Haaveena vauva 2022

Tuun piinailee. Tänää kai dpo1. @Alinna86 jos vielä tänään päivität. En ymmärrä miks miulla ei oo värit toiminu moneen viikkoon.

Luulen siis et tänään dpo1 ku eilen aamulla oli se räikee viiva. Mut mitää tuntemuksia irtoamisesta ei oo ollu. Ja tänään tuli vielä kananmuna limaa. Nää limatkin on iha erilaiset, kun ennen letroja. Ennen tuli limat ja niiden loppumisen jälkeen ovis+. Nyt kaikki on toisin. :D En osaa enää tulkita omaa kroppaani.

Hei pakko tähän väliin kirjoittaa, et täällä tosi ihania ihmisiä ja viestejä! Näiden lukeminen päivän mittaan on parhautta, vaikka välillä on surullisiakin juttuja. Mut esim vau.fi foorumi ei ollut itselle yhtään oma paikka ja samoin Jodelin vauvakuumetta puoli kävi tosi toksiseksi. Täällä on aina positiivinen fiilis. Kiitos sisaret!
Itse olen sen verran kokenut mamma, että olin 19v kun odotin esikoista ja roikun silloin vauvalehden aihevapaalla. "Ennen palstauudistusta". Täällä ei varmaan ole ketään jotka siellä ovat olleet 2002-04 :D siellä oli meno kyllä aivan jotain muuta. Muistan katselleeni kuumeilijoiden puolta, en muista mikähän "ovulointiryhmä" se oli nimeltään, mutta muistan ihmetelleeni raskaustestien tekijöitä paljon ja äönekkäästi, viivojen tihrustelua ja paheksuneeni kovasti. "Jos siinä on viiva niin siinä on, ei sitä tarvitse valoa vasten tihrustaa". Kas nyt 20vuotta myöhemmin, tihrustan viivoja ja olen henkisesti aivan jossain muualla. Ikä on kohdallani tuonut myös järkeä, mutta ennenkaikkea avannut maailman kuvaa. Muistan sortuneeni tuohon toksisuuteen tuolloin, muiden mielten pahoittamiseen. Ehkä saadakseni itse jotain ylemmyyden tunnetta, En tiedä. Mutta jossain ryhmissä ja palstoilla on noita samanlaisia ihmisiä, ja tavallaan ymmärrän että toksista ilmapiiriä luo ihmiset jotka eivät ole henkisesti kypsiä. Ja tämä ei ole mitenkään ikään sidonnainen asia. Kohdallani ikä on tosin auttanut. Toiset ei välttämättä koskaan pääse sinuiksi itsensä ja muiden hyväksymisen kanssa, sellaisina kuin olemme. Minusta on ihanaa kun on kannustava ilmapiiri ja paikka jonne saa purkaa oloja ja jakaa. On myös ihana iloita muiden puolesta. Jännitän muiden tikkuja yhtälailla kuin omiani.

