@Wintersun ya:n kasetti, pitäis vaan kylmästi tuhota saksin ja vasaralla kaikki testit ettei roskiksesta kurki enää moisia haamuja antamassa turhaa toivoa
Kiitos tän jakamisesta kyllä täällä moni kamppailee samanlaisten fiilisten kanssa, joten et ole yksinMulla ajoittain sama fiilis kuin @Titi-Love lla, että muu elämä tuntuu valuvan hukkaan tässä järkyttävässä vauvakuumeessa. Olen myös tosi paljon koittanut miettiä että jos meillä olisikin näin jo hyvä. Toive vauvasta on todella kova mut pohdin että nää kuukaudesta toiseen toistuvat pettymykset ja stressi tän asian kanssa ovat tekemässä musta alakuloisen, sressaantuneen ja ehkä pian jopa katkeran. Oikeasti olen iloinen ja positiivinen ihminen, en halua että elämänilo katoaa tämän myötä. Oman mielenterveyden ja miehen mielipiteen takia on ehkä pakko asettaa tälle pian joku takaraja, mut katsotaan nyt vielä jokunen kierto ainakin. Jos ois ekasta lapsesta kyse ois tilanne vähän eri, tuskin luovuttasin näin helpolla. Joku muukin tosiaan mainitsi että on melko brutaalia ettei ihminen saa itse päättää tuleeko lapsia vai ei ja kuinka monta...
Nyt kun käytän toista kiertoa letroja jne, niin elämä rytmittyy väkisinkin kierronpäivien mukaan ja kierrosta on oltava lääkkeitten ottopäivien takia koko ajan tietoinen. Ei varmasti ainakaan edesauta olemaan stressaamatta. Mäkin yritän keksiä kaikkea muuta, tavata ystäviä jatkossa enemmän jne. että ois muutakin sisältöä elämässä. Liikuntaharrastukset pitää pään kasassa myös.
Itse oon saanu myös paljon gynekäynneistä apua, vaikka toki yksityisellä nyt tämän syksyn aikana sinne on joitakin satasia menny. Letrojen takia kävin tänään taas kontrolliultrassa. Mulle tehtiin samalla aukiolotutkimus, toinen puoli oli hyvin auki, toisella puolella ei saatu selvyyttä mutta todennäköisesti auki sekin, joten hyvä tietää ettei sen puolen ole estettä raskautumiselle. Pelkäsin että toinen sektio ois voinu vahingoittaa jotain mut onneks niin ei ollut.
Tsemppiä kaikille, sori alakuloinen viesti. Tälläisiä ajatuksia kuitenkin tänään. Ihanaa kun näitä voi jonnekin purkaa, tää ryhmä on kyllä mahtavaa vertaistukea ja terapiaa
Minä sain aamuhaamun tänään, mutta en saa liitettyä kuvaa kun järjestelmä herjaa liian suureksi Olen kuitenkin ihan täpinöissäni täällä, koska tähän saakka km:n jälkeen kaikki testit ovat olleet puhtaan valkoisia ilman mitään tulkinnan varaa.Olisiko jollain laittaa jotain aamuhaamuja tai plussia vielä tähän marraskuulle, jos jollain on ollut testipäivä ?
Ei vuoda, ja testi nega, eli varmaan vaan myöhässä.. ja jos huomenna ei ala, saisi sitten olla useamman päivän poissa, ettei hoidot siirry jos ovis mene viikonloppuunEi ainakaan mulla
Menkat kyl vihdoin tais alkaa mikä on tällä hetkellä siinä plussan jälkeen yksi odotetuista asioista
Vielä ei oo kunnon vuotoa mut ihan verta et siteen tarvii. Tai mistä mä tiedän jos mulla ei tän lääkkeen kanssa ole sitä hirveet vuotoa.
Mikä sun tilanne on?
Niitä pitää aika huolella kyllä rajata, ettämutta mahtuu tänneMinä sain aamuhaamun tänään, mutta en saa liitettyä kuvaa kun järjestelmä herjaa liian suureksi Olen kuitenkin ihan täpinöissäni täällä, koska tähän saakka km:n jälkeen kaikki testit ovat olleet puhtaan valkoisia ilman mitään tulkinnan varaa.
Jospa nyt ehkä olisi minun vuoroni.. Olen pitänyt palstoilta taukoa kun on tehnyt niin kipeää koko aihe.
Eihän tuo ole enää edes haamu, vaan jo aivan selkeäJes nyt onnistui kuvan liittäminen! Piti vaan tarpeeksi rajata - kiitos @W.we vinkistä!
Tuntuu itsekäältä sanoa, että kyllä sitä jo pikkuhiljaa toivoisi, että olisi oma vuoro saada plussa...Onnea! Ihan selkeä plussa!
@W.we toivottavasti sulla ajoittuu sen oviksen kanssa hyvin! Jospa me molemmat päästäisi joulukuun plussanneisiin!
en edes testannut.Olisiko jollain laittaa jotain aamuhaamuja tai plussia vielä tähän marraskuulle, jos jollain on ollut testipäivä ?
Tämä on ihan selkeä! Varovaiset onnittelutJes nyt onnistui kuvan liittäminen! Piti vaan tarpeeksi rajata - kiitos @W.we vinkistä!
Sullakin dpo 11! Mä just aloin pohtimaan omasta menkkajomotuksesta, että mitähän se on. Nimittäin nyt mulla on pillereiden lopettamisen jälkeen jomotus alkanu vasta ku vuotaa jo jotain eikä nyt vuoda, siks tää on vähän kummallista@Hedvig Tuo on kyllä jo plussa mielestäni, eikä haamu Varovaiset onnittelut.
