Haaveena vauva 2020

Ihan törkeästi nyt omailen täällä !
Kohta pudotaan korkealta ja kovaa;
Tein eilen illalla vielä miehen mieliksi cb:n, joka oli selkeä negatiivinen. Tämä meni siis roskiin illalla.
Aamulla tein testiajalla tosiaan herkkään sen viivanpaikan, koska päivän myöhässä.

Viivanpaikka jäi vaivaamaan joten tein vielä ovulaatiotestin.

Odottaessani ovulaatiotestin kuivumista heitin tuon aamun testin roskiin ja siinä roskalaatikon päällähän komeili se cb:n testi johon oli yöllä ilmestynyt selvä roskishaamu o_O

Dpo:n pitäisi olla jotai. +/- 15 joten jos olisin raskaana, se luultavasti näkyisi jo testiajalla..

Nyt olen kahden vaiheilla lähdenkö apteekkiin ostamaan aamuksi digin, joka kertoo suoraan vastauksen vai onko se rahan haaskuuta toiveajatuksissa (n)

IMG_20191128_120627.jpg
 
Tuossa myös sen cb:n roskishaamu ja ovistestikatso liitettä 8827
Eiks toi oo herkkä rsfu? Vai mikä? Väristä ajattelin.
Ei mulle noihin testeihin kyl oo tullut kuivuttuaan mitään.
Jotain sulla nyt tapahtuu, mut mitä....?


Mä tosiaan testasin 3 eri liuskaa aamulla eikä niihin mitään tullut. Tai no, siihen one steppiin taas semmonen harmaa viiva.

Kyl nää erilaiset ovis/luteaali tuntemukset on piip sieltä ja syvältä. Tissit on kipeät vieläkin (alhaalta), mitä siis en muista normaalisti. Sit on närästänyt eilen ja tänään, mikä kyl voi olla selän jumeista...
Mut blääh. Raskaana en kyl todennäköisesti ole, kun kohdun kohdalla ei oo mitään tuntemuksia.

Mut vuoto alkaa ma/ti oletettavasti, ehkä jo su kun luteaali on ollut välillä vain 13pv.
 
@W.we Mikäs sulla on kierto ja kiertopäivä? Tai onko menkat myöhässä? Eikös testeissäkin lue, että testi on selkeä negatiivinen vasta kun menkat on kaksi viikkoa myöhässä. Odottavan aika on pitkä :confused:
26/25 eli ei vast kuin päivä myöhässä...
No niissähän lukee että jos on negatiivinen niin viikon päästä uusi testi ja jollei senkään jälkeen kuukautiset ala yhteys lääkäriin...

Ei tosiaan kovinkaan suuret mahdollisuudet plussaan välttämättä ole ja letrot saattaa sekoittaa kiertoa, mutta kyllä nyt neljän vuoden jälkeen jokainen viiva/viivanpaikka alkaa herättää turhia toiveita (n)
 
Eiks toi oo herkkä rsfu? Vai mikä? Väristä ajattelin.
Ei mulle noihin testeihin kyl oo tullut kuivuttuaan mitään.
Jotain sulla nyt tapahtuu, mut mitä....?


Mä tosiaan testasin 3 eri liuskaa aamulla eikä niihin mitään tullut. Tai no, siihen one steppiin taas semmonen harmaa viiva.

Kyl nää erilaiset ovis/luteaali tuntemukset on piip sieltä ja syvältä. Tissit on kipeät vieläkin (alhaalta), mitä siis en muista normaalisti. Sit on närästänyt eilen ja tänään, mikä kyl voi olla selän jumeista...
Mut blääh. Raskaana en kyl todennäköisesti ole, kun kohdun kohdalla ei oo mitään tuntemuksia.

