Haaveena vauva 2022

AMR
Paljon onnea @Andune ❤ Toivotaan, että kaikki menee hyvin!
Ja @Minnix hyvin lähtenyt viiva vahvistumaan! ❤ Onnea!

Mulla on tänään ollu kamalia munasarjakipuja alavatsaakin jomottelee jatkuvasti. Nämä kivut voi olla ihan normisettiä endosta johtuen. Yleensä ennen menkkoja tulee just näitä kipuja. Voi hyvinkin olla, että mun pitää tehdä testi jo tänään töiden jälkeen niin saan vähän mielenrauhaa näiden kipujen suhteen. Otetaan tulos vastaan oli se mikä vaan.. Pelottaa edes toivoa mitään. :/
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Andune ja Minnix
Viimeinen viesti tälle päivää, lupaan, mutta pakko päästä vielä purkamaan. Sain neuvola-ajan nyt 6.10. Menkkamaisia vihlontoja tulee välillä ja vaikka luin (= liikaa aikaa googlessa), että se on ihan normaali raskausoire, niin koko ajan silti odotan, että pian ns. tuntuu hulahdus.

Nyt vain päivä ja viikko kerrallaan, mutta kyllä varmaan pitää viimeistään ensi viikolla tehdä se toinen testi että ihan oikeasti vielä on plussa siinä vaiheessa. Koska nyt mietin että olisiko pitänyt odottaa pidemmälle vielä neuvolaan soiton kanssa, jos tässä ehtii vielä parin päivän sisään jotain tapahtua.

Tää keskustelu on kyllä ollut kullanarvoinen, ihanaa purkaa ajatuksia ja tuulettaa päätä!
 
AMR
Pakko muuten kirjoittaa, että täällä keskustelupalstalla on tosi kiva yhteishenki. :) En oo kerennyt täällä kauaa edes olla mukana, mutta aina kiva osallistua keskuteluun ja on turvallinen olo kirjoittaa mitä vaan. Aina löytyy ymmärrystä ja myötätuntoa.
Luonnollisesti tähän aiheeseen liittyy paljon myös katkeruutta, surua, turhautumista yms negatiivisiakin asioita, niin mun mielestä täällä uskaltaa myös tuoda niitä esiin. Silti kuitenkin jaksetaan myös iloita toisten puolesta (ainakin osa, ymmärrettävää myös jos ei jaksa, tai herää kateutta tms <3).
 
@Andune Raskauteen kuuluu (siis alkuhetkiin just) minusta yllättävänkin paljon kipuja. On repäisykipua, jomotteluita ja vihlaisuja. Se on tosi pelottavaa, ja muistan kyllä miten sitä ravasi vessassa aina pelonsekaisin tuntein kattomassa että tuleeko verta yhtään. Tsemppiä kovasti!<3

@AMR Onpa piinaavaa kun noin kipuilee. Sinuna varmasti olisin kans testaamassa pian, se on niin kamalaa elää epätietoisuudessa. Kovasti tsemppiä myös sinne.<3

Tämä palsta on ihan paras. Hulluksi tulis jos yksin näitä juttuja miettis vaan, ja kun ei ole juurikaan ketään tosielämässä jolle vois tällaisia jokapäiväisiä tuntoja purkaa tähän asiaan liittyen.
 
Onnea plussanneille.
Tämä palsta on kyllä huippu, vakkken itsekään ole kauaa täällä ollut, niin olen paikkani löytänyt. Tämä on parasta vertaistukea kyllä.
Mies mulle jatkuvasti sanoo, että tähän pitää suhtautua niin että tulee jos tulee. Noup, mä en ikinä voisi suhtautua lapsen yrittämiseen niin. Jos mä haluan lasta, niin tietenkin toivon että sen saan ja mielellään heti. :D
 
Minäpä siirryn nyt tänne. Viime viikolla koettu keskenmeno viikolla 8. Nyt vaan tuntuu tupsahtelevan joka puolelta et tuttuja on raskaana, niin tuntuu vaan entistä epäreilummalle ja pahalle. Onneks arki auttaa.
Saatiin kyllä lupa yrittää uudelleen heti, kun vuoto loppuu ja loppuikin onneksi jo maanantaina, että ei sen pidempään kestänyt. Toisaalta tosi luottavainen mieli, että kyllä meillekin joskus vielä vauva tulee, mutta silti hirvittää mikä pelko persiissä tulee olemaan varmaan aika pitkään.
 
