Haaveena vauva 2020

Mä tulen vain tylysti toteamaan, että tuli fiilis tehdä testi, vaikka tiesin lopputuloksen.. Eli nega! Nyt ei vielä aiheuttanut mitään suurta tunneryöppyä, että miksi, miksi taas yksi negakierto. Mutta ehtiihän se romahdus tunne vielä tulla. Menkkaoireita on, eli toinen rinta sivulta alkaa kipeytymään, runsas vv ja selässä polttelua. Joten odotellaan yk8 alkavaksi ensi viikon ke viim.
 
Toivotaan nyt että se vuoto vihdoin alkais. Mulla ihan jäätäviä supistusmaisia kipuja, mutta silti vaan aina välillä tihkuttaa vaan vähän veristä vuotoa. Kohdunnapukka selvästi avautunut, siitä johtui varmaan eilinen viiltäväkipu kohdunnapukassa. Rintoja vielä jotenkin juilii ja vähän huono olo, tosin voi johtua kun ahdistaa tää tilanne nii.
Tänää pitäs olla rv 6+5.
Vlopun ainaka toivon että vuotais pois, nii ei tarvis lähteä lääkkeelliseen keskeytykseen.
 
Mulla ajoittain sama fiilis kuin @Titi-Love lla, että muu elämä tuntuu valuvan hukkaan tässä järkyttävässä vauvakuumeessa. Olen myös tosi paljon koittanut miettiä että jos meillä olisikin näin jo hyvä. Toive vauvasta on todella kova mut pohdin että nää kuukaudesta toiseen toistuvat pettymykset ja stressi tän asian kanssa ovat tekemässä musta alakuloisen, sressaantuneen ja ehkä pian jopa katkeran. Oikeasti olen iloinen ja positiivinen ihminen, en halua että elämänilo katoaa tämän myötä. Oman mielenterveyden ja miehen mielipiteen takia on ehkä pakko asettaa tälle pian joku takaraja, mut katsotaan nyt vielä jokunen kierto ainakin. Jos ois ekasta lapsesta kyse ois tilanne vähän eri, tuskin luovuttasin näin helpolla. Joku muukin tosiaan mainitsi että on melko brutaalia ettei ihminen saa itse päättää tuleeko lapsia vai ei ja kuinka monta...

Nyt kun käytän toista kiertoa letroja jne, niin elämä rytmittyy väkisinkin kierronpäivien mukaan ja kierrosta on oltava lääkkeitten ottopäivien takia koko ajan tietoinen. Ei varmasti ainakaan edesauta olemaan stressaamatta. Mäkin yritän keksiä kaikkea muuta, tavata ystäviä jatkossa enemmän jne. että ois muutakin sisältöä elämässä. Liikuntaharrastukset pitää pään kasassa myös.

Itse oon saanu myös paljon gynekäynneistä apua, vaikka toki yksityisellä nyt tämän syksyn aikana sinne on joitakin satasia menny. Letrojen takia kävin tänään taas kontrolliultrassa. Mulle tehtiin samalla aukiolotutkimus, toinen puoli oli hyvin auki, toisella puolella ei saatu selvyyttä mutta todennäköisesti auki sekin, joten hyvä tietää ettei sen puolen ole estettä raskautumiselle. Pelkäsin että toinen sektio ois voinu vahingoittaa jotain mut onneks niin ei ollut.

Tsemppiä kaikille, sori alakuloinen viesti. Tälläisiä ajatuksia kuitenkin tänään. Ihanaa kun näitä voi jonnekin purkaa, tää ryhmä on kyllä mahtavaa vertaistukea ja terapiaa ❤
Kiitos tän jakamisesta ❤ kyllä täällä moni kamppailee samanlaisten fiilisten kanssa, joten et ole yksin:love:
 
Olisiko jollain laittaa jotain aamuhaamuja tai plussia vielä tähän marraskuulle, jos jollain on ollut testipäivä ? :love:
Minä sain aamuhaamun tänään, mutta en saa liitettyä kuvaa kun järjestelmä herjaa liian suureksi :confused: Olen kuitenkin ihan täpinöissäni täällä, koska tähän saakka km:n jälkeen kaikki testit ovat olleet puhtaan valkoisia ilman mitään tulkinnan varaa.

Jospa nyt ehkä olisi minun vuoroni.. :love: Olen pitänyt palstoilta taukoa kun on tehnyt niin kipeää koko aihe.
 
