Kiitos kaikille
Haaste tässä on just se, että meillä on hlömäärältä pieni firma ja kaikki tietää että otan aina ku tarjotaan. Myös ala on semmonen et tilaisuuksia joissa tarjoillaan lasillinen, on lähes viikoittain. Nyt ollaan fiilistelty tätä päivää jo kuukausi ja viimeksi toissapäivänä hypetettiin ku pitkästä aikaa mennään pitkän kaavan mukaan. Me nyt keskusteltiin miehen kanssa ja tultiin siihen lopputulokseen, et kerron pomolle, jotta voidaan livauttaa mulle alkoholiton skumppa johonki piiloon. Sit näyttää että joisin muiden mukana. Muuten pidetään tää nyt vielä omana tietona, ainakin et nähdään että siellä on oikeesti joku ja oikeessa paikassa
Nyt tuli muuten mieleen että oon ihmetellyt koko viikon ku kaikki närästää. Miten en tosta tajunnut
esikoisen odotus närästi kans alusta loppuun asti, en puolenvälin jälkeen voinut syödä enää muuta ku banaania, miniluumutomaattia ja maitoa. This should be interesting...
Toivotan teille kaikille onnea yritykseen ja erityisesti kärsivällisyyttä.
Tässä tärppikierrossahan mulla oli käytössä kaikki keinot. Olin tehnyt isoja elämänmuutoksia stressin poistamiseksi jo aiemmin ja sit vielä vadelmanlehtitee, greippimehu, rauta+foolihappo, KSM66, sinkki ja paras
punaviini oviksen hujakoilla.
Mut ei tää tyhjästä tullut, oltiin jo sovittu et haetaan apua joulun jälkeen.
Varmasti seuraan täällä taustalla ja palaan takaisin jos menee kesken.
Erityisesti tuun kurkkimaan miten
@Wintersun ja
@W.we projektissa etenee.
Kiitos kaikille vertaistuesta!