Haaveena vauva 2020

Kiitos kysymästä. Aika rankkaa tää on henkisesti. Oireet vaihtelee ja vällillä lähtee kokonaan pois. Lauantaina - sunnuntaina olin jo ihan varma, ettei mitään raskautta ole. Tein jo paluuta tänne.
Tänään kuitenkin on taas vähän etonut, mikä on hiukan helpottanut oloa.
Valitsin lokakuun, kun LA 5.10. Vaikka suunniteltu sektio tulossa syyskuussa. Syyskuiset tuntuu menevän niin paljon edellä.
Ehkä tämä tästä ja kohta saan luottaa tämän jatkumiseen.
Toi alkuraskaus on kyl niin vaikeaa aikaa, kun ei ole vielä ultraan päässyt, eikä tunne potkuja :( Itse odotan kauhulla juuri noita tunteita, varsinkin kun mulla kahdessa raskaudessa ollut se fiilis, että kaikki ei ok ja kahdessa vahva fiilis, et on ok. No kaikilla kerroilla olin oikeassa :unsure:
Mulla kyl taitaa olla sit sama juttu, että te lokakuun alkupuolella olevat menette edellä, jos la sattuis olee lokakuun vika :unsure:
 
@Napsunen ja @Korallikala , siirsin teidät plussanneisiin mutta iät, monesko lapsi ja koska yritys alkanut puuttuu (kk/v).

Samoin muut, jotka vasta liittyny haavelijoihin, niin tarkistakaa että oon saanu lisättyä tietonne listalle. Oli ongelmia etten päässyt muokkaamaan ykkössivun listaa niin saattanut jäädä tietoja laittamatta.. :unsure:
 
@Napsunen ja @Korallikala , siirsin teidät plussanneisiin mutta iät, monesko lapsi ja koska yritys alkanut puuttuu (kk/v).

Samoin muut, jotka vasta liittyny haavelijoihin, niin tarkistakaa että oon saanu lisättyä tietonne listalle. Oli ongelmia etten päässyt muokkaamaan ykkössivun listaa niin saattanut jäädä tietoja laittamatta.. :unsure:
Voisin myös siirtyä plussanneisiin lokakuulle
ja minut voi ottaa pois myös kp-listalta.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Purrri
Mietin just pitäisikö siirtää testailua vielä yhdellä päivällä... (n) Jos menkat alkaa, niin ne alkaa mulla yleensä iltapäivällä/illalla. Ekaa kertaa (!) aion testata tässä vaiheessa ja vähän (=kovasti!) jännittää. :X3: Kuinka kauan pitää koittaa päivällä olla pissimättä ennen testiä? Vai olisko parempi tehdä testi vasta dpo15 aamulla heti kun herää? Mulla on kyllä niin tarkkaan just aina dpo14 alkanu menkat, että ukko sanoo ettei kannata ollenkaan testata, kun näkeehän sen siitä jos menkat jää pois. :rolleyes: Kai siitä jotain hyötyä on että testaa kuitenkin, onhan? :D:love:
 
Pakko kommentoida että kiitos ihanat päivän nauruista :ROFLMAO: tuli niin tarpeeseen tänne menkkavitutuksen/masennuksen keskelle :love: täytyy niin ottaa ohjelmaan saunominen kera greipin tai punkun. :ROFLMAO: Ja oon niin messissä siinä saunaillassa :D
 
Olipas täälä paljon tullut juttua päivän aikana. Onneksi työpäivinä ei ehdi ajatella kauheasti vauva-asioita, niin hurahti taas mukavasti yksi kp :D

Minun kaveri piteli kiinnittymisen aikana mahan päällä semmosta lämpötyynyä. Ajattelin kans pyydellä äitiltä lainaan sen omaa, kun "on vähän niskat kipeet" :ROFLMAO:

Täällä kans tänään käyty täydentämässä greippimehuvarastot. Vähän nyt ahdistaa, kun mies on reissussa ke-su. Ovis saattaisi olla ens viikon tiistaina, joten toivotaan nyt ettei tule yhtään etuajassa! Googlailin epätoivoisena jo sperman pakastamista, mutta se ei vissiin kotioloissa onnistu :ROFLMAO:
 
@KukkaSosuli mietin kans samaa aamulla listaa päivittäessäni, että sama ovispäivä (y) en oo tosin varma, sain sunnuntai-iltana digitestiin plussan ja ajattelin sitten oviksen siihen maanantaille, menikö se silleen että on seuraava päivä vai voiko olla kahden vrk päästä ovisplussasta? Oon yrittänyt olla tunnustelematta, mutta kyllähän onnistunut oviksen bongaaminen lisää toiveita. Huonoa oloa ollut, rintojen arkuutta, aamulämmöt koholla, nenä tukossa ja hengästyttää/sydän hakkaa kovempaa välillä yms., mitä kyllä lähes joka kierroissa. Toivon toki olevan nyt jotain muuta :geek: Miten sulla?
 
@minttuni Sama homma. Mä sain kans plussan su illalla, et voipi olla et on venynyt ti asti. Rinnat on turvoksissa ja arat, aamulämmöt koholla, huonoa oloa aamupalasta lähtien ja alamahassa tuntuu jotain ajoittain, vähän kipuileekin. Ja täähän oli ensimmäinen ovulaatio mikä on todistetusti tapahtunut :barefoot:
 
Voi vitsi! Meillä oli just eilen saunapäivä ja tänään uimahallissa uudestaan :LOL:
Tosin vasta dpo 3 :whistle:
Viikonloppuna sit punkkua ja saunaa, kun on dpo 7-9 (y)

Mä sillon aiemmin linkkailin niitä tieteellisiltä faktoiltaan tarkistettuja tietoiskuja ja niiden mukaan kiinnittyminen tapahtuu yleensä vasta dpo 8-9, mutta voi tapahtua milloin vain välillä dpo 6-11. Jos kiinnittyy vielä myöhemmin, ei todennäköisemmin jatku loppuun asti.
Jännä että niin monessa lähteessä puhutaan aina siitä seitsemästä päivästä, vaikka vaihteluväli on noin iso o_O
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Täällä ei oo tässä kierrossa ollut missään vaiheessa sellainen fiilis, että nyt olisi voinut tärpätä, kuten aiemmissa kierroissa.
Tasaisen pettynyt vain.
Teen jo sotasuunnitelmaa ensi kiertoon. Täytyy ottaa greipit mukaan, kun tässä kierrossa unohtui.
Ja sitten luotan että ovis on kp 16, enkä aloita miehen lähentelyä liian aikaisin :LOL:
 
@Ananas90 Yllättävän iso väli tuossa kiinnittymisessä tosiaan. En löytänyt sun laittamia linkkejä vielä, mutta koitan selata ajan kanssa. Mielenkiintoista!

ON: Testasin sittenkin jo tänään aamulla. Hukkaan meni testi: Nega tuli. Menee sitten menkkoja odotellessa tämä päivä, myös olon puolesta tuntuu vahvasti siltä. :cautious:
Olin jo aavistuksen toiveikas. Hoitoihin pääsy näyttää kuitenkin vihdoin etenevän, joten toivoa saattaa olla vielä ripaus jäljellä.
 
VAUVA 2020 :love:

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

4.2.2020

Nimi Kiertopäivä

Alina86............................kp 51/28
Mirella92........................kp 38/34
Hipposka.......................kp 36/30
Masu90..........................kp 35/27-30
Nerthus..........................kp 34/28
linneah........................... kp 32/26
Töppönen.......................kp 32/26-28
Lina87............................kp 27/28
Helmiii............................kp 27/29-40
Jjenn..............................kp 25/30-31
KukkaSosuli...................kp 25/33-65
Marrrsipaani...................kp 25/28
mimmi92........................kp 24/30
minttuni...........................kp 24/23-32
Mmohini.........................kp 22/32
Hope91...........................kp 22/30-37
Keltasirkku-.................... kp 20/28-32
Ananas90.......................kp 18/25-26
piipaa93.........................kp 18/27-28
Lilmi89............................kp 17/28-30
Hypsy..............................kp 16/34
Koodikissa......................kp 16/24
Vauvameille....................kp 16/28-35
Mandariinilohko..............kp 15/xx
Kuumeilija23...................kp 14/25
taikinatonttu....................kp 11/28
Magnolia89.....................kp 11/26
Mirella92......................... kp 10/29
Kasikuus..........................kp 10/27-28
niinaj91...........................kp 9/26-28
Persikka123....................kp 7/32
Vaniljapulla.....................kp 7/30
Snanniska.......................kp 7/28
Amadecasa....................kp 4/34-55
Shibali............................kp 4/23-28
Janet88...........................kp 4/28-38
Ilona Eloisa.....................kp 3/xx
pehmis26........................kp 1/27-29
PumpuliNunpuli..............kp 1/25

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..........................dpo 20
Lina87............................dpo 17
Haavejuttu......................dpo 16
Hipppu...........................dpo 15
Ninnunannu................... dpo 13
mimmi92........................dpo 10
Marrrsipaani...................dpo 10
KukkaSosuli................... dpo 8
Minttuni..........................dpo 8
Lilmi89...........................dpo 7
Piipaa93..........................dpo 4
Ananas90........................dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: PumpuliNumpuli
@KukkaSosuli Mullakin nyt ekaa kertaa jänskättää, että miten menkat alkaisi. Kun aiemmin en ole saanut ovista kiinni, en ole tietoinen luteaalivaiheen pituudesta. Vaikka ultrat sattuneet niin, että ovuloimaton kierto, luulen silti että ovis olisi tapahtunut joskus, vaikka en ole tikkuun saanut. No tämä kierto näyttää. Mutta aika jännää on. Meillä vielä joitain tutkimuksia jäljellä, mutta kevään aikana jo inssit aloitetaan, jos tutkimukset on ok sen suhteen.
 
Ehkä minäkin voisin tulla listalle, huomiselle voipi merkata kp 2/27-29 . Menkat alkoi aamulla ihan aikataulussaan ja nyt alkoi yk 4. Onneks asia oli käsitelty jo viime viikon negan kautta eikä muutenkaan ollut mikään raskautunut olo.:unsure: Pms-oireetkaan ei ollut nyt erityisen pahat, tai ehkä en vaan jaksanut ajatella mitään oireita kun oon viimeiset 5 yötä valvonut sairaan lapsen kanssa ja päivät yrittänyt selvitä töissä.:ROFLMAO: Lähinnä oon vaan ollut tyytyväinen että on vaan yksi lapsi jota pitäny hoitaa.:ROFLMAO:

Hirveesti tulee tekstiä tänne niin ei aina ihan ehdi kiireitten keskellä juttuun mukaan, mutta tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! :)

Muoks. Niin ja etusivulle voipi mulle merkata 30v., 2.lapsi, ya 11/19 :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Purrri

Yhteistyössä