Haaveena vauva 2022

Täällä alkoi tiputtelu, katsotaan onko tänään kp 1 vai huomenna.
Osasin hieman odottaa tätä, kun eilen iski todella kova vauvankaipuu ja epätoivo siitä, ettei vieläkään ole tärpännyt. Tänään taas oli jo paljon parempi fiilis ja outoa, mutta oon tuntenut itseni upeaksi, haluttavaksi ja tsädääm, menkat alkaa 😂 voi hormonit mitä tässä kehossa tapahtuu? 😂 Ihan nurinkurista touhua.
 
Vähän täällä toivo nousi plussasta,kun iltalämpö suusta 37,3 :) aamulämpöjä en ole mittaillut kun herään eri aikoihin ja aiemmin ne sahannut ylös alas.Eihän tuo iltalämpö varmaan mitään kerro voihan olla että olen tulossa vaan kipeäksi:/ mitään flunssaan viittaavia oireita ei kyllä ole :/ Järki sanoo että älä innostu, petyt kumminkin :( Testata en aio kun sitten jos menkat myöhässä..

Yksi asia mihin olen nyt kiinnittänyt huomiota on se että olen ollut ihmeen hyväntuulinen :/ yleensä ennen menkkoja kiukuttaa, menee helposti hermo, itken tosi herkästi yms.. :/
 
vierailija
Vähän täällä toivo nousi plussasta,kun iltalämpö suusta 37,3 aamulämpöjä en ole mittaillut kun herään eri aikoihin ja aiemmin ne sahannut ylös alas.Eihän tuo iltalämpö varmaan mitään kerro voihan olla että olen tulossa vaan kipeäksi:/ mitään flunssaan viittaavia oireita ei kyllä ole :/ Järki sanoo että älä innostu, petyt kumminkin Testata en aio kun sitten jos menkat myöhässä..

Yksi asia mihin olen nyt kiinnittänyt huomiota on se että olen ollut ihmeen hyväntuulinen :/ yleensä ennen menkkoja kiukuttaa, menee helposti hermo, itken tosi herkästi yms.. :/
Milloin sun menkat pitäisi alkaa? Toivottavasti olisi nyt sun vuoro plussaan. Muistan kun joulukuussa syntynyttä aloin odottaa niin olin jotenkin niin rauhallinen. Jotenkin sen vaan tiesin että nyt se plussa tulee.
Kuumeilija40
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Mulla tosi iisit menkat ollu. Vuotoa normaalia vähemmän. Mutta tänään tein positiivisen koronatestin koton, että luulen sen vaikuttavan vuotoon. Tässä sitä miettii et onneks ei tähän kiertoon sitä plussaa sit tullu. Vois olla tukalaa kun olo muutenkin kehno.
 
Mä hiivin tänne varmaan varovaisesti taas haaveilemaan ja kuumeilemaan. Meille piti olla tulossa elokuinen, mutta todettiin ultrassa todennäköinen kkm uuden vuoden jälkeen. Nyt alkoi spontaanisti tulla itsekseen pois, maanantaina olisi ollut kontrolli (joka tosin nyt alkaneen koronan takia olisi myös siirtynyt). En tiiä oliko koronalla sitten joku vaikutus siihen, miksi keskenmeno "käynnistyi" vai oliko vaan huono tuuri..
 
Täällä outoa, sillä tänään ei ole ollut enää mitään oloa, että menkat alkaa. Ei sekäkipua ym. ja aina ovat niin täsmälliset olleet. No, tein nyt illalla testin (rfsu) ja se oli jotenki tosi suttunen..😅 välillä kuvittelin näkeväni jtn ja välillä en. Ja kai olisi viivaa jo selkeämmin kun on dpo 15 tai 16, vaikkakin oli ilmeisen laimea virtsa.

Ärsyttää ettei ole toista tikkua aamuun... En kyllä tiedä mikä juttu, kierto pitenee ehkä - mikä sekään ei olisi haitaksi kyllä. Kuhan ei liikaa pitene😅
 
Mä hiivin tänne varmaan varovaisesti taas haaveilemaan ja kuumeilemaan. Meille piti olla tulossa elokuinen, mutta todettiin ultrassa todennäköinen kkm uuden vuoden jälkeen. Nyt alkoi spontaanisti tulla itsekseen pois, maanantaina olisi ollut kontrolli (joka tosin nyt alkaneen koronan takia olisi myös siirtynyt). En tiiä oliko koronalla sitten joku vaikutus siihen, miksi keskenmeno "käynnistyi" vai oliko vaan huono tuuri..
Voi ei, onpa harmi. Ei oo elämä reilua. :(
 
Lisbeth86
Mulla on kp1. Menkathan sieltä alkoi, lisäks sain kauheen flunssan. Just jaksoin sykkiä töissä. Onneks saan nyt levätä viikonlopun.
Täällä sama homma et menkkojen jälkeen hullut halut ja oviksen aikoihin jo laimentuneet ja kun ovis ohi niin ei oikeen kiinnosta

Tervetuloa uusille, hihkaskaa jos haluutte listoille
Hei, joo, mut voi lisäillä ☺. Kp ilmeisesti tarkoittaa kiertopäivää? Mulla se on kp15. Ensimmäinen lapsi olisi minulle, miehellä on kaksi, eli ensimmäistä yhteistä yritetään.
 