Itse olen sen verran kokenut mamma, että olin 19v kun odotin esikoista ja roikun silloin vauvalehden aihevapaalla. "Ennen palstauudistusta". Täällä ei varmaan ole ketään jotka siellä ovat olleet 2002 siellä oli meno kyllä aivan jotain muuta. Muistan katselleeni kuumeilijoiden puolta, en muista mikähän "ovulointiryhmä" se oli nimeltään, mutta muistan ihmetelleeni raskaustestien tekijöitä paljon ja äönekkäästi, viivojen tihrustelua ja paheksuneeni kovasti. "Jos siinä on viiva niin siinä on, ei sitä tarvitse valoa vasten tihrustaa". Kas nyt 20vuotta myöhemmin, tihrustan viivoja ja olen henkisesti aivan jossain muualla. Ikä on kohdallani tuonut myös järkeä, mutta ennenkaikkea avannut maailman kuvaa. Muistan sortuneeni tuohon toksisuuteen tuolloin, muiden mielten pahoittamiseen. Ehkä saadakseni itse jotain ylemmyyden tunnetta, En tiedä. Mutta jossain ryhmissä ja palstoilla on noita samanlaisia ihmisiä, ja tavallaan ymmärrän että toksista ilmapiiriä luo ihmiset jotka eivät ole henkisesti kypsiä. Ja tämä ei ole mitenkään ikään sidonnainen asia. Kohdallani ikä on tosin auttanut. Toiset ei välttämättä koskaan pääse sinuiksi itsensä ja muiden hyväksymisen kanssa, sellaisina kuin olemme. Minusta on ihanaa kun on kannustava ilmapiiri ja paikka jonne saa purkaa oloja ja jakaa. On myös ihana iloita muiden puolesta. Jännitän muiden tikkuja yhtälailla kuin omiani.
No just tää et kaikki tunteet on sallittuja ja ne tikkujen tihrustamiset on ihan ok :D must se on parhautta tihrustaa toisten tikkuja ja seurata onnistumisia! sain osakseni hirveet vihat kun Jodelissa kyselin onko haamuviiva siel vauvakuumetta puolella ja sieltä tuli ne perus "hullu ämmä tuo on selkee nega" ..... Jäi vähä huonot vibat. Mut tänne kyllä uskaltaa postata sit varmasti jos jotain haamun esiäitiäkin bongaa :Dkoska täällä suhtaudutaan kaikkiin tasa-arvoisesti!

En ollut vielä käynyt tänään lukemassa meidän ihanaa palstaa, ja pari sivua oli ehtinyt tulla tekstiä! Yritän nyt muistaa kommentoida eri aiheita :D

ainakin niistä inseminaation määristä oli puhetta. Meillä tehtiin yksityisellä 3 inssiä, ja julkiselta kysyivät että olemmeko varmasti nyt valmiita ivf vai haluammeko kokeilla insseja vielä. Mutta yhtäaikaa ei voinut olla ivf-jonossa, jos kevyempiä olisi tehty, niin ehdottomasti halusimme ivf, kuten yksityisellä olimme lääkärien kanssa keskustelleet. Julkisella olen kuullut, että se 3 inssiä on perus, mikä kokeillaan. Yksityisellä tosiaan voi olla vähemmän tai enemmänkin. Mutta meille sanoi lääkärit yksityisellä, että kolme kertaa riittää kertomaan, että siinä pitäis jo jotain tapahtua.

Ja tässä kohtaa loppui muistaminen. Mistähän halusin kirjoittaa. No nyt muistan, että minäkin jo jotenkin "näen" sen, että meillä on lapsi. Jos jotain teemme, niin aivan kuin se lapsi olisi jo tässä. Jos vaikka neulon sukkia, saatan hetken kuvitella tekeväni niitä meidän lapselle. Tai jos soitan tai laulan jotain, niin hetken tuntuu, kuin lapsi olisi tässä. Ja unia näen tosi paljon. Sitä ajattelee niin paljon, että välillä ihan kuvittelee, että kohta lapsi tulee tähän toisesta huoneesta. Aivan tulee itku pelkästä ajatuksesta. Ja sitten tajuaa, tuleeko koskaan tapahtumaan.

Sain myös eilen illalla päähäni, että ne munasolut on päässy karkuun, koska kivut ovat helpottaneet. En ole googlaillut, ettei tule vaan pahempi mieli. Vähän sama tunne ja ajatus, kuin ennen menkkoja, kun aistii, että ei ole onnistunut. Niin en tiedä, miksi tämä ajatus tuli, en pääse siitä eroon. Jotenkin vaikka lääkäri vaikutti luottavaiselta ja lääkkeen annosta laskettiin, niin painotti synarelan merkitystä, että ei irtoa ennen aikojaan. Huh, jännittää, onneksi huomenna jo ultra. Mutta petyn kyllä suuresti, jos siellä ei olekaan kaikki hyvin. Varmasti raivostuttaakin.

