Haaveena vauva 2022

Täällä odotellaan että tämä kierto lähtisi käyntiin. On kyl ollut outo tämä alku tälle kierrolle. Ei meinaa vuoto alkaa millään vaikka kierto ollut tosi säännöllinen. Torstaina tuli yhdellä vessareissulla reilusti verta ja sit ei eilen eikä tänään juuri mitään, mahaan ei koska eikä muutenkaan menkka-oloja. Ovis oli 4 päivää myöhemmin kuin oletin. Onkohan tää kierto sen takia nyt jotenki myöhässä..
Tosi vaikea alkaa laskea mikä ois kiertopäivä 1 kun tää kierron käynnistyminen vie näin monta onpas eipäs päivää.
 
Täällä yksi joukkoon liittyvä lisää! Olen seurannut tämän vuoden ketjua pitkään ja nyt ajattelin itsekin kirjoitella. Onhan se haaveilu nyt mukavaa. Hih.

Ikää 25 vuotta ja mies 30, esikoinen 6/20. Toiveissa olisi toinen lapsi ja aiomme näillä näkymin seuraavasta kierrosta aloitella yritystä. :) esikoinen tärppäsi ekasta yrityskierrosta. Haasteena tällä hetkellä saattaa olla hieman, kröhöm, hiljentynyt rakkauselämä. Kovasti kummallakin halukkuutta olisi saada toinen vauva, mutta varmaan tarvitsisi aktivoitua makuuhuoneessa :D

Tällä hetkellä menossa kp 12/27. Edellinen kierto oli vain 25 päivää, mutta josko se tässä taas normalisoituisi. Listalle tulen mieluusti sitten, kun sitä luodaan! Tsemppiä kaikille yritykseen <3
 
vierailija
Täällä meni torstaina viimenen terolut ja eilen pyyhkiessä tuli vanhaa verta iiiihan vähän. Ja tänään sit kirkasta ihan vähä. Ei oikeen ala kunnolla menkat tai sot nää on vaan taas todella niukat
Meinasin tilata clearblue:n ovistestejä ja kattoo löytyykö ovulaatiota ollenkaa.
 
Minäpä liityn myös tänne puolelle. Oon kirjoitellu tuolla Toiveissa vauva 2021 puolella. :)

Ollaan molemmat mieheni kanssa 36v. ja meillä on ennestään 2 lasta. Tyttö 10v. ja poika 8v. Ollaan viime vuoden lokakuusta lähtien oltu ilman ehkäisyä, ajatuksella tulee jos on tullakseen. Tai mies ainakin. Minä oon alkanut kuumeileen vaan koko ajan enemmän ja huomaan tarkkailevani ovisoireita ja joka kuukausi erinäisiä "raskausoireita". Nyt on parhaillaan ovisaika takana ja piinailu taas alkaa. :D Silloin sitä huomaa kyllä oikeen aktivoituvan palstailussa ja googlettelussa.

Kiva tutustua teihin ja lueskella teidän kuulumisia. :)
 
Tilanne päivitystä tänne. Ovulaation piti olla vasta nyt alku viikosta mutta olikin ilmeisesti jo viikonloppuna. (Ovislimat oli perjantaina ja lauantaina sekä vatsan nippailua). Perjantaina kokeilin ovistesti näytti haaleta plussaa mutta lauantaina oli jo vahvistunut. Seksiä tuli harrastettua edeltävänä keskiviikkona ja sitten noina ovislima päivinä. Oiskohan mitään mahdollisuutta raskautua..

