Haaveena vauva 2022

Laskeskelin huvikseni noita laskettuja aikoja. Jos nyt menkat alkaa tässä lähipäivinä, menisi la vielä tammikuulle. Siitä sitten seuraava osuisikin lähelle omaa synttäriä helmikuun puolen välin jälkeen. :cool: Toki liikaa ei kannata laskea noiden laskettujen aikojen varaan, minä ja kaksi sisarustani ollaan kaikki synnytty hiukan hätähousuina 4-2 viikkoa etuajassa. :D
 
Miulle kans tälle päivälle kp1. Ja pois piinalistalta.
Äh. Ei toimi värit. @petronella09

Yöllä alko tiputtaa, eiköhän se tästä kiihdy et tästä päivästä kp1 tulee. Korjataan sit, jos meneekin huomiselle.
Soittelin aamusta jo lääkäriin ja ootan nyt gynen soittoa.

Miulla kans tästä kierrossa sais vielä tammikuisen, iha loppupään menis la. :)
 
New
Hei. Mä tulen kirjoittelemaan myös tähän 2022 ryhmään ettö plussattu on. Menkat pitäisi alkaa vasta huomenna mutta clearblue nöyttää 1-2 viikkoa ja rfsu on näyttänyt viimeiset kolme pv haaleaa haalea pinkkiä. Yrityskerta 11. Täss kierrossa oli käytössä tänä donaferty jota olen kuullut muutamien käyttävän lapsettomuushoidoissa. Googlettelin sitä ja otin varoiksi käyttöön . Sattumaa tai ei mutta jos ette ole kokeilleet niin tuskin siitä haittaakaan on. Mö nyt toivon että menkat ei ala ja tyyppi pysyisi kyydissä ❤ Nro kolmonen meille siis tulossa. La tammikuussa 2022 ihan alussa eli voi olla että 2021 vauvakin tulee! Tsemppiä kaikille yritykseen
 
Minäkin olen sitä mieltä että näkisin jotain @chili_ n testissä! Peukut pystyyn (y)

Nyt on kyllä tullut muutaman päivän ajan harmillisen paljon negoja tänne :(tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille!

Testasin aamulla, tässä tulos. Ylempi eilinen ilta ja alempi tämä aamu. Tein myös rfsun puikon ja sekin plussa. Noinkohan sitä tammikuisiinn olis meno, jään kuitenkin vielä muutamaksi päiväksi kiertolistalle seurailemaan jatkaako viiva vahvistumista.
 
New onnea plussasta!:love:
CHILI pidän peukkuja että haamu vahvistuu!
Täällä kp 9 ja ovulaatio on lähellä tunnen sen munasarjoissani. :ROFLMAO: Mulla alkaa oviskivut jo kp 9 paikkeilla ennen varsinaista ovista. Johtunee munarakkuloiden kasvusta. Enää yhdet menkat lusittavana ennen kierukan poistoa!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja chili_
Minäkin olen sitä mieltä että näkisin jotain @chili_ n testissä! Peukut pystyyn

Nyt on kyllä tullut muutaman päivän ajan harmillisen paljon negoja tänne tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille!

Testasin aamulla, tässä tulos. Ylempi eilinen ilta ja alempi tämä aamu. Tein myös rfsun puikon ja sekin plussa. Noinkohan sitä tammikuisiinn olis meno, jään kuitenkin vielä muutamaksi päiväksi kiertolistalle seurailemaan jatkaako viiva vahvistumista.
Plussia on! Onnea! Mikä dpo nyt?
Toivotaan, että täälläkin alkaisi tulemaan selvää haamua :D
 
Minäkin olen sitä mieltä että näkisin jotain @chili_ n testissä! Peukut pystyyn

Nyt on kyllä tullut muutaman päivän ajan harmillisen paljon negoja tänne tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille!

