Haaveena vauva 2020

@Pampula3 ❤❤❤ Paljon sydämiä, ei oikein sanat tuu ulos mitä haluaisi sanoa :love: Tänne voi purkaa oloa ja itse olen huomannut, että toisinaan se auttaa. Täällä on paljon samassa tilanteessa olevia tai melkein samassa tilanteessa olevia ja tuki on ollut kyl korvaamatonta :love:

@Alinna86 Minäkin pystyn iloitsemaan täällä muiden plussista ja läheisten plussista, jotka sitä ovat toivoneet :love: ... mutta nämä hups, vahinko sattu.. Niille ei kyl multa ole juurikaan iloa löytynyt :( Ei varsinkaan, kun se raskausaika on ollut pelkkää valittamista ku kaikki on :poop:

@Lilmi89 Mulla alkaa kans oireet 3pvä ennen ovista (vuoto) ja päivää ennen kivut, mut nyt alko kivut jo 5-6pvä ennen oletettua oviksen ajankohtaa. Ovistestiinkin piirtyi ihan kiva viiva, eli illalla testaamaan uusiks ja toivoo, et se ei nyt vaan olis tänään :unsure: Illalla kyl talleteltava, jos ehtii ja jaksaa :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Täällä tullaan nyt törkeästi vaan omaanapaa itkemään :cry: Luen jutut paremmalla ajalla.

Mulla tuloillaan ovis, ainakin oletan niin. Eilen alko kivut oikealla munasarjassa, tänään on kauheat limat. Miksi jo nyt, kun vasta kp9 menossa? No eilen oli haluja ja päivällä jo odotin, et ois ilta ja pääsis peittoja heiluttelee. Klo tuli 21 ja sänkyyn, mut ei mies halunnut, koska lapset ei vielä nukkunut (höpisivät omassa sängyssä) ja halus odottaa vähän myöhempään. Tuntia myöhemmin oli valmis, mut minä jo menettänyt halut ja väsymys tuli ja miehelle olen monesti sanonut, että klo 22 on jo liian myöhäinen, koska mun saatava nukkua, että jaksaa taas työpäivän ajaa autoa. Oviksen jälkeen mulla alkaa 2vko unettomuusjakso ja mun on pakko saada ladata akkuja sitä varten. No ei siis touhuiltu. Tänään onkin sit sellanen olo, että ovis on näillä näppäimillä ja aivan :poop: fiilis, et siinä meni tän kierron tsäänssit. Viimeks seksiä ollut kp5 ja tuskin simpat elossa/hyvälaatuisia, kun edellisestä kerrasta miltei 3vko.
No paniikissa hakemaan ovistestejä ja oli vain rfsun, joten kysynkin, et miten ne teillä on toiminut? En ole kertaakaan käyttänyt. Kohta pääsen takas työmaalle ni aattelin testata, et missä mennään.

Edit: Aamulämpökin oli laskenut entisestään. 3pvä oli 36.4 ja nyt 36.2
Tänään vaan vielä yritystä! Mut toi on kyllä inhottava tunne. :(

Mä en jaksa uskoa tärppiin, mut oon yllättävän rennolla mielin ollut viime päivät. Vähän tekis mieli testailla, en kyl tiiä ees miksi. :LOL:
 
@minttuni Totta, että kyllä se helpottaa, kun tikkujen avulla tietää onko ovis tapahtunut vai ei, MUTTA kyl mulla ainakin oli yhdessä vaiheessa kauhea stressi, kun niitä eka kertaa alkoi tekemään. Sit kun oli pari kiertoa tikuttanut, ni osas jo kivuista ja vuodoista päätellä millon on, niin jätin ne pois.
Mä mietin, et voisko tolla greippimehulla nyt olla joku vaikutus, kun eka kertaa sitä lipitän (n) Ainakin limoja on enemmän.
Ja tikuttamisessa se kiva juttu, että saa ainakin joskus 2 viivaa testiin :ROFLMAO::ROFLMAO:

@Haavejuttu Kyllä siellä viiva näkyy, toivotaan vahvistumista :love:

Tää tonttu jätti sit ovistestit töihin, kun piti kiireellä lähteä asiakkaan luo ylitöinä. Eli ei sit testata illalla o_O Enkä enää tietty töihin takas mennyt, ku pomo anto ajaa firman autolla kotia.
 
Mä oon kans tipahtanut kiertolistalta. Tänään on kp 24/33-65 :giggle:

Omaa napaa sen verran et tänään on tosiaan dpo 7 ja toivo ja epätoivo vuorottelee mielessä. Välillä uskaltaa toivoa kaikkien oireiden perusteella, mut sit pelko nouseekin pintaan että jos nyt ei taaskaan tärpännyt vaikka saatiin ovulaatio aikaiseksi. Vielä pitäis jaksaa odottaa niitä mahdollisia menkkoja. En oikein tiedä miten kauan uskaltaisin odottaa menkkoja, kun en tiedä yhtään minkä pituinen kierto tästä tulee letrojen kannustamana. Ja kun mahdollisuuksia on se 20-25%.

Sitäkin olen miettinyt että mitä jos tänä toimii nyt tässä kierrossa eikä sitten enää muissa. Näillä eväillä pitäisi kuitenkin mennä se puoli vuotta. En ollenkaan uskalla olla niin positiivinen kuin lääkäri ja mun kaverit
 
@KukkaSosuli laitoin takaisin listalle :)(y)

@Kasikuus mullakin oli itseasiassa kesällä hirveä stressi tikuttamisesta, osaanko tehdä oikein, miksi en saa plussaa, missä vika. Ehkä nyt, kun eka kerran onnistui saada kiinni, tuntuu siksi kivalta. Katotaan sit taas vähän ajan päästä :poop::ROFLMAO:

Öhöm joo "en tunnustele erityisemmin oireita" ja "vapaapäivänä huomaa enemmän ajattelevan asiaa", paskanmarjat :ROFLMAO: työpäivänäkin vähän väliä iskee mieleen ajatus, ovis bongattu, tallettelut onnistuneet, lämmöt koholla, nenä tukossa, hengästyttää, vuotoa edelleen, jotain nipistelyä, nännit kipeät, huono olo, kaikki haisee nenään voimakkaasti.. Kyllä vain, en yhtään mieti tätä asiaa! :LOL: Vauhdissa ollaan näemmä taas! Dpo 7 vasta menossa.
 
Tyhmä tulee taas kyselee :whistle: Mutta olikos tolla greippimehun ja greippien määrällä jotain väliä, kuinka paljon sitä juo/syö? :ROFLMAO: Greippi on mun herkkua ja toi mehu on niiiiiin :p et sitä vois lipittää koko purkin kerralla :rolleyes: Miksi en ole aiemmin ostanut mehua o_O
 
Pitäisikö munkin tulla listalle vaihteeks o_O

Olen ihan hullu ja yritän kaikin tavoin pitää pientä toivoa yllä.. nytkin kun eilen tunsin irtoamisen (tai näin oletin kun aamulla testi oli melkein plussa ja illalla ei ja päivällä oikeaa puolta kramppasi joten plussa taisi olla la-su yöllä ?) olen googlaillut mahdollisuuksia kun sujautin sen inssikupin sisään.. :rolleyes:

Onko tänään siis dpo0 vai 1 ?
Ja onko mitään tietoa miten sauna vaikuttaa siittiöihin ?:ROFLMAO:

Googlen vastaukset olivat vain miten saunominen vaikuttaa miehen hedelmällisyyteen, muttei sitä tappaako lämpö ne naisen kohdussa o_O
Lämpö on mun ymmärrykseni mukaan hyväksi hedelmöityksen ja kiinnittymisen kannalta. (y)
Täältä vaan tulin huutelemaan kun kurkkasin tänne.
 
Miten on muuten @Helmiina1978 alkuraskaus sujunut? :love: Mä tuossa jo laskin uusiksi, että jos nyt tärppäis ja ovis ois kp13, ni la ois lokakuun vika pvä, eikä tarttis miettiä liittyykö lokakuisiin vai marraskuisiin. Kumpaan sinä menit? Syys vai lokakuisiin?
Kiitos kysymästä. Aika rankkaa tää on henkisesti. Oireet vaihtelee ja vällillä lähtee kokonaan pois. Lauantaina - sunnuntaina olin jo ihan varma, ettei mitään raskautta ole. Tein jo paluuta tänne.
Tänään kuitenkin on taas vähän etonut, mikä on hiukan helpottanut oloa.
Valitsin lokakuun, kun LA 5.10. Vaikka suunniteltu sektio tulossa syyskuussa. Syyskuiset tuntuu menevän niin paljon edellä.
Ehkä tämä tästä ja kohta saan luottaa tämän jatkumiseen.
 

Yhteistyössä