Haaveena vauva 2022

Kiitos @Alinna86 ❤ ja voi se tosiaan olla, että jotenkin suojelee itseään, ettei pettyisi niin pahasti. Vaikka huomenna varmaan todennäköisempää, että hyvältä näyttää!

@Töppönen_ kiitos ❤ mielenkiintoiselta kuulostaa tuo kirja!

@Gisella tosi koskettava ja liikuttava tuo, mitä kerroit! Minullakin jo nyt mielikuva, että jotenkin se lapsi tai ne lapset tavallaan kulkee jo nyt mukana ja sitten jonain päivänä vihdoin tapaamme heidät. Mieskin joskus sanonut, että meidän lapsi vielä kulkee tuolla jossain ja etsii meitä.
 
Mulla oli tänään kohdun nestetäyttö tutkimus, jossa katsottiin viime kierrossa löytynyttä polyyppia kohdusta. Hyvänlaatuinen kasvain, eikä todennäköisesti syöpää. Se kuitenkin reilussa kuukaudessa pari milliä kasvanut, niin sain ajan elokuun lopulle hysteroskopiaan (kohdun tähystystutkimus) jossa polyyppi poistetaan ja otetaan koepala. Lääkäri oli sitä mieltä että insseissä se ei haittaa, mutta ivf-hoitoihin jos siirrytään, niin se voi estää alkion kiinnittymistä, niin sen vuoksi poisto. Nyt sitten yritetään luomuna ilman hoitoja ainakin siihen toimenpiteeseen saakka. Mikäli tärppää, toimenpide siirtyy raskauden jälkeiseen aikaan.

@Alinna86 minut voi ottaa pois kiertopäivälistalta. Palaan listoille takaisin kun on enemmän toivoa, eli varman syksyllä. Käyn kuitenkin seurailemassa ja myös kommentoimassakin välillä.

Ovis lähestyy, pitäis nyt vkl olla, mutta en tiedä vaikuttaako tämän päivän tutkimus siihen. Tietysti toivois, että tärppäis luomuna, vaikka hoidot jo aloitettu. Jatkan painonpudotusprojektiani.

Tsemppiä meille jokaiselle kaikkiin tilanteisiin ja paljon onnea plussanneille.
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

7.5.2021 Perjantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Mozart, ya 11/20, 4.lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Daimiduu, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Meemuli..................kp 33/35-43
Suhveli.......................kp 28/27
Irtokehys.................kp 26/28-32
Gisella.......................kp 24/30
Leonida.....................kp 22/29
Mansikka_maanantai...kp 22/30
Alinna86......................kp 20/26
Mamtobe...................kp 20/28
Mirksukka..................kp 18/28-30
Esikoishaaveita..........kp 18/29
Skidi................................kp 17/35-36
Sinisilmät....................kp 17/29
Scarletta......................kp 15/28
Töppönen..................kp 14/26
Krippis..........................kp 12/25-28
Wbä..............................kp 12/27
Iinanen.........................kp 12/23-24
Minttuni........................kp 10/25
Ewa87..........................kp 10/30
Heidisofia.................kp 9/29-32
Sofialiina....................kp 8/24-27
Petronella09.............kp 6/27
Daisy01.........................kp 4/35
Toiveikas1992............kp 3/28
Keksi82...........................kp 2/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Meemuli......................dpo 12
Mamtobe...................dpo 9
Gisella...........................dpo 8-9
Leonida.......................dpo 7
Alinna86......................dpo 6
Scarletta......................dpo 2
Esikoishaaveita............dpo 2
Iinanen............................dpo 2
Mirksukka...................dpo 1
Krippis...........................dpo 1
Töppönen_...............dpo 1
Wbä..............................dpo -1


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Aamuherkistymiset tuli, kun luin teidän kauniita viestejänne. Kirjoititte ihanasti.❤

Oon samaa mieltä jodelin toksisuudesta. Siellä on paljon ilkeyttä ja turhaa toisen mielen pahoittamista. Minusta on ihanaa tiirailla toisten testejä ja haamuviivoja.

