Haaveena vauva 2022

Kp 28/25-28 ja edelleen jomottelee ja särkee ,vuoto ei ole alkanut:/ aamulämmön otin huvikseni joka oli 36.9.
Pakko sen vuodon on huomenna alkaa ,ei tällasella jomotuksella voi olla raskaana tai ainakaan ei voi kaikki olla hyvin pitkin päivää on lorahdellut valkkaria ja olenkin luullut että vuoto alkaa mutta ei :/
Mulla on tässä loppukierrossa ollu enemmän kipuja alavatsalla kuin aiemmissa ennen menkkoja. Itseasiassa mulla ei oo menkat varoitellu tulemisestaan kipuilulla ollenkaan. Nyt on kaikenlaisia tuikkauksia, vetoa, vihlontaa ja ihan "kohdun kiristystä" ollut. Ei kovia mutta kuitenkin sellaisia ettei huomaamatta voi olla. Olisipa nää nyt molemmilla sitä toivotuinta ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Kp 28/25-28 ja edelleen jomottelee ja särkee ,vuoto ei ole alkanut:/ aamulämmön otin huvikseni joka oli 36.9.
Pakko sen vuodon on huomenna alkaa ,ei tällasella jomotuksella voi olla raskaana tai ainakaan ei voi kaikki olla hyvin pitkin päivää on lorahdellut valkkaria ja olenkin luullut että vuoto alkaa mutta ei :/
Oi että ♡ jospa nyt olisi vihdoin teidän vuoro ♡♡♡ Pidän peukkuja ja varpaatkin pystyssä että olisi tärppi käynyt ♡
 
  • Rakkaus
Reactions: Fazeriina82
Hei täällä kans kakkosen yritys alkoi heinäkuusta (salaa toivoin jo kesäkuussa), ja odottavan aika on pitkä.. Mulla alkoi tosin jo yk 9, koska ollut kierto 25-26 pv.

Jotenkin sitä on tottunut jo pettymään, eikä tunne niin suurta surua kuin alkuun, kun kuvitteli tulevansa heti raskaaksi. Ja ihmeellisesti kuitenkin löytyy aina se positiivinen asenne uuteen kiertoon. Ehkä se, että on olo parantunut kun mm. Syönyt nyt rautaa. Kävin mittaamassa ferritiinit ja niitä piti nostaa ja olo on ollut paljon parempi ja tuntuu, että keho kyllä tästä voimistuu.

Mä otin nyt eka kertaa käyttöön ne ovulaatiotestit mihin tulee hymynaama ja koitan oikeasti tähdätä parhaisiin päiviin ne rakkauden siemenet. Vaikka ne tikkutestit näytti kans aina ovulaation, mutta hämää se kun aina kuitenki näkyy se himmeä viiva, vaikka ovulaatioon oisi vielä aikaa.
Oon huomannut tuon saman, että pettymys ei oo enää kovin kova, kun menkat alkaa. Käynyt läpi jo ajatuksia siitäkin, että jos raskautuminen ei enää jostain syystä onnistu.
Mulla on ollut myös ferritiinin kanssa ongelmia ja viime kesänä on edellisen kerran tarkistettu ne. Koko ajan syön rautaa ja olo on onneksi kohentunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Tibitii
Jos jomottelu johtuu kohdun kasvusta. Pidetään peukkuja pystyssä että olisi plussa. Milloin testaat?
En ole vielä päättänyt milloin testaan mikäli menkat ei ala :/ Kaapissa 1 joku liskatesti joka jäänyt sinne pyörimään.Apteekkiin varmaan suuntaan huomenna mikäli ei ala päivän aikana vuoto.Pelko ja jännitys on tosi suuri että aamulla alkaakin vuoto :(
 