Mut vuoto alkaa ma/ti oletettavasti, ehkä jo su kun luteaali on ollut välillä vain 13pv.
Ei sais tosiaan testata ennenkuin se viikon myöhässä, ja silloinki pitäis marssia vaa suoraan verikokeisiin :cautious:
Joo rfsu:n herkkä ja tuo on tosiaan 4min dippauksesta, et tälläkertaa ei ees kuivunut kun 'viiva' jo näkyy..

Mulla luteeli normaalisti 10päivää, mutta nyt tosiaan letrot, niin ei mitään tietoa koska odottaa ja mitä odottaa o_O
Mutta aika hakuammuntaa kyllä, kun oviksesta jo tovi eikä tuon vahvempia viivoja...
 
Mulle saa päivittää huomiselle 2/28-34. Ärsyttävän pitkä kierto tuli tästä ja herätti kyllä jo ihan liikaa toiveita. Harmittaa niin vietävästi. Mutta toivotaan nyt sitä plussatestiä joululahjaksi. :love: ens kierron oon tikuttamatta ovista ja koitan muutenkin vähän rentoutua ja nauttia tästä tulevasta joulun ajasta. Jotenkin tämä kuukausi menny ihan sumussa, kun vaan odottaa että pääsee testaamaan :ROFLMAO:
 
Mulle saa päivittää huomiselle 2/28-34. Ärsyttävän pitkä kierto tuli tästä ja herätti kyllä jo ihan liikaa toiveita. Harmittaa niin vietävästi. Mutta toivotaan nyt sitä plussatestiä joululahjaksi. :love: ens kierron oon tikuttamatta ovista ja koitan muutenkin vähän rentoutua ja nauttia tästä tulevasta joulun ajasta. Jotenkin tämä kuukausi menny ihan sumussa, kun vaan odottaa että pääsee testaamaan :ROFLMAO:
Mulla on kalenterii jo ympyröity et aatto on testaus päivä, jos uusi kierto alkais vaa :D
Vois aika mennä nopeammin jos odottaakin joulua ja on sitä pientä hässäkkää siinä, et saa muuta ajateltavaa :love:
Tsemppiä uuteen kiertoon, jouluplussa sitten :love:(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Wintersun toivottavasti nyt kaikki menis normaalisti... ei enää yhtään vastoinkäymisiä teille !

Oon tässä nyt kokoajan kahden vaiheilla lähdenkö apteekkiin nyt vai käynkö huomenna ennen töitä ja testaan lauantai aamulla..
Ei yhtään riitä kärsivällisyys mennä koko viikonlopuksi töihin ja jännittää alkaako vuoto tai tuleeko plussaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Stressistä... Siitä on kyllä juuri näitä ääripäitä, että joillakin plussaa suuren stressin aikana ja jotkut sit kaipaa juuri sitä rauhaa ympärille saadakseen plussan. Mulla stressi meni tänä syksynä siihen, että ahdistuin. Olin tosi itkuinen, suoritin ja sain ahdistuskohtauksia usein. Aloin sit syömään KSM66 mikä on kyl auttanut todella tämän pään kanssa. Omalla kohdallani voin siis kovasti ymmärtää sen vaikutuksen hedelmällisyyteen.
Se on ehkä siitä stressin määrästä ja sietokyvystä kiinni, miten se vaikuttaa. Ja sillä tavalla siis myös hyvin yksilöllistä. Mulla tämä yrityksen pitkittyminen on varmasti vaikuttanut muhun kuormittavasti jo pitemmän aikaa ja tänä syksynä kuppi vain vuosi yli.
Mulla oli semmosia univaikeuksia viikon verran muutama viikko takaperin ja silloin ymmärsin, että suoritan edelleen ja mun tarvitsi opetella vähän rauhoittumaan ja rentoutumaan. Se onkin taas tuonut helpotusta elämään :)

@Titi-Love en osaa sanoa km:sta mitään, mut haluan toivottaa kovasti tsemppiä :love:

@W.we mä niin tunnen tuon tuskan kun omaan näitä pidempiä kiertoja. Kylmää päätä ja tsemppiä!
:cry::cry::cry: Paljon tsemppiä :love: en osaa muuta sanoa, kun tiedän miten vaikeaa asiaa me täällä käsitellään..

