Haaveena vauva 2020

Ompas meillä kaikilla nyt negatiiviset fiilikset tästä kierrosta :(. Tsemppiä ihan hirveesti kaikille, ihan hyvähän se on ettei odotukset oo liian korkeella niin sattuu vähemmän jos se nega sieltä pamahtaa :unsure:.

Itsellä tänään ihme nipistelyä, jomotusta ja polttelua alavatsalla. En kyllä edelleenkään odota suuria mutta kun se pieni toivo siellä aina on ja käskee kuuntelemaan ihan jokaista ”oiretta” :rolleyes::LOL:.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Mul on ovulaation ajankohta vasta tulossa. Oon vähän kahden vaiheilla, että testaanko tikuilla ollenkaan..Oon jo valmiiksi vähän maissa, tuntuu, että mies on ihan haluton tai sitten väsynyt. Mut taidan hellittää nyt koko vauvayrityksen kanssa ja katsoa, ottaako mies puheeksi vai pitääkö vaan ootella parempaa hetkeä.
 
Mul on ovulaation ajankohta vasta tulossa. Oon vähän kahden vaiheilla, että testaanko tikuilla ollenkaan..Oon jo valmiiksi vähän maissa, tuntuu, että mies on ihan haluton tai sitten väsynyt. Mut taidan hellittää nyt koko vauvayrityksen kanssa ja katsoa, ottaako mies puheeksi vai pitääkö vaan ootella parempaa hetkeä.
meinasitko että ois haluton koko vauvaprojektin suhteen?

älä kuitenkaan vaivu synkkyyteen, vaikka ymmärrän, miten paljon miehen epätoivottava suhtautuminen harmittaa :unsure:
 
Täälläkin yksi masentelija :D Ovulaatio pitäisi olla ensi viikolla ja oon jo valmiiksi sitä mieltä, että ei tästäkään kierrosta tule mitään kun viime kierrossakin meni talletukset nappiin mutta ei kun ei vaan tullut mitään tulosta. Tästä kierrosta jätän kyllä greippimehun ja ovulaatiotestit pois. Ajatuksia lohduttaa vähän ensi viikon gynelääkärin aika. Varasin viime itelleni kierrossa ajan hedelmällisyystutkimukseen/lääkärille.Vaikka saan varmasti kuulla, että yritystä on vielä tosi vähän takana, niin uskon että kyllä se lääkäri silti kuuntelee mun murheetkin,kun oon potentiaalinen asiakas myös tulevaisuudessa jos seuraavaan kahdeksaan kk ei tapahdu mitään.

Tekeekö muillakin tämä jatkuva sumu ja usva tätä masentuneisuutta? Mistähän saisi muutenkin rennon asenteen tätä yritystä kohtaan? Jos joku tietää, niin saa kertoa (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Disco Volante
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

20.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


FaBuu...........................kp 65/28
Mape19........................ kp 70/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 38/32-37
taikinatonttu...................kp 29/28
nieve30..........................kp 28/30
Keltasirkku.................... kp 27/28-32
Minic..............................kp 27/28
Snanniska......................kp 27/28
rosemarie.......................kp 24/xx
Unimaa..........................kp 24/27
nessu87.........................kp 22/28
Hipposka.......................kp 22/30
Karpalo88......................kp 21/26-28
tupsahus........................kp 21/xx
Ananas90......................kp 19/25-28
W.we..............................kp 18/25
vauvahaaveilija2396......kp 18/28-30
Helmiina1978................kp 16/29
Marilainen.....................kp 16/28
HMami..........................kp 16/28
Mirella92.......................kp 15/34
Elllla..............................kp 15/30
Kasikuus.......................kp 14/28-31
Jjenn.............................kp 14/30-31
Pikkuhaave....................kp 13/xx
Ilona Eloisa...................kp 11/30
Koodikissa.....................kp 10/24
mimmi92........................kp 10/30
Haavejuttu....................kp 9/29
Amadecasa...................kp 9/34-55
Tiukuliina89.................. kp 8/31
Marrrsipaani..................kp 6/28
Tingeli...........................kp 5/34-36
Masu90.........................kp 1/27-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mom_89.......................dpo 25
Snanniska....................dpo 10
Karpalo88....................dpo 7
Ananas90.....................dpo 5
Helmiina1978...............dpo 1


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Huh olipas tullut taas monta sivua tekstiä sitten viime lukeman:rolleyes:

Ksm66 vinkistä voisin ottaa vaarin, toki voisin myös vitamiinejäkin alkaa ottamaan, ei niistä varmaan haittaakaan ole(y)