@minttuni Koskettavaa❤ja on surullista että toiset joutuu oottamaan niin kauan tai joutuu menemään vaikeimman kautta, iso halaus sinne❤

Mäkin nään kans paljon unia vauvoista ja yhteisestä lapsesta..miten mun mies lellittelee ja leikkii sen kanssa ja mä katon onnellisena taustalla, sitten kun todellisuuteen herää, on aika karu shokki :( Myös pieniä villasukkia on kudottu, ostettu vauvan vaatteita ajatelen että saisi ne pukea meidän lapselle vaan on ne kuitenkin lopulta päätyneet kavereiden lapsille.

Ehkä sulla vois olla itsesuojeluvaisto nyt meneillään et ajattelet jo etukäteen mahdollista pettymystä jos sellainen tulis niin ei pettyiskään niin kovasti..jos ymmärrät mitä tarkoitat.
Todella toivon et tuut kertoo meille ilouutisia huomenna! Kaikki peukut pystyssä! Tsemppiä!❤❤

En ollut vielä käynyt tänään lukemassa meidän ihanaa palstaa, ja pari sivua oli ehtinyt tulla tekstiä! Yritän nyt muistaa kommentoida eri aiheita

ainakin niistä inseminaation määristä oli puhetta. Meillä tehtiin yksityisellä 3 inssiä, ja julkiselta kysyivät että olemmeko varmasti nyt valmiita ivf vai haluammeko kokeilla insseja vielä. Mutta yhtäaikaa ei voinut olla ivf-jonossa, jos kevyempiä olisi tehty, niin ehdottomasti halusimme ivf, kuten yksityisellä olimme lääkärien kanssa keskustelleet. Julkisella olen kuullut, että se 3 inssiä on perus, mikä kokeillaan. Yksityisellä tosiaan voi olla vähemmän tai enemmänkin. Mutta meille sanoi lääkärit yksityisellä, että kolme kertaa riittää kertomaan, että siinä pitäis jo jotain tapahtua.

Ja tässä kohtaa loppui muistaminen. Mistähän halusin kirjoittaa. No nyt muistan, että minäkin jo jotenkin "näen" sen, että meillä on lapsi. Jos jotain teemme, niin aivan kuin se lapsi olisi jo tässä. Jos vaikka neulon sukkia, saatan hetken kuvitella tekeväni niitä meidän lapselle. Tai jos soitan tai laulan jotain, niin hetken tuntuu, kuin lapsi olisi tässä. Ja unia näen tosi paljon. Sitä ajattelee niin paljon, että välillä ihan kuvittelee, että kohta lapsi tulee tähän toisesta huoneesta. Aivan tulee itku pelkästä ajatuksesta. Ja sitten tajuaa, tuleeko koskaan tapahtumaan.

Sain myös eilen illalla päähäni, että ne munasolut on päässy karkuun, koska kivut ovat helpottaneet. En ole googlaillut, ettei tule vaan pahempi mieli. Vähän sama tunne ja ajatus, kuin ennen menkkoja, kun aistii, että ei ole onnistunut. Niin en tiedä, miksi tämä ajatus tuli, en pääse siitä eroon. Jotenkin vaikka lääkäri vaikutti luottavaiselta ja lääkkeen annosta laskettiin, niin painotti synarelan merkitystä, että ei irtoa ennen aikojaan. Huh, jännittää, onneksi huomenna jo ultra. Mutta petyn kyllä suuresti, jos siellä ei olekaan kaikki hyvin. Varmasti raivostuttaakin.
Mulla tuli tästä mieleen semmoinen kirja kuin Luo itsesi uudelleen. Siinä painotettiin juuri tuollaisten ajatusten tärkeyttä, jos haluaa vaikuttaa siihen mitä tulevaisuudelta haluaa. Voi kunpa teitä pian onnistaisi! <3

Nyt pakko kertoa mun oma kokemus, vähän hömppää ja hempeyttä.