Mulla on tässä loppukierrossa ollu enemmän kipuja alavatsalla kuin aiemmissa ennen menkkoja. Itseasiassa mulla ei oo menkat varoitellu tulemisestaan kipuilulla ollenkaan. Nyt on kaikenlaisia tuikkauksia, vetoa, vihlontaa ja ihan "kohdun kiristystä" ollut. Ei kovia mutta kuitenkin sellaisia ettei huomaamatta voi olla. Olisipa nää nyt molemmilla sitä toivotuinta ❤
Mulla on monena nega kiertona ollut repäisy kipuja, sukkapuikko pistoja yms..ennen vuodon alkua.Nyt vaan vatsan ja selän jomotteluja:/
Tänään maito tuoksui oudolle samoin maskin läpi haisi joku haju tosi pistävälle jota työkaveri ei haistanut ollenkaan :/ Olen kyllä hajuherkkä ihminen muutenkin ja yleensä PMS oire tuo hajuherkkyys.
 
En ole vielä päättänyt milloin testaan mikäli menkat ei ala :/ Kaapissa 1 joku liskatesti joka jäänyt sinne pyörimään.Apteekkiin varmaan suuntaan huomenna mikäli ei ala päivän aikana vuoto.Pelko ja jännitys on tosi suuri että aamulla alkaakin vuoto
Minäkin täältä taustalta jännäilen siun puolesta ❤ Olisi niin teidän vuoro jo ❤
Toivottavasti ei menkat ala!
 
  • Rakkaus
Reactions: Fazeriina82
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

18.1.2022 Tiistai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Mimerkki, 6/21, 3. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Tibitii, 7/12, 2. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
+Topukka, 9/21, 2. lapsi
+Guinevere, 9/21, 4. lapsi
+Liljah, 9/21, 3. lapsi
Sinnae, 9/21, 2. lapsi
Leppis-, 9/21, 2. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
Snanniska, 12/21, 4 lapsi
Lisbeth86, 1 lapsi (miehen 3.)
★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Mimerkki....................kp 32/29-30
Mimmimami……………….kp 32/29
Martta83……………………..kp 25/26-27
Tähtipölyä………………….kp 24/28-30
Keksi82………………………..kp 20/28
Lisbeth86…………………..kp 17/?
SandraB…………………….kp 12/27
Snanniska………………….kp 10/28-29
Lumihiutale……………….kp 10/27-28
Leppis-………………………..kp 6/28-30
Selis……………………………kp 5/28
Elsa96.............................kp 5/28-31
Lili_86………………………..kp 3/30-32
Sofiika……………………….kp 3/30



★★★★★★★★★★★★★

Mimmimami……dpo15
Mimerkki………….dpo14
Keksi82……………..dpo8
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussasta @Topukka 😍

Toivottavasti myös @Mimmimami sulla plussa vahvistuu, näyttää niin lupaavalta 🙏🏻

Ja ompa @Fazeriina82 sulla jännät paikat, miten just nyt saatto käydä testin kanssa noin huono tuuri ettei toiminu 😂😱

Koronapäivä 5 menossa. Kierto alkaa olee ohi ja tässä oon miettiny et vaikuttaako tää jotenki yritykseen? Onko jollain tietoa et uskaltaako heti tähän perään yrittää? Oviksen varmaan reilu viikko ainakin vielä aikaa. Yritin tossa ettiä asiasta tietoa mut ei osunu silmään ku googlailin.
 
Onnea plussasta @Topukka

Toivottavasti myös @Mimmimami sulla plussa vahvistuu, näyttää niin lupaavalta

Ja ompa @Fazeriina82 sulla jännät paikat, miten just nyt saatto käydä testin kanssa noin huono tuuri ettei toiminu

Koronapäivä 5 menossa. Kierto alkaa olee ohi ja tässä oon miettiny et vaikuttaako tää jotenki yritykseen? Onko jollain tietoa et uskaltaako heti tähän perään yrittää? Oviksen varmaan reilu viikko ainakin vielä aikaa. Yritin tossa ettiä asiasta tietoa mut ei osunu silmään ku googlailin.
@Selis en usko että vaikuttaa erityisesti mitenkään. Tuskin on sen kummempi kuin influenssa olisi ollut, yrityksen kannalta. Tilanne on hieman eri kuin jos sairastaa raskaana ollessa. Yritystä siis vaan ellei joku lääkäri jostain syystä muuta sano.