Eli nyt semmonen tilanne että maanantaina alkoi pienen pienellä tuhruilulla ruskeaa vuotoa olla ja menkat oli silloin 3 pv myöhässä. Ilman mitään pms oireita alko tuo. No, nyt eilen iltapäivällä alko mahassa ja selässä olla enemmänkin tuntemuksia ja vuoto muuttui eilis illasta tähän päivään asti jo kirkkaan punaiseksi ja limaiseksi, todella oudoksi. Yleensä mulla ei oo tämmöset menkat ei sitte ollenkaan.. Mutta uskottava se kait on että menkat ne siltiki taas tuli:cry:
Vaikkakin ehdin jo hieman toivoa että tuhruilusta huolimatta voisi olla vielä toivoa.. :unsure: nyt vaan pelottaa että miksi nyt meni näin pitkälle kierto, vielä entisestään piteni tämä kierto, että mistähän se johtu.. Mulle jotenki se on stressaavinta että en tiedä mitä omassa kehossa tapahtuu.(n)
Varasin siis 30.10 itelle ajan gynelle, ku viimeksi oon käyny papassakin v.2016 ja samalla voin saaha itelle jotain mielenrauhaa käymällä tarkistuksessa:geek:

Eli mulle vois päivittää kp 5..

Tsemppiä kaikille eri tilanteisiin:love:
@Hope91 Mitäs kuluu? Mitä gyne sanoi? ONko kp:t oikein?
 
@Hipppu mun ainakin piti käydä ns. pohjalla ennenku osasin ottaa rennommin. En mä vieläkään oo valmis luovuttamaan, mut kyl jo mietin sitäkin vaihtoehtoa et jos meille nyt ei oo tarkoitettu enempää muksuja. Mut kyl tän vuoden sisään on monet itkupotkuraivarit mahtunut. Mun mies suhtautuu asiaan niin paljon rennommin. Oon kateellinen :LOL:
 
Laittelin aiemmin viestiä niistä one stepin viivoista. Maltoin tälle päivälle venyttää testaamista kun menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä. Tein apteekin ultra raskaustestin johon tuli haalea haamu testiajan sisällä. Kyllähän se syke nousi kun siinä vielä punertavaa väriäkin oli :) yritin kuvaa ottaa mutta siinä katos värit johonkin niin ei saa sellaista miltä paljain silmin näyttää. Onko kellään noista apteekin ultra testeistä kokemuksia ja onko niissä viivanpaikkoja? Jänskättää:D
 
Täällä kans yksi negatiivinen nelli odottelee menkkoja alkavaksi. Eiköhän hanat aukea huomenna tai perjantaina. Eilen iski aika klassinen pahamieli kun istuin bussissa matkalla kotiin siitä, että miksen ole vieläkään onnistunut tulemaan raskaaksi vaikka on 7kk yritetty. Tuumasin heti, että ok PMS oireet on alkaneet. Tissit on kans ollu kipeät, niinhän ne aina ennen menkkoja. Eiköhän se ollut yk7 tässä taputeltu. Toivon kanssa joululahjaksi plussaa sitten :cry:.

Isot tsempit ja jaksamiset muille, joilla on mieli maassa tämän takia. Ihan :poop: tämä on kyllä välillä.

@nieve30 mulla ei oo kokemusta niin en osaa tässä auttaa :/. Oon vaan pregcheckillä testaillut puhtaita negoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
Tuli sellanen epäreilu olo, kun työkaveri (mies) ilmoitti juuri, että eilen sen tyttöystävä ilmoitti olevansa raskaana. No he ovat olleet yhdessä 2kk ja mikä mielenkiintoista, niin ehkäisy ollut kunnossa ja lääkäri kuulemma sille naiselle sanonut, että hänen ei ole mahdollista saada enää lapsia :unsure: Tuntuu, että joka puolelta potkitaan päähän. Niiiin paljon tullut vauvauutisia sen jälkeen, kun ite aloitti tämän yritys taipaleen. No ei auta, kuin nostaa leuka ylös ja jatkaa omaa matkaa siinä uskossa, että kyllä vielä joskus meillekin.
 
Viimeviikolla laitoin ketjuun kuvan dpo 9 apteekin ultra haamusta :) viivat on tummentunut päivä päivältä, eilen digitulos liitteenä:love:

Täällä sivusta seuraan mitä tälle ryhmälle kuuluu ja jännitän muiden puolesta:love:
Niinpäs olitkin! juuri tuollaista viivaa itsellänikin tuli :rolleyes: pitänee taas huomenna testata uudestaan jos se siitä olis himpun verran vahvistunu.
 
