Haaveena vauva 2022

Mulla on jotenkin kyl toiveikas olo. Vaikka koetan muistuttaa että niin se varmaan tässä vaiheessa olis joka tapauksessa tärppäsi tai ei. Nyt kait dpo 7+ jomotuksia ja tuikkimisia vatsalla välillä, vähän viluttaa mutta tosin on nuhakin kyllä. Äsken pisti itkettämään Ylen Naissotilaat sarjassa RUK:n kurssijuhla 😳

Parina yönä olen nähnyt enemmän unia ja viime yönä älykello kertoi huonosta unesta vaikka nukuin ihan hyvin. Edellinen raskaus teki saman, vaikka tuntui että nukuin hyvin niin kellon mukaan sykkeessä ja sykevaihtelussa näkyi selkeä ero. Tosi tää on vaan pari yötä nyt ja onhan se mahdollista että sama toistuu aina kierron tässä vaiheessa ja tasoittuu kun menkat alkaa. Vuorotyön takia on hankala löytää kaavaa, siksi aamulämpöjen mittailukin olis hankalaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Tibitii ja Selis
Mulla alkoi kevyt vuoto joten taisi olla tässä tämä kierto. 😔 Kp 32 mutta ovulaatio oli taas liian myöhään vasta kp 23. Pitäisi saada sitä aikaistettua ja/tai tukea loppukiertoon, jotta luteaali olisi pidempi. Ärsyttää etten hankkinut apuja kun kävin gynellä tarkastuksessa. Nyt pitää sitten varata ja maksaa uusi aika.
 
Mulla alkoi kevyt vuoto joten taisi olla tässä tämä kierto. Kp 32 mutta ovulaatio oli taas liian myöhään vasta kp 23. Pitäisi saada sitä aikaistettua ja/tai tukea loppukiertoon, jotta luteaali olisi pidempi. Ärsyttää etten hankkinut apuja kun kävin gynellä tarkastuksessa. Nyt pitää sitten varata ja maksaa uusi aika.
Pahoittelut, jos uusi kierto alkaa. Olisko mahdollista saada vaikka puhelinaika samalle gynelle, jolla kävit. Ei tarvitsisi maksaa käynnistä. Mulla on Luget käytössä tukemaan lyhyttä luteaalivaihetta/ keltarauhasen toimintaa
 
  • Tykkää
Reactions: sinnae
Lisbeth86
Moikka!
Olen aivan uusi tulokas palstalla, yritetään siis avopuolison kanssa ensimmäistä yhteistä lasta, minä olen lapseton ja miehellä on kaksi entisestä suhteesta. Kierrukka poistettiin joulukuun alussa (2021), siitä kierrosta en tullut raskaaksi. Olen asian suhteen hieman malttamaton, koska en ole enää turhan nuori, joten tässä kierrossa otin ovulaatiotestit käyttöön. Ihmettelen vain, kun eilen iltapäivällä näytti ensimmäistä kertaa selkeää plussaa, toinen viiva oli yhtä tumma mitä kontrolliviiva. Aikaisempina päivinä toinen viiva on ollut selkeästi ohuempi…puuhailtiin eilen, kun pääsin illasta kotiin. Tänään ovistesti näytti jo negaa, testasin noin 20 h edellisestä testistä…voiko huippuvaihe todella mennä noin nopeasti ohi? Jos tässä kierrossa ei tärppää, kannattaisiko tikuttaa kahdesti päivässä? Olen ihan ummikko kaiken suhteen 😄. Mutta vaivakuume on kova!
 