Tomusokeria
Mun on pakko kirjottaa tänne, kun täällä ollaan aktiivisia ja saa aina asiallisia vastauksia.
Taustaa: monta raskautta takana (joista kolme lapseksi asti päätynyt), kaikissa tullu plussaks luokiteltava selvä viiva n. viikkoa ennen menkkoja. Kierto ollu kuitenkin lyhyehkö 26pv.
Edellisessä raskaudessa piti olla viikot 10+0, olikin 12+1 ja niinpä kaikissa muissakin sikiö todettu "isommaksi"

Noh, nyt on kp 18 ja tein testin iltapäiväpissasta kahvia juoneena, sillä asenteella että teen huvikseen - ei siinä kumminkaan mitään oo, mutta yöllisten alavatsakramppien vuoksi joka oli tuttua edellisissä raskauksissa. Testiin tuli haamu, jossa selvästi väriä. Oon mä niitä harmaitakin joskus saanu parit varsinkin rfsu testillä. Tässä oli väriä ja viiva on yhä selvästi nähtävissä.

Miten voi näin aikasin näkyä?? Mistä se kertoo? Ovuloinko mä tyyliin menkkojen aikana/heti niiden jälkeen? Vai voisko kyseessä olla tuulimuna tai kohdunulkopuolinen?

Tää oli nyt sentään ennätys millon oon plussannu. Siks ihmettelen suuresti ja päivitän tännekin sit miten tässä käy.

Ps. Raskaus on todellinen yllätys kolmen vuoden tjot:tailun jäljeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveikas1992
Mun on pakko kirjottaa tänne, kun täällä ollaan aktiivisia ja saa aina asiallisia vastauksia.
Taustaa: monta raskautta takana (joista kolme lapseksi asti päätynyt), kaikissa tullu plussaks luokiteltava selvä viiva n. viikkoa ennen menkkoja. Kierto ollu kuitenkin lyhyehkö 26pv.
Edellisessä raskaudessa piti olla viikot 10+0, olikin 12+1 ja niinpä kaikissa muissakin sikiö todettu "isommaksi"

Noh, nyt on kp 18 ja tein testin iltapäiväpissasta kahvia juoneena, sillä asenteella että teen huvikseen - ei siinä kumminkaan mitään oo, mutta yöllisten alavatsakramppien vuoksi joka oli tuttua edellisissä raskauksissa. Testiin tuli haamu, jossa selvästi väriä. Oon mä niitä harmaitakin joskus saanu parit varsinkin rfsu testillä. Tässä oli väriä ja viiva on yhä selvästi nähtävissä.

Miten voi näin aikasin näkyä?? Mistä se kertoo? Ovuloinko mä tyyliin menkkojen aikana/heti niiden jälkeen? Vai voisko kyseessä olla tuulimuna tai kohdunulkopuolinen?

Tää oli nyt sentään ennätys millon oon plussannu. Siks ihmettelen suuresti ja päivitän tännekin sit miten tässä käy.

Ps. Raskaus on todellinen yllätys kolmen vuoden tjot:tailun jäljeen.
Kyllä se on mahdollista että ovulaatio on heti menkkojen jälkeen/tosi alkukierrosta. Jospa sulla olis ollu ovis noin kp 9-10 silloinhan raskaus voi hyvin näkyä tuollai haaleana haamuna jo kp18. :) Mulle siis kuva avautui ja näen kyllä väriä tuossa.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Mun on pakko kirjottaa tänne, kun täällä ollaan aktiivisia ja saa aina asiallisia vastauksia.
Taustaa: monta raskautta takana (joista kolme lapseksi asti päätynyt), kaikissa tullu plussaks luokiteltava selvä viiva n. viikkoa ennen menkkoja. Kierto ollu kuitenkin lyhyehkö 26pv.
Edellisessä raskaudessa piti olla viikot 10+0, olikin 12+1 ja niinpä kaikissa muissakin sikiö todettu "isommaksi"

Noh, nyt on kp 18 ja tein testin iltapäiväpissasta kahvia juoneena, sillä asenteella että teen huvikseen - ei siinä kumminkaan mitään oo, mutta yöllisten alavatsakramppien vuoksi joka oli tuttua edellisissä raskauksissa. Testiin tuli haamu, jossa selvästi väriä. Oon mä niitä harmaitakin joskus saanu parit varsinkin rfsu testillä. Tässä oli väriä ja viiva on yhä selvästi nähtävissä.

Miten voi näin aikasin näkyä?? Mistä se kertoo? Ovuloinko mä tyyliin menkkojen aikana/heti niiden jälkeen? Vai voisko kyseessä olla tuulimuna tai kohdunulkopuolinen?

Tää oli nyt sentään ennätys millon oon plussannu. Siks ihmettelen suuresti ja päivitän tännekin sit miten tässä käy.

Ps. Raskaus on todellinen yllätys kolmen vuoden tjot:tailun jäljeen.
Mikä dpo sulla on nyt menossa?