Mä oon nähnyt 16 vuotiaasta asti selkeitä unia. Silloin varsinkin elin vaikeeta elämää pahan syömishäiriön kourissa,joka vei elämältä voiton ja kesti jopa 8 vuotta tuosta 16 vuotiaasta.

Niin tämä yksi uni on toistunut kaikkien vuosien ajan. Makaan jossain heinikössä, mulla on siniseen peittoon kääritty vauva, ja havahdun siinä auringon paisteeseen. Semmonen lämmin ihana olo hehku siitä unesta ja se vauvan tuhina tuntu ihoa vasten. Heräsin aina niin onnellisena sen unen jälkeen, se muutti välillä muotoaan mut pääpiirteet pysyi. Sininen peitto, vauva, aurinko, rauha. Se uni kantoi tosi pitkälle. Kaikki ne pahimmat osasto hetket, kaikki ne pahimmat epätoivon ajat.

Kaikki kulminoitui siihen, kun synnytin mun pojan maaliskuussa 2020. Mulle osu synnytyssali jossa oli tosi iso ikkuna Espoon sairaalassa ja koko viikon oli ollu harmaata, niin sinä päivänä klo 16 ku mun poika syntyi oli täys auringon paiste. Sit kun sain mun pojan rinnalle tiesin et tää oli se tunne mikä on seurannut mua aina. Tuli niin syvä rauhan tunne ja lämmin olo, itkin varmaan tunnin sitä kaikkea vanhaa tuskaa ulos, koska sain alottaa nyt elämän jotenkin uudestaan,vaikka vanhat vaikeudet oli jo silloin mennyttä ollutkin monta vuotta. Se vaan oli niin taianomaista. Semmonen fiilis et mun poika on kokoajan ollut vaikeimpien hetkien ajan mukana ja, että tän pienen tyypin mä tunnen. Ekat sanatkin tais olla et "vihdoin sä oot täällä"

Äh on tää elämä aikamoista :cry: :love:

Kiitos @Alinna86 ❤ ja voi se tosiaan olla, että jotenkin suojelee itseään, ettei pettyisi niin pahasti. Vaikka huomenna varmaan todennäköisempää, että hyvältä näyttää!

@Töppönen_ kiitos ❤ mielenkiintoiselta kuulostaa tuo kirja!

@Gisella tosi koskettava ja liikuttava tuo, mitä kerroit! Minullakin jo nyt mielikuva, että jotenkin se lapsi tai ne lapset tavallaan kulkee jo nyt mukana ja sitten jonain päivänä vihdoin tapaamme heidät. Mieskin joskus sanonut, että meidän lapsi vielä kulkee tuolla jossain ja etsii meitä.

Mulla oli tänään kohdun nestetäyttö tutkimus, jossa katsottiin viime kierrossa löytynyttä polyyppia kohdusta. Hyvänlaatuinen kasvain, eikä todennäköisesti syöpää. Se kuitenkin reilussa kuukaudessa pari milliä kasvanut, niin sain ajan elokuun lopulle hysteroskopiaan (kohdun tähystystutkimus) jossa polyyppi poistetaan ja otetaan koepala. Lääkäri oli sitä mieltä että insseissä se ei haittaa, mutta ivf-hoitoihin jos siirrytään, niin se voi estää alkion kiinnittymistä, niin sen vuoksi poisto. Nyt sitten yritetään luomuna ilman hoitoja ainakin siihen toimenpiteeseen saakka. Mikäli tärppää, toimenpide siirtyy raskauden jälkeiseen aikaan.

@Alinna86 minut voi ottaa pois kiertopäivälistalta. Palaan listoille takaisin kun on enemmän toivoa, eli varman syksyllä. Käyn kuitenkin seurailemassa ja myös kommentoimassakin välillä.