vierailija
Moikka!
Olen aivan uusi tulokas palstalla, yritetään siis avopuolison kanssa ensimmäistä yhteistä lasta, minä olen lapseton ja miehellä on kaksi entisestä suhteesta. Kierrukka poistettiin joulukuun alussa (2021), siitä kierrosta en tullut raskaaksi. Olen asian suhteen hieman malttamaton, koska en ole enää turhan nuori, joten tässä kierrossa otin ovulaatiotestit käyttöön. Ihmettelen vain, kun eilen iltapäivällä näytti ensimmäistä kertaa selkeää plussaa, toinen viiva oli yhtä tumma mitä kontrolliviiva. Aikaisempina päivinä toinen viiva on ollut selkeästi ohuempi…puuhailtiin eilen, kun pääsin illasta kotiin. Tänään ovistesti näytti jo negaa, testasin noin 20 h edellisestä testistä…voiko huippuvaihe todella mennä noin nopeasti ohi? Jos tässä kierrossa ei tärppää, kannattaisiko tikuttaa kahdesti päivässä? Olen ihan ummikko kaiken suhteen . Mutta vaivakuume on kova!
Voi mennä ohi nopeamminkin.
Itselläni saattaa aamulla olla nega, päivällä plussa ja illalla taas nega.

Usein kannattaa testata 2x päivässä Kun viiva alkaa tummenemaan.

Malttia! Voi mennä useampikin kuukausi ennen plussaa.
 
Lisbeth86
Voi mennä ohi nopeamminkin.
Itselläni saattaa aamulla olla nega, päivällä plussa ja illalla taas nega.

Usein kannattaa testata 2x päivässä Kun viiva alkaa tummenemaan.

Malttia! Voi mennä useampikin kuukausi ennen plussaa.
Huojentavaa kuulla, että tämä voi olla ihan normaalia. Jos nyt ei tärppää, niin testaan seuraavassa kierrossa kahdesti, kun viivat alkavat tummumaan.

Yritän olla stressaamatta. Oma ikä ja se, että yritän ensimmäistä lasta kieltämättä aiheuttaa enemmän paineita ja epävarmuutta. Raskautta ei olisi kyllä voinut yrittää yhtään aikasemmin…
 
Voi mennä ohi nopeamminkin.
Itselläni saattaa aamulla olla nega, päivällä plussa ja illalla taas nega.

Usein kannattaa testata 2x päivässä Kun viiva alkaa tummenemaan.

Malttia! Voi mennä useampikin kuukausi ennen plussaa.
Tässä olikin paljon vastauksia samoihin juttuihin, mitä itse mietin. Ostin digitaalisia "hymynaama"-ovistestejä ja tein ensimmäisen aamulla (kp11), koska eilen alkoi selkeästi enemmän olla kirkasta limaa (semmosta joustavaa, jonka ajattelisin olevan ovikseen liittyvää). Testi näytti kuitenkin negaa ja mietin, koska teen uuden testin. Viime kierrossa liuskatesteillä en bongannut ovista, vaikka limaa oli samaan tyyliin ja tämäkin kierron puolivälissä. Silloin tein testejä 5kpl vähä vaihtelevin välein. Nyt kunnon body hackerinä olis tavotteena bongata ovis ja ehkä se näillä paremmilla testeillä vois onnistuakin ainakin selvemmällä tuloksella.. 😁
 
@Leppis- & @Elsa96 onko testailtu jo???

Entä minä tilanne @Lili_86, onko testattu? Menkat pysyny pois?

Oma olotila: edelleen jomottelee vasemmalle puolelle alavatsaan. Kumartaminen ja kyykkääminen tuntuu ikävältä. Ei menkkoja vielä. Ja maltoin olla aamulla testaamatta.
Ei oo vielä menkat alkaneet, flo ennustaa niiden alkavan maanantaina. Oon myös malttanut olla ostamatta testejä kotiin. Ajattelin, että kestän paremmin alkavat menkat kuin negatiivisen testin tuijottelun. Viime kierrossa taisin neljä liuskatestiä tehdä loppukierron eri päivinä ja olin niin allapäin, kun ei toista viivaa niihin piirtynyt.

Olo on ollut aika oireeton tässä loppukierrossa. Välillä on jotain juilimista/jomotusta tuntunut ja eilen illalla oli kuumeinen olo, mutta en silti suuria odota.
 
