Haaveena vauva 2022

Pitkä kierto osaa olla kyllä tuskastuttava, nimimerkillä elämän pisin kierto saatu viikko sitten taputeltua Terolut-kuurin myötä. Siinä kyllä ehti käydä melkoisen tunneskaalan läpi pettymyksineen. Toivotaan, että kiertosi päättyisi pian!

Omanapailua: Nyt on kp 10 menossa ja olen jotenkin ihan turta. Tuntuu epätodelliselta ajatuskin, että meillä vielä joskus onnistaisi. Välillä käyn täällä lukemassa, mutten ole jaksanut mitään kommentoida. Harmittaa, että olen listalla se pisimpään yrittänyt, vaikka tiedän, että on monia, jotka ovat yrittäneet kauan, kauemmin kuin me. Välillä olen jopa ajatellut, että nimeni saisi listalta poistaa. Pidetään se silti siellä, sillä ehkä vielä jonain päivänä minäkin pääsen siirtymään plussanneisiin ja sillä tsemppaan muita pitkään yrittäneitä.

Vähän synkkää, mutta jos viime alkuvuoden rypäleraskaus olisikin ollut ihan normaali, olisi minulla nyt kainalossa 7-kuinen esikoinen, ja välillä sitä ajatellessa pääsee itku. Huoh. oli pakko vähän purkaa tunnetaakkaa tänne.

Kovasti toivon plussatuulia kaikille, ja onhan täällä moni jo plussannutkin.
Toivon todella, että te pisimpään yrittäneet olisitte jo jonon kärjessä ❤
 
OLISKO SE SITÄ NYT
En vaan tohdi luottaa kun ite vaan ajattelen et keräskö vaan väriä oikean viivan viereen vai onko ihan oikeassa paikkaa?! Tein samasta pissasta 2 testiä ja molempiin tuli samanlainen viiva. Eka kuva ekasta testistä, toinen toisesta testistä n. 3 min kohdalla ja sit seuraava kuva vilkasta testistä testiajan jälkeen ja vikassa vielä kuva muokattuna et onko oikean viivan vieressä väriä vaan vai oisko ihan oikea haamu?

Kahdessa vikassa kuvassa näkyy jotain mun silmään.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille

Tsemppiä @Keksi82 kurjaa kun menkat edelleen puuttuu

@Meemuli näen kahdessa viimeisimmässä testissä tosi haaleat toiset viivat

Oviksen jälkeen minulla ensin hyvinkin kuivat olot ja lähempänä loppu kiertoa kosteampaa,saa käydä vessassa tarkistamassa että mitä housuihin valuu..

Vatsavaivat jatkuu, aloitin syömään happolääkettä,on liian hapokas nyt vatsa
Tsemppiä @petronella09 vatsan kanssa!
 
Heippa!
Eilen meillä oli kolmas ja viimeinen inssi. Eli tälle päivälle voisi päivittää minulle dpo0.
Kontrolliultrassa tiistaina me suunniteltiin, että jos tässä kierrossa ei tärppää niin ensi kiertoon sitten lyhyen kaavan IVF alkavaksi. Sain myös pistosopetusta hoitajalta ja lääkkeisiin reseptit. Aloitan yhden lääkkeen jo tässä kierrossa. Hurjaa miten jännittävää.:eek:

Tsemppiä @minttuni punktioon ja muutenkin oloihin! Kiva lukea sinun kokemuksia kun itsellä (melkein) sama edessä :giggle:
 