  • Tykkää
Reactions: Veevavi
Äääää tänne tuli nyt roskishaamu. Mä aamulla piruuttaan testasin ku kp 33/30~ eikä menkkoi näy. Dippasin testin ja pesin hampaat. Kun sinä aikana ei plussaa tullu ni heitin testin roskiin ja lähin herättää bonuspoikaa kouluun. No nyt tuli mieleen kurkata sitä vielä ja ihan haaleista haalein haamu siinä nyt on ja on väriä että viivapaikka ei kai vaan ole. Mut roskishaamu kai voi tulla vaikka olis negakin? Pidättelen tääl nyt pissaa niin kauan ku kykenen että voi testaa uusiksi. Tuntuis vaa oudolle ettei olis kunnon plussa kun menkat jo periaatteessa myöhässäkin.


EDIT: koitin lisää kuvan tähän mut ei onnaa, laitan linkin. Flo sanoo että 32 olis mun keskiverto kierto tällähetkellä.

https://drive.google.com/file/d/1CFUCRs-hNJfvMvvzb9EaQMVak7syhljL/view?usp=drivesdk
 
Viimeksi muokattu:
@SwanDeSol kyl mulle roskis haamut ollu aona plussia. Viivan paikkaa en oo koskaan edes nähny livenä. Tee uus testi huomen tai ylihuomenna? Toivotavasti viiva tummenee

Tein ovistestinki ja siihen tuli kans viiva mut vahvempi ku toi r-testin. Sit aloin himona googlettelee ja monet kirjottaa että ovistestin plussa kertoo raskaudesta vain jos viivat on tasavahvoi. Että tiiä sitten:LOL: joo täytyy aamulla taas testailla ja kattoo mikä tilanne:)
 
Tuli sellanen epäreilu olo, kun työkaveri (mies) ilmoitti juuri, että eilen sen tyttöystävä ilmoitti olevansa raskaana. No he ovat olleet yhdessä 2kk ja mikä mielenkiintoista, niin ehkäisy ollut kunnossa ja lääkäri kuulemma sille naiselle sanonut, että hänen ei ole mahdollista saada enää lapsia :unsure: Tuntuu, että joka puolelta potkitaan päähän. Niiiin paljon tullut vauvauutisia sen jälkeen, kun ite aloitti tämän yritys taipaleen. No ei auta, kuin nostaa leuka ylös ja jatkaa omaa matkaa siinä uskossa, että kyllä vielä joskus meillekin.
Tiiätkö täällä tulee ihan samoja uutisia joka tuutista. Just näitä, että kävi vahinko ja hups sitä ollaan raskaana. Tai että oli tyyliin triplaehkäisy käytössä ja silti ne supersiittiöt pääsi superhedelmälliseen kohtuun kaikista mahdollisista ehkäisystä huolimatta. Sitten ite juot greippimehua, syöt niitä hiton raskausvitamiineja , teet ovulaatiotestejä ja harrastat joka toinen päivä seksiä ja se kierto päättyy siihen Niagaran putouksen lailla vuotavaan alakertaan. Tää tosi kärjistetysti mutta siltä minusta nyt tuntuu :ROFLMAO::poop::ROFLMAO::cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
Mulla tänään kp 14!!! Eli huomiselle voi jättää tuon kp 15!
Täällä hiljais elo jatkunut. En ole jaksanut miettiä raskaus asiaa ollenkaan ja jotenkin tuntunut ihan turhalta edes yrittää raskautua, kun esim viime kierrossa olisi ollut niin hyvät mahikset onnistua, mutta ei... Olen ollut oikeastaan vaan kotona lähiaikoina, joka yleensä tehnyt mut ihan hulluksi, enkä ole muuta tehnytkään kun googlaillut vauvajuttuja. Nyt ei vaan jaksa, ei kiinnosta.
 
@Hope91 Mitäs kuluu? Mitä gyne sanoi? ONko kp:t oikein?
Heippa kaikille!

Kp:t on oikein:)En ole nyt tosiaan käynyt lukemassa tai kertomassa kuulumisia täällä sitten gynen käynnin, koska hän kehotti minua keksimään "muuta ajateltavaa" että stressitasoni laskisi asian suhteen. Ovistikut ohjeisti myös jättämään pois.
Ja siis tutkimuksen teki jossa kaikki näytti olevan kunnossa ja kertoi että se on hyvä merkki, että olen kuitenkin kerran jo raskautunut, vaikka menikin sitten kesken. Sanoi että syy siihen ettei raskautuminen ota nyt onnistuakseen, voi johtua psyykkeestä ja siksi olen yrittänyt nyt keskittyä hieman muihin asioihin.. Aina välillä tietenkin asiat alkavat taas päässä pyörimään mutta pääasiassa olen saanut stressiä asian suhteen helpottumaan. Päätin aloittaa liikkumaan enemmän että laihtuisin hieman sitten keväisen km:n ja siitä lähtien saatujen liikakilojen.(n)