Testasin aamulla, tässä tulos. Ylempi eilinen ilta ja alempi tämä aamu. Tein myös rfsun puikon ja sekin plussa. Noinkohan sitä tammikuisiinn olis meno, jään kuitenkin vielä muutamaksi päiväksi kiertolistalle seurailemaan jatkaako viiva vahvistumista.
Onnea onnea onnea!!!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Skyela
Hei ja hyvää maanantaita sekä onnittelut haamujen ja plussan saaneille ♥ mä oon testaillut jo neljänä päivänä ja ei mitään, tänään tosin vasta kp29/29. Eiköhän ne menkat sieltä saavu. Ollut nyt jo taas useamman päivän ihan muutama tippa verta pyhittäessä, pääsispä nyt vaan uuteen kiertoon..
 
Mulle saa merkitä huomiselle dpo 0.

Verikokeen tuloksetkin tuli ja ferritiini oli huippulukemissa onneksi ja kilppari arvot oli viitearvoissa. D-vitamiinia sais lisätä kyllä rutkasti ja kolesteroliarvoja kun katto niin kyllä sai potkua persuksille et nyt ne elämäntavat kuntoon ja painoa alaspäin.. Vielä folaatti arvo tulematta.

Onko täällä muita, jotka raskautunut reilusti ylipainoisena? Miten raskaus sujui?
Mulla on BMI ennen raskautta yli35. Ongelmia raskautumisessa ei ollut ja raskaus on mennyt hyvin. Ei oo ollut tarvetta millekään ylimääräiselle seurannalle :) Nyt rv33+0 ja ihan siis neuvolan normaaliajoilla pärjännyt koko raskauden. Ei mitään erityistä niiku painon suhteen oo ollut :)
 
Mulla on BMI ennen raskautta yli35. Ongelmia raskautumisessa ei ollut ja raskaus on mennyt hyvin. Ei oo ollut tarvetta millekään ylimääräiselle seurannalle Nyt rv33+0 ja ihan siis neuvolan normaaliajoilla pärjännyt koko raskauden. Ei mitään erityistä niiku painon suhteen oo ollut
Siis mitä, justhan siekii plussasit:eek::love:
Koht on vaavi jo täällä, voi että❤❤❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89 ja Tiukuna
Nyt sitten ovulaation induktioon! Sain sen letrozoli reseptin. Päivillä 3-7 yksi 2,5mg tabletti. Ultra kp9.
Vähän jännää! Jospa nämä apukeinot toisi toivotun tuloksen jossain vaiheessa.
Lugesteronista pidetään nähtävästi ainakin tää eka kierto taukoa. Tähän käsitykseen ainakin jäin, pitää vielä tarkistaa sillo ultrassa.
Aika mahtavaa, tsemppiä ja plussa tuulia!
Meillä 3. Oi kierto toi plussan, joskaan ei pysyvän mutta luottoa niihin kuitenkin on, parin kk sisään pääsee toivottavasti itekin alottaa taas :)
 
  • Tykkää
Reactions: Iinanen
Aah onkohan tämä alkukierto kierron stressittömintä ja parasta aikaa? Kun menkkakiukku alkaa olla voitettu ja tulee tämä uusi alku -fiilis Vielä ei tartte huolehtia oviksen kyttäilystä, eikä seurata kehon joka oiretta raskauden toivossa. Mulla vielä viikko lomaa ennen uutta työtä!

Mukavaa alkavaa viikkoa leidit!
Just näin :D
Se siitä rentoudesta kun hokasin yhtäkkiä tänään ettei mulla oo yhtää ovistestiä ja testailut pitäs alottaa niinku huomen...ja eiku hirvee ressi heti :ROFLMAO:
Ihanaa lomaa, täällä kans :love:
 
Siis mitä, justhan siekii plussasit
Koht on vaavi jo täällä, voi että
Joo siltä mustakin tuntui. Vasta eilen hän tyyliin plussasin. Aika vaan liitää saa nähdä missä vaiheessa alkaa se piinailu, kun loppuviikot etenee hitaasti :D tähän mennessä tuntuu et on vaan menny kokoajan nopeasti ja kohta meidän pieni poika on jo täällä.
 

Yhteistyössä