Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla ei kyllä ole ollut yleensä yhtään oviskipuja. Muuten en ovista varmaan edes huomaisi kuin sitä edeltävästä lisääntyneestä valkovuodosta, joka sit oviksen jälkeen heti vähenee. Tai sit mulla ei vaan tule ovista joka kierrossa...Oletteko laittaneet merkille kuinka monta päivää ennen oletettua ovista kivut alkaa? Ja jatkuuko kivut oviksen jälkeen?
Tänne perheeseen iski korona.Testi itsellä positiivinen ja ovista odotellaan :/ Toistaiseksi aika vähäiset oireet onneksi .
Voikohan korona vaikuttaa ovikseeen tai kiertoon muutenkin?
Oviskivuista: kyllä minulla ainakin välillä kipuilee muutama päivä ennen ovista, kivut on vaan silloin laimeampia.
Mulla jomottelee yleensä eniten just samana päivänä, kun on ovis, mutta joskus voi jomottaa vähän ennen ja jälkeen. Heti oviksen jälkeen menee rinnat kipeäksi ja paisuneiksi.Oletteko laittaneet merkille kuinka monta päivää ennen oletettua ovista kivut alkaa? Ja jatkuuko kivut oviksen jälkeen?
Sinulla on niin vähän aikaa pilsujen lopettamisesta, että kierto voi olla sekaisin vielä niistäkin. Kierrot voi seilata miten sattuu useamman kuukauden, vaikka jokunen kierto olisi normaalimittainen välissä. Itsellä oli ensin 48 päivän kierto ja sitten joka toinen kietoo 23 ja toiset kierrot 27 päivää. Ennen pillereitä aina tasan 27 päivää...Moikka kaikille! Kirjoittelen tänne, kun ajattelin, jos olisi kanssasisareita painimassa tämän kaltaisen asian kanssa. Olen 38 vuotias, koronan juuri sairastanut ja ensimmäisestä lapsesta haaveileva nainen. Tuntuu, että kierto on mennyt ihan sekaisin. Kaksi rokotetta oon ottanut, mutta niistä ei kierrot sekoittuneet millään tavalla, kaiketi senkin takia, kun oli vielä yhdistelmäehkäisypillerit käytössä ja söin niitä yleensä 2-3 laattaa putkeen. Taukoviikolla tuli normaalisti kuukautiset. Lopetin pillerit kokonaan, jonka jälkeen tuli kahdet vuodot kuukauden aikana. Sitten sairastuin koronaan ja sen/tai jostakin muusta syystä johtuen, kuukautisten oletetettuna alkamispäivänä kk ei kuulunut ja varmistelin raskauden mahdollisuutta raskaustesteillä. Aina puhdas nega, mutta vuotoa ei kuulunut. Kipuja kylläkin, sellasta jatkuvaa kunnon menkkajomotusta.
Kierto venyi yli viikolla, melkein kahdella. Ovulaation aikaan alkoi järkyttävät alavatsa kivut, jotka jatkui jatkumistaan. Kivut tietysti jatkuvat edelleen, mutta nyt yhdistän ne kuukautisiin. Vuoto alkoi siis tänään, heti sen jälkeen, kun tein negan raskaustestin. Voiko koronatartunta oikeasti vaikuttaa näin voimakkaasti kiertoon? Elättelin jo toiveita plussasta, mutta tipuin korkealta ja kovaa.
Kai sitten raskautumisen mahdollisuus on tässäkin kierrossa, kunhan ei mene ihan oudoksi. Olo on hämmästynyt, kunnon pms oireineen. V***taa.
Täällä kans tuntuu, että vuoden 2023 ketjuun siirtyminen tulee eteen. Vielä pari kierrosta yrittää vuoden 2022 vauvaa. KP 1 masennukset taas päällä Puol vuotta yritystä takana. Eihän se oikeasti ole pitkä aika. Kyllä vaan silti alkaa hiipimään takaraivoon pelko ettei onnistumista ole tulossakaan. Kuitenkin nyt 8 kiertoa yritetty ja tallettelut menneet nappiin eikä plussan plussaa
Aivan mahtavia uutisia ❤❤Tulin kertomaan iloisia uutisia. Eli ihan pelkkää omanapailua. Melko hissukseen on tullut oltua, sillä meillä on pitkä taival takana. Tämä kierto eiliseen asti meni jotakuinkin näin:
Kp 2-11: munasolujen kypsyttelyä lääkityksen voimin.
Kp 13: munasolujen keräys
Kp 15: alkion siirto (saimme yhden ainoan.)
Kp 17: melkoista nippailua ja nappailua alavatsan alueella. Piti oikein lukea, että milloin alkio voisi kiinnittyä ja lähteet mainitsivat mm. 5. päivän, joka juuri tuolloin keruupäivästä lukien oli meneillään. Näin jälkikäteen ajatellen, se mineistä minein ja sinnikkäin päätti ehkä juuri silloin takertua kiinni. Siltä se oikeasti tuntui.
Kp 18 -26: tissit turvoksissa ja nippasnappas vatsassa edelleen. Mitään en uskaltanut vielä toivoa, vaan pistin oireet tukena käyttämieni hormonien piikkiin. Halusin suojella itseäni ja puolisoani.
Kp 27: sovitusti aamulla verikokeeseen, iltapäivällä tulosten soitto: "Onneksi olkoon, olet raskaana! Ja varataanpas sitten aika varhaisultraan."
Pakkohan mun oli vielä sitten hakea apteekista testi, joka vahvisti verikokeiden tuloksen. Sekin näytti positiivista.
Oireista en osaa sanoa yhtään mitään. Ehkä vähän napakampia ja terävämpiä nippaisuja tuntuu. Aivastaessa tuntuu siltä, että joku minimaalinen osa liikahtaa alavatsassa, mutta siinäpä se. En aiempien pettymysten takia oo niin kauheesti uskaltanut toivoa, mut nyt toivon ja toivon, että se pieni tarrautuja porskuttaa syliin asti ja kietoo meiät tunteiden mylläkkään, josta ollaan haaveiltu jo kauan.
Onnea ja tsemppiä kaikille täällä kirjoitteleville Minun kohdalleni saa nyt laittaa plussan ja toivon sen siellä pysyvän. Maaliskuussa on sitten seuraava etappi eli varhaisultra.
Paljon onnea @83Keiju.
Minä päivänä aloitatte tikuttaa ovista? Mulla vasta 5päivä menossa ja ajattelin jos kahdeksantena aloittaisi? Ennen mulla oli ainakin kierto 28-29 päivää ja menkat kesti sen neljä päivää niinkuin näköjään nytkin meni. Kierron pituudesta en nyt tiedä, toivottavasti en saa nyt selvillekkään vaan tulis plussa