Mulls edelleen se olo vaan että raskaana voisin olla. Jotenkin rauhallisen luottavainen. Tänään viluttaa ja väsyttää, rinnoissa ehkä epätavallisia muutoksia jotka mieskin huomasi (ennen mua...). Menkkafinnejä ei ole ilmaantunut. Epäilen että kiinnittymiskipuja oli to-pe, eli vasta nyt vähitellen alkais hcg nousta ja oireita raskauden suuntaan tulla jos on tärpännyt. Torstaina testaan jos ei menkat ole alkaneet
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
Saako tänne liittyä tällee mattimyöhäsenä? Yritystä takana nelisen kuukautta, huomenna pitäis viimeistään alkaa menkat. Viimeset pari viikkoa ollu tosi selkeitä ”raskausoireita”, mutta testit näyttää negaa. Turhautuminen on vahvasti läsnä ja toivoisin vaan, että ne menkat nyt alkaisi, niin voisi alottaa taas uuden kierron ja yrityksen😬
 
Mulla myös oli viimeksi toi violetti ja oli kyl hyvä vaikken pysyvää hymyä siihen saanutkaan, mut mietin vaan että mikä se ero. Mut sillä jatkan.
Tuliko Eleveniltä nopeasti?
Itseasiassa heiltä tuli pahoitteluviesti tilauksen viivästymisestä, mutta silti tuli viikossa kuitenkin.

Ite valitsin ton, koska jotenkin se vaikutti "parhaimmalta" ja ajattelin, että sillä nyt sitten jonkin niistä neljästä hedelmällisimmästä päivästä bongaa. Heti kolmas yritys olikin täys hymy, vaikka sitä edelliset kaksi päivää oli negoja. Viivatesteillä en saanut tulosta ollenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Sofiika
Hain apteekista testin ja tein nyt illalla koska vuotoa ei ole näkynyt.Niin nega kun olla voi:( Ensimmäistä kertaa menkat myöhässä ja toivo jo nousi mutta ilmeisesti tämä on nyt jotain muuta kun raskaus :(
Dpo on varmaan jo 15 joten kai se plussa olisi jo näkynyt:(
Ostin kaupasta lohtu suklaa patukan ja söin sen .
Olisi sitten vuoto alkanut jo aiemmin niin en olisi elätellyt edes mitään toiveita :(

Oli se apteekin oma puikko testi .Näkyykö siinä testissä aina se väritön viivan paikka? Purin testin ja se viivan paikka siinä näkyi :/
 
Itseasiassa heiltä tuli pahoitteluviesti tilauksen viivästymisestä, mutta silti tuli viikossa kuitenkin.

Ite valitsin ton, koska jotenkin se vaikutti "parhaimmalta" ja ajattelin, että sillä nyt sitten jonkin niistä neljästä hedelmällisimmästä päivästä bongaa. Heti kolmas yritys olikin täys hymy, vaikka sitä edelliset kaksi päivää oli negoja. Viivatesteillä en saanut tulosta ollenkaan.
Mulla kävi kanssa noin viivatesteillä, että ei vaan onnistunut.
Täytyy laittaa tilausta menemään että ehtii oikeaan aikaan tulla.
 
vierailija
Hain apteekista testin ja tein nyt illalla koska vuotoa ei ole näkynyt.Niin nega kun olla voi Ensimmäistä kertaa menkat myöhässä ja toivo jo nousi mutta ilmeisesti tämä on nyt jotain muuta kun raskaus
Dpo on varmaan jo 15 joten kai se plussa olisi jo näkynyt
Ostin kaupasta lohtu suklaa patukan ja söin sen .
Olisi sitten vuoto alkanut jo aiemmin niin en olisi elätellyt edes mitään toiveita

Oli se apteekin oma puikko testi .Näkyykö siinä testissä aina se väritön viivan paikka? Purin testin ja se viivan paikka siinä näkyi :/
Joissain apteekin herkissä on tullut jopa punainen viivan paikka. Mutta testaa jollain toisella testillä
 

Yhteistyössä