Moikka!
Olen aivan uusi tulokas palstalla, yritetään siis avopuolison kanssa ensimmäistä yhteistä lasta, minä olen lapseton ja miehellä on kaksi entisestä suhteesta. Kierrukka poistettiin joulukuun alussa (2021), siitä kierrosta en tullut raskaaksi. Olen asian suhteen hieman malttamaton, koska en ole enää turhan nuori, joten tässä kierrossa otin ovulaatiotestit käyttöön. Ihmettelen vain, kun eilen iltapäivällä näytti ensimmäistä kertaa selkeää plussaa, toinen viiva oli yhtä tumma mitä kontrolliviiva. Aikaisempina päivinä toinen viiva on ollut selkeästi ohuempi…puuhailtiin eilen, kun pääsin illasta kotiin. Tänään ovistesti näytti jo negaa, testasin noin 20 h edellisestä testistä…voiko huippuvaihe todella mennä noin nopeasti ohi? Jos tässä kierrossa ei tärppää, kannattaisiko tikuttaa kahdesti päivässä? Olen ihan ummikko kaiken suhteen . Mutta vaivakuume on kova!
Ovis voi tosiaan mennä nopeasti ohi. Tuo oikea ajoitus tuntuu välillä olevan ihan silkkaa magiaa😅 mulla on säännöllinen kierto ja tikutan ovista Cb:n hymynaamatestillä. Musta tuntuu, että mullakin on joku ennätysnopee ovis. Tunnen sen kyllä, mutta eipä se auta jos irtoaa kesken työpäivän ja on vasta illalla kotona. Oon ymmärtänyt, että just tän takia kannattaa alkaa hommiin reilusti ennen h-hetkeä.Olin vähän epätoivoinen ja otin tässä kuussa greippimehun käyttöön. Katsotaan onko se avain onneen🙈
 
Nyt en voinut enää vastustaa testaamista. Ihan todella haalea haamu tai viivanpaikka näkyy, mutta on niin heikko etten juuri kuvaa siitä saa. Tiedä sitten onko se oikeasti yhtään mitään, mulle kun noita viivanpaikkoja on tullut niin monta. 🙄 Väsymys on kyllä eilen ja tänään ollut kauhea, sohvalle oon sammunut molempina päivinä. Yleensä näin ei käy kesken päivän. Ja tuo väsy on ainoa ”oire” joka oli esikoisen aikaan ennen kuin olin testiä tehnyt. Pettymys on kyllä jälleen kova, jos tämäkään kierto ei tuota tulosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
Eräs hedelmällisyyslääkäri on sanonut, että ovulaatio kannattaa testata klo 10-14 välillä ja se riittää kun saa sen ekan vahvan viivan niin lopettaa tikutuksen.
Itsekin odotan mielenkiinnolla miten nuo vilkkuvat ovistestit toimii. Joka kk olen oviksen saanut jne, mutta onko muilla tätä ongelmaa kun kierron alussa on suuri halu ja ovulaation kun päästään on jo aika loppu😅 Siksi oma tavoite on nyt seuraavaksi pidättäytyä kierron ekat 10 päivää ja sit antaa mennä. Aion olla vahva.
 
  • Haha
Reactions: kANaNdA
Tänään dpo 7 ja oli pakko tehdä nyt illalla testi, hyvin haalea viiva(npaikka). Testaamiseen ajoi kertaalleen oksentaminen ja tosi kaamee väsymys, sekä rintakehään tullut samanlaista hormoninäppyä kun viime raskaudessa. Järki yrittää jarrutella ja toppuutella, sekä toitottaa että nää on vaan tosi rajut pms-oireet. Tunteet yrittää pistää hanttiin ja elätellä toiveita. 🥺
 
Lisbeth86
Ovis voi tosiaan mennä nopeasti ohi. Tuo oikea ajoitus tuntuu välillä olevan ihan silkkaa magiaa mulla on säännöllinen kierto ja tikutan ovista Cb:n hymynaamatestillä. Musta tuntuu, että mullakin on joku ennätysnopee ovis. Tunnen sen kyllä, mutta eipä se auta jos irtoaa kesken työpäivän ja on vasta illalla kotona. Oon ymmärtänyt, että just tän takia kannattaa alkaa hommiin reilusti ennen h-hetkeä.Olin vähän epätoivoinen ja otin tässä kuussa greippimehun käyttöön. Katsotaan onko se avain onneen
Mä otin kanssa macat ja vitamiinit ja jonkun vehnäorasöljyn 😅. Mulla myös tuli ovulaatiosta selvät oireet plussan jälkeen, ennen puuhailua oli vasemmalta puolelta munasarjan kohdalta vatsa kipeä ja vatsan turvotusta, tänään sitä ovikselle tyypillistä limaa…saas nähdä ehdittiinkö. Sattumalta hommailtiin myös sunnuntaina, joten ei ollut liian pitkä väli edelliseen. Noh, aika näyttää.
 
