Haaveena vauva 2022

❤V A U V A 2022❤

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

5.5.2021 Keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 11/20, 4.lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Keksi82...............kp 36/28
Meemuli...............kp 31/35-43
Suhveli....................kp 26/27
Irtokehys..............kp 24/28-32
Leonida................kp 20/29
Mansikka_maanantai...kp 20/30
Alinna86................kp 18/26
Mamtobe..............kp 18/28
Mirksukka...........kp 16/28-30
Skidi..........................kp 15/35-36
Sinisilmät.............kp 15/29
Scarletta..............kp 13/28
Töppönen...........kp 12/26
Kirjoh89................kp 10/28
Krippis...................kp 10/25-28
Wbä.......................kp 10/27
Iinanen................kp 10/23-24
Minttuni................kp 8/25
Heidisofia..........kp 7/29-32
Sofialiina.............kp 6/24-27
Petronella09......kp 4/27
Daisy01.................kp 2/35
Toiveikas1992......kp 1/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Meemuli....................dpo 10
Mamtobe................dpo 7
Leonida....................dpo 5
Alinna86.................dpo 4
Mirksukka...............dpo -1


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kiitos kaikille vastauksista ovulaatioon liittyen! <3 Nyt on kp 26 ja kierrot ovat olleet viime syksyn pillerien lopettamisesta epäsäännölliset mutta viime kierto oli 41 päivää eli sen puolesta osuisi aika samaan aikaan ovulaatio kuin viimeksi. Ehkä testaan vielä tänään, jos on taas negatiivinen, niin kai se on uskottava että se oli nyt :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Aa aivan, sori, sekoitin asioita innostuksissani! Mutta pääasia, että lääkäri tietää ja sinä tiedät, mitä pitää milloinkin ottaa xD miten otat sitä letrozolia, onko tietyt päivät ja minkä verran? Minäkin diagnosoin aikanani liian lyhyen luteaalin ja oliko kolmessa kierrossa luget (inssi tehtiin näissä myös). Mutta siitä meni jotenki kierrot sekaisin, että uusi kierto alkoi taustalla ja ovis tuli tosi aikaisin tai jotain sellaista. En tiedä enkä ymmärrä xD
@minttuni ei se mitään, itsekin kirjottelen sekavia:ROFLMAO: siis mä en itseasiassa ollenkaan tiedä tällä hetkellä, että mitä nyt kannattais ottaa ja mitä ei, sillä ko. lääkäri joka mulle letrot määräs jäi eläkkeelle. Eikä voi oikeestaan sanoa, että hän olis niitä määrännyt, vaan mainitsi ko. lääkkeen sivulauseessa ja itse sit tartuin siihen, hahah :D Viime käynnillä totesi vielä, että mun kannattais hänen mielestä yrittää vaan luomuna eikä tuntunu pitävän letroja tai aiemmin kokeilemiani lugeja tärkeinä! Siis tää on ihan älytöntä :ROFLMAO: Eli nyt en tiedä otanko letroja ensi kierrossa, viimeksi otin siis viitenä päivänä kp3-kp7. Voi olla, että etsin nyt jonku uuden lääkärin yksityiseltä, kun julkisen puolen portit tosiaan ei meille auenneet ja kysyn uutta mielipidettä meidän tilanteeseen ja lääkityksiin. Aiempi lääkäri oli kyllähyvin kokenut ja mukava, mutta hän yritti jotenkin himmailla meidän kohdalla kaikkea hoitamista...
 