❤V A U V A 2022❤

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

6.5.2021 Torstai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 11/20, 4.lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Daimiduu, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Meemuli..................kp 32/35-43
Suhveli.......................kp 27/27
Irtokehys.................kp 25/28-32
Leonida.....................kp 21/29
Mansikka_maanantai...kp 21/30
Alinna86......................kp 19/26
Mamtobe...................kp 19/28
Mirksukka..................kp 17/28-30
Esikoishaaveita..........kp17/29
Skidi................................kp 16/35-36
Sinisilmät....................kp 16/29
Scarletta......................kp 14/28
Töppönen..................kp 13/26
Krippis..........................kp 11/25-28
Wbä..............................kp 11/27
Iinanen.........................kp 11/23-24
Minttuni........................kp9/25
Heidisofia.................kp8/29-32
Sofialiina....................kp 7/24-27
Petronella09.............kp 5/27
Daisy01.........................kp 3/35
Toiveikas1992............kp 2/28
Keksi82...........................kp 1/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Meemuli......................dpo 11
Mamtobe...................dpo 8
Leonida.......................dpo 6
Alinna86......................dpo 5
Scarletta......................dpo 1
Esikoishaaveita............dpo 1
Iinanen............................dpo 1
Mirksukka...................dpo 0
Krippis...........................dpo 0


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Heippa!
Eilen meillä oli kolmas ja viimeinen inssi. Eli tälle päivälle voisi päivittää minulle dpo0.
Kontrolliultrassa tiistaina me suunniteltiin, että jos tässä kierrossa ei tärppää niin ensi kiertoon sitten lyhyen kaavan IVF alkavaksi. Sain myös pistosopetusta hoitajalta ja lääkkeisiin reseptit. Aloitan yhden lääkkeen jo tässä kierrossa. Hurjaa miten jännittävää.

Tsemppiä @minttuni punktioon ja muutenkin oloihin! Kiva lukea sinun kokemuksia kun itsellä (melkein) sama edessä
Jänniä aikoja edessä! Minäkin mielenkiinnolla luen näistä hoidoista, vaikka ei just tällä hetkellä ole itsellä ajankohtaista mutta kiinnostaa ja en tiedä mitä hoitoja meille on suunnitteilla.
Tehdäänkö muuten aina 3 inssiä ja jos niistä ei tulosta tule niin sitten ivf? :unsure:
Toivotaan tästä viimisestä inssistä tärppikiertoa, mut jos ei niin kaikki peukut ivf:n (y):love:
 
Heippa!
Eilen meillä oli kolmas ja viimeinen inssi. Eli tälle päivälle voisi päivittää minulle dpo0.
Kontrolliultrassa tiistaina me suunniteltiin, että jos tässä kierrossa ei tärppää niin ensi kiertoon sitten lyhyen kaavan IVF alkavaksi. Sain myös pistosopetusta hoitajalta ja lääkkeisiin reseptit. Aloitan yhden lääkkeen jo tässä kierrossa. Hurjaa miten jännittävää.

Tsemppiä @minttuni punktioon ja muutenkin oloihin! Kiva lukea sinun kokemuksia kun itsellä (melkein) sama edessä
näitä on mielenkiintosta kyllä joo lukee! Me saatiin kunnalta eka lähetr yksityiselle hoitoihin jossa käytiin läpi kaikki labrat, spermanäytteet ja aukiolotutkimukset.. niistä kun mitään vikaa ei ollu niin saatiin lapsettomuuspolille aika jossa lähdetään sit jo hoitoihin.. aika olis ens kuussa et meinaa jännittää ihan tosi paljon ! Olis kiva tietää jo nyt mitä siltä käynniltä voi odottaa :unsure:
 
Jänniä aikoja edessä! Minäkin mielenkiinnolla luen näistä hoidoista, vaikka ei just tällä hetkellä ole itsellä ajankohtaista mutta kiinnostaa ja en tiedä mitä hoitoja meille on suunnitteilla.
Tehdäänkö muuten aina 3 inssiä ja jos niistä ei tulosta tule niin sitten ivf?
Toivotaan tästä viimisestä inssistä tärppikiertoa, mut jos ei niin kaikki peukut ivf:n
@Alinna86 Kiitos! :love: Julkisella tietääkseni tehdään 3 inssiä ja sitten IVF-jonoon. Me ollaan yksityisellä niin oltaisi päästy IVF:ään jo aiemminkin jo, mutta ajatus jännitti (jännittää vieläkin!!) niin paljon, että ajateltiin tehdä 2 x OI ja 3 x inssi kun lääkärin mukaan ei näkynyt mitään estettä, ettei näistä joku olisi tärpännyt. :unsure:

