Aika rajoilla, tällä tiedolla la 31.7. eli voi olla kumpi vaanOnnea kovasti! heinä vai elokuinen?
Aika rajoilla, tällä tiedolla la 31.7. eli voi olla kumpi vaanOnnea kovasti! heinä vai elokuinen?
Onnea ja tarrasukkia matkaanEi sitä koskaan tiedä, milloin tärppää! Meillä on ollut viime kuukausina hiljaista kammarissa enkä ole ollut raskaana viimeiseen 17 vuoteen, vaikken ole käyttänyt ehkäisyä (anatomia epäedullinen lisääntymiseen) mutta perjantaina plussasin, yht'äkkiä. 2003 syntyi esikoiseni, hetkinen on siis kulunut.
Varmaan ainoan vielä toimivan munasoluni (ikää 43) onnistui nutipää yhyttämään ja tässä sitä ollaan! Testasin kolmeen kertaan, että voiko muka olla totta. Kai se on uskottava.
Tänks enivei.Toivotaan vielä plussaa negalaisille! Jospa olitte vain liian ajoissa tikuttamassa ?
Mä olen ainakin huomannut että saan varmaan 3kk välein uusia pms oireita jotka herättää toivoa että olisiko raskaanaTänks enivei.
Tiedän että oon ajoissa. Voihan mulla vielä plussa tulla. Mut mä luulen et nää on taas vaan mun kropan oikkuja ja noi testitkin pelleilee mun kanssa.
Luulen että ku ovis oli taas hirveen voimakas niin nyt nää muutkin oireet on.
Toki sitä plussaa toivon... Mut enää ei kyl oo niin odottava mieli.
Oi, kyllä siellä jotain näkyy!!@Mohan Jos ei oo alapäätä just ennen testiä suihkuteltu, niin saattaa olla myös valkovuotoa. Mulla myös ollut joskus.
@Disco Volante Kiitos infosta koskien lapsettomuushoitoja. Täytyy nyt tosissaan pistää mietintään, jos tää kroppa ei tässä kierrossa toimi.
@W.we Voi itku! Mä kun niin toivoin
ON: Menkkajuilinnat jatkuu edelleen, mutta mitään ei näy ja tän aamun testin tulos alla. On näköjään vähän hämärä kuva, en tajunnut unenpöpperössä. Testit loppui ja tänään en ehdi ostoksille eli siedätyshoitoa tiedossa.
Oletko soittanut gynelle, kuulostaa aika pelottavalta ?Mulla on nyt rv 6+4 ja on ollut todella kovia menkkamaisia kipuja oikeastaan koko ajan, selässä, alamahassa ja nivusissa, välillä kovempia. Musta on tuntunut et kaikki ei oo ok. Vaisto sanoo. Oireita on kyllä, rinnat kipeät (nyt kyllä lieventynyt ja rinnat kutisee ja on vähän "lössähtänyt") ja lievää pahoinvointia. Eilen illalla tuli sellanen paksu limatulppa ja tänään aamusta samanlainen jossa oli vähän verta mukana, nyt supistusmaisia kipuja paljon. Onko muilla alkanut kuinka keskenmenot?
Oon jostain syystä ollut plussasta asti jotenkin varma, että tämäkin menee kesken.
Mä en yhtään muista kuinka helmikuussa oli, kun meni rv 5+2 kesken, muistaakseni oli menkkakipuja ja sitten alkoi verinen vuoto.
En oo soitellut vielä mihinkään. Aattelin katsella mihin suuntaan tämä etenee, ehkä ens viikolla sitten tarvittaessa, kuitenkaan kivut ei kohdistu mihinkään yhteen kohtaan, niin en usko että olis kohdunulkoinenkaan. Viikko sitten tuli ihan kerran kaks pyyhittäessä punertavaa, mutta hyvin hyvin vähän.Oletko soittanut gynelle, kuulostaa aika pelottavalta ?
Toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa !!
Mä olen myös positiivisesti yllättynyt että tuo KSM66 oikeasti auttaaStressistä... Siitä on kyllä juuri näitä ääripäitä, että joillakin plussaa suuren stressin aikana ja jotkut sit kaipaa juuri sitä rauhaa ympärille saadakseen plussan. Mulla stressi meni tänä syksynä siihen, että ahdistuin. Olin tosi itkuinen, suoritin ja sain ahdistuskohtauksia usein. Aloin sit syömään KSM66 mikä on kyl auttanut todella tämän pään kanssa. Omalla kohdallani voin siis kovasti ymmärtää sen vaikutuksen hedelmällisyyteen.
Se on ehkä siitä stressin määrästä ja sietokyvystä kiinni, miten se vaikuttaa. Ja sillä tavalla siis myös hyvin yksilöllistä. Mulla tämä yrityksen pitkittyminen on varmasti vaikuttanut muhun kuormittavasti jo pitemmän aikaa ja tänä syksynä kuppi vain vuosi yli.
Mulla oli semmosia univaikeuksia viikon verran muutama viikko takaperin ja silloin ymmärsin, että suoritan edelleen ja mun tarvitsi opetella vähän rauhoittumaan ja rentoutumaan. Se onkin taas tuonut helpotusta elämään
@Titi-Love en osaa sanoa km:sta mitään, mut haluan toivottaa kovasti tsemppiä
@W.we mä niin tunnen tuon tuskan kun omaan näitä pidempiä kiertoja. Kylmää päätä ja tsemppiä!