Ei ainakaan mulla :LOL:
Menkat kyl vihdoin tais alkaa mikä on tällä hetkellä siinä plussan jälkeen yksi odotetuista asioista:LOL:
Vielä ei oo kunnon vuotoa mut ihan verta et siteen tarvii. Tai mistä mä tiedän jos mulla ei tän lääkkeen kanssa ole sitä hirveet vuotoa.

Mikä sun tilanne on?
Ei vuoda, ja testi nega, eli varmaan vaan myöhässä.. ja jos huomenna ei ala, saisi sitten olla useamman päivän poissa, ettei hoidot siirry jos ovis mene viikonloppuun :poop:

Sain kyllä aamun aktiviteetin, kun seurasin rfsu:n testin punaista linjaa kun se siirtyy :LOL:
Oon lukenut et joillekin käynyt liuskoilla niin, niin oli pakko hakea puhelin heti että saa kuvia, mut valkoseks se sit jäi :p
 
Minä sain aamuhaamun tänään, mutta en saa liitettyä kuvaa kun järjestelmä herjaa liian suureksi :confused: Olen kuitenkin ihan täpinöissäni täällä, koska tähän saakka km:n jälkeen kaikki testit ovat olleet puhtaan valkoisia ilman mitään tulkinnan varaa.

Jospa nyt ehkä olisi minun vuoroni.. :love: Olen pitänyt palstoilta taukoa kun on tehnyt niin kipeää koko aihe.
Niitä pitää aika huolella kyllä rajata, ettämutta mahtuu tänne :confused:
Toivottavasti on sitä itseään ja mukana koko matkan :love:
 
Onnea! Ihan selkeä plussa!

@W.we toivottavasti sulla ajoittuu sen oviksen kanssa hyvin! Jospa me molemmat päästäisi joulukuun plussanneisiin!
Tuntuu itsekäältä sanoa, että kyllä sitä jo pikkuhiljaa toivoisi, että olisi oma vuoro saada plussa...
Ei saisi ajatella niin itsekkäästi, kun tietää että on pareja jotka on yrittänyt tuplasti kauemmin kuten esimerkiksi te..

Jos neljä vuotta tuntuu näin pitkältä, en voi edes ajatella kuinka monta kertaa olet halunnut heittää hanskat tiskiin :cry:

Toivotaan niitä jouluplussia :love:
 
Tilannepäivitys: Vessareissulla tein huomion että tänään tai viineistään huomenna varmaan alkaa kunnolla ja pitäisi ehtiä inseminaatioon (y)

Tässä kierrossa on mukana;
Maca, vehnänalkioöljy, ksm66, foolihappo, vadelmanlehtiteetä gelee royal hunajan kanssa ja tottakai perus monivitamiinit tähän harmaaseen kauteen.

Uusi toivo heräsi:love:
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

30.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19........................ kp 80/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 48/32-37
nessu87.........................kp 32/28
Hipposka.......................kp 32/30
tupsahus........................kp 31/xx
W.we..............................kp 28/25
vauvahaaveilija2396......kp 28/28-30
Helmiina1978................kp 26/29
Marilainen.....................kp 26/28
HMami..........................kp 26/28
Mirella92.......................kp 25/34
Elllla..............................kp 25/30
Kasikuus.......................kp 25/28-31
Jjenn.............................kp 24/30-31
Ninnanen.......................kp 23/24-30
Pikkuhaave....................kp 23/xx
Koodikissa.....................kp 20/24
Haavejuttu.....................kp 19/29
Amadecasa...................kp 19/34-55
Tiukuliina89.................. kp 18/31
hemuliina90...................kp 17/28
Marrrsipaani..................kp 16/28
Tingeli...........................kp 15/34-36
mimmi92........................kp 13/30
Masu90..........................kp 11/27-30
Nenskuli.........................kp 11/ ?
Keltasirkku.................... kp 10/28-32
taikinatonttu...................kp 5/28
Unimaa..........................kp 4/27
Ananas90......................kp 3/25-28
Snanniska......................kp 3/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Helmiina1978...............dpo 11
Ninnanen.....................dpo 8
pikkuhaave...................dpo 4
marrrsipaani.................dpo 4



★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Mä tein testin tänä aamuna kun en malttanu, mutta se oli kyllä siinä negan/viivan paikan kohdilla o_O Ei ollu kyllä herkimmästä päästä. Mulla olis yks sellanen paljon herkempi CB early, voisin sen ehkä tehdä huomenna (n) Tänään olis mun laskujen mukaan dpo 11 ja tänää alko tuntuu vähän menkkajomotusta. Rinnat on ollu tosi turvonneet ja aika kipeet, mutta niinku joku täällä sano, näitä oireita nyt tulee joka kierrossa nii enpä oo kovin jaksanu miettiä niitä:ROFLMAO: eipä ne paljon kerro mitää, PMS oireita kuitenki vaa:LOL: Mut laskujen mukaan ma-ti pitäis alkaa menkat(n)

EDIT: Oon siis @Helmiina1978 kanssa samoilla dpo(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Hedvig Tuo on kyllä jo plussa mielestäni, eikä haamu :love: Varovaiset onnittelut.