Tervetuloa kaikille uusille, the more the merrier! Mukava myös lukea, että asiat etenee ihmisillä! Erityisesti @minttuni :n positiiviset ultrauutiset lämmitti mieltä! :giggle:

Huomenna voisi alkaa tikuttamaan ovista. Viimeksi osui ovulaatio kiertopäiville 10-11. Mutta ei tästä nyt oikein tiedä, kun ei kierukan jäljiltä ole niin kauhean selkeää kuvaa oman luonnollisen kierrosta. Aamulämpöjä olen nyt seuraillut, ja hurja tiputus kyllä päivistä ennen menkkoja. Nyt kolmena päivänä peräkkäin ollut vaan 36,3. Pelästyin jo tuossa ennen menkkoja, että olen kipeä, kun iski allergiaoireet ja lämmöt oli iltapäivästä 37,5. Lisäksi huomasin, että yösykkeet tipahti myös menkkojen alettua. Jännittävää, kun oppii tuntemaan omaa kroppaansa paremmin! :geek:
 
@minttuni ei se mitään, itsekin kirjottelen sekavia siis mä en itseasiassa ollenkaan tiedä tällä hetkellä, että mitä nyt kannattais ottaa ja mitä ei, sillä ko. lääkäri joka mulle letrot määräs jäi eläkkeelle. Eikä voi oikeestaan sanoa, että hän olis niitä määrännyt, vaan mainitsi ko. lääkkeen sivulauseessa ja itse sit tartuin siihen, hahah Viime käynnillä totesi vielä, että mun kannattais hänen mielestä yrittää vaan luomuna eikä tuntunu pitävän letroja tai aiemmin kokeilemiani lugeja tärkeinä! Siis tää on ihan älytöntä Eli nyt en tiedä otanko letroja ensi kierrossa, viimeksi otin siis viitenä päivänä kp3-kp7. Voi olla, että etsin nyt jonku uuden lääkärin yksityiseltä, kun julkisen puolen portit tosiaan ei meille auenneet ja kysyn uutta mielipidettä meidän tilanteeseen ja lääkityksiin. Aiempi lääkäri oli kyllähyvin kokenut ja mukava, mutta hän yritti jotenkin himmailla meidän kohdalla kaikkea hoitamista...
Mullekin sanonut nyt kaksi edellistä lääkäriä, että kun kierrossa ei ole mitään vikaa, niin luomuna mentiin tuo odotteluaika ennen ivf. Eivät siis suositelleet ovulaation induktiota siksi aikaa, kun odottelimme. Eipä näistä itse ymmärrä, vaikka kuinka koittaa opiskella, onneksi on asiantuntijoita :D
 
  • Tykkää
Reactions: Wiltsukka_
Täällä yksi esikoista haaveileva voisi tulla mukaan!
Yritys ollaan aloitettu 4/20 ilman ensimmäistäkään plussaa. Sain vkoloppuna mielestäni tasavahvat viivat ovistestiin ja talleteltu joka toinen päivä. Tänään kävellessä pistelee oikealta puolelta ja tein mielenkiinnosta testin. Niin selkeä plussa ettei ole erehtymisen vaaraa..
Huomenna ensikäynti lapsettomuusklinikalla, vuosi kun tullut täyteen ja haluan itse selvittää onko jossain vikaa, vai kestääkö muuten vaan.

Tsemppiä jokaiselle, tästä nämä omat piinapäivät taas lähtevät
 
Täällä yksi esikoista haaveileva voisi tulla mukaan!
Yritys ollaan aloitettu 4/20 ilman ensimmäistäkään plussaa. Sain vkoloppuna mielestäni tasavahvat viivat ovistestiin ja talleteltu joka toinen päivä. Tänään kävellessä pistelee oikealta puolelta ja tein mielenkiinnosta testin. Niin selkeä plussa ettei ole erehtymisen vaaraa..
Huomenna ensikäynti lapsettomuusklinikalla, vuosi kun tullut täyteen ja haluan itse selvittää onko jossain vikaa, vai kestääkö muuten vaan.

Tsemppiä jokaiselle, tästä nämä omat piinapäivät taas lähtevät
Tervetuloa mukaan ja tsemppiä piinapäiviin sekä ensikäyntiin!
Haluatko listalle? :)
 