Mulla on ehkä toissapäivänä ollut ovulaatio. Kivut olivat ainakin kovat. Harmikseni en ehtinyt sitä tikuttaa, koska testit tulivat postissa vasta eilen (menin tilaamaan, vaikka alunperin en aikonut heti tikuttaa). Jäin vaan pohtimaan, että mitenkähän nopeasti mulla aiemmissa yrityksissä on ovistestit lähteneet haalistumaan oviksen jälkeen, kun nyt on vieläkin suht vahvaa viivaa, vaikka testi onkin nega. En muista yhtään. Eihän sitä toki oikeasti tarvis enää oviksen jälkeen tikkuihin pissiä. Ensimmäisiä kuukautisia odottelen n.10pv päähän. Periaatteessa olisi mahdollisuus myös raskauteen, koska seksiä oli dpo -2, mutta en jaksa uskoa, että heti ekalla tärppäisi. Aiemmissa raskauksissakin on saatu yrittää monta kuukautta.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Harmi kun nuo hymiöt ei toimi.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! <3 Jodelin vauvakuumetta-kanavasta täällä ollut puhetta ja olen ihan samaa mieltä, että siellä aika hurja meininki toisinaan. Poistin sen jo aiemmin, mutta hakeuduin takaisin, kun kaipasin vertaistukea. Tämä ketju näyttää olevan paljon parempi siihen tarkoitukseen, täällä on hyvä meininki, kiitos teille siitä!

Meillä hyviä uutisia. Mies sai tulokset jo keskiviikkona ja hänen näyte oli pelkkää priimaa! Itse kävin eilen aukiolotutkimuksessa ja kohdun tähystyksessä, erittäin hyvä ovarioreservi, aukkarissa molemmat puolet auki ja kohdun muutos vaikuttaisi hyvänlaatuiselta kohtulihaksen nesterakkulalta tms. Ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen eikä raskauteen. Gyne totesi, että hyvä et tuli tsekattua nyt, "kun hermoheikkona tuut kuitenkin alkuraskauden ultraan, niin ei tarvi sitten ihmetellä" :D

Minut voisi lisäillä listalle:

Ewa87, 7/2020, 2. lapsi (miehen ensimmäinen), km 1/2021 - tänään on kp10/30.
 
Aamun testi. Vielä en hae digitaalista, ennenkö sit ku menkat on myöhässä.
Mut sanokaa nyt te joilla näistä rfsu.n omista kokemusta, niin onko tuo vaan värikertymää oikean viivan vasemmalla puolella vai onko tämä haamua?? Kun järki sanoo et ei 6 testiin voi tulla kaikkiin vaan värikertymää, mut silti nyt mietityttää.. Viimeisessä kuvassa näkee paremmin.

Anteeksi omanapailu.. :(
 
Huomenta tutuille ja tuntemattomille!

Ajattelin tulla kertomaan teille meidän odottamattomat uutiset. Piinailin teistä monen kanssa edellisessä Toiveissa vauva 2021 -ryhmässä. Ollaan naispari ja tammikuussa pakastealkion siirrosta alkoi raskaus. Ensin luultiin, että kesken meni, koska kuudennella viikolla alkoi joitakin tunteja kestänyt kova verenvuoto hyytymillä. Päästiin viikolla 7 ultraan ja siellä näkyikin syke!

Niskaturvotusultraan mentiin sitten sydän pomppien, että voiko kaikki olla edelleen kunnossa. Sen ultran aikana maailma muuttuikin täysin. Ultrakuvaan nimittäin yllättäen uiskenteli toinenkin vauvan alku :D Oltiin aivan äimistyneitä!

Tällä viikolla oli uusi ultra ja uskottava se on, että meille on tulossa identtiset kaksoset. Munasolu, joka laitettiin, oli vielä monistanut itsensä kohdussa. Jännitys jatkuu edelleen ja piinaa on tiedossa, koska kaksosilla on yhteinen istukka ja siihen voi liittyä komplikaatioita. Komplikaatioriskin takia käyn ultrassa kahden viikon välein ja ilmeisesti näin jatketaan koko loppuraskaus. Nyt kuitenkin kaikki on toistaiseksi kunnossa ja haluan ajatella, että niin se myös jatkuu!