Mullekkaan ei näytä aijaan kuvia ☹
 

Tässä kuva, on vähän huono kyllä
Käys ostaa Pregcheck ässästä niin pääset piinasta. RFSU:t on markkinoiden epäluotettavimpia ja ihan törkeää huijausta.
Itsekin saanut noilla täysblancojen ohessa jopa punaisemman ja selvemmän "plussan" kuin kuvassasi, ja se oli oikeasti nega.
Tottakai toivon että sinun kohdalla tuo on ihan oikea plussa, mutta nuo testit on ihan yhtä tyhjän kanssa sen oikean tuloksen suhteen. Varmemmin tiedät, ootko raskaana, jos heität kolikolla kruunaa ja klaavaa.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

8.9.2021 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1.lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+ Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
+ Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Miracle..........................kp 59/?
Pienihme.....................kp 54/26-57
Hulda91...........................kp 28/30
SannuB.........................kp 27/26
Martta83......................kp 26/26-27
SandraB..........................kp 25/27
Esikoishaaveita........kp 24/29
Iinanen..........................kp 24/23-24
Chili.................................kp 23/28
Eeva650.....................kp 21/28-36
bb-8.............................kp 21/26-30
Elsa96.......................kp 19/26-28
Innerchild...................kp 18/25-30
Toiveikas1992..........kp 17/28-31
Sadepisaroita………..kp 10/25-31
Mamtobe...................kp 7/28
Mimmimami……………kp 6/28-30
aniiloraK.................kp 3/?
Petronella09..........kp 2/26

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

SannuB........................dpo 14
BB-8……………………dpo 6
Innerchild………...dpo 5
Toiveikas1992…..dpo 4
 
Viimeksi muokattu:
Vau mikä plussaus meno täällä! Super lupaavia haamuja myös! Nyt kaikki peukut pystyyn ❤

Täällä menkat alko EHKÄ! Siis aamulla oli tunne et NYT NE ALKAA. Ja menin jo pätevänä laittaan tamppoonin koska oli aivan olo et nyt valuu. Noh myöhemmin EI. Ei ne alkanukkaa. o_OTampooni pois ja taas et no meen myöhemmin ostaan testin.

No pari tuntia myöhemmin taass se olo. NYT NE ALKAA.. ja vessaan > pyyhi ja paperiin jää punasta. Eli nyt ne alko, JES!:love:

Äsken kävin taas niin ei.. ei sieltä ollu taas tullu ku pikku riiiikkinen tuhru.
Yleensä mulla ku menkat alkaa nii sitä alkaa vuotaa suoraa ku saavista ja nyt tää oli joku t-lusikka meno. Ota sitten selvää tästä:mad:

Taidan odottaa huomis aamuun ja jos ei enempää tavaraa tuu nii apteekin kautta töihin ja testin tekoon.
harvon sitä menkkoja oottaa mutku nyt olis hoidot kyseessä nii alkakaa tulla. Yhtä piinausta tää homma aina :ROFLMAO::ROFLMAO:

Nyt jo vähä alkaa ressaan tää ku en haluis yhtään siirtää ultra-aikaa ja tätä hoitokiertoa suunnitellusta koska oon saanu hyvin suunniteltua työhommatkin tän kans mut no ei se auta ku huomiseen ootella.
 
Vau mikä plussaus meno täällä! Super lupaavia haamuja myös! Nyt kaikki peukut pystyyn

Täällä menkat alko EHKÄ! Siis aamulla oli tunne et NYT NE ALKAA. Ja menin jo pätevänä laittaan tamppoonin koska oli aivan olo et nyt valuu. Noh myöhemmin EI. Ei ne alkanukkaa. Tampooni pois ja taas et no meen myöhemmin ostaan testin.

No pari tuntia myöhemmin taass se olo. NYT NE ALKAA.. ja vessaan > pyyhi ja paperiin jää punasta. Eli nyt ne alko, JES!

Äsken kävin taas niin ei.. ei sieltä ollu taas tullu ku pikku riiiikkinen tuhru.
Yleensä mulla ku menkat alkaa nii sitä alkaa vuotaa suoraa ku saavista ja nyt tää oli joku t-lusikka meno. Ota sitten selvää tästä ‍

Taidan odottaa huomis aamuun ja jos ei enempää tavaraa tuu nii apteekin kautta töihin ja testin tekoon.
harvon sitä menkkoja oottaa mutku nyt olis hoidot kyseessä nii alkakaa tulla. Yhtä piinausta tää homma aina

Nyt jo vähä alkaa ressaan tää ku en haluis yhtään siirtää ultra-aikaa ja tätä hoitokiertoa suunnitellusta koska oon saanu hyvin suunniteltua työhommatkin tän kans mut no ei se auta ku huomiseen ootella.
Voi olispa siellä sittenkin se perinteinen ylläriplussa juuri ennen hoitoja ❤ Mutta jos ei, niin toivottavasti täti pärähtää pikimmiten paikalle eikä suunnitelmat veny!
 
  • Tykkää
Reactions: Sinisilmät

Yhteistyössä