Hui, kuulostaapa pitkältä mut kai jos siihen on tottunut@W.we juu, siihen pitempään kiertoonkin tottuu. Mulla ne menee yleensä tuohon 42 terojen kanssa, kun meen lääkärin ohjeen mukaan
Hui, kuulostaapa pitkältä mut kai jos siihen on tottunut@W.we juu, siihen pitempään kiertoonkin tottuu. Mulla ne menee yleensä tuohon 42 terojen kanssa, kun meen lääkärin ohjeen mukaan
Eiks toi oo herkkä rsfu? Vai mikä? Väristä ajattelin.Tuossa myös sen cb:n roskishaamu ja ovistestikatso liitettä 8827
26/25 eli ei vast kuin päivä myöhässä...@W.we Mikäs sulla on kierto ja kiertopäivä? Tai onko menkat myöhässä? Eikös testeissäkin lue, että testi on selkeä negatiivinen vasta kun menkat on kaksi viikkoa myöhässä. Odottavan aika on pitkä
Ei sais tosiaan testata ennenkuin se viikon myöhässä, ja silloinki pitäis marssia vaa suoraan verikokeisiinEiks toi oo herkkä rsfu? Vai mikä? Väristä ajattelin.
Ei mulle noihin testeihin kyl oo tullut kuivuttuaan mitään.
Jotain sulla nyt tapahtuu, mut mitä....?
Mä tosiaan testasin 3 eri liuskaa aamulla eikä niihin mitään tullut. Tai no, siihen one steppiin taas semmonen harmaa viiva.
Kyl nää erilaiset ovis/luteaali tuntemukset on piip sieltä ja syvältä. Tissit on kipeät vieläkin (alhaalta), mitä siis en muista normaalisti. Sit on närästänyt eilen ja tänään, mikä kyl voi olla selän jumeista...
Mut blääh. Raskaana en kyl todennäköisesti ole, kun kohdun kohdalla ei oo mitään tuntemuksia.
Mut vuoto alkaa ma/ti oletettavasti, ehkä jo su kun luteaali on ollut välillä vain 13pv.
Mulla on kalenterii jo ympyröity et aatto on testaus päivä, jos uusi kierto alkais vaaMulle saa päivittää huomiselle 2/28-34. Ärsyttävän pitkä kierto tuli tästä ja herätti kyllä jo ihan liikaa toiveita. Harmittaa niin vietävästi. Mutta toivotaan nyt sitä plussatestiä joululahjaksi. ens kierron oon tikuttamatta ovista ja koitan muutenkin vähän rentoutua ja nauttia tästä tulevasta joulun ajasta. Jotenkin tämä kuukausi menny ihan sumussa, kun vaan odottaa että pääsee testaamaan
Paljon tsemppiä en osaa muuta sanoa, kun tiedän miten vaikeaa asiaa me täällä käsitellään..Stressistä... Siitä on kyllä juuri näitä ääripäitä, että joillakin plussaa suuren stressin aikana ja jotkut sit kaipaa juuri sitä rauhaa ympärille saadakseen plussan. Mulla stressi meni tänä syksynä siihen, että ahdistuin. Olin tosi itkuinen, suoritin ja sain ahdistuskohtauksia usein. Aloin sit syömään KSM66 mikä on kyl auttanut todella tämän pään kanssa. Omalla kohdallani voin siis kovasti ymmärtää sen vaikutuksen hedelmällisyyteen.
Se on ehkä siitä stressin määrästä ja sietokyvystä kiinni, miten se vaikuttaa. Ja sillä tavalla siis myös hyvin yksilöllistä. Mulla tämä yrityksen pitkittyminen on varmasti vaikuttanut muhun kuormittavasti jo pitemmän aikaa ja tänä syksynä kuppi vain vuosi yli.
Mulla oli semmosia univaikeuksia viikon verran muutama viikko takaperin ja silloin ymmärsin, että suoritan edelleen ja mun tarvitsi opetella vähän rauhoittumaan ja rentoutumaan. Se onkin taas tuonut helpotusta elämään
@Titi-Love en osaa sanoa km:sta mitään, mut haluan toivottaa kovasti tsemppiä
@W.we mä niin tunnen tuon tuskan kun omaan näitä pidempiä kiertoja. Kylmää päätä ja tsemppiä!
Mä oon niin pahoillani ja toivon vaan parasta teille@W.we no oho! Kai sä taas huomenna teet testin?
@Hypsy Ootko kokeillut muun merkkisiä?
Mulla on ollut kyllä niin pee päivä.
Menkat ei alkaneet. Oikea munasarja on kyllä supressiossa mut vasemmassa joku munarakkula tms pallero. Se voi kuulemma vielä kadota. Lääkettä nyt lisättiin.
Mutta mutta. Jos ens viikon alun ultraan mennessä ei oo menkat alkaneet tai se rakkula on siellä ni homma keskeytyy. Koska joulun pyhät tulee vastaan. Käski varautua siihen, ettei tulis sit niin isona pettymyksenä.
Miks mulla on menny tää ohi äkkiä kauppaan!@Mirella92
Se on ravintolisä stressin ja ahdistuksen helpottamiseen
Saa ihan ruohonjuuresta, lifesta ja prismoistakin mahdollisesti
https://www.ruohonjuuri.fi/ksm66-ashwagandha-120-kapselia-harmon-6417187101422?gclid=CjwKCAiA_f3uBRAmEiwAzPuaM_oBEutxRXZMTjh5YRPh91enOQ9ECuVNrfupx3EBVMmxFRpDV9AwSRoCe6kQAvD_BwE
Mun mielestä nuo onestepit on tosi susia herkiksi testeiksi.. lukenut jostain että pc antaisi herkemmin vaikka herkkyys 25..Näkyy s
Näkyy siinä! Jospa se siitä vahvistuis!
Tää on kyllä niin ärsyttävää epätietoisuutta! Mulla polttelis se digi tuolla kaapissa, mutta kun oon tottunu juoksemaan pissalla, niin tämä parinkin tunnin pidättely tuntuu vaikealta.
Mulla oli vähän yli 100e eli oisko se ollu vaa ultrauksen hinta ja samalla sit kyselin siinä kaikkee@Mirella92 ihana kuulla hyviä uutisia! Mitä tommonen gynekäynti maksaa? Munkin tekis mieli käydä joskus tässä, jos ei nyt ala vauvaa kuulua.