Kohta kaikki naiset istuu joka pvä saunassa
Muistakaa ainakin villasukat ja lämpimät viltit kotona. Ja se sisäisesti lämmittävä punkku.
Kohta kaikki naiset istuu joka pvä saunassa
Toi alkuraskaus on kyl niin vaikeaa aikaa, kun ei ole vielä ultraan päässyt, eikä tunne potkuja Itse odotan kauhulla juuri noita tunteita, varsinkin kun mulla kahdessa raskaudessa ollut se fiilis, että kaikki ei ok ja kahdessa vahva fiilis, et on ok. No kaikilla kerroilla olin oikeassaKiitos kysymästä. Aika rankkaa tää on henkisesti. Oireet vaihtelee ja vällillä lähtee kokonaan pois. Lauantaina - sunnuntaina olin jo ihan varma, ettei mitään raskautta ole. Tein jo paluuta tänne.
Tänään kuitenkin on taas vähän etonut, mikä on hiukan helpottanut oloa.
Valitsin lokakuun, kun LA 5.10. Vaikka suunniteltu sektio tulossa syyskuussa. Syyskuiset tuntuu menevän niin paljon edellä.
Ehkä tämä tästä ja kohta saan luottaa tämän jatkumiseen.
Mä itseasiassa käyn joka päivä saunassa, kiva tietää et se on hyväksi myös tässä asiassaKohta kaikki naiset istuu joka pvä saunassa
Onnea! Syys vai lokakuisiin?Mut voi siirtää plussanneisiin
Mulla on huomenna tiedossa näillä näkymin siis saunailta greippimehun kera Ainakin oletan niin, että se ovis ei vielä ohi juossutEn kestä
Miten ois sellainen vauvapalstan hedelmällisyys illat ?
Kaikki istuu saunassa, ne joilla ovis tulossa juo greippimehua ja ne joilla jo oli nauttii punkkua lauteilla !?!?
Hehee, voin kuvitella lauteet täynnä!En kestä
Miten ois sellainen vauvapalstan hedelmällisyys illat ?
Kaikki istuu saunassa, ne joilla ovis tulossa juo greippimehua ja ne joilla jo oli nauttii punkkua lauteilla !?!?
Voisin myös siirtyä plussanneisiin lokakuulle@Napsunen ja @Korallikala , siirsin teidät plussanneisiin mutta iät, monesko lapsi ja koska yritys alkanut puuttuu (kk/v).
Samoin muut, jotka vasta liittyny haavelijoihin, niin tarkistakaa että oon saanu lisättyä tietonne listalle. Oli ongelmia etten päässyt muokkaamaan ykkössivun listaa niin saattanut jäädä tietoja laittamatta..
31 v, 2. lapsi, ya 1/20, la 10/20. Kiitos kun huolehdit.@Napsunen ja @Korallikala , siirsin teidät plussanneisiin mutta iät, monesko lapsi ja koska yritys alkanut puuttuu (kk/v).