Ovis lähestyy, pitäis nyt vkl olla, mutta en tiedä vaikuttaako tämän päivän tutkimus siihen. Tietysti toivois, että tärppäis luomuna, vaikka hoidot jo aloitettu. Jatkan painonpudotusprojektiani.

Tsemppiä meille jokaiselle kaikkiin tilanteisiin ja paljon onnea plussanneille.

V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

7.5.2021 Perjantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Mozart, ya 11/20, 4.lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Meemuli..................kp 33/35-43
Suhveli.......................kp 28/27
Irtokehys.................kp 26/28-32
Gisella.......................kp 24/30
Leonida.....................kp 22/29
Mansikka_maanantai...kp 22/30
Alinna86......................kp 20/26
Mamtobe...................kp 20/28
Mirksukka..................kp 18/28-30
Esikoishaaveita..........kp 18/29
Skidi................................kp 17/35-36
Sinisilmät....................kp 17/29
Scarletta......................kp 15/28
Töppönen..................kp 14/26
Krippis..........................kp 12/25-28
Wbä..............................kp 12/27
Iinanen.........................kp 12/23-24
Minttuni........................kp 10/25
Ewa87..........................kp 10/30
Heidisofia.................kp 9/29-32
Sofialiina....................kp 8/24-27
Petronella09.............kp 6/27
Daisy01.........................kp 4/35
Toiveikas1992............kp 3/28
Keksi82...........................kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Meemuli......................dpo 12
Mamtobe...................dpo 9
Gisella...........................dpo 8-9
Leonida.......................dpo 7
Alinna86......................dpo 6
Scarletta......................dpo 2
Esikoishaaveita............dpo 2
Iinanen............................dpo 2
Mirksukka...................dpo 1
Krippis...........................dpo 1
Töppönen_...............dpo 1
Wbä..............................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu:
Aamuherkistymiset tuli, kun luin teidän kauniita viestejänne. Kirjoititte ihanasti.❤

Oon samaa mieltä jodelin toksisuudesta. Siellä on paljon ilkeyttä ja turhaa toisen mielen pahoittamista. Minusta on ihanaa tiirailla toisten testejä ja haamuviivoja.

Mulla on ehkä toissapäivänä ollut ovulaatio. Kivut olivat ainakin kovat. Harmikseni en ehtinyt sitä tikuttaa, koska testit tulivat postissa vasta eilen (menin tilaamaan, vaikka alunperin en aikonut heti tikuttaa). Jäin vaan pohtimaan, että mitenkähän nopeasti mulla aiemmissa yrityksissä on ovistestit lähteneet haalistumaan oviksen jälkeen, kun nyt on vieläkin suht vahvaa viivaa, vaikka testi onkin nega. En muista yhtään. Eihän sitä toki oikeasti tarvis enää oviksen jälkeen tikkuihin pissiä. Ensimmäisiä kuukautisia odottelen n.10pv päähän. Periaatteessa olisi mahdollisuus myös raskauteen, koska seksiä oli dpo -2, mutta en jaksa uskoa, että heti ekalla tärppäisi. Aiemmissa raskauksissakin on saatu yrittää monta kuukautta.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Harmi kun nuo hymiöt ei toimi.

Viimeksi muokattu:
Huomenta! <3 Jodelin vauvakuumetta-kanavasta täällä ollut puhetta ja olen ihan samaa mieltä, että siellä aika hurja meininki toisinaan. Poistin sen jo aiemmin, mutta hakeuduin takaisin, kun kaipasin vertaistukea. Tämä ketju näyttää olevan paljon parempi siihen tarkoitukseen, täällä on hyvä meininki, kiitos teille siitä!