ON: Tää alkaa olemaan jo vähintäänkin outoa, että ihan KAIKKI tässä kierrossa on jotenkin muuttunut. Nyt näyttäs siltä, että menkat alkaa oletettua aiemmin. Vv oli punertavaa, mutta ei mitään kipuja vielä. Ikinä EI ole ollut tiputteluvuotoa ennen menkkoja, vaan sit kun ne alkaa ni ne vaan valahtaa ilman ennakkovaroituksia. Mieli ollut tänään tosi surullinen :unsure: Eilen olin vielä niin positiivinen, sain viettää 6h shoppaillen ihanan ystävän kanssa. Kerrankin pitkään aikaan tunsin suurta iloa. Ja tänä aamuna se kaikki katosi, mikään ei kiinnosta. Haluais vain painua peiton alle ja unohtaa kaikki ympärillä oleva.
Onkohan mun ovulaatio ollut oletettua aiemmin, koska nyt dpo11 ja mulla alkanut menkat aina dpo15, eli luteaalivaihe on aika tasan ollut sen 14pvä. Vai mitä täällä taas tapahtuu! Ei jaksa tällasia huopaa soutaa kiertoja enää.
 
@Hedvig Tuo on kyllä jo plussa mielestäni, eikä haamu :love: Varovaiset onnittelut.

ON: Tää alkaa olemaan jo vähintäänkin outoa, että ihan KAIKKI tässä kierrossa on jotenkin muuttunut. Nyt näyttäs siltä, että menkat alkaa oletettua aiemmin. Vv oli punertavaa, mutta ei mitään kipuja vielä. Ikinä EI ole ollut tiputteluvuotoa ennen menkkoja, vaan sit kun ne alkaa ni ne vaan valahtaa ilman ennakkovaroituksia. Mieli ollut tänään tosi surullinen :unsure: Eilen olin vielä niin positiivinen, sain viettää 6h shoppaillen ihanan ystävän kanssa. Kerrankin pitkään aikaan tunsin suurta iloa. Ja tänä aamuna se kaikki katosi, mikään ei kiinnosta. Haluais vain painua peiton alle ja unohtaa kaikki ympärillä oleva.
Onkohan mun ovulaatio ollut oletettua aiemmin, koska nyt dpo11 ja mulla alkanut menkat aina dpo15, eli luteaalivaihe on aika tasan ollut sen 14pvä. Vai mitä täällä taas tapahtuu! Ei jaksa tällasia huopaa soutaa kiertoja enää.
Sullakin dpo 11! Mä just aloin pohtimaan omasta menkkajomotuksesta, että mitähän se on. Nimittäin nyt mulla on pillereiden lopettamisen jälkeen jomotus alkanu vasta ku vuotaa jo jotain eikä nyt vuoda, siks tää on vähän kummallista o_O

Mutta tsemppiä sulle vielä piinailuun ja noihin tunteisiin:love: Voihan noita välivuotoja tms. tulla ilman sen kummempaa syytä, mutta myös alkuraskaudessa:) EDIT: ootko tehny testejä vielä?
 
Nii joo mulle voi päivittää kp 2 /28-30 nyt sitten toivekkaasempaan kiertoon nro 4!:) semmonen joulu plussa olis kyllä melkonen lahja tän vuoden lopulle :love: noh aika näyttää, en ota hirveet paineita kyl tälle kiertoo on onneks niin puuhattavaa näin joulun alla. Viime kiertokin meni rauhallisesti, toki ain se pieni jännitys mukana
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Sullakin dpo 11! Mä just aloin pohtimaan omasta menkkajomotuksesta, että mitähän se on. Nimittäin nyt mulla on pillereiden lopettamisen jälkeen jomotus alkanu vasta ku vuotaa jo jotain eikä nyt vuoda, siks tää on vähän kummallista o_O

Mutta tsemppiä sulle vielä piinailuun ja noihin tunteisiin:love: Voihan noita välivuotoja tms. tulla ilman sen kummempaa syytä, mutta myös alkuraskaudessa:) EDIT: ootko tehny testejä vielä?
Toivotaan, että sinulla jomotukset johtuisi raskaudesta :love: Tsemppiä myös piinailuun.