Ihanaa tiistaita kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Minäkin parkkeeraan itseni tänne :)
Olen ollut haaveena vauva 2020 sekä 21 ryhmissä niin miksipä en tulis tännekin, ihanan positiivisia ryhmät olleet ja vertaistuki on tervetullutta ❤
Valitettavasti täälläkin vielä tuttuja nimimerkkejä, toivottavasti saadaan plussauksia nopeasti❤
Yritystä meillä pian 2vuotta, 4peräkkäistä keskenmenoa joista 2 varhaista ja 2 keskeytynyttä.
Miehelle esikoinen ja meidän eka yhteinen siis toiveissa :love:
Viime raskaus alkoi oi-hoidoilla yksityisellä ja nyt ollaan julkiselle jonossa, aika luultavasti tulossa kesäkuuhun mennessä mutta toki sitä toivoo jo tärppiä ennen sitä:X3:

Tsempit kaikille ❤
 
Päivitetään tännekin tilannetta. Tein tänään muutaman raskaustestin päivällä. One stepin liuska nega, mutta jotenkin oli olo, että täytyy varmistaa toisella. Tein sitten PC:n liuskan joka olikin positiivinen! Epäuskoisena tein vielä PC:n puikkotestin ja CB:n testin ja kaikki positiivisia Jos tämä kaveri pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin, meille tuleekin siis vuosimallin 2021 vauva.
 
Päivitetään tännekin tilannetta. Tein tänään muutaman raskaustestin päivällä. One stepin liuska nega, mutta jotenkin oli olo, että täytyy varmistaa toisella. Tein sitten PC:n liuskan joka olikin positiivinen! Epäuskoisena tein vielä PC:n puikkotestin ja CB:n testin ja kaikki positiivisia Jos tämä kaveri pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin, meille tuleekin siis vuosimallin 2021 vauva.
Paljon onnea! Pidän peukkuja, että kaveri pysyy matkassa.:)(y)
 
  • Rakkaus
Reactions: jennie_
Täällä taitaa olla tänään kp 19/27, ensi kierrosta alkaisi sitten yritys näillä näkymin:love:. Kävin tänään kaupoilla ja ostinpa jo valmiiksi rfsu:n testejä ison paketin niin ei tarvi panikoida vaan voi tehdä kun siltä tuntuu :).
 
vierailija
Päivitetään tännekin tilannetta. Tein tänään muutaman raskaustestin päivällä. One stepin liuska nega, mutta jotenkin oli olo, että täytyy varmistaa toisella. Tein sitten PC:n liuskan joka olikin positiivinen! Epäuskoisena tein vielä PC:n puikkotestin ja CB:n testin ja kaikki positiivisia Jos tämä kaveri pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin, meille tuleekin siis vuosimallin 2021 vauva.
Onnea! Saako kysyä mikä dpo? Oliko se aivan tyylipuhdas nega tuo eka testi? (Täällä elättelen toiveita kun itsellä tänään dpo 10 ja herkkä testi oli nega.)
 
  • Tykkää
Reactions: jennie_
Onnea! Saako kysyä mikä dpo? Oliko se aivan tyylipuhdas nega tuo eka testi? (Täällä elättelen toiveita kun itsellä tänään dpo 10 ja herkkä testi oli nega.)
Oli dpo11 ja se one stepin liuska oli ihan puhdas nega
Kiersin sen kanssa ympäri asuntoa eri valoissa ja kääntelin, mutta mitään en edes hyvällä mielikuvituksella nähnyt. Muut testit taas oli selkeitä positiivisia ihan siitä samasta näytteestä.
 
En koskaan uskonut että menkoista tulis näin iloiseksi mutta tänään ne tuli. Edellinen kierto oliki sitten jotain 37 päivää ehkä koskaan ole tämmöstä ollu mutta jotenki tuli positiivinen olo että jos tämä tästä sittenkin tasaantuisi ja kierto normalisoituisiki nopeemmin ku ajattelin niin vauva toivomuksia uskaltaa herätellä taas. Onnea plussanneille. Oma oliki jotenki puhtaampi kun ei kierukkaa ole. Hassua sekin :D
 