@Mamtobe Tsemppiä sinne hoitoihin! Jänniä juttuja :giggle:
 
@Alinna86 Kiitos! Julkisella tietääkseni tehdään 3 inssiä ja sitten IVF-jonoon. Me ollaan yksityisellä niin oltaisi päästy IVF:ään jo aiemminkin jo, mutta ajatus jännitti (jännittää vieläkin!!) niin paljon, että ajateltiin tehdä 2 x OI ja 3 x inssi kun lääkärin mukaan ei näkynyt mitään estettä, ettei näistä joku olisi tärpännyt.

@Mamtobe Tsemppiä sinne hoitoihin! Jänniä juttuja
Niin on joo !!
Alipainoo epäiltiin yhtenä suurena syynä ja kehotettiin nostaan painoo viidellä kilolla ja se on nyt tullu :) jotenkin toivon että tärppäis ennen niitä hoitoja vielä luomusti :) tai no en osaa sanoo onko luomu kun käyttää lugesteronia :unsure:

jotenkin ryhmässä -21 oli kivempi olla kun oli ton yrityslistan häntäpäässä alkuun ja nyt hieman harmittaa kun onkin tuolla listan yläpäässä jo :( mut ehkä se sit olis kohta munkin vuoro...
 
Pitkä kierto osaa olla kyllä tuskastuttava, nimimerkillä elämän pisin kierto saatu viikko sitten taputeltua Terolut-kuurin myötä. Siinä kyllä ehti käydä melkoisen tunneskaalan läpi pettymyksineen. Toivotaan, että kiertosi päättyisi pian!

Omanapailua: Nyt on kp 10 menossa ja olen jotenkin ihan turta. Tuntuu epätodelliselta ajatuskin, että meillä vielä joskus onnistaisi. Välillä käyn täällä lukemassa, mutten ole jaksanut mitään kommentoida. Harmittaa, että olen listalla se pisimpään yrittänyt, vaikka tiedän, että on monia, jotka ovat yrittäneet kauan, kauemmin kuin me. Välillä olen jopa ajatellut, että nimeni saisi listalta poistaa. Pidetään se silti siellä, sillä ehkä vielä jonain päivänä minäkin pääsen siirtymään plussanneisiin ja sillä tsemppaan muita pitkään yrittäneitä.

Vähän synkkää, mutta jos viime alkuvuoden rypäleraskaus olisikin ollut ihan normaali, olisi minulla nyt kainalossa 7-kuinen esikoinen, ja välillä sitä ajatellessa pääsee itku. Huoh. oli pakko vähän purkaa tunnetaakkaa tänne.

Kovasti toivon plussatuulia kaikille, ja onhan täällä moni jo plussannutkin.
Toiveissa vauva 2021 -ketjussa todella moni listan alkupäästä plussasi, ja eiköhän sama käy myös tässä ketjussa. Sehän se on kaikista parasta kun pitkään yrittänyt vihdoin onnistuu, vaikka jokainen plussa onkin iloinen uutinen täällä :)
Ymmärrän surun epäonnistuneesta raskaudesta, ja sen että miettii mitä voisi olla. Sulla varmaan oli rypäleraskauden jälkeen joitain kuukausia kun et saanut tulla raskaaksi? Toivottavasti nyt pian sulla tärppää ja saat tällä kertaa vauvan syliin asti!

(Eipä kyllä omaakaan mieltä ylentänyt vilkaista tuota viime ketjun listaa, ja todeta että suurin osa samaan aikaan yrityksen alottaneista on plussannut. Mutta kai minullakin vielä on mahdollisuus onnistua...)
 