Eilen testasin puhtaan negan, joten menkkoja odotellessa. Tuossa ajattelin, että no jopas on kummaa, kun jotain vuotaa, niin ei ole kipuja. Olisi pitänyt jättää ajattelematta :LOL: Nyt nippailee/pikkuisen jomottaa tuonne oikealle lähelle nivusta. Koko ajan odotan, että millon valahtaa.
Niin ja välivuotoja ei ole koskaan ollut, mutta ehkäpä mun kroppa on vaan entistä enemmän sekaisin :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
@Hedvig kyllä tuo minunkin mielestä jo plussasta näyttää!

Kp 13 ja hetken jo ehdin innostua kun ovistestissä lähti testiviiva heti piirtymään, melko hailuksi se silti sitten kuitenkin jäi. Plaah, tylsää vaan odotella ovista kun edellisessä kierrossa tosiaan jäi tulematta. Kovasti jo haluaisi kunnolla päästä yrittämään kun melkein 2v tuli jahkailtua yrittääkö enempää lapsia vai ei, mieshän on koko ajan lisää lapsia toivonut :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hedvig
@Hedvig kyllähän tuossa todellakin näkyy jo enemmänkin kuin haamu! :love: koskas testaat uudelleen?!

Ja muille toivottelen suuresti onnea ja peukkuja jouluplussaan! (y):love: itsellähän tosiaan ovulaatio joulun aikaan, joten ehkäpä sitten uuden vuoden plussa? Tässä kierrossa ei luottavainen olo ole, ovulaatio olisi pitänyt olla keskiviikkona, mutta mitään oireita en tunnistanut. Tänään ehkä runsaampaa limaa, olisiko sitten jäljessä? Mutta tyypillistä rintojen arkuutta yms ei kyllä nytkään ole. Mies kuitenkin kipeänä, joten nyt ei päästä peittoa heiluttelemaan. Viimeksi talleteltu torstaina (n) mutta jotenkin sellainen olo nyt on että tässä kierrossa ei tärppää.
Ensi kiertokin vähän mietityttää, koska joulun alla ollaan viikko eri paikkakunnilla, ja jouluna sitten kun ovulaatio olisi, niin ollaan hyvin tiiviissä tunnelmissa sukuloimassa :eek: olisiko kellään vinkkejä miten peiton heiluttelut tuollaisessa ympäristössä onnistuisi noin jouluna ja joulupäivänä :confused::oops:

Lisäksi tuosta ksm66:ta, enpä ole koskaan kuullutkaan! Mutta kiinnostavalta vaikuttaisi kyllä. Itselläni perussairauksia, joihin säännöllisiä lääkityksiä, joten hieman nuo luontaistuotteet pelottaa, että vaikuttaako sitten muiden lääkkeiden tehoon... onko kellään muulla mitään lääkkeitä käytössä, onko kokemuksia?
 
Onpas täällä ihanan aktiivista! Onnittelut plussanneille :love: Mut vois myös pitkästä aikaa lisätä listaan eli Mustikka89 ja kp 10/25.

Itse olen ollut pidemmällä tauolla täältä keskustelusta jälleen - alkaa usko mennä tähän touhuun. Meillä nyt menossa yk 22, tosin välillä on ollut vähän vähemmän aktiivisia kuukausia kun uskoa on koeteltu. Ei olla vielä käyty lääkärissä vaikka alankin epäilemään, että jokin on vikana :unsure: Mulla ongelmana on ollut alusta lähtien lyhyt kierto, joka on nyt tosin hieman pidentynyt ja muuttunut säännöllisemmäksi. Otimme nyt "järeät" aseet käyttöön eli CB Advanced ovistestit. Aiemmin yritin tikutella jollain halpaversioilla, mutta niissä en saanut näkyviin oikein mitään, enkä osannut niitä myöskään tulkita. Nyt täällä pidetään peukkuja, että viimeinkin onnistaisi. Tänään oli toinen päivä kun testi ilmoitti korkeammasta hedelmällisyydestä ja sekin tuntuu jo helpottavalta koska olin ihan varma ettei meikäläisen kropassa tapahdu yhtään mitään. Mielenkiintoista nyt myös nähdä mihin kohtaan tuo ovis nyt sitten todellisuudessa osuu. Olemme myös sopineet mieheni kanssa, että mikäli ei onnistu vieläkään niin käymme kumpikin tutkimuksissa. :(

Joten jos teillä on jakaa positiivisia (miksei myös negatiivisia) kokemuksia CB-testeistä niin lukisin niitä mielelläni vaikka varmaan valankin vain turhaa toivoa itseeni. :unsure: Tsemppiä kaikille yrittämiseen!
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Onpas täällä ihanan aktiivista! Onnittelut plussanneille :love: Mut vois myös pitkästä aikaa lisätä listaan eli Mustikka89 ja kp 10/25.