Nyt siis kierto lopuillaan ja asia hiipinyt taas mielenpäälle kun odottelen että alkaakohan menkat.. Ovulaatiosta ei ole tarkkaa tietoa, mutta flo ennusti sen olleen kp 23 ja kp18-19 tuli semmoiset limalöntit ettei oo aiemmin tulluo_O 30.10 oli gynekäynti eli kp 17 ja silloin gyne sanoi ettei nähnyt vielä mitään irtoamassa olevaa munasolua, jos siis ymmärsin asian oikein? Niin en sitte tiedä onko ovulaatiota ollut mutta noiden limojen + kp20-23 seksivietin vuoksi ajattelisin sen olleen tuolloin jos on ollut.. Eli nyt sitten oottelen menkkoja alkavaksi perjantaina 22.11 kp 40, jolloin ne viime kierrossa alkoivat, eli se oli tähänastisista kierroistani ehdottomasti pisin. Saa nähdä tuleeko nytkin yhtä pitkä kierto vai onko käynyt tärppi:) olot on olleet vaihtelevat viimeisen viikon ajan ja etovaa oloakin on ollut, mutta en nyt oota mitään niin ei pety jos/kun menkat sieltä tuleekin. Tsemppiä kaikille:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
Mulla huomenna kp 27/28, eli ei tarvi huomenna listaan muuttaa päiviä mun kohdalla.

Tänään ollu kauhea vitutus-päivä. Oikeen kunnon pms-oireet. Toisaalta kyllä myös väsyttää, palelee,nännit kipuilee ja mahaa nippailee. Silti ei kyllä toiveet ole korkealla. Perjantaina kuitenkin taidan testata, niin tiedän voinko ottaa saunasidukan :sneaky:
 
@Hipppu ja @Elllla Huh, en ole siis ainut joka näin ajattelee. En tiedä, että kiinnittääkö tässä enemmän huomiota raskausuutisiin, kun itse yrittää. Tosin tuossa mietin, että no, ei kyllä kukaan lasta lähipiirissä ollut saanut ainakaan 2v aikana ennen meidän yrityksen aloitusta (n)

Nyt oon täällä miettinyt, kun otti sen rennomman asenteen, ni jumankekka ku on ollut halut korkealla. Viitenä päivänä putkeen on jo peitto heilunut, kun tuolla alakerrassa tapahtuu jotain kummallista :ROFLMAO: Sit samalla tuli äsken mieleen, että noniin, nyt sekin kierto meni mönkään, kun liian usein seksiä harrastaa ja siittiöiden laatu/määrä heikkenee :confused::cautious:

@SwanDeSol Toivotaan, että se testi siitä lähtee vahvistumaan :love: Ja roskishaamu olisi oikea plussa :barefoot:
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

21.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


FaBuu...........................kp 66/28
Mape19........................ kp 71/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 39/32-37
taikinatonttu...................kp 30/28
nieve30..........................kp 29/30
Keltasirkku.................... kp 28/28-32
Minic..............................kp 28/28
Snanniska......................kp 27/28
rosemarie.......................kp 25/xx
Unimaa..........................kp 25/27
nessu87.........................kp 23/28
Hipposka.......................kp 23/30
Karpalo88......................kp 22/26-28
tupsahus........................kp 22/xx
Ananas90......................kp 20/25-28
W.we..............................kp 19/25
vauvahaaveilija2396......kp 19/28-30
Helmiina1978................kp 17/29
Marilainen.....................kp 17/28
HMami..........................kp 17/28
Mirella92.......................kp 16/34
Elllla..............................kp 15/30
Kasikuus.......................kp 15/28-31
Jjenn.............................kp 15/30-31
Pikkuhaave....................kp 14/xx
Ilona Eloisa...................kp 12/30
Koodikissa.....................kp 11/24
mimmi92........................kp 11/30
Haavejuttu....................kp 10/29
Amadecasa...................kp 10/34-55
Tiukuliina89.................. kp 9/31
Marrrsipaani..................kp 7/28
Tingeli...........................kp 6/34-36
Masu90.........................kp 2/27-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mom_89.......................dpo 26
Snanniska....................dpo 11
Karpalo88....................dpo 8
Ananas90.....................dpo 6
Helmiina1978...............dpo 2


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 

Yhteistyössä