Hei vaan! Toisessa ryhmässä käväisin helmikuussa, mutta jatketaan täällä. Yrityksessä on siis meidän toinen lapsi (esikoinen 2019). Helmikuussa tuli plussa, mikä kuitenkin keskeytyi jo 5+3, mutta neuvolan mukaan näin aikaisen keskenmenon takia voidaan heti alkaa yrittämään. Helmikuinen raskaus oli yllätys, käytössä on ollut kondomi esikoisen syntymästä asti. Keskenmeno oli kuitenkin pettymys, koska toinen lapsi on haaveissa, mutta ajankohta on vähän hankala.
Itse olen 25 v ja mies 29 v. Itse opiskelin AMK:ssa kun esikoinen syntyi ja sen takia opinnot venyi. Nyt yritän saada loput opinnot kasaan ja valmistua tän vuoden lopulla tai viimestään ensi vuonna, joten toinen lapsi tähän syssyyn hankaloittaisi valmistumista todella paljon. Järki sanoo, ettei nyt kannata yrittää, mutta jostain hullusta syystä päätettiin toisin. Ovulaatioita en tikuta, mennään enemmänkin mutu-tuntumalla. Kiertoni ollut tähän asti hyvin tarkat 31 päivää, joten vaikka en kiertoa varsinaisesti seuraa, tiedän kuitenkin suurin piirtein missä mennään.
Keskenmeno tuli 23-25.2. Keskenmeno alkoi tiputtelulla kunnes kunnon vuoto alkoi 25 päivä. Vuodot loppui täysin 5.3. Teoreettisesti ovulaation pitäisi olla tällä viikolla, ihan näinä päivinä. Pupuiltu on parin päivän välein siitä lähtien kun keskenmenon vuodot väheni tarpeeksi. Keskenmenon takia kierto tuskin on ihan normaali vielä, joten on varauduttu, että tämä kuukausi menee palautumiseen. Toisaalta ihan kiva ettei tiedä missä mennään, niin ei ole sen suurempia odotuksia.