Pitäisikö tänne alkaa tekemään listaa (kuten -21 on)?
Täällä tuli ensimmäiset fyysiset merkit menkoista tänään, kun tuhruvuoto alkoi. Mieliala romahti jo torstaina. Jos menkat alkais huomenna ja tulevassa kierrossa tärppäis, niin la ois 1.1.2022. No menkat todennäköisesti tulee vasta alkuviikosta, mutta joka tapauksessa oon nyt 2022-vauvan yrittäjä. Jokunen kierto on mennyt niin, että oon lähes vältellyt pupuilua oviksen aikaan, mutta jokohan sitä taas olisi valmis ihan yrittämällä yrittämään? :unsure:
 
Liitympä itekki tänne :)
Oon tuola -21 ryhmässäki, mutta jotenki en usko, että vielä tärppäis vaikka yritys onki aktiivista koko aja.
Eli meistä vähä taustatietoja.
Itse olen tänä vuonna 29v täyttävä ja mies 32v tänä vuonna, kummallakaan meistä ei ole lapsia.
Miehellä todettu alhaiset testosteronitasot, käynyt urologilla ja tulossa uusi lääkärikäynti lääkärille joka on erikoistunut hormonituotantoihin, toivotaan kovasti, että sielä selviäisi syy alhaisille arvoille ja sille vaikuttaako lasten saantiin jotenkin.
Itse olen gynellä käynyt säännöllisesti ja sielä sanottu, että kohtu, limakalvot ja munasarjat ovat oikein unelmalliset lasten saantiin jos niitä joskus haluaa.
Itsellä ollut aina vahva "en halua ikinä lapsia" ja mies taas halunnut lapsia jo tosi nuoresta lähtien.
Mieli rupes muuttumaan viime vuoden puolella, pyörittelin pitkään ajatusta jos meillä olisikin vauva ja lopuksi se vauvakuume iski tajuntaan ja lujaa.
Ennen kierukkaa mulla oli käytössä pillerit, kierto ollut ennen pillereitä ja pillereiden aikana säännöllinen 28 päivää.
Kierukan laiton jälkeen vuoto kesti pitkään ja sen jälkeen kuukautiset tuli noin joka toinen kuukausi.
Kierukka poistettiin tammikuussa, kaksi päivää poistosta alkoi vuoto, joka kesti 7 päivää.
Siitä laskettuna ensimmäinen kierto oli 36 päivää ja edellinen kierto 24 päivää.
Nyt menossa kp 15, en jotenkin usko, että raskautuisin vieläkään ja odotan vain koko ajan koskahan kuukautiset tällä kertaa alkaa.
Aina kierron puolessa välissä alkanut järkyttävä tissikipu ja se on kestäny kuukatisten alkamiseen ja siitä vielä muutama päivä eteenpäin, nyt sitä tunnetta ei ole ainakaan vielä tullut, sitä odottelen koko ajan niin varmistuu, että pian kuukautiset alkaa.
Kp 13 oli oletettavasti ovulaatiokipuja, kun juili niin lujaa kohtua ja munasarjoja, aijemmissa kierroissa en ole tuollaista tuntenut ja nyt on taas aivan normaali olo, eikä missään mitään tuntemuksia.
Tulipas nyt pitkä teksti... :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Moikka!

Täällä 35-vuotias 7. Lapsesta haaveileva. Joulukuussa oli keskenmeno joka johti 3 kaavintaan ja kohtutulehdukseen. Viimeisin kaavinta tehty 3.2 ja vielä ei ole menkkoja näkynyt. Toivottavasti tulisi pian niin pääsisi jo yrittämään. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Pitäisikö tänne alkaa tekemään listaa (kuten -21 on)?
Täällä tuli ensimmäiset fyysiset merkit menkoista tänään, kun tuhruvuoto alkoi. Mieliala romahti jo torstaina. Jos menkat alkais huomenna ja tulevassa kierrossa tärppäis, niin la ois 1.1.2022. No menkat todennäköisesti tulee vasta alkuviikosta, mutta joka tapauksessa oon nyt 2022-vauvan yrittäjä. Jokunen kierto on mennyt niin, että oon lähes vältellyt pupuilua oviksen aikaan, mutta jokohan sitä taas olisi valmis ihan yrittämällä yrittämään? :unsure:
Hyvä idea, meillekään ei enää mahdollista vauva 2021. Minäpä kopsaan tuolta vanhasta listan ja aletaan päivittämään.
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan! :)