Itse olen ollut pidemmällä tauolla täältä keskustelusta jälleen - alkaa usko mennä tähän touhuun. Meillä nyt menossa yk 22, tosin välillä on ollut vähän vähemmän aktiivisia kuukausia kun uskoa on koeteltu. Ei olla vielä käyty lääkärissä vaikka alankin epäilemään, että jokin on vikana :unsure: Mulla ongelmana on ollut alusta lähtien lyhyt kierto, joka on nyt tosin hieman pidentynyt ja muuttunut säännöllisemmäksi. Otimme nyt "järeät" aseet käyttöön eli CB Advanced ovistestit. Aiemmin yritin tikutella jollain halpaversioilla, mutta niissä en saanut näkyviin oikein mitään, enkä osannut niitä myöskään tulkita. Nyt täällä pidetään peukkuja, että viimeinkin onnistaisi. Tänään oli toinen päivä kun testi ilmoitti korkeammasta hedelmällisyydestä ja sekin tuntuu jo helpottavalta koska olin ihan varma ettei meikäläisen kropassa tapahdu yhtään mitään. Mielenkiintoista nyt myös nähdä mihin kohtaan tuo ovis nyt sitten todellisuudessa osuu. Olemme myös sopineet mieheni kanssa, että mikäli ei onnistu vieläkään niin käymme kumpikin tutkimuksissa. :(

Joten jos teillä on jakaa positiivisia (miksei myös negatiivisia) kokemuksia CB-testeistä niin lukisin niitä mielelläni vaikka varmaan valankin vain turhaa toivoa itseeni. :unsure: Tsemppiä kaikille yrittämiseen!
Onpas täällä ihanan aktiivista! Onnittelut plussanneille :love: Mut vois myös pitkästä aikaa lisätä listaan eli Mustikka89 ja kp 10/25.

Itse olen ollut pidemmällä tauolla täältä keskustelusta jälleen - alkaa usko mennä tähän touhuun. Meillä nyt menossa yk 22, tosin välillä on ollut vähän vähemmän aktiivisia kuukausia kun uskoa on koeteltu. Ei olla vielä käyty lääkärissä vaikka alankin epäilemään, että jokin on vikana :unsure: Mulla ongelmana on ollut alusta lähtien lyhyt kierto, joka on nyt tosin hieman pidentynyt ja muuttunut säännöllisemmäksi. Otimme nyt "järeät" aseet käyttöön eli CB Advanced ovistestit. Aiemmin yritin tikutella jollain halpaversioilla, mutta niissä en saanut näkyviin oikein mitään, enkä osannut niitä myöskään tulkita. Nyt täällä pidetään peukkuja, että viimeinkin onnistaisi. Tänään oli toinen päivä kun testi ilmoitti korkeammasta hedelmällisyydestä ja sekin tuntuu jo helpottavalta koska olin ihan varma ettei meikäläisen kropassa tapahdu yhtään mitään. Mielenkiintoista nyt myös nähdä mihin kohtaan tuo ovis nyt sitten todellisuudessa osuu. Olemme myös sopineet mieheni kanssa, että mikäli ei onnistu vieläkään niin käymme kumpikin tutkimuksissa. :(

Joten jos teillä on jakaa positiivisia (miksei myös negatiivisia) kokemuksia CB-testeistä niin lukisin niitä mielelläni vaikka varmaan valankin vain turhaa toivoa itseeni. :unsure: Tsemppiä kaikille yrittämiseen!
Mä oon itse ainakin tykännyt clearbluen ovulaatiotesteistä. Tosin ne 4 päivän testit ei oikeen toiminut, kun tuli suoraan hymynaama ilman sitä vilkkuvaa naamaa. Vissiin liian matala estrogeenitaso. Mut ne 2 päivän on toiminu ja niillä saanu aina hymynaaman näkyviin. Ei tosin siltikään oo vielä raskaustestiin tullut plussaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mustikka89

Yhteistyössä