Omaa napaa.
Eilen oli kovia kramppeja vähän muistutti menkkakipuja mikä pisti ihmettelee et näin ajoissa muka ja hetihän sitä alkoi ylianalysoimaan et tapahtuuko siellä nyt jotain ihmeitä vaik pitäs jättää nää tuntemukset ihan omaan arvoonsa mut ei osaa :D
Ja kuten ennustinkin aamulämmöissä pieni notkahdus alaspäin, huomenna luultavammin isompi, en tosin tiedä miten toi terolut vaikuttaa lämpöihin :unsure:
Aamuyöllä loppui taas uni kesken mutta silti aika pirteä olo...6päivää testiin, ei paha (eipä) :ROFLMAO:
 
Täällä jäi tallettelut yhteen kertaan, koska olin kipeänä :D eipä oo mitää toivoa vaikka se yks kerta olikin just oletetun oviksen aikoihin. Noh kesä aiotaan varmaan pitää taukoa yrittämisestä, koska tää alkaa tuntua musta jo tosi pahalta. Tiedän, että monella menee pidempää, mutta just nyt koen hyvin suurta epäonnistumista ja pettymystä omaan kehoon.

Edelleen aktiivisesti luen joka päivä teidän viestejä ja pahoittelut, että en kykene keskustelemaan niin aktiivisesti :(
 
@Mansikka_maanantai tiedän niin ton tunteen, mulla oli sama siinä puolen vuoden kohdalla, ja täällä pyöriminen ja plussien näkeminen vaan pahensi ahdistusta. Oli pakko ottaa irtiotto monta kuukautta koko paikasta.. nyt alkaa vasta oleen jotenkin sinut asian kanssa kun saa apua ja on olo että joku ottaa mut tosiasaan.. tuskailin nimen omaan sen kanssa et mulla oli olo et kaikki ei oo hyvin mut kukaan ei usko mua..
No mitään vikaa ei oo löytyny mut olin oikeessa siinä että apua kaivataan..

tsemppiä sulle ihan hirveesti <3
 
@Mansikka_maanantai tsemppiä kovasti, tuttuja ajatuksia.

ON: täällä kp 1 ja yk 8 pyörähti tänään käyntiin. Nyt on hyvä fiilis uuteen kiertoon ja uuteen mahdollisuuteen, ainoo että kalenterin mukaan ovis on odotettavissa vähän hankalille päiville kun olis tätä muutakin elämää tässä pyöritettävä :D . Negat on negailtu jo muutama päivä sitten ja mun mielestä hyvä, että pettymys on taas vähäksi aikaa käsitelty jo sillon, ja nyt voi tuskailla pelkästään fyysisiä kipuja.

Mietin pitäiskö kokeilla vehnänalkioöljyä. Onko kellään kokemusta raskausvippaskonstimielessä siitä? Royal geleet ja macan oon kokeillut vähän huonolla menestyksellä, geleistä tulee joka ikinen kerta aivan jäätävä, tai siis paremminkin polttava vatsakipu tunnin sisään ottamisesta, ja nyt ekassa macakierrossa kierto lyheni 28:sta 25:een ja musta se ei oo hyvä merkki. Myös greippimehua oon juonut joka kierrossa eikä siis vaikutusta lopputulokseen silläkään. Foolihappo&vitamiinit on ja pysyy.
 
Täällä kp 23/30...
Aamulämpö oli 36.8 ja palellut on runsaasti. Silti enemmän veikkaan flunssaa kun plussaa.. Tosiaan yleensä aamulämmöt ollu n. 36.3.
Kaikki sympatiat teille jotka olette hoidoissa ja yrittäneet pitkään. On tuo varmasti todella henkisesti raskasta ja ei ihminen joka sitä ei ole kokenut voi ymmärtää. Meillä "vasta" yk6 nyt lopuillaan ja pieni löytyy jo kotoota ni saa olla
kiitollinen esikoisesta, joka tuli yk1.

