, mites vierailija, ihan oikeaa vai sokerista greippimehua?
Stressi pois ja tikut kauppaan... Joku ei selkeesti oo koskaan joutunut yrittämällä yrittää.
Onko tolle greippimehun juomiselle jotain "ohjetta"? Meinaan siis, että mihin sen hyöty perustuu ja paljonko sitä pitäisi sitten lipitellä saavuttaakseen hyödyn?
Tissikipeilyt täällä jatkunut, tänään myös sängystä noustessa repäisevää kipua alavatsalla. Alkaakohan tässä vaan mielikuvitus kehitellä oiretta, tulee kyllä pudottua jos ne menkat sitten alkaakin. Kuten luultavaa on.