Tuosta KSM66 haluaisin kuulla lisää, siis mihin se vaikuttaa:eek: Kärsin paniikki/ahdistuneisuusjutuista ja mietin voisko mulle kans olla apuja siitä?:)
 
@W.we no oho! Kai sä taas huomenna teet testin?

@Hypsy Ootko kokeillut muun merkkisiä?

Mulla on ollut kyllä niin pee päivä.
Menkat ei alkaneet. Oikea munasarja on kyllä supressiossa mut vasemmassa joku munarakkula tms pallero. Se voi kuulemma vielä kadota. Lääkettä nyt lisättiin.
Mutta mutta. Jos ens viikon alun ultraan mennessä ei oo menkat alkaneet tai se rakkula on siellä ni homma keskeytyy. Koska joulun pyhät tulee vastaan. Käski varautua siihen, ettei tulis sit niin isona pettymyksenä.
:(:(:cry:
:cry::cry::( Mä oon niin pahoillani ja toivon vaan parasta teille
 
Äh, meniköhän tässG5DqUd
rossa nyt ovulaatio tikkujen ohi, onko ovuloimaton kierto vai onkohan vielä tulossa (n)

Tänään en ole ehtinyt testaamaan kuin kerran äsken. Ylhäältä alaspäin: äskeinen, 3kpl kp 16, 3kpl kp 15 ja 3kpl kp 14. Yleensä testaan aamulla, päivällä ja illalla.
https://aijaa.com/G5DqUd

Tuo kp 14 viiva on aika tumma, mutta mun kohdalla plussa näillä testeillä on vielä tummempi. Vähintään tasavahva ellei jopa tummempi. Olisiko kp 13 illalla tullut plussa, vai onkohan tulossa vasta. Vai olisiko tänään tullut plussa esim aamulla. Äh. Kyllä nyt ärsyttää, koskaan ennen ei ole mennyt ovulaatio tälleen ohi. Flo ennustaa huomiselle ovulaatiota eli tänään olisi pitänyt plussa tulla. No, voihan se plussa vielä tulla.

Tulipahan taas pitkä viesti, lukekoon ken jaksaa :ROFLMAO:

Toivottavasti @W.we sun roskishaamut olis ihan oikeita haamuja :love:
 
Sen verran ajattelin päivittää tähän väliin kun oon ollu niiiiiin turhautunu (tuntuu ettei mulla olis mitään oikeutta siihen, mutta en voi tunteille mitään):unsure:

Kävin tänään gynellä ja mulla jäi siitä käynnistä tosi hyvä ja helpottunu fiilis :rolleyes: Kaikki oli hyvin. Olin ovuloinnu normaalisti ja kohdun lima oli paksu ja kuulemma olisi oikein otolliset olosuhteet raskaudelle/raskautumiselle :rolleyes: Sain virallisen endometrioosi diagnoosin, mutta toistaseks ei pitäis olla mitään raskautumista vaikeuttavaa. Gyne toivoi nopeaa plussaa koska kivut on todella lamaannuttavat ja ne voi pahentua vielä, kun pillereiden poisjätöstä ei oo nii kauaa. Sain kuitenkin terolutit siihen vuotohäiriöön, joka alkaa aina viikon ovulaatiosta kipujen kanssa. Eli nämä pitäis poistua tolla lääkityksellä. Gyne sano että kannattaa olla rennoin mielin ja nauttia nyt meneillään olevasta ajasta, koska estettä raskaaks tulemiselle ei tässä vaiheessa ole. Eli vasta kun on murehdittavaa niin murehditaan:rolleyes:

Kiitos vielä @W.we kun kehotit menemään :rolleyes: Ja kannustan kyllä muitakin jos joku askarruttaa. Onhan se vähän hintavaa, mutta toisaalta mä en osaa tätä mielenrauhaa mitata rahassa:) Ehkä yritän tästä nyt alottaa taas vähän rennommin tätä hommaa ja yritän myöhemmi muistaa tän päivän fiiliksen kun päivä tuntuu epätoivoiselta:)
 
@Mirella92 hyvä jos helpotti käynti, ja toivottavasti tuo ksm66 helpottaa siihen että osaa rentoutua (y)
Mulle ainakin lapsettomuus oli hirveä peikko enkä olis ikinä varmaan suostunut lähtemään, mutta mulla on onneksi sen verran tsemppaava mies, jonka tuella tiesin selviäväni siellä :love: kyllä siitä uutta virtaa ja voimaa saa !

@Haavejuttu oletteko saaneet hyvin talleteltua ? :) jos tärppäisikin siksi ettei ole ovulaatio paineita :D

@Kasikuus kävin apteekissa ja pidätin ja pidätin, mutta 4h pidätyksellä samalainen haaluraakin haalurampi, kuitenkin vaaleanpunaista sävyäomaava viiva tuli apteekin ultraan, kuin aamulla rfsu:n herkkään... jos nyt jätän tämän oman onnensa nojaan ja seuraan viikonlopun yli selviänkö ilman vuotoa, niin maanantaina voisi aamulla kokeilla. Kaapissa on vielä yksi apteekin ultra ja digi odottamassa sinne (y)

Edit. Eihän tuossa kuvassa näy mitään :ROFLMAO:
Miten kuvittelin että olisi vähän edes tarttunut kameraan...
 

Attachments

@W.we Näkyy haamulainen! Toivotaan että vahvistuisi :love: Ollaan talleteltu tässä kierrossa kp 6, 7, 10, 13 ja 14. Eli noh, jos ovulaatio on ollutkin kp 15 niin on aika hyvin osunut. Kp 15 ja 16 yritin miestä lämmitellä makkarin puolella mutta ei jaksanut ja en ala pakottamaan, en mäkään aina jaksa :D Tänään tarkotus talletella, joten jos ovis on tulossa niin toivotaan että talletukset osuisi kohdilleen. Voihan se ihan hyväkin olla ettei tiedä tarkkaa ovulaation ajankohtaa, mutta toisaalta sitten stressaa että millon menkat alkaa. Mulla on luteaali aina 13-14 päivää niin osaa sitten varautua siteellä tarvittaessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Lupasin itselleni, että en ala stressaa tätä asiaa tai muutenkaan sen enempää miettimään. Noh tänään sitten tilasin netistä raskaus ja ovulaatio testejä. Nyt on kolme päivää pillereiden lopetuksesta ja pientä kipua vatsassa ja alaselässä. Kerran ollaan päästy peittoa heiluttamaan miehen kanssa. :unsure:
 
Näkyy s


Näkyy siinä! :rolleyes: Jospa se siitä vahvistuis!

Tää on kyllä niin ärsyttävää epätietoisuutta! :mad: Mulla polttelis se digi tuolla kaapissa, mutta kun oon tottunu juoksemaan pissalla, niin tämä parinkin tunnin pidättely tuntuu vaikealta. :ROFLMAO:
Mun mielestä nuo onestepit on tosi susia herkiksi testeiksi.. lukenut jostain että pc antaisi herkemmin vaikka herkkyys 25..
Digi varmaan antaisi jo positlussatuloksen, kun selkeästi nuo sinun liuskat on positiivisia, mutta onestep-laatu... :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
@W.we kyllä siinä plussa näkyy.:love: Tietenkään Imei voi suorilta vertailla, mut sain ite tohon samaan testiin vastaavanlaisen haamulaisen 3+5 ja mulla kesti kauan vahvistua, vasta 5+2 tuli leffaviivat. Eilen kävin ultrassa ja pikkuinen on matkassa. Pidän sulle peukkuja ja muille myös:love:
 

Yhteistyössä