ON: Tää alkaa olemaan jo vähintäänkin outoa, että ihan KAIKKI tässä kierrossa on jotenkin muuttunut. Nyt näyttäs siltä, että menkat alkaa oletettua aiemmin. Vv oli punertavaa, mutta ei mitään kipuja vielä. Ikinä EI ole ollut tiputteluvuotoa ennen menkkoja, vaan sit kun ne alkaa ni ne vaan valahtaa ilman ennakkovaroituksia. Mieli ollut tänään tosi surullinen Eilen olin vielä niin positiivinen, sain viettää 6h shoppaillen ihanan ystävän kanssa. Kerrankin pitkään aikaan tunsin suurta iloa. Ja tänä aamuna se kaikki katosi, mikään ei kiinnosta. Haluais vain painua peiton alle ja unohtaa kaikki ympärillä oleva.
Onkohan mun ovulaatio ollut oletettua aiemmin, koska nyt dpo11 ja mulla alkanut menkat aina dpo15, eli luteaalivaihe on aika tasan ollut sen 14pvä. Vai mitä täällä taas tapahtuu! Ei jaksa tällasia huopaa soutaa kiertoja enää.
Toivotaan, että sinulla jomotukset johtuisi raskaudesta Tsemppiä myös piinailuun.Sullakin dpo 11! Mä just aloin pohtimaan omasta menkkajomotuksesta, että mitähän se on. Nimittäin nyt mulla on pillereiden lopettamisen jälkeen jomotus alkanu vasta ku vuotaa jo jotain eikä nyt vuoda, siks tää on vähän kummallista
Mutta tsemppiä sulle vielä piinailuun ja noihin tunteisiin Voihan noita välivuotoja tms. tulla ilman sen kummempaa syytä, mutta myös alkuraskaudessa EDIT: ootko tehny testejä vielä?
Onpas täällä ihanan aktiivista! Onnittelut plussanneille Mut vois myös pitkästä aikaa lisätä listaan eli Mustikka89 ja kp 10/25.
Itse olen ollut pidemmällä tauolla täältä keskustelusta jälleen - alkaa usko mennä tähän touhuun. Meillä nyt menossa yk 22, tosin välillä on ollut vähän vähemmän aktiivisia kuukausia kun uskoa on koeteltu. Ei olla vielä käyty lääkärissä vaikka alankin epäilemään, että jokin on vikana Mulla ongelmana on ollut alusta lähtien lyhyt kierto, joka on nyt tosin hieman pidentynyt ja muuttunut säännöllisemmäksi. Otimme nyt "järeät" aseet käyttöön eli CB Advanced ovistestit. Aiemmin yritin tikutella jollain halpaversioilla, mutta niissä en saanut näkyviin oikein mitään, enkä osannut niitä myöskään tulkita. Nyt täällä pidetään peukkuja, että viimeinkin onnistaisi. Tänään oli toinen päivä kun testi ilmoitti korkeammasta hedelmällisyydestä ja sekin tuntuu jo helpottavalta koska olin ihan varma ettei meikäläisen kropassa tapahdu yhtään mitään. Mielenkiintoista nyt myös nähdä mihin kohtaan tuo ovis nyt sitten todellisuudessa osuu. Olemme myös sopineet mieheni kanssa, että mikäli ei onnistu vieläkään niin käymme kumpikin tutkimuksissa.
Joten jos teillä on jakaa positiivisia (miksei myös negatiivisia) kokemuksia CB-testeistä niin lukisin niitä mielelläni vaikka varmaan valankin vain turhaa toivoa itseeni. Tsemppiä kaikille yrittämiseen!
Mä oon itse ainakin tykännyt clearbluen ovulaatiotesteistä. Tosin ne 4 päivän testit ei oikeen toiminut, kun tuli suoraan hymynaama ilman sitä vilkkuvaa naamaa. Vissiin liian matala estrogeenitaso. Mut ne 2 päivän on toiminu ja niillä saanu aina hymynaaman näkyviin. Ei tosin siltikään oo vielä raskaustestiin tullut plussaa.Onpas täällä ihanan aktiivista! Onnittelut plussanneille Mut vois myös pitkästä aikaa lisätä listaan eli Mustikka89 ja kp 10/25.
Itse olen ollut pidemmällä tauolla täältä keskustelusta jälleen - alkaa usko mennä tähän touhuun. Meillä nyt menossa yk 22, tosin välillä on ollut vähän vähemmän aktiivisia kuukausia kun uskoa on koeteltu. Ei olla vielä käyty lääkärissä vaikka alankin epäilemään, että jokin on vikana Mulla ongelmana on ollut alusta lähtien lyhyt kierto, joka on nyt tosin hieman pidentynyt ja muuttunut säännöllisemmäksi. Otimme nyt "järeät" aseet käyttöön eli CB Advanced ovistestit. Aiemmin yritin tikutella jollain halpaversioilla, mutta niissä en saanut näkyviin oikein mitään, enkä osannut niitä myöskään tulkita. Nyt täällä pidetään peukkuja, että viimeinkin onnistaisi. Tänään oli toinen päivä kun testi ilmoitti korkeammasta hedelmällisyydestä ja sekin tuntuu jo helpottavalta koska olin ihan varma ettei meikäläisen kropassa tapahdu yhtään mitään. Mielenkiintoista nyt myös nähdä mihin kohtaan tuo ovis nyt sitten todellisuudessa osuu. Olemme myös sopineet mieheni kanssa, että mikäli ei onnistu vieläkään niin käymme kumpikin tutkimuksissa.
Joten jos teillä on jakaa positiivisia (miksei myös negatiivisia) kokemuksia CB-testeistä niin lukisin niitä mielelläni vaikka varmaan valankin vain turhaa toivoa itseeni. Tsemppiä kaikille yrittämiseen!