Meillä hyviä uutisia. Mies sai tulokset jo keskiviikkona ja hänen näyte oli pelkkää priimaa! Itse kävin eilen aukiolotutkimuksessa ja kohdun tähystyksessä, erittäin hyvä ovarioreservi, aukkarissa molemmat puolet auki ja kohdun muutos vaikuttaisi hyvänlaatuiselta kohtulihaksen nesterakkulalta tms. Ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen eikä raskauteen. Gyne totesi, että hyvä et tuli tsekattua nyt, "kun hermoheikkona tuut kuitenkin alkuraskauden ultraan, niin ei tarvi sitten ihmetellä" :D

Minut voisi lisäillä listalle:

Ewa87, 7/2020, 2. lapsi (miehen ensimmäinen), km 1/2021 - tänään on kp10/30.

Aamun testi. Vielä en hae digitaalista, ennenkö sit ku menkat on myöhässä.
Mut sanokaa nyt te joilla näistä rfsu.n omista kokemusta, niin onko tuo vaan värikertymää oikean viivan vasemmalla puolella vai onko tämä haamua?? Kun järki sanoo et ei 6 testiin voi tulla kaikkiin vaan värikertymää, mut silti nyt mietityttää.. Viimeisessä kuvassa näkee paremmin.

Anteeksi omanapailu.. :(

Huomenta tutuille ja tuntemattomille!

Ajattelin tulla kertomaan teille meidän odottamattomat uutiset. Piinailin teistä monen kanssa edellisessä Toiveissa vauva 2021 -ryhmässä. Ollaan naispari ja tammikuussa pakastealkion siirrosta alkoi raskaus. Ensin luultiin, että kesken meni, koska kuudennella viikolla alkoi joitakin tunteja kestänyt kova verenvuoto hyytymillä. Päästiin viikolla 7 ultraan ja siellä näkyikin syke!

Niskaturvotusultraan mentiin sitten sydän pomppien, että voiko kaikki olla edelleen kunnossa. Sen ultran aikana maailma muuttuikin täysin. Ultrakuvaan nimittäin yllättäen uiskenteli toinenkin vauvan alku :D Oltiin aivan äimistyneitä!

Tällä viikolla oli uusi ultra ja uskottava se on, että meille on tulossa identtiset kaksoset. Munasolu, joka laitettiin, oli vielä monistanut itsensä kohdussa. Jännitys jatkuu edelleen ja piinaa on tiedossa, koska kaksosilla on yhteinen istukka ja siihen voi liittyä komplikaatioita. Komplikaatioriskin takia käyn ultrassa kahden viikon välein ja ilmeisesti näin jatketaan koko loppuraskaus. Nyt kuitenkin kaikki on toistaiseksi kunnossa ja haluan ajatella, että niin se myös jatkuu!

Tsemppiä ja vauvoja kaikille ryhmäläisille! Olette olleet iso tuki ja turva! Toivon, että hyvä henki säilyy tässä ryhmässä aina!

Terv. Minä ja Mysteerio-kaksoset :D

Ajattelin tulla kertomaan teille meidän odottamattomat uutiset. Piinailin teistä monen kanssa edellisessä Toiveissa vauva 2021 -ryhmässä. Ollaan naispari ja tammikuussa pakastealkion siirrosta alkoi raskaus. Ensin luultiin, että kesken meni, koska kuudennella viikolla alkoi joitakin tunteja kestänyt kova verenvuoto hyytymillä. Päästiin viikolla 7 ultraan ja siellä näkyikin syke!

Niskaturvotusultraan mentiin sitten sydän pomppien, että voiko kaikki olla edelleen kunnossa. Sen ultran aikana maailma muuttuikin täysin. Ultrakuvaan nimittäin yllättäen uiskenteli toinenkin vauvan alku Oltiin aivan äimistyneitä!

Tällä viikolla oli uusi ultra ja uskottava se on, että meille on tulossa identtiset kaksoset. Munasolu, joka laitettiin, oli vielä monistanut itsensä kohdussa. Jännitys jatkuu edelleen ja piinaa on tiedossa, koska kaksosilla on yhteinen istukka ja siihen voi liittyä komplikaatioita. Komplikaatioriskin takia käyn ultrassa kahden viikon välein ja ilmeisesti näin jatketaan koko loppuraskaus. Nyt kuitenkin kaikki on toistaiseksi kunnossa ja haluan ajatella, että niin se myös jatkuu!

