Mulla gyne sano, et antavat keltarauhashormonia, jos menkat eivät ala tasapainottumaan kierrukan jälkeen. Mulla oli melkein 10v kierrukka. Kolme kiertoa ollut nyt noin suht tasaista, mutta oon vähän ollut sitä mieltä et pitäiskö silti käydä siellä. Kun jotenkin tuntuu, että silti tää palautuminen ei oo ehkä vieläkään onnistunut normaaliin et munasarjat toimis kunnolla.Täällä ei flo ennusta enää mitään. Olisipa rentouttavaa (omassa päässäni kuvittelen, mutta eihän se varmaan olisi) jos olisi omien koopeidensä sisällä eikä yliajalla.
Minusta tuntuu että tulen hulluksi. Uskon että monella muullakin on käynyt varsinkin pitkän yrityksen aikana sama fiilis päällä. KUN EI VOI TEHDÄ MITÄÄN ASIALLE!
Haluaisin varata ultran että näkisi missä hitossa ne menkat on, onko siellä limakalvoa ja eloa munasarjoissa yhä vai mitä... Se olisikin money well spend kun lähtisi viikon testailujen jälkeen vielä katsomaan gynelle parilla satasella limakalvojen paksuutta. Täytyyköhän sitä tänäänkin ostaa testejä. Ei kyllä mitään järkeä.
Minulla ei ile ollut tälläistä kiertoa kyllä ikimaailmassa! Kp35/28. Kerran kierukan jölkeen oli 30 tai 31 pitkä kierto. Miksi sen eilisen testinkin piti mennä päin peetä. Istun toimistolla sormet läppärillä valmiina katsomaan vapaita aikoja gynelle. Ei mitään, ei yhtään mitään järjen hiventä enää tässä päässä.
Anteeksi vuodatus
Pointti siis oli vaan se et ehkä sieltä löytyis muitakin apuja kuin vain ultra, jolloin ei menis rahat hukkaan. Tsemppiä!!!