Haaveena vauva 2022

Kp 2 ja alkoihan ne kunnon vatsa kivut :( Olo on edelleen väsynyt ja kuvottaa, luulenpa että johtuu rokotteesta. Nyt sitten jännätään vaikuttaako rokote ovulaatioon ja koko tähän kiertoon ..muutamahan plussannut rokotteen jälkeen :) Liukkari se kalliimpi nyt tilattu ja otetaan käyttöön vaikkei mies siihen uskokaan.Oviksen tikutus alkanee varmaan kp 9 :)

Mieli on ollut aika maassa ja ajatus plussaamisesesta tuntuu tosi epätoivoiselta:( Olen eniten pettynyt omaan kehooni joka ei halua alkaa enää kasvattamaan uutta siementä :( tuntuu todella pahalta olla "viallinen", kun tietää että ennen on pystynyt lapsia saamaan ja enää ei onnistu:/

Tiedän että moni täällä käy läpi pelkoa siitä saako koskaan omaa lasta :( Toivon niin kovin teille kaikille sitä omaa pientä ❤❤

Paljon onnea plussanneille ❤ Olette jokainen onnekkaita:)Koettakaa nauttia jokaisesta päivästä ❤
 
AMR
Hei te jotka kirjoititte et aijaan kuvat ei toimi. Ei toimineet mullakaan aluksi, mut vahingossa jäi yks kerta puhelimesta wifi päälle, ni sillon toimi! Eli mulla ainakin lataa sen sivun vaan jos on wifi-yhteys päällä!
Ei auta mulla. :/ Mulla on aina kotona wifi päällä. Mulla avaa satunnaisia kuvia vaan suurin osa ei avaudu. :/ Vähän harmi kyllä kun moni sitä käyttää.
 
  • Surullinen
Reactions: Sadepisaroita
Kp 2 ja alkoihan ne kunnon vatsa kivut Olo on edelleen väsynyt ja kuvottaa, luulenpa että johtuu rokotteesta. Nyt sitten jännätään vaikuttaako rokote ovulaatioon ja koko tähän kiertoon ..muutamahan plussannut rokotteen jälkeen Liukkari se kalliimpi nyt tilattu ja otetaan käyttöön vaikkei mies siihen uskokaan.Oviksen tikutus alkanee varmaan kp 9

Mieli on ollut aika maassa ja ajatus plussaamisesesta tuntuu tosi epätoivoiselta Olen eniten pettynyt omaan kehooni joka ei halua alkaa enää kasvattamaan uutta siementä tuntuu todella pahalta olla "viallinen", kun tietää että ennen on pystynyt lapsia saamaan ja enää ei onnistu:/

Tiedän että moni täällä käy läpi pelkoa siitä saako koskaan omaa lasta Toivon niin kovin teille kaikille sitä omaa pientä

Paljon onnea plussanneille Olette jokainen onnekkaitaKoettakaa nauttia jokaisesta päivästä
Paljon halauksia täältä.<3 Oliko sulla/miehellä todettu jotain mikä vaikeuttais raskautumista? Kaikille sitä plussaa toivoo kovasti, mut aina eniten mielessä te jotka ootte pitkään yrittäneet. En voi kun kuvitella millainen tunteiden vuoristorata se polku on. :/
 
@Hulda91 Kääk, onpa jännää!! Rfsu:ta parjataan aina kovin ja joo, ei se lähellekään paras testi ole mutta itse en oo saanu siihen "väärää" tulosta koskaan. En vaikka oon tehny aikaisilla dpo:illa. Mut monet muut toisaalta on. Oot kylmähermoinen kun meinaat ylihuomiseen asti ootella uuden testin kanssa. Itsehän olisin käyny sinuna jo ostamassa vinon pinon testejä lisää. :D Toivotaan vahvistumista!!
 