Tsemppiä ja vauvoja kaikille ryhmäläisille! Olette olleet iso tuki ja turva! Toivon, että hyvä henki säilyy tässä ryhmässä aina!

Terv. Minä ja Mysteerio-kaksoset
Voi että, ihania uutisia! <3 Tsemppiä riskiraskauden tunteiden kanssa, peukkuja, että kaikki jatkuu yhtä hyvin! <3

@Suikku1 tervetuloa joukkoon!

Omaa napaa. Viimeiset labrat tuli, nekin oli ok. Ei näkynyt samoja muutoksia, mitä siskolla näkyi, kun vertailin. Hailua näyttää ovulaatiotestit. Tosin niin oli odotettavissakin, kun ei oikeastaan mitään muuta merkkiä ovulaation lähestymisestä kuin, että vähän on limat lisääntyneet. Greippimehua olen kiltisti juonut aina ensimmäisenä aamusta. Nyt alkuun 2 dl/ päivä. Seuraavan tölkin kohdalla nostan annosta 2,5 dl. Tosin testit tehty alle 3 tunnin pidätyksellä. Heräsin aamusta neljältä ja ennen kuutta pissahätään, niin ei saanut ennen seiskaa, jolloin nousin.
Mulla on sama ollut ton greippimehun kanssa et alotin kierron alussa, mutta oon juonut enemmän; 2,5 - 3 dl aamuin illoin. Oli tosi ilmaiset oltavat päivä ennen ovista. Tiedä sitten et johtuiko tuosta, mutta toi on ainut mitä oon muuttanut.

Niskaturvotusultraan mentiin sitten sydän pomppien, että voiko kaikki olla edelleen kunnossa. Sen ultran aikana maailma muuttuikin täysin. Ultrakuvaan nimittäin yllättäen uiskenteli toinenkin vauvan alku :D Oltiin aivan äimistyneitä!

Terv. Minä ja Mysteerio-kaksoset :D
Vau mikä yllätys! Toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin!❤

• Tykkää
Reactions: Mysteerio
Tervetuloa uusille:)

@Keksi82 hienoa, että vihdoin pääset uuteen kiertoon:)

@Mysteerio mahtavia kuulumisia:)

@Meemuli näen kaikissa testeissäsi jotain haaleaa toista viivaa :) pitäisikö kokeilla välillä jotain toista testi merkkiä?

Tsemppiä kaikille piinailuun :)

Omaa napaa sen verran,että kp 6 ja vatsan kilpuilut jatkuu..:( vähän on nyt toisella sijalla vauvan yritys kun huoli omasta voinnista:( kohta mentävä lääkäriin,jos lääkkeet ei ala helpottamaan..en vaan millään menisi kun olen niin monta vuotta kärsinyt aika ajoin tästä vaivasta ja viimeksi -19 syksyllä tehtiin tutkimuksia eikä mitään löytynyt...epäilen eniten stressiä töistä:(

Mukavaa viikonloppua kaikille ❤

Aamun testi. Vielä en hae digitaalista, ennenkö sit ku menkat on myöhässä.
Mut sanokaa nyt te joilla näistä rfsu.n omista kokemusta, niin onko tuo vaan värikertymää oikean viivan vasemmalla puolella vai onko tämä haamua?? Kun järki sanoo et ei 6 testiin voi tulla kaikkiin vaan värikertymää, mut silti nyt mietityttää.. Viimeisessä kuvassa näkee paremmin.

Anteeksi omanapailu..
Kurkkaa tuo himotestaajat -ketju, siellä oli rfsu testeistä vasta puhe. Antavat viiva paikan usein. Näen sun haamulaisen edelleen mutta en osaa sanoa onko vahvistunut. Hakisin muita testejä varmuudeksi! <3

Yhteistyössä