Haaveena vauva 2020

Varovaiset onnittelut @Hedvig :love:

Sain tammikuulle lääkäriajan. Ihan hyvä päästä juttelemaan ja tarkistuttamaan paikat. Varsinkin, jos tässäkin kierrossa sattuisi tulemaan kemiallinen/varhainen km. Katsoin flousta, että jouluviikolla olisi seuraavien menkkojen alku. Toivotaan tietysti joulunajan plussaa:) vaikka en kyllä varmaan edes jaksa testailla, kun en halua nähdä niitä haamuja:(
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Onnea @Hedvig:love: ! Minustakin tuo on jo plussa, kunpa siitä vahvistuisi ja kaikki sujuisi hyvin :love:!

Itellä ”hedelmälliset päivät” meneillään, oviksesta en tiedä menikö jo vai onko vasta tulossa. Jännä, kun nyt on jo valmiiksi semmoinen pyyhkeen kehään heittänyt-fiilis, että kuitenkaan ei onnistu niin ei kannata ees yrittää :ROFLMAO:
 
Onnea @Hedvig :love:

Tässä mun koko kierron tikuttelut, vasemmalla kp 14, hienosti pinneillä ym erottelin kp:t :LOL: Mutta siis, ensimmäinen kierto kun ei ovisplussaa tullut. Kp 14 oli aika lähellä, liekköhän olisi kp 13 tullut plussa (n) No, ei voi tietää. Talleteltu on vaihtelevasti, vähintään joka kolmas päivä koko kierron ajan, monesti myös peräkkäisinä päivinä tai joka toinen.
 

Attachments

dano
Moikka

Ajattelin tulla lueskelemaan tänne kevyellä mielellä vauva ajatuksia, mutta täällähän painetaan verenmaku suussa . Tsemppiä kaikille ! Mä oon siis ihan lähtökuopissa vielä, tai siirtymässä vasta kuoppiin. Neljäs lapsi on ollut haaveissa jo pidempään. Nyt kun kuopus on 2vuotias alkaa olla taas helpompaa ja mieleen hiipii taas kuumeilu . Tämän kaiken laukas se,että miehellä kauhee vauvakuume ja se kylvää sitä kokoajan . Mulla toi kuumeilu on varmaan kroonista, en ainakaan muista aikaa ilman vauvakuumetta . Mulla siis vielä kuparikierukka ja ajattelin soitta maanantaina sen poistoon aikaa. Jospa näillä nyt lähtis liikkeelle :) .

En saanut muuten rekisteröitä tänne joten vierailijana nyt kirjottelen. Koitan myöhemmin uudestaan. Ja ihanaa joulukuuta kaikille! Paljon pikkujoulutonttuja liikkeelle
 
Kiitos kaikille tosi paljon! :love: Katsotaan nyt miten tämä etenee, täytyy yrittää pitää vielä jäitä hatussa. Eilen tuli kyllä käytyä jo melkoinen tunteiden vuoristorata! Huomenna ajattelin testata uudelleen, ja sitten vielä jonkin ajan päästä. Onneksi huomenna vasta klo 12 työt, niin ehtii tasoitella fiiliksiä mitä sieltä nyt sitten tuleekin :D

Täällä oli paljon tapahtunut kun pidin itse vähän etäisyyttä. Päällimmaisenä tulee mieleen @SwanDeSol ja @Minic teidän ilouutiset. Sydämelliset onnittelut! :love:

Sydäntä riipaisi puolestaan @Titi-Love sinun tilanteesi :cry: Olen tosi pahoillani. Mikä tilanne ja vointi sinulla nyt?

@Wintersun ja @W.we minusta ei todellakaan ole itsekästä toivoa itselleen plussaa, varsinkin kun on niin pitkään yritystä takana. Minäkin toivoisin niin kovasti sitä teille molemmille!

Jouluplussaa mahdollisimman monelle toivottaen,
Hedvig
 
Tän aamun testi näyttää aikalailla samanlaista ku eilen, negaa/viivanpaikkaa. Ja voipi olla että tämä päivä vaihtuu kp1, mutta tarkentuu myöhemmin:unsure: ainaki kiertopäivät olis helppo laskea kun tänään 1.päivä muutenki:ROFLMAO: sitten skipataan syyskuun vauva välistä ja toivotaan että järki pysyy kasassa:ROFLMAO:
 
@Hedvig Välillä tihkuttaa verta välillä ei mitään, tänään ei vielä verta oo tullut, mutta menkkamaisia kipuja on ja vihloo ilkeesti kohdunnapukkaa, liekö se sielä avautuu?
Ja tunnistan ettei oo kohdun kasvukipuja, vaan ihan supistusmaisia polttavia jomotuksia. Outoa varmaan jostakin, mutta mä vaan toivon, että se kunnon vuoto alkais jo. Haluan normaalin elämän vaan takas. Tänää pitäs olla rv 7+0. Mutta se vaisto vaan on niin vahva, ettei kaikki oo niinku pitäs, nii siksi toivon sitä vuotoa tulevaksi itsekseen, on se aina parempi ku lääkkeet.
Ehkä huomenna soittelen neuvolaan, jos ottaisivat neuvolalääkärille katsastaan ettei sitten oo kohdunulkoinen.
 
Huomaa kyllä taas heti että ovulaatio on käsillä kun käyn täällä taas useammin lueskelemassa. Osaispa pitää koko kierron sen alkukierron tyyneyden! Onneksi ennen joulua kiirettä, että jospa piinapäivät menis muuta ajatellen. Ainakin yleisesti rennompi kierto kun edelliset, nyt kun on lähete sisällä tarkempiin tutkimuksiin niin voi ajatella että tuurilla mennään.