Tsemppiä ja vauvoja kaikille ryhmäläisille! Olette olleet iso tuki ja turva! Toivon, että hyvä henki säilyy tässä ryhmässä aina!

Terv. Minä ja Mysteerio-kaksoset :D
 
Huomenta tutuille ja tuntemattomille!

Ajattelin tulla kertomaan teille meidän odottamattomat uutiset. Piinailin teistä monen kanssa edellisessä Toiveissa vauva 2021 -ryhmässä. Ollaan naispari ja tammikuussa pakastealkion siirrosta alkoi raskaus. Ensin luultiin, että kesken meni, koska kuudennella viikolla alkoi joitakin tunteja kestänyt kova verenvuoto hyytymillä. Päästiin viikolla 7 ultraan ja siellä näkyikin syke!

Niskaturvotusultraan mentiin sitten sydän pomppien, että voiko kaikki olla edelleen kunnossa. Sen ultran aikana maailma muuttuikin täysin. Ultrakuvaan nimittäin yllättäen uiskenteli toinenkin vauvan alku Oltiin aivan äimistyneitä!

Tällä viikolla oli uusi ultra ja uskottava se on, että meille on tulossa identtiset kaksoset. Munasolu, joka laitettiin, oli vielä monistanut itsensä kohdussa. Jännitys jatkuu edelleen ja piinaa on tiedossa, koska kaksosilla on yhteinen istukka ja siihen voi liittyä komplikaatioita. Komplikaatioriskin takia käyn ultrassa kahden viikon välein ja ilmeisesti näin jatketaan koko loppuraskaus. Nyt kuitenkin kaikki on toistaiseksi kunnossa ja haluan ajatella, että niin se myös jatkuu!

Tsemppiä ja vauvoja kaikille ryhmäläisille! Olette olleet iso tuki ja turva! Toivon, että hyvä henki säilyy tässä ryhmässä aina!

Terv. Minä ja Mysteerio-kaksoset
Voi että, ihania uutisia! <3 Tsemppiä riskiraskauden tunteiden kanssa, peukkuja, että kaikki jatkuu yhtä hyvin! <3
 
@Suikku1 tervetuloa joukkoon!

Omaa napaa. Viimeiset labrat tuli, nekin oli ok. Ei näkynyt samoja muutoksia, mitä siskolla näkyi, kun vertailin. Hailua näyttää ovulaatiotestit. Tosin niin oli odotettavissakin, kun ei oikeastaan mitään muuta merkkiä ovulaation lähestymisestä kuin, että vähän on limat lisääntyneet. Greippimehua olen kiltisti juonut aina ensimmäisenä aamusta. Nyt alkuun 2 dl/ päivä. Seuraavan tölkin kohdalla nostan annosta 2,5 dl. Tosin testit tehty alle 3 tunnin pidätyksellä. Heräsin aamusta neljältä ja ennen kuutta pissahätään, niin ei saanut ennen seiskaa, jolloin nousin.
Mulla on sama ollut ton greippimehun kanssa et alotin kierron alussa, mutta oon juonut enemmän; 2,5 - 3 dl aamuin illoin. Oli tosi ilmaiset oltavat päivä ennen ovista. Tiedä sitten et johtuiko tuosta, mutta toi on ainut mitä oon muuttanut.
 
Huomenta tutuille ja tuntemattomille!

Ajattelin tulla kertomaan teille meidän odottamattomat uutiset. Piinailin teistä monen kanssa edellisessä Toiveissa vauva 2021 -ryhmässä. Ollaan naispari ja tammikuussa pakastealkion siirrosta alkoi raskaus. Ensin luultiin, että kesken meni, koska kuudennella viikolla alkoi joitakin tunteja kestänyt kova verenvuoto hyytymillä. Päästiin viikolla 7 ultraan ja siellä näkyikin syke!