Pitkään tossa poin hirveetä kriisiä, että nyt me jäädään ilman sitä suurperhettä, mut nyt on onneks on rauhallinen olo ja kiitollinen edes tästä yhdestä lapsesta. Joka on muuten ollut mun elämänrakkaus päivästä yksi asti. Semmonen sielujen yhteys ollut aina. Meillä on tosi vahva side ja oon hänestä nähnyt unia jo ennen hänen syntymäänsä monia vuosia. Nyt kuulostaa varmaan ihan hömpältä hehe :D Ei nyt sinänsä juuri hänestä, mutta tilanteita ja tunteita jotka tuntuu tosi tutuilta. Tässä välillä havahtuu ja pakahtuu rakkaudesta tuohon pieneen ihmiseen. Toivon, että kaikki jotka sen haluaa kokea, saa sen tosiaan kokea tässä elämässä.
 
Eilen luin Petronellan mahakivusta, ja mietin että olisipa kamala herätä yöllä siihen.
Ja jollain ihmeen empatian voimalla heräsin yöllä siihen että vatsaan koski! Koski vielä aamullakin, ei tosin kohdun seudulle eli jotain ruuansulatus juttuja, söin vähän huonosti eilen.

Kiertopäivien konkari. 37!?/28 menossa. Uskomatonta.
Tänään on kohdunseuduilla tuntunut tuntemuksia, kuin harkkasuppareita, jotain tässä kierrossa siis tapahtuu viimein. Ehkä uusi kierto on kulman takana!

Tänään pitää laittaa varmaan oikeaa ruokaa. Eilen oli aaltoileva huono olo ja skippasin koko päivän ruuat iltapalaan asti. Tänään olen ajatellut vai lihapullia :D ehkä jopa enemmän kuin vauvanyritystä. Kaupan kautta kotiin!
 
Lapsettomuuspolin ensikäynti

Käyntiin oli varattu tunnin vastaanottoaika ja menimme sinne yhdessä puolison kanssa.
Meidän alueella jo ovulaationinduktio hoidetaan erikoissairaanhoidon puolella yliopistosairaalassa, josta tämä kokemus. Lähetteen hain terveyskeskuksesta, jossa otettiin muutama peruslabar (kilpparit tyyliin) ja tehtiin sisätutkimus.

Minulla oli mukana meidän jo tehtyjen hoitojen artit eli hoitosuunnitelmat sekä yksityisellä otettujen tutkimusten (labrat, aukkari) tulokset sekä tiedot lääkkeiden vasteista. Lisäksi mukana oli aiempien vuosien lapsettomuushoitojen paperit.

Meillä ensikäynnillä käytiin lävitse otetut labrat ja lääkäri otti niihin kantaa.
Labrakäyntiohjeet oli tullut aikailmoituksen mukana. Siinä oli ohjeet myös minä kierronpäivänä tulee käydä (olisko ollu 2-5kp). Mikäli miehen tilannetta ei olisi katsottu aika tuoreeltaa, olisi hän käynyt myös antamassa oman näytteen ennakkoon (siemennesteanalyysi). Papa-koe on ilmeisesti hyvä olla suhteellisen tuore.

Etukäteen olimme vastanneet molemmat laajaan kysymyspatteristoon netissä. Tässä voi olla alueellisia eroja onko netissä vai paperilla. Esikysymyksissä oli mm. yhdessä olon kesto, yrityksen kesto, ehkäisyn poisjättämisaika, rikostausta, lapsitausta, raskaudet, sukupuolitaudit, elämäntavat, pituudet, painot, tupakointi/nuuska, päihteiden käyttö.. Kaikkea en muista ja nämä eivät ole enää jälkikäteen nähtävissä meidän alueella omissa tiedoissa.