Mitenkäs muilla oviksen jälkeinen aika?
Millaisia tuntemuksia ja millaisilla päivillä?
• • •
Dpo 5 ja nyt on niin märät oltavat et toivois jo työpäivän aikana saavan alusvaatteet vaihtoon. Tänään huomasin ja oon vähän ihmeissään. Musta tuntuu ettei viitti googlailla, kun yhdessä paikassa sanotaan toista ja toisessa ihan muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mitenkäs muilla oviksen jälkeinen aika?
Millaisia tuntemuksia ja millaisilla päivillä?
• • •
Dpo 5 ja nyt on niin märät oltavat et toivois jo työpäivän aikana saavan alusvaatteet vaihtoon. Tänään huomasin ja oon vähän ihmeissään. Musta tuntuu ettei viitti googlailla, kun yhdessä paikassa sanotaan toista ja toisessa ihan muuta.
Yleensä oviksen jälkeen alkaa kuiva kausi joten kuullostaa lupaavalta! Meinaatko mikä dpo testata?:love:
Mä oon edelleen rättipoikkiväsynyt, heräsin taas päänsärkyyn ja unet loppu aamuyöstä kesken.
Palelee ihan hirveesti, ja päivällä lämpö 37.5:unsure:
Aika samalla kaavalla menee kun ennenkin :D Mut nyt tuntuu et kaikki oireilut menee enemmän terolutien piikkiin.
Ennustan huomiselle lämpödipin niin voi taas hetken innostua et ehkä joku yrittää kiinnittyä :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mä kyllä näin niissä aiemmissa haamua ja olisko hyvä tehdä uus testi huomenna samaan aikaan kun se tän päivän haamu ja vähintään samalla pidätyksellä? En nyt menis heittää kirvestä kaivoon iltatestin perusteella vielä.
Minullahan kanssa kävi niin, että ensin näky haaleana plussa ja sitten ihan puhdas nega ja nyt olen tehnyt taas plussan pariinkin otteeseen. Tein tosin negan eri testillä kuin ensimmäisen plussan. Toivoa siis vielä on.
 
  • Tykkää
Reactions: Mozart ja minttuni
Helouuu, täällä pettymyksen jälkeen uudella innolla tähän kiertoon, nyt vain oli se tilanne et pos raskaustestin jälkeen alkoi se vuoto ja veressä hcg alle 5.. menkka vuoto oli kuitenkin aika vähäistä, mitä hieman ihmettelen myös kivut loppui tosi nopeasti, vain yhden päivän oli tosi kipeä. Eilen tein huvikseen ovistestin ja oli kaksi viivaa, ei tosin vielä lähelläkään positiivista, mietin vain että onko kellään kokemusta et ovulaatio olisi keskenmenon jälkeen tullut super ajoissa, sain viime kierrossa ovisplussan KP 16 tai 17 ja eilen oli vasta KP 6, tuntuu vähän erikoiselta että olisi ovulaatio noin ajoissa.
 
Yleensä oviksen jälkeen alkaa kuiva kausi joten kuullostaa lupaavalta! Meinaatko mikä dpo testata?
Mä oon edelleen rättipoikkiväsynyt, heräsin taas päänsärkyyn ja unet loppu aamuyöstä kesken.
Palelee ihan hirveesti, ja päivällä lämpö 37.5
Aika samalla kaavalla menee kun ennenkin Mut nyt tuntuu et kaikki oireilut menee enemmän terolutien piikkiin.
Ennustan huomiselle lämpödipin niin voi taas hetken innostua et ehkä joku yrittää kiinnittyä
Oon yrittänyt vähän silleen himmailla testailua, mutta toisaalta miettinyt kun kaapissa on niitä OneStepin herkkiä noin 10 kpl et jos tässä testailis vaikka joka aamu menkkoihin asti.

Kovasti toivon, että tää olis meidän kierto, mutta en uskalla toivoa liikoja. Löysin kiinnostavan työpaikan, jota ajattelin hakea. Sit onkin iso päätös, jos tärppi käy molempien suhteen, että uskaltaako raskaana vaihtaa työpaikkaa.
 