Lisbeth86
Hei kyselen täältä taustalta muistin virkistämiseksi, että miten macaa ja geele Royalea pitikään syödä? Silloin esikoista yrittäessä tuli kokeiltua noita ja muutamaa muuta, mutta en enää muista määriä ja oliko joku esim vain alkukierrossa... Ja pillerinä vai jauheena/hunajamuodossa? Kokeilin silloin jauhetta ja sitä hunajaa.
Kohta vuosi pikku sisarusta yritetty, taas, ja ehkä voi huvikseen yrittää taas jotain vippas konsteja...
Mä oon syöny macaa ihan sen perusohjeen mukaan, en ole googletellut onko raskaustoiveiden suhteen jotain muutosta 🤔. Aloitin 1 tl smoothiehen, nyt syön 1 rkl smoothien joukkoon sekoitettuna. Haarukalla joutuu ekaks sekoittamaan pieneen määrään smoothieta, että jauhe sekoittuu, muuten se jää semmoseksi inhottaviksi klönteiksi. Kuukautisten aikaan viikon tauko.
 
  • Tykkää
Reactions: Tibitii
Lisbeth86
Ihan random avautuminen kun ei saatana missään muuallakaan voi!!!

Sillon kun sitä seksiä PITÄISI harrastaa niin mies ei suostu!! Olin

vielä etukäteen sanonu et tänään olis hyvä tehdä sitä (koska ovis varmaan huomenna tms en tätä sille sanonut kun en halua sille lisäpaineita).
Sanoin et no mä teen kaikki esikoisen iltatoimet ja ruuat ja siivoan kaikki miehen sotkut, pesen pyykit ja käyn tankkaa lähes tyhjän auton kun sillä huomenna töitä, et jos hän vois sitten nopeesti harrastaa seksiä. Antoi ihan loppuun asti ymmärtää et se on ok.
No vittu eipä ollu!

Ja oli jotenkin niin loukkaava siinä tilanteessa kun yritin sitten lähestyä. Semmosella "vittuako kiinnostaa" ilmeellä. Tosi vaikee selittää mut jo katseellaan torjui mut ja sanoi et hän ei lupaa et tulee mitään ja teki kaikkensa ettei siitä tule mitään, oli tosi luotaan poistyöntävä ja lapsellinen.

Varmaan sata kertaa olen antanu sille vaikka miten ei huvita tai väsyttäny ja tästä usein hän on tietoinenkin ja suuttunut jos ei anna AINA. Sama ei sitten päde näköjään toisin päin ja ETENKIN jos yrittää lasta!

Onko niin vitun vaikea ymmärtää että se lapsen tekeminen on aika tiukkaan sidottu siihen oikeaan päivään ja ihan turha on sohia ihan väärään aikaan. Ja jos ei halua lasta niin saatanan lapsellista toimia näin!!

Vittu että ärsyttää kun luo odotuksia et jee nyt se yritys alkaa ja odottaa et tulis raskaaks mut todellisuus on sit tätä et niinä 2-3 tärkeenä päivänä varmaan tahallaan pihdataan.
Mulla kans ensimmäisen kierron aikaan mies oli jotenkin enemmän välttelevö ja halusi laueta muualle kuin sisään, mitä ihmettelin kovasti. Kun menkat alkoi ja nyyhkytin tilannetta aika lohduttomasti, kerroin omista peloista, että entä jos ei onnistukaan ja miten tärkeää tämä asia on minulle…ja että en raskaudu suun tai perseen kautta 😂 (minkä toki mies tietää). Meillä minä olen lähtökohtaisesti se halukkaampi osapuoli, osittain siitäkin syystä otin ovistestin tässä kierrossa käyttöön, että tähdätään sit niille tärkeille päiville ja tärkeelle viikolle. Mutta puhuisin aika suoraan ja olisin sinun tilanteessasi jopa suuttunut miehelle. Nukkuisin sohvalla niin pitkään kunnes on asia selvitetty puhumalla ja mies ymmärtänyt, että tolla tavalla ei toimita 😅. Pitää puhua suoraan, jos lapsentekoon vaikuttaa se, että on itse epävarma tai ei halua. Ei toimia tolla tavalla loukkaavan passiivis-aggressiivisesti 😕. Ihan varmasti kuka tahansa mieskin loukkaantuisi tuossa tilanteessa, kun olisi tehnyt illan mahdollisimman miellyttäväksi ja helpoksi ja toinen on jo väläyttänyt mahdollisuuksia ja h-hetkellä olisi kylmä ja torjuva. Ymmärrän täysin miksi sinua vituttaa.
 