Vastaanotolla lääkäri haastatteli tilanteemme ja toiveemme. Keskustelimme siitäkin kuinka pitkälle haluamme edetä hoidoissa. Julkisella puolella haluamme edetä ns. loppuun saakka eli IVF.
Kävimme yrityshistorian läpi sekä menneet hoidot ja elämäntilanne muutoinkin. Käynnillä tehtiin minulle ultraääni sekä sisätutkimus ja katsottiin miten munasarjat jakselee.

Samalla tehtiin jatkosuunnitelmat. Ensikäynti ei meidän alueella ajoitu välttämättä optimaaliseen kiertopäivään hoidon kanssa. Tällä käynnillä saa reseptit ja ohjeet seuraavaan hoitokiertoon. Ohjeistetaan myös mihin soittaa ja minäkin kiertopäivänä, jos seuraava (hoito)kierto alkaa.

Käynnillä oli (tarvittaessa) hoitajan tapaaminen.
Meillä sitä ei ollut, sillä meillä oli hyvin selvät sävelet emmekä tarvinneet hoitajan käyntiä.

Ensikäynnin jälkeen jäätiin odottelemaan seuraavaa kiertoa ja sitä, koska saa soitella kierron alkamisesta. Meidän alueellamme pääsee heti hoitokiertoon, hoidoissa ei ole jonoja.
 
No niin. Pillerit on nyt jätetty pois, eilen söin viimeisen. Menkathan mulla on tullut ihan normaalisti (olen siis minipillereitä syöny), mutta kierto on ollu aina epäsäännöllinen, ennen mitään ehkäisyäkään. Nyt pitäisi olla omien laskujen mukaan kp16 tai kp17. Ensi kuussa varmaan edes teoreettisesti mahdollista tulla raskaaksi, mutta koitan asennoitua siihen, ettei tärppää heti. Mieli vaan meinaa tehdä tepposet kun esikoinen tuli niin äkkiä (ei edes ekoja menkkoja ollut tullut).

Minulle voisi siis päivittää
Suikku1, 5/21, 2.lapsi

Aivan hirveästi tsemppiä kaikille vauvahaaveisiin ja yritykseen ❤
 
Sieltä se tuli, kp 1, tuhruvuodolla. Yk 8 alkakoon. Tämä oli kolmas kerta, kun kierto oli yli 35 pv. Piinallista, tällä kertaa kierto venyi 44 päivään.

Hitsi, kun en muista mitä tk:n hoitsu sanoi noista pitkistä kierroista viimeksi, kun puolen vuoden kohdalla olin sinne yhteydessä (lääkäri oli kierukan poistossa ohjeistanut, että puolen vuoden yrityksen jälkeen saisi jo lähetettä hoitoihin, mutta se päätös sitten pyörrettiinkin). Jonkun lukumäärän se hoitaja silloin mainitsi, että voi soittaa lääkärille vastaanottoaikaa, jos on X määrä yli 35 pv kiertoja. Haluaisin soittaa ja itkeä luuriin, että ottakaa minut jo tosissanne. Sitten mieleen tulee häpeä, kehtaako tästä nyt ottaa yhteyttä.
 
@Suikku1 tervetuloa joukkoon!

Omaa napaa. Viimeiset labrat tuli, nekin oli ok. Ei näkynyt samoja muutoksia, mitä siskolla näkyi, kun vertailin. Hailua näyttää ovulaatiotestit. Tosin niin oli odotettavissakin, kun ei oikeastaan mitään muuta merkkiä ovulaation lähestymisestä kuin, että vähän on limat lisääntyneet. Greippimehua olen kiltisti juonut aina ensimmäisenä aamusta. Nyt alkuun 2 dl/ päivä. Seuraavan tölkin kohdalla nostan annosta 2,5 dl. Tosin testit tehty alle 3 tunnin pidätyksellä. Heräsin aamusta neljältä ja ennen kuutta pissahätään, niin ei saanut ennen seiskaa, jolloin nousin.
 

Yhteistyössä