Onnea @Hedvig! Tosi lupaavalta vaikuttaa! Ja @Titi-Love toivotaan pikaista ratkaisua suuntaan tai toiseen :)

Clearbluen ovistesteistä oli juttua. Mää käytin esikoisen aikaan niitä "halvempia" digitestejä, oli ihana kun aivan selkeästi ilman viivojen tihrustamista tiesi koska oli plussa. Opin tunnistamaan oireista oviksen parissa kierrossa, ja plussakierrossa en enää testaillut. Nyt käytin kaks kiertoa niitä "vielä parempia", mutta en saanut vilkkuvaa naamaa kummallakaan kertaa, suoraan sen pysyvän. Eli lisähyötyä ei siitä ollut. Nyt meen siis testailematta.
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

1.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19........................ kp 81/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 49/32-37
vauvahaaveilija2396......kp 29/28-30
Helmiina1978................kp 27/29
Marilainen.....................kp 27/28
HMami..........................kp 27/28
Elllla..............................kp 26/30
Kasikuus.......................kp 25/28-31
Jjenn.............................kp 25/30-31
Ninnanen.......................kp 24/24-30
Pikkuhaave....................kp 24/xx
Koodikissa.....................kp 21/24
Haavejuttu.....................kp 20/29
Amadecasa...................kp 20/34-55
Tiukuliina89.................. kp 19/31
hemuliina90...................kp 18/28
Marrrsipaani..................kp 17/28
Tingeli...........................kp 16/34-36
mimmi92........................kp 14/30
Masu90..........................kp 12/27-30
Nenskuli.........................kp 12/ ?
Keltasirkku.................... kp 11/28-32
Mustikka89....................kp 11/25
taikinatonttu...................kp 6/28
Unimaa..........................kp 5/27
Ananas90......................kp 4/25-28
Snanniska......................kp 4/28
nessu87.........................kp 3/28
tupsahus........................kp 3/30
Hipposka.......................kp 2/30
W.we..............................kp 2/25
Babyfever1.....................kp 2/xx
Mirella92.......................kp 1/34

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Ninnanen.....................dpo 9
pikkuhaave...................dpo 5
marrrsipaani.................dpo 5



★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
heippa.
Pikaisesti luin viestinne ja toivottavasti huomasin kaikki muutokset listaan?

Harmi nyt monta uuteen kiertoon jatkanutta.
Itsekin sinne huomenna suuntaan. Tein testin tänään varmuuden vuoksi, vaikkei mitään plussaan viittaavaa oiretta ole.
 
Höh, ompas täällä taas huonoja uutisia :confused: tsemppiä kaikille :love:

Täällä rinnat todella arat, ei toki vertailukiertoja eli ei myöskään tietoa, onko normaalia vai ei. Tänään ja eilen aamukahvi ei maistunut huonon olon takia. Liekkö olen sitten kipeäksi tulossa, kun ei näillä dpo:lla voi oikein vielä mitään oireitakaan olla :alien: Johan edellisestä mahataudista on varmaan 15 vuotta aikaa :ROFLMAO:
 
@Helmiina1978 Minulla pitäisi olla tänään kp25. En tiedä missä vaiheessa mennyt sekaisin, mut eipä sillä väliä, vaikka päivä sinne tänne väärin :D

Onko kellään jemmassa vanhoja kuvia ovistesteistä lähellä menkkojen alkua? Kuinka moni sitä harrastaa, että tekee edes niitä siinä vaiheessa? :) Millaisia viivoja olette saaneet siihen vai onko ollut näkyvissä vain pelkkä kontrolliviiva?
Kauheat polttelut jatkuu ja ei edes s.lääke auta :unsure: Sitä pientä eilistä vuotoa lukuun ottamatta ei ole mitään tullut, vaikka koko ajan tuntuu, että nyt ne menkat alkaa. Ja uskon, että alkaakin viim. Ke!
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Onkohan se ovulaatio sittenkin vasta tulossa (n) Valkovuotoa ollut eilen ja tänään tosi paljon, semmosta tasaista voidemaista. Ei kökköjä tai hajua, eli ei siis esim hiivaa. Koko viikon ollut kyllä paikat jotenkin tosi kosteat, viikko sitten su-ma (jolloin oletin että tulisi ovisplussa) holahteli housuihin asti valkovuotoa, ja nyt taas sama :eek: Mitähän mun kropassa nyt oikeen tapahtuu. Enää en kyllä ovistestejä tuhlaa kun viikon jo olen tikuttanut ja testejä mennyt paljon, jää edes muutama ensi kiertoon.
 
Heippa!

Oon seuraillut tätä ketjua ihan sivulta 1 saakka, enkä oikein tiedä muuta paikkaa, josta kysyä anonyymisti.

Saatiin pitkään kaipaamamme plussa testiin jo dpo9 alkaen. Ovulaatio varma sillä vahvistettu ultralla vielä kp 12 kasvuvaiheessa oleva follikkeli ja kp 23 alkaen saanu todella selkeän plussan testiin, liitteenä pari kuvaa.

onko kukaan muu saanut vahvoja viivoja näin pian? Esikosta haamujen haamu vasta dpo 13 ja kunnon plussa vasta dpo16-17, ja nyt jo selvä plussa dpo 10...

toivottavasti ette suutu, että kysyn tällaista täällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Minic

Yhteistyössä