Niskaturvotusultraan mentiin sitten sydän pomppien, että voiko kaikki olla edelleen kunnossa. Sen ultran aikana maailma muuttuikin täysin. Ultrakuvaan nimittäin yllättäen uiskenteli toinenkin vauvan alku :D Oltiin aivan äimistyneitä!

Tällä viikolla oli uusi ultra ja uskottava se on, että meille on tulossa identtiset kaksoset. Munasolu, joka laitettiin, oli vielä monistanut itsensä kohdussa. Jännitys jatkuu edelleen ja piinaa on tiedossa, koska kaksosilla on yhteinen istukka ja siihen voi liittyä komplikaatioita. Komplikaatioriskin takia käyn ultrassa kahden viikon välein ja ilmeisesti näin jatketaan koko loppuraskaus. Nyt kuitenkin kaikki on toistaiseksi kunnossa ja haluan ajatella, että niin se myös jatkuu!

Tsemppiä ja vauvoja kaikille ryhmäläisille! Olette olleet iso tuki ja turva! Toivon, että hyvä henki säilyy tässä ryhmässä aina!

Terv. Minä ja Mysteerio-kaksoset :D
Vau mikä yllätys! Toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mysteerio
Tervetuloa uusille:)

@Keksi82 hienoa, että vihdoin pääset uuteen kiertoon:)

@Mysteerio mahtavia kuulumisia:)

@Meemuli näen kaikissa testeissäsi jotain haaleaa toista viivaa :) pitäisikö kokeilla välillä jotain toista testi merkkiä?

Tsemppiä kaikille piinailuun :)

Omaa napaa sen verran,että kp 6 ja vatsan kilpuilut jatkuu..:( vähän on nyt toisella sijalla vauvan yritys kun huoli omasta voinnista:( kohta mentävä lääkäriin,jos lääkkeet ei ala helpottamaan..en vaan millään menisi kun olen niin monta vuotta kärsinyt aika ajoin tästä vaivasta ja viimeksi -19 syksyllä tehtiin tutkimuksia eikä mitään löytynyt...epäilen eniten stressiä töistä:(

Mukavaa viikonloppua kaikille ❤
 
Aamun testi. Vielä en hae digitaalista, ennenkö sit ku menkat on myöhässä.
Mut sanokaa nyt te joilla näistä rfsu.n omista kokemusta, niin onko tuo vaan värikertymää oikean viivan vasemmalla puolella vai onko tämä haamua?? Kun järki sanoo et ei 6 testiin voi tulla kaikkiin vaan värikertymää, mut silti nyt mietityttää.. Viimeisessä kuvassa näkee paremmin.

Anteeksi omanapailu..
Kurkkaa tuo himotestaajat -ketju, siellä oli rfsu testeistä vasta puhe. Antavat viiva paikan usein. Näen sun haamulaisen edelleen mutta en osaa sanoa onko vahvistunut. Hakisin muita testejä varmuudeksi! <3
 
Vähän omaa napaa.

Nyt alkaa olla vähä piinaavaa fiilis kun kierto lähenee loppuaan. Sitä yrittää kuulostella oireita, mut eipä niitä ole :D järkyttävät menkkakivut vaan dpo5-6 kohtu supisteli oikein huolella. Sit suuhun myös ilmestyi afta. No eipä tässä kauan menee niin selviää miten käy.
Testipäivänä pidän ens viikon torstaita jos ei menkat ala ke... Viikko siitä ois miehen synttärit... Jos plussa tulis ni sit kyl ois pakko pimittää siihen asti! :D
 
Mulla kierukka lähtee ensi kuussa, ja vauva saa tulla. En tajua miten sitä pysyy kasassa just ovulaation jälkeen. Miten te pystytte keskittyy esim töidentekoon!? Mä varmaan sekoan. o_O
Millä kp te alatte yleensä testailemaan? Vai odotatteko mahd. menkkojen alkupäivään saakka?
Mun edellisestä raskaustestistä on 11v aikaa ja silloin tärppäsi ihan heti ekasta yk:sta. Nyt oon varautunut ettei todellakaan heti varmasti tärppää.
 