Helouuu, täällä pettymyksen jälkeen uudella innolla tähän kiertoon, nyt vain oli se tilanne et pos raskaustestin jälkeen alkoi se vuoto ja veressä hcg alle 5.. menkka vuoto oli kuitenkin aika vähäistä, mitä hieman ihmettelen myös kivut loppui tosi nopeasti, vain yhden päivän oli tosi kipeä. Eilen tein huvikseen ovistestin ja oli kaksi viivaa, ei tosin vielä lähelläkään positiivista, mietin vain että onko kellään kokemusta et ovulaatio olisi keskenmenon jälkeen tullut super ajoissa, sain viime kierrossa ovisplussan KP 16 tai 17 ja eilen oli vasta KP 6, tuntuu vähän erikoiselta että olisi ovulaatio noin ajoissa.
Mulla ainakin näyttää monta päivää kahta viivaa ennen ovista ja sen jälkeen. Mut sit taas ovis plussa on kyl niin vahvana ettei siitä voi erehtyä. Tulee ne 2 viivaa heti eikä tarvii testiaikaa ootella.
Näin ainakin pc testeissä kun ne on herkemmästä päästä.
Ja voihan se olla et ovis tuleeki nyt aiemmin, kylhän noi hormonaaliset muutokset vaikuttaa. Mulla taas kkm jälkeen ovis siirty myöhemmäksi jostain syystä:unsure:
Kannattaa muistaa et helpommin tärppää heti uudestaan kemiallisten jälkeen, jatka ihmees oviksen metsästystä :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mulla ainakin näyttää monta päivää kahta viivaa ennen ovista ja sen jälkeen. Mut sit taas ovis plussa on kyl niin vahvana ettei siitä voi erehtyä. Tulee ne 2 viivaa heti eikä tarvii testiaikaa ootella.
Näin ainakin pc testeissä kun ne on herkemmästä päästä.
Ja voihan se olla et ovis tuleeki nyt aiemmin, kylhän noi hormonaaliset muutokset vaikuttaa. Mulla taas kkm jälkeen ovis siirty myöhemmäksi jostain syystä
Kannattaa muistaa et helpommin tärppää heti uudestaan kemiallisten jälkeen, jatka ihmees oviksen metsästystä
Joo oon kanssa kuullu et helpommin voisi tärpätä. Ja tuota just mietin ku loogisesti sen oviksen pitäisi nimenomaan siirtyä vähän myöhemmäksi, mut jatkan testaamista
 
Voin tulla listoille

Esikoishaaveita, 4/20, 1 lapsi

Tänään kp 16/19
Tänään dpo 0 tai 1, tuntemuksista päätellen ovis saattaisi olla vielä tänään.
Sinulla ainakin luteaali jää tosi lyhyeksi, jos kierto on vain 19pvä?


Omaa napaa
Tämä megapitkä kierto vaan jatkuu. :rolleyes: kosteus on jatkunut kp9 asti tähän päivään runsaana. Piti ottaa tänään jopa pikkuhousunsuojat käyttöön sitä varten. Mitähän kroppa oikein puuhailee
 
Öööö, jälleen käy niin et ensin ovistesti nega aamulla nyt sit cb uudelleen tehtynä iltapäivällä ja hymynaama. Mahaa korventaa ja limat on kyl taas sellaiset kuin viimeksikin, siksi uusin testin.
Merkataanko sit huomiselle DPO1 vai mikä? Voisiko joku viisaampi neuvoa?
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Öööö, jälleen käy niin et ensin ovistesti nega aamulla nyt sit cb uudelleen tehtynä iltapäivällä ja hymynaama. Mahaa korventaa ja limat on kyl taas sellaiset kuin viimeksikin, siksi uusin testin.
Merkataanko sit huomiselle DPO1 vai mikä? Voisiko joku viisaampi neuvoa?
Tänään dpo -1 jos hymynaama :) ovulaatio päivä on 0.
 
Sinulla ainakin luteaali jää tosi lyhyeksi, jos kierto on vain 19pvä?


Omaa napaa
Tämä megapitkä kierto vaan jatkuu. kosteus on jatkunut kp9 asti tähän päivään runsaana. Piti ottaa tänään jopa pikkuhousunsuojat käyttöön sitä varten. Mitähän kroppa oikein puuhailee
Outoa ettei vieläkään uus kierto käynnisty! Mistähän saatais sulle joku toimiva testi? :unsure::D
 

Yhteistyössä