Lisbeth86
Eräs hedelmällisyyslääkäri on sanonut, että ovulaatio kannattaa testata klo 10-14 välillä ja se riittää kun saa sen ekan vahvan viivan niin lopettaa tikutuksen.
Itsekin odotan mielenkiinnolla miten nuo vilkkuvat ovistestit toimii. Joka kk olen oviksen saanut jne, mutta onko muilla tätä ongelmaa kun kierron alussa on suuri halu ja ovulaation kun päästään on jo aika loppu Siksi oma tavoite on nyt seuraavaksi pidättäytyä kierron ekat 10 päivää ja sit antaa mennä. Aion olla vahva.
Hah, mulla on samaa 😂. Kuukautisten jälkeen tunnen itseni kyltymättömäksi nymfoksi ja juuri ennen ovulaatiota ja oviksen aikoihin halut hetkeksi vaimenevat, just mietin tänään, että onpa hassua.
 
  • Haha
Reactions: Tibitii
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

14.1.2022 Perjantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Mimerkki, 6/21, 3. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Tibitii, 7/12, 2. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
+Guinevere, 9/21, 4. lapsi
+Liljah, 9/21, 3. lapsi
Sinnae, 9/21, 2. lapsi
Leppis-, 9/21, 2. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
Snanniska, 12/21, 4 lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Topukka………………………..kp 31/30-38
Lili_86………………………..kp 29/32-34
Mimerkki....................kp 28/29-30
Mimmimami……………….kp 28/29
Sofiika……………………………kp 28/30
Martta83……………………..kp 21/26-27
Tähtipölyä………………….kp 20/28-30
Keksi82………………………..kp 16/28
SandraB…………………….kp 8/27
Snanniska………………….kp 6/28-29
Lumihiutale……………….kp 6/27-28
Leppis-………………………..kp 2/28-30
Selis……………………………kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★

Lili_86………………..dpo12
Mimmimami……dpo11
Mimerkki………….dpo10
Keksi82……………..dpo4
 
Viimeksi muokattu:
Eilen luulin et nyt alkaa menkat, juili mahaa siihen malliin. No illalla sitten tulikin pyyhkiessä hiukan verta. Ja sen jälkeen ei mitään 😱. En edes tajunnut aamulla testatata kun luulin et eilen alko menkat mut kuukupissa ei ollu mitään.
 
Mulla kans heti menkkojen jälkeen nousee halut tappiin ja sit oviksen aikoihin(luulisin, en oo tikuttanu) ei kiinnostais yhtää ja ärsyttää vaan.

Viime kierto oli 26pv, nyt ois kp26. Vähä ois olo, et tänään alkaa. Oishan se aikamoinen tuuri, jos ois tärpänny, koska ei mitään hajua oviksesta ja kerran vaan heiluteltiin peittoa, ja sekin oli aika loppupäivistä omien veikkausten mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Tibitii
Mulla sama että menkkojen jälkeen halut ja oviksen kohdalla ei enää jaksaisi.

Dpo4 ja aika matelee. Kohtukipuja ollut.

Perheeseen saapui myös korona, ja odotellaan omia oireita, tuleeko niitä. Ei, tarvitse miettiä sitä kolmosrokotteen ottoa ainakaan enää!

Kaipaan ihan hulluna raskautta. Pientä jännitystä ja toiveikasta oloa. Kaikkea sitä googlailua vauvan kamppeista yms.
 