Hmh, mullakin venyy kierto, aamulla tein testin, mutta nega oli. Juuri päiväkin vaihtui, niin kp28 alkoi, saapa nähä, jos ei yöllä ala, niin teen varmaan aamulla taas testin :D

EDIT: Juu, testikin oli taas nega, niin jossain vaiheessa nuo alkaa.
 
Viimeksi muokattu:
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

16.1.2022 Sunnuntai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Mimerkki, 6/21, 3. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Tibitii, 7/12, 2. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
+Guinevere, 9/21, 4. lapsi
+Liljah, 9/21, 3. lapsi
Sinnae, 9/21, 2. lapsi
Leppis-, 9/21, 2. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
Snanniska, 12/21, 4 lapsi
Lisbeth86, 1 lapsi (miehen 3.)
★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Topukka………………………..kp 33/30-38
Mimerkki....................kp 30/29-30
Mimmimami……………….kp 30/29
Sofiika……………………………kp 30/30
Martta83……………………..kp 23/26-27
Tähtipölyä………………….kp 22/28-30
Keksi82………………………..kp 18/28
Lisbeth86…………………..kp 15/?
SandraB…………………….kp 10/27
Snanniska………………….kp 8/28-29
Lumihiutale……………….kp 8/27-28
Leppis-………………………..kp 4/28-30
Selis……………………………kp 3/28
Lili_86………………………..kp 1/30-32
Sofiika……………………….kp 1/30



★★★★★★★★★★★★★

Mimmimami……dpo13
Mimerkki………….dpo12
Keksi82……………..dpo6
 
Viimeksi muokattu:
Negaa aamulla, mut ehkä vielä liian aikaistakin. Sain edellisessä dpo 12 tolla rfsu:n herkällä ihan himmeän haamun joka haalistui kuivuessaan pois (roskis nega siis) ja nyt siis dpo 10 mulla varmaan vasta. Ehkä mulla kehittyy hcg hitaammin tai sit toi frsu ei olekaan niin herkkä kuin väittää koska tuolloin edellisessä sain samana päivänä cb:n nopeaan haalean mutta selkeän plussan ja senhän ei pitäs olla edes yhtä herkkä kuin toi rfsu.
No katsotaan parin päivän päästä miltä sitten näyttää vai alkaako menkat.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut jälleen uusiin kiertoon joutuneille:(

Täällä ei vielä alkanut menkat, mutta selkää särkee ja vatsan puolella jomottelee joten joka kerta kun vessassa käy niin pelkää milloin jää verta paperiin :/ On tää piinaavaa vaikka hyvin varma olo on että uusi kierto jälleen alkaa :( Jos jotain hyvää niin ainakin kierto vähintään 26 päivää:)
 
Pahoittelut jälleen uusiin kiertoon joutuneille

Täällä ei vielä alkanut menkat, mutta selkää särkee ja vatsan puolella jomottelee joten joka kerta kun vessassa käy niin pelkää milloin jää verta paperiin :/ On tää piinaavaa vaikka hyvin varma olo on että uusi kierto jälleen alkaa Jos jotain hyvää niin ainakin kierto vähintään 26 päivää
Oisin voinut kirjoittaa ihan nämä samat sanat :D

Paitsi ei niin jomottele. Välillä aaltoilee huono olo ja myös tuntuu että nyt se vuoto alkaa. Aloin jo miettiä jos onkin ennenaikaiset vaihdevuodet eikä menkkoja ikinä ala. Viime ajat ollu niin runsas vuoto.
 
Harmi, että niin moni muukin on joutunut uuteen kiertoon. :(

@senya Ikävä kuulla. Olen pahoillani teidän puolesta. Voimia ja tsemppiä!

Mulla oli ihmeen lyhyet menkat. Yleensä on 4-5 päivää mutta nyt vain kolme, joista vain noin 1 vrk oikeasti runsasta vuotoa. Eilen loppui iltapäivällä kuin seinään. Oli kuitenkin myös menkkakipuja, joten eiköhän nämä ihan oikeat olleet. Tein silti varmuudeksi testin tänään ja nega oli. Ja silti mietin, että jos olisikin valemenkat niin silloin nyt olisi vasta dpo12. Kauheaa miten sitä toivoo melkein epätoivoisesti, että olisikin ylläriplussa. 🤦‍♀️
 

Yhteistyössä