★★★★★★★★★★★★★★★★★

28.3.2021 Sunnutai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Minttuni, ya 2/19, 1. lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3. lapsi (miehen 1. lapsi)
Petronella09, ya 4/20, 5. lapsi
Toiveikas1992, ya 1/21, 1. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Toiveikas1992...........kp 15/24-36
Alinna86........................kp 12/26

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Xxxx...............dpo x

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Voidaan toki muokata tuota listan ulkomuotoa ja sisältöä halutessamme. Mutta lähdetään tuolla liikkeelle :) minä voin tänään päivittää tuota laittamaani listaa. Elii jos haluatte omat tiedot listalle ja kiertopäivä/piinapäivälistoille, niin viestiä vaan ketjuun, poimin tiedot :) minä en vielä laita itseäni kiertopäivälistalle, vasta sitten kun hoidot käynnissä kun tässä odotellessa raskaus ei ole mahdollinen.
 
Mä voisin tulla listoille

Ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kp 12/26


Olikohan se eilen hyvä fiilis tulevasta kierrosta, noh tänään taas ei oo hyvä fiilis, vaan pikemminkin et tuskin tärppää, ai miten ihanaa olla nainen :rolleyes: :ROFLMAO:
Ovista yritetään bongata, näissä kiertopäivissä yleensä jo vahvaa viivaa mut mulla viivat haalenikin? Oon nyt pari päivää testaillut... Onkohan ovuloimaton kierto kuitenkin tulossa, en nyt oikeen usko et olis menny jo ohikaan kun ei oo mitään merkkejä ollut. Jatkan kyllä pari päivää testailua vielä.
Periaatteessa 21 vauva ois vielä mahdollinen jos tästä kierrosta ihme tapahtuisi mutta realistisempaa ajatella vuotta 22.
Täälläkin odotellaan hoitoihin pääsyä, jospa ennen kesää:love:
 
Minut voi lisätä johonkin kohtaan. Ei varsinaisesti yritetä vielä kun aika ei ole otollinen ja kierrostakaan ei ole vielä hajua kun tässä lähinnä katselen miten kroppa palautuu kierukan jäljiltä.

Daimiduu/haaveissa 3. Lapsi/ 2.lasta entuudestaan

Täytyisi isompaa asuntoa alkaa etsimään, talo haaveissa tällä hetkellä, mutta rahallinen puoli ei kyllä lainalle anna mitään lupaa vielä. Mutta saa tulla jos on tullakseen kun ei se aina oikeasti koskaan ole hyvä. Mutta jos tästä vielä vauva saadaan nii se jää meille viimeiseksi. Miehellä lapsia kolme ennestään ja mulla kaksi. Joten aikamoinen lauma lapsia on jo valmiiksi mutta haluaisin sen yhden yhteisen vielä.

Omien lasten isän kanssa vauva aika oli kaikkea muuta kuin normaalia niin haluaisin kokea sen normaalin vauva arjen ilman että kukaan käkättää joka minuutti siitä että on väsynyt tai ei jaksanut tänään just imuroida kun vauva nukkuu yön huonosti tai miksi ruoka ei ollutkaan just tasan kello 16 valmis ja koirat lenkitetty. Nykyinen mies on aivan eri maata ja meillä muutenkin arki sujuu ilman minkäänlaista hiertämistä joten ollaan puhuttu jos vielä yksi vaaveli ja sitten olisi porukka kasassa. Mutta ei kiireellä mitään kuitenkaan. :)
 

Yhteistyössä