Mullakin tänää kp 26 ja toivon ettei vielä tänään alkais vaan huomenna. Toki toivon ettei ala silloinkaan, mutta tuntemus on ollut se, että kyllä ne alkaa. Oisin kyllä kuvitellut et nyt lomalla jos koskaan ois tärpännyt, mutta jos ei niin ei, tamppoonin ostoon ja kohti uusia pettymyksiä 😄
 
Mulla on kumma olo 😬 nyt on kp 28 mutta varmaan vasta dpo8, luteaaliaika mulla ollut sen 13-14pv joten voisi olettaa että menkat olis tulossa vasta n.6pv päästä. Mulla ei yleensäkään ole ollut kivuliaat menkat eikä menkkajuilintaa oikeastaan ennen kuin alkaa vuotaa.

Nyt eilen oli alavatsalla outoa tunnetta, ei menkkajuilintaa muttei mitään kivaa kuplintaa tai sellaista, en vihlomiseksikaan kuvailisi. Sellainen lievä "tunnen alavatsan koko ajan" olo. Tänään aamusta ehkä vähän menkkamaisempaa muttei silti ihan. Ja nyt tuntuu että vasemmalle ihan kuin polttelee, siellä enimmät tuikkaukset olleet joten epäilen ovuloineeni myös vasemmalta. Selänkin puolella on jonkinlaista tuntemusta ja eilen makoillessa tuntui nivusiin tuikkauksia. Ooomituista!

Aiemmassa raskaudessa luulen tunteneeni kiinnittymisen, voisikohan tää nyt olla sitä 😮 kovasti tietenkin toivoisin. Viime kierrossa ei ainakaaan ollut mitään tällaista. Viime kierrossa myös kohdun limis oli varmaan tosi ohut vuodosta päätellen, nyt jos se on parempi, mikä tietysti olisi kiinnittymiselle hyvä, niin ehkä sekin toki yksin voi tehdä jotain tuntemuksia 🤔 Tai sitten vaan ovis oli myöhässä mut menkat ajallaan ja alan sunnuntaina sittenkin vuotaa 🤷🏻‍♀️
 
Mulla sama että menkkojen jälkeen halut ja oviksen kohdalla ei enää jaksaisi.

Dpo4 ja aika matelee. Kohtukipuja ollut.

Perheeseen saapui myös korona, ja odotellaan omia oireita, tuleeko niitä. Ei, tarvitse miettiä sitä kolmosrokotteen ottoa ainakaan enää!

Kaipaan ihan hulluna raskautta. Pientä jännitystä ja toiveikasta oloa. Kaikkea sitä googlailua vauvan kamppeista yms.
Mulla ihan sama fiilis. Kaipaan raskautta tosi paljon ja sitä aikaa ylipäätän. Toivottavasti se meille pian koittaa! En tiedä testaisko tänään vai yrittäskö odottaa huomiseen tai sunnuntaihin. Luulisin että silloin pitäis jo jotain näkyä.
 
Täytyy jälleen todeta, että tämä palsta on kultaakin kalliimpi vertaistuessa. Itsellä myös tuota ovisajan haluttomuutta ja ajattelin, olenko jotenkin epänormaali, kun halut pitäisi olla korkeimmillaan oviksen aikaan. Uskon, että osittain paine siitä, että tallettelut osuvat hyville päiville aiheuttaa haluttomuutta. Onneksi seksi kuitenkin on aina huippu kivaa ja nautinnollista, kun siihen ryhtyy☺ ja tässä kierrossa ainakin huomasi tuon turnaus väsymyksen, tuli aivan liian ahkeraan puuhailtua menkkojen jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Tibitii
Mulla on kp1. Menkathan sieltä alkoi, lisäks sain kauheen flunssan. Just jaksoin sykkiä töissä. Onneks saan nyt levätä viikonlopun.
Täällä sama homma et menkkojen jälkeen hullut halut ja oviksen aikoihin jo laimentuneet ja kun ovis ohi niin ei oikeen kiinnosta 🤦‍♀️

Tervetuloa uusille, hihkaskaa jos haluutte listoille 🤗
 
Mulla on sama homma noiden halujen kanssa, alkukierrosta himottaa, sitten se hiipuu.

Täällä ei vielä ole menkat alkaneet, mutta menkkoja enteilevä orastava päänsärky astui kuvioihin aamulla. Eiköhän se täti sieltä kurvaa paikalle.
 

Yhteistyössä