vierailija
Tämä on ihana palsta ja todella positiivinen, luen edelleen vaikken aktiivinen ole koskaan ollut, mutta tärkeä henkireikä. Meillä lapsettomuustausta, useita inssejä ja Ivf:a tehtiin ennenkuin tärppäsi. Mulle oli tärkeää hoitojen aikaan ostella vauvan vaatteita ja neuloin valtavat määrät sukkia, pöksyjä, lakkeja, vilttejä ja takkeja vauvalle. Ne on tulleet sittemmin hyvään käyttöön vauvoilla ja nukeilla. Niiden avulla pidin mielen positiivisena ja toiveikkaana. Ei kannata soimata itseään neulomisesta ja shoppailusta, oon varma että se on psyykelle tärkeää toiveikkuuden ylläpitoa <3 Meillä lopulta 3. IvF toi lapsen ja seuraavasta Ivf:sta saatiin kaksi lisää. Tsemppiä kaikille hoidoissa oleville, muistakaa että ne hoitotulokset on hyviä ja vastoinkäymisistä ei kannata lannistua, joskus menee hetki ennen kuin sopiva lääkekombo löytyy.
 
Tänne on muutamassa tunnissa tullut vaikka mitä!

@Mysteerio ihana uutinen, onnea kaksosten odotukseen ja toivottasti kaikki menee oikein hyvin!

@minttuni tsemppiä ultraan! Mulla on kyllä tunne että sulla ei mene enää kauaa ennen kun plussaat!

@KirJoh89 harmi että joudutte vielä odottelemaan, mutta toivottavasti pystyt ottamaan kesästä kaiken irti ja sitten vuoden päästä kesällä odottelet synnytyksen alkamista.

Mut voi laittaa piinalistaan, huomenna dpo0. Mullahan oli tosiaan kaksi ovisliuskaa jäljellä, epäilin että tänään voisi tulla hymynaama ja sieltähän se tuli. Huomenna taidan testata viimeisen ihan muuten vaan. Hankala kyllä ajatella, että kun aamulla aikaisin testaan plussan, niin menisi vielä päivä ennen varsinaista ovista...
Tällä viikolla on ollut ihan oudon vähän haluja. Viime yönä talleteltiin ja myös pari päivää aiemmin. En tiedä saanko itseäni enää tänään kiinnostumaan pupuilusta. Varmaan kannattaisi.
 
Mulla on sama ollut ton greippimehun kanssa et alotin kierron alussa, mutta oon juonut enemmän; 2,5 - 3 dl aamuin illoin. Oli tosi ilmaiset oltavat päivä ennen ovista. Tiedä sitten et johtuiko tuosta, mutta toi on ainut mitä oon muuttanut.
En vielä osaa sanoa mahdollisista vaikutuksista, muusta kuin, että pissattaa aamusta normaalia enemmän. Toki tähän saattaa vaikuttaa se, että mulla menee lisäksi aina vajaan puolen litran soijaprotskupirtelö ja saavillinen teetä. En saa juotua aamulla oikeen pelkkää vettä ilman yökkäysrefleksiä, niin tulee nesteitä sitten muista lähteistä.

Ei vielä ovista näkyvissä. Tyhjää polluraa näytti CB:n testi. Tosin viiva oli vahvistunut eilisestä. Heräsin taas joskus puoli kuudelta, jolloin sen tein, jotta sai riittävän pitkän pidätysajan. Makkariin tulee vähän valoa, niin varmaan herättää. Myöhemmin päivällä ehkä kokeilen RFSU:n testiä.

Ja joo, komppaan. Hyvä meininki on täällä, ja kivasti on sujahtanut mukaan keskusteluihin. Ja kyllä vaan on hassua, kun jännittää ja myötäelää muidenkin tilanteita.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 

Yhteistyössä