Voi hemmettiä tätä piinaa. Alkionsiirrosta on nyt viikko ja mahatuntemuksia oli alkupäivinä. 3 pientä "viiltävää" nopeaa tuikkausta 3 pv siirron jälkeen ja sykkeet tuntunut olevan korkeella ja monena yönä nähnyt niiiin vilkkaita unia... Mahatuntemukset ei ole enää niin voimakkaita, eikä niitä oikeen tunnu olevan kun joskus harvoin. Olin alussa tosi toiveikas ja innokas noista oireista, mutta tuntuu, että ne nyt vaan haihtuu kokonaan ja tuntuu, että tämä tais olla tässä. Vessassa kauhulla pyyhin kun pelkään, että tiputtelu taas alkaa jo. Toki testissä varmaan näkis jo tuloksen, mutta sen tekeminenkin pelottaa hirveesti kun jotenkin on sellanen tunne, että negaa tulee. Lauantaina voisin tehdä testin (maanantaina virallinen testipäivä vasta), haluan olla omassa rauhassa ottamassa tuloksen vastaan, oli se mikä tahansa. Onpa ollut kyllä pahin piina tähän mennessä, huh huh! o_O
 
@Hulda91 Kääk, onpa jännää!! Rfsu:ta parjataan aina kovin ja joo, ei se lähellekään paras testi ole mutta itse en oo saanu siihen "väärää" tulosta koskaan. En vaikka oon tehny aikaisilla dpo:illa. Mut monet muut toisaalta on. Oot kylmähermoinen kun meinaat ylihuomiseen asti ootella uuden testin kanssa. Itsehän olisin käyny sinuna jo ostamassa vinon pinon testejä lisää. Toivotaan vahvistumista!!
Mä oon joskus saanu jonkun törkeen viivanpaikan johonkin testiin vuosia sitten. Mut aina muuten on tullut puhdas nega.
En vaan jotenkin jaksa uskoa plussaan noiden negojen jälkeen niin sillä varmaan maltan. Ja myös pelkään että raskaus menisi taas kesken.
 
Onko kellään tietoa voiko hedelmöittyminen aiheuttaa kuumetta? Tänäaamuna korvalämpö 37,7 ja sellainen inhan viluinen/ hikinen olo koko ajan.. :/
Kuumeesta en tiiä, mutta jos muistelen niin mulla oli viime viikolla just tosi väsynyt ja "kipee" olo ja siis mullahan meni nyt taas heti nenä tukkoon ja esikoisessa oli sama. Siis haistaa kaikki ällöt hajut mu on semmonen tukkosuuden tunne. Eli voi hyvinkin olla hyvä merkki.
 
Kuumeesta en tiiä, mutta jos muistelen niin mulla oli viime viikolla just tosi väsynyt ja "kipee" olo ja siis mullahan meni nyt taas heti nenä tukkoon ja esikoisessa oli sama. Siis haistaa kaikki ällöt hajut mu on semmonen tukkosuuden tunne. Eli voi hyvinkin olla hyvä merkki.
Väsynyt ja kipee kuvastaa oloja kyllä tarkalleen, nenä puolittain tukkosen olonen ja nyt tää äkillinen lämmön nousu.. eilen koski illasta mahaa silleen ettei meinannut nukahtaa millään, ja rinnat on nyt jo ihan älykipeet. Vahvasti tuntuis siltä että jokin on muuttunut, 90% todennäköisyydella sanoisin että om tarttunut kaveri matkaan. Clearbuella (pahamaineinen) haamuplussa eilen iltapissasta mutta otan sen nyt vielä negana. Katsotaan katsotaan
 
Väsynyt ja kipee kuvastaa oloja kyllä tarkalleen, nenä puolittain tukkosen olonen ja nyt tää äkillinen lämmön nousu.. eilen koski illasta mahaa silleen ettei meinannut nukahtaa millään, ja rinnat on nyt jo ihan älykipeet. Vahvasti tuntuis siltä että jokin on muuttunut, 90% todennäköisyydella sanoisin että om tarttunut kaveri matkaan. Clearbuella (pahamaineinen) haamuplussa eilen iltapissasta mutta otan sen nyt vielä negana. Katsotaan katsotaan
Oot niin raskaana.;):love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Bb-8
Voi hemmettiä tätä piinaa. Alkionsiirrosta on nyt viikko ja mahatuntemuksia oli alkupäivinä. 3 pientä "viiltävää" nopeaa tuikkausta 3 pv siirron jälkeen ja sykkeet tuntunut olevan korkeella ja monena yönä nähnyt niiiin vilkkaita unia... Mahatuntemukset ei ole enää niin voimakkaita, eikä niitä oikeen tunnu olevan kun joskus harvoin. Olin alussa tosi toiveikas ja innokas noista oireista, mutta tuntuu, että ne nyt vaan haihtuu kokonaan ja tuntuu, että tämä tais olla tässä. Vessassa kauhulla pyyhin kun pelkään, että tiputtelu taas alkaa jo. Toki testissä varmaan näkis jo tuloksen, mutta sen tekeminenkin pelottaa hirveesti kun jotenkin on sellanen tunne, että negaa tulee. Lauantaina voisin tehdä testin (maanantaina virallinen testipäivä vasta), haluan olla omassa rauhassa ottamassa tuloksen vastaan, oli se mikä tahansa. Onpa ollut kyllä pahin piina tähän mennessä, huh huh!
Voi mitkä jännäilyt sulla siellä.<3 laitan hyvää energiaa sulle tulemaan ja toivotaan parasta!!

Hitto on ottanut koville nää ensimmäiset luomu menkat 7 vuoteen. :D tänään soitin miehelle töistä ja se kysyi heti oonko ahdistunut, kuuli kuulemma äänestä. Ja hanat aukesi mulla ja rupesin vollottamaan. Hullua.
 
Paljon halauksia täältä.<3 Oliko sulla/miehellä todettu jotain mikä vaikeuttais raskautumista? Kaikille sitä plussaa toivoo kovasti, mut aina eniten mielessä te jotka ootte pitkään yrittäneet. En voi kun kuvitella millainen tunteiden vuoristorata se polku on. :/
Kiitos ❤
Minä kävin gynellä keväällä kun yritystä takana vuosi,kaikki ok, hyvin toiminnalliset munasarjat ja tarpeeksi paksu limakalvo sekä johtofollikin hyvän kokoinen :) eli periaatteessa kaikki olis ok.Miestä ei ole tutkittu,useampi lapsi meillä kumminkin.Matalan ferritiinin kanssa olen taistellut jo pitkään:( ja tämä ikä myös hidasteena :(
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

9.9.2021 Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1.lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+ Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
+ Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Miracle..........................kp 60/?
Pienihme.....................kp 55/26-57
Hulda91...........................kp 29/30
SannuB.........................kp 28/26
SandraB..........................kp 26/27
Esikoishaaveita........kp 25/29
Iinanen..........................kp 25/23-24
Chili.................................kp 24/28
Eeva650.....................kp 22/28-36
bb-8.............................kp 22/26-30
Elsa96.......................kp 20/26-28
Innerchild...................kp 19/25-30
Toiveikas1992..........kp 18/28-31
Sadepisaroita………..kp 11/25-31
Mamtobe...................kp 8/28
Mimmimami……………kp 7/28-30
aniiloraK.................kp 4/?
Petronella09..........kp 3/26
Martta83...................kp 2/26-27

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

SannuB........................dpo 15
BB-8……………………dpo 7
Innerchild………...dpo 6
Toiveikas1992…..dpo 5
 
Kiitos
Minä kävin gynellä keväällä kun yritystä takana vuosi,kaikki ok, hyvin toiminnalliset munasarjat ja tarpeeksi paksu limakalvo sekä johtofollikin hyvän kokoinen eli periaatteessa kaikki olis ok.Miestä ei ole tutkittu,useampi lapsi meillä kumminkin.Matalan ferritiinin kanssa olen taistellut jo pitkään ja tämä ikä myös hidasteena
Ihana että sulla oli kaikki hyvin, ja onhan se hyvä merkki tietenkin että teillä jo useampia lapsia on. Matala ferritiini kyllä voi hidastaa, ootko saanu siihen yhtään apua suun kautta otettavista valmisteista?
 
@petronella09 onneksi kaikki gynellä kunnossa. Täytyy itsekin käydä nyt syksyllä. Tiedän muutaman tuttavan kenellä matala ferritiini on ollut ns ainoa este raskautumiselle.
Itse masistelin juurikin omaa ikää, vaikka toisaalta ihana kuulla neljää kymppiä lähentelevien plussaavan, se luo lisää toivoa, että ehkä se on itselläkin mahdollista. Miehelle olen marmattanut hänen nuuskan käytöstä ja nikotiinin vaikutuksista siittiöihin, mutta ei taida mennä marmatus läpi, kun esikoinen tärppäsi niin nopeasti.
 
  • Tykkää
Reactions: petronella09
Ihana että sulla oli kaikki hyvin, ja onhan se hyvä merkki tietenkin että teillä jo useampia lapsia on. Matala ferritiini kyllä voi hidastaa, ootko saanu siihen yhtään apua suun kautta otettavista valmisteista?
Ferrit pyörinyt 30-50 välillä jo vuoden, hb kokoajan normaali.Olen koettanut suihkerautaa ja nyt käytössä joku tabletti joka liekenee kielen alle.Useat tabletit saa vaan vatsan aivan sekaisin :(Viimeksi lääkäri oli sitä mieltä että ferritiini 43 on ihan ok :( mutta eihän se ole:(Harmittaa kun ei ymmärretä.

Unohdin myös mainita miehen reilun ylipainon:/ nyt kyllä on kovasti motivoitunut ainakin liikkumaan useampana iltana viikossa:)Savukkeita hänellä menee satunnaisesti joista myös marmatan.Hän tekee työkseen istumatyötä joka ei myöskään edesauta siittiöiden liikkumista :/

Varattiin vihdoin hotelli yö lokakuulle :) ei tosin osu ovis aikaan mutta heti oviksen jälkeen,josko sillä olisi suotuisia vaikutuksia ❤❤
 
Voi hemmettiä tätä piinaa. Alkionsiirrosta on nyt viikko ja mahatuntemuksia oli alkupäivinä. 3 pientä "viiltävää" nopeaa tuikkausta 3 pv siirron jälkeen ja sykkeet tuntunut olevan korkeella ja monena yönä nähnyt niiiin vilkkaita unia... Mahatuntemukset ei ole enää niin voimakkaita, eikä niitä oikeen tunnu olevan kun joskus harvoin. Olin alussa tosi toiveikas ja innokas noista oireista, mutta tuntuu, että ne nyt vaan haihtuu kokonaan ja tuntuu, että tämä tais olla tässä. Vessassa kauhulla pyyhin kun pelkään, että tiputtelu taas alkaa jo. Toki testissä varmaan näkis jo tuloksen, mutta sen tekeminenkin pelottaa hirveesti kun jotenkin on sellanen tunne, että negaa tulee. Lauantaina voisin tehdä testin (maanantaina virallinen testipäivä vasta), haluan olla omassa rauhassa ottamassa tuloksen vastaan, oli se mikä tahansa. Onpa ollut kyllä pahin piina tähän mennessä, huh huh!
Tsemppiä hulluna. Tuo on kyllä piinauksista se ultimaattisin kun vielä tietää et kaikki on kiinnittymisestä enää kiinni.
mun mielestä kuullostaa hyvälle ja useinhan se oireettomuus on plussan merkki.
Toivon paljon tsemppiä testaukseen! ❤
Oliko teillä tuoresiirto vai pas?

Toivon niin paljon et pääsen tuohon vaiheeseen et jotain päästään siirtämään.Voi kumpa tää IVF onnistuis ja saataisiin mitä siirtää.
 
  • Rakkaus
Reactions: Krippis

Yhteistyössä