Haaveena vauva 2020

Onnea @SwanDeSol !

Oon pari kiertoa nyt ihmetellyt kun ainoastaan toinen rinta on kipeä/arka ja vähän turvonnut kierrosta toiseen. Onko muilla tämmöstä toispuoleista?
Kp 25 huitelee, kohdun kohdalla vähän turvotusta ja jotain siellä on tuntunut viime päivät, samoin kuin munasolujen kohdalla. Eipä tämäkään mitään kerro. Tsemppiä kaikille!
 
@Karpalo88 en oo vielä tehny testejä.
Koska viime kierrossa kp 40 alkoi tuhruilulla ja kp 42 vasta tuli kunnon vuotoa.. Aiemmin kierto ollut 33-34 välillä ja maaliskuisen km:n jälkeen tiputtelu kesti toukokuulle asti jonka jälkeen kierto on hakenut paikkaansa, kesäkuusta alkaen se oli tähän viime kiertoon asti tuon 37pv. Niin mietin tässä että jos malttasin ootella siihen kp 42 mutta tulossa pitkä viikonloppu yksin kun mies on reissussa ja ei oo mitään suunnitelmia, joten saa nähdä maltanko olla testaamatta jos vuoto ei ala(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Karpalo88
@Karpalo88 kiva että joku toinenkin menee ihan samassa dpo:ssa! :) mulla myös viime päivinä ollut aamuvirkkuutta, myös unettomuutta mut silti oon paahtanu hirveellä draivilla! Normaalisti neljän tunnin yöunet syö multa sielun :LOL:
Oireita on vaikka muille jakaa! Dpo 5-6 oli sellasta lämpöilyn tunnetta ja 6-7 paineen tunnetta mahassa. Äsken jouduin rivakasti lähtemään yhdestä illanvietosta kun alko ihan yhtäkkiä heikottaa ja oksettaa ja iski kauhee närästys.. Outoa.. Närästys on kyllä mulle ominaista mut tommone huonon olon kamala piikki ei ole... :eek:
 
@SwanDeSol Paljon onnea plussasta ja toivotan runsaasti tarrasukkia matkaan:love:

Sama vähän täällä, että ympärillä kaikki ilmoittaa raskaudesta tai sitten niin, että kaikilla se lapsi jo on. Kaverini ei ymmärtänyt sitä, että yrittämällä yrittää, "siitä tulee vain keskenmenoja". No kappas kun hänen lapsensa tuli suunnittelematta "vahingossa", toki tervetullut oli, mutta tuntuu ikävältä sitten että joku sanoo noin jos yrittämisestä ei ole edes omakohtaista kokemusta:unsure: En nyt sano, että tässä itellänikään olis kovin paljon vielä yrittämistä ollu, mutta anyway..

Oon ihan varma, ettei tästä kierrosta tuu plussaa. Välillä toiveet herää hetkeks, mut sit taas jotenki laskeutuu maan kamaralle. On vähän tyhjä olo.. Vaikka en usko tärppiä, niin en oo myöskään valmistautunu seuraavaan kiertoon henkisesti:unsure: täytyy taas alkaa keksimään jotain muuta tekemistä ettei ihan pää sekoo tässä:eek:

Ajattelin kuitenkin testin tehä, lähinnä myös mietin, otanko itsenäisyyspäivänä 6.12 viiniä vai en. Mitä ootte mieltä, kiertojen pituuksien 34, 32 ja 29 mukaan mulla pitäis alkaa menkat joko 4.12, 7.12 tai 9.12. Millon uskaltaisin testata? kierrot siis lyhentyny, mutta ovulaation mukaan mulla vois nyt alkaa 3.12 tai 4.12 menkat eli dpo olis joku 13-14. hmm...(n)

EDIT: Täällä kun omien ajatuksien kanssa pyörii, niin pohdin pitäiskö testata 5.12 jos ei menkkoja sillon vielä kuulunuo_O sillon olis ainakin yhden kierron mukaan menkat myöhässä ja tietäisin ennen itsenäisyyspäivää:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Mirella92 ehdottomasti ite testaisin viimestään tuolloin, hyvä suunnitelma! ;) Pitäishän sillon jo näkyä.

@Hope91 voihh, on kyllä kamala kaupan päällinen tollasen jälkeen että vielä kierto menee sekasin. Jos ei satukkaan tulemaan tärppiä vielä niin ootko miettiny jos koittaisit primolutilla tms tasottaa kiertoa? Ajatus vaan enkä tiedä olisko järkevää. Toivotaan plussaa jo nyt :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91 ja Mirella92
@Karpalo88 en oo semmosta vielä miettiny tässä vaiheessa, kun gynekin antoi nyt ensin neuvon keskittyä nyt muihin asioihin että stressi yrittämisen suhteen laskisi, niin sillä ohjeella olen nyt yrittänyt mennä:)
Ja oikeastaan sehän tässä onkin että olen oikeasti pystynytkin "unohtamaan" asian stressaamisen ainakin jollakin tasoa, niin tässä kierrossa onkin ollut erilaisia tuntemuksia ja "oireita" paljon enemmän(y)
Mutta pelko siitä testin tekemisestä on hieman vielä. Pittää alkaa kuitenkin henkisesti valmistautua jo uuteen kiertoon että pettymyksen kestäisi paremmin.. Toivoa kuitenkin löytyy koska vielä ei ole ollut samanlaisia vuotoja tai tuhruiluja kuin viime kierrossa näillä samoilla kiertopäivillä:rolleyes: sunnuntaina ois hyvä päivä testata:love: kiitos tsempeistä!!(y)
 
@Mirella92 ehdottomasti ite testaisin viimestään tuolloin, hyvä suunnitelma! ;) Pitäishän sillon jo näkyä.

@Hope91 voihh, on kyllä kamala kaupan päällinen tollasen jälkeen että vielä kierto menee sekasin. Jos ei satukkaan tulemaan tärppiä vielä niin ootko miettiny jos koittaisit primolutilla tms tasottaa kiertoa? Ajatus vaan enkä tiedä olisko järkevää. Toivotaan plussaa jo nyt :love:
Joo ehkä teen sillo;) Tosin pitää pitää pää vielä kylmänä ja alkaa valmistautuu siihen seuraavaan kiertoon:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Karpalo88
Jooh, tiputtelut alkoi kuten osasin jo odottaa. Päivitän vielä myöhemmin, että onko huomenna kp 1 vai 2.

@Unimaa, tsemppiä sinnekin, samassa veneessä taidetaan olla :unsure:
Kiitos, kovasti tsemppiä sullekin!
En tiedä miten olin aamulla vielä noinkin positiivisella tuulella vaikka menkat tuloillaan..ilta on kyllä menny masistellessa, osansa varmaan viime päivien huonoilla yöunillakin.
Enkä tiedä missä mielenhäiriössä tein vielä testinkin, no negahan se tietysti oli.

Paljon onnea plussasta @SwanDeSol :love:
 
Nonnii testasin taas aamulla ja testiajan sisällä tuli haaleista haalein haamuviiva r-testiin ja ovistestiin vahvempi viiva. Päätin sitten ottaa isot aseet käyttöön ja tein digitestin ja "raskaana 1-2".

Nyt olisi laskurin mukaan menossa 4+3 ja la 27.7. Yritystä maaliskuusta asti. Ainoat oireet on pientä ajoittaista etovaa oloa ja pikku asiat itkettää. Toki näitä oireita tuntuu olevan vähän joka kierrossa, että mitään huomattavaa uutta ei tule mieleen.

Siirryn nyt siis heinäkuisiin ja toivottavasti saa myös pysyä siellä :)
Lähetän ison kasan plussaonnea täältä espanjasta! :LOL:
Voi, onnea tuhannesti! :love:


Tsemppiä kaikille yhteisesti yritykseen, yritän pysyä perässä jutuissa . :) Mä vaan juon greippimehua ja odottelen kp7.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mirella92 ja Hope91
Hupsista:whistle:
Tää ei taida jättää mitään arvailujen varaan:eek::confused::love:
Ne menkat ei sit alkaneet vaik aina alkaa kellontarkkaan.
Seuraavaks otan vinkkejä vastaan, miten onnistun luovii alkoholin suhteen jäämättä kiinni. Tänään töissä skumppaa koko päivä ja siitä pomon kanssa jatkamaan. Kaikki vinkit kullan arvoisia:coffee:(y)

Vuosi siinä meni ja kuten aiemmin sanoin, tässä kierrossa ollu kaiken maailman oireita. Nyt niihin voi ehkä luottaakki ja on kyl totta et tissit ei oo ikinä ollu näin kipeet. Tänään olis 4+0 ja todella toivon et kaikki menee hyvin!
Mies oli todella iloinen uutisista, vaik nyt valvotaankin (4-6am) molemmat ja hänen pitäis kyl jo päästä nukkuu kun tuli yövuorosta:LOL:
Saadaan toivottavasti ihana joululahja meidän porukoille:love:
 

Attachments

Oi että, onnea ihan hirmusesti @Minic :love: Mä varmaan jotain sanoisin, että on jotenkin huono tai outo olo niin ei nyt kyllä tee mieli alkoholia :giggle:;).

Kiitos paljon vastauksista! Kyllähän mun pää jo ton tiesi mut helpottaa kun joku muu sen vielä mulle sanoo :LOL:. Tänään olis ne pikkujoulut ja aion sielä ainakin vähän ottaa ja nyt lopetan tän piinailun loppuviikoks (ainakin yritän) :D. Mukavaa viikonloppua :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91
Kiitos kaikille:love:
Haaste tässä on just se, että meillä on hlömäärältä pieni firma ja kaikki tietää että otan aina ku tarjotaan. Myös ala on semmonen et tilaisuuksia joissa tarjoillaan lasillinen