Oliko näissä niin, että näyttää plussaa pvä ennen ovista? Oon tehnyt onestepin testeillä ja mulla plussa oli aina ovispäivänä, eikä päivää ennen..@Kasikuus mulla on nyt pari kiertoa ollu rfsu:n ovistestit ja mulla toimineet ihan yhtälailla kuin aiemmat pregcheckit
Tänään vaan vielä yritystä! Mut toi on kyllä inhottava tunne.Täällä tullaan nyt törkeästi vaan omaanapaa itkemään Luen jutut paremmalla ajalla.
Mulla tuloillaan ovis, ainakin oletan niin. Eilen alko kivut oikealla munasarjassa, tänään on kauheat limat. Miksi jo nyt, kun vasta kp9 menossa? No eilen oli haluja ja päivällä jo odotin, et ois ilta ja pääsis peittoja heiluttelee. Klo tuli 21 ja sänkyyn, mut ei mies halunnut, koska lapset ei vielä nukkunut (höpisivät omassa sängyssä) ja halus odottaa vähän myöhempään. Tuntia myöhemmin oli valmis, mut minä jo menettänyt halut ja väsymys tuli ja miehelle olen monesti sanonut, että klo 22 on jo liian myöhäinen, koska mun saatava nukkua, että jaksaa taas työpäivän ajaa autoa. Oviksen jälkeen mulla alkaa 2vko unettomuusjakso ja mun on pakko saada ladata akkuja sitä varten. No ei siis touhuiltu. Tänään onkin sit sellanen olo, että ovis on näillä näppäimillä ja aivan fiilis, et siinä meni tän kierron tsäänssit. Viimeks seksiä ollut kp5 ja tuskin simpat elossa/hyvälaatuisia, kun edellisestä kerrasta miltei 3vko.
No paniikissa hakemaan ovistestejä ja oli vain rfsun, joten kysynkin, et miten ne teillä on toiminut? En ole kertaakaan käyttänyt. Kohta pääsen takas työmaalle ni aattelin testata, et missä mennään.
Edit: Aamulämpökin oli laskenut entisestään. 3pvä oli 36.4 ja nyt 36.2
Ei vakavaa, minäkään en tiedä mitä olen sekoillut tuon listan kanssa parina viimeisenä päivänä. Onneks sinne pääsee takas, jos vahingossa poistaa@Haavejuttu Vau nyt on vahvistunut!!!
Jajooo kaikki piinailijat on varmaan tipahtanu listalta, kun luulin että sillon otetaan kiertopäivälistalta pois
Lämpö on mun ymmärrykseni mukaan hyväksi hedelmöityksen ja kiinnittymisen kannalta.Pitäisikö munkin tulla listalle vaihteeks
Olen ihan hullu ja yritän kaikin tavoin pitää pientä toivoa yllä.. nytkin kun eilen tunsin irtoamisen (tai näin oletin kun aamulla testi oli melkein plussa ja illalla ei ja päivällä oikeaa puolta kramppasi joten plussa taisi olla la-su yöllä ?) olen googlaillut mahdollisuuksia kun sujautin sen inssikupin sisään..
Onko tänään siis dpo0 vai 1 ?
Ja onko mitään tietoa miten sauna vaikuttaa siittiöihin ?
Googlen vastaukset olivat vain miten saunominen vaikuttaa miehen hedelmällisyyteen, muttei sitä tappaako lämpö ne naisen kohdussa
Kohta kaikki naiset istuu joka pvä saunassaLämpö on mun ymmärrykseni mukaan hyväksi hedelmöityksen ja kiinnittymisen kannalta.
Täältä vaan tulin huutelemaan kun kurkkasin tänne.
Kiitos kysymästä. Aika rankkaa tää on henkisesti. Oireet vaihtelee ja vällillä lähtee kokonaan pois. Lauantaina - sunnuntaina olin jo ihan varma, ettei mitään raskautta ole. Tein jo paluuta tänne.Miten on muuten @Helmiina1978 alkuraskaus sujunut? Mä tuossa jo laskin uusiksi, että jos nyt tärppäis ja ovis ois kp13, ni la ois lokakuun vika pvä, eikä tarttis miettiä liittyykö lokakuisiin vai marraskuisiin. Kumpaan sinä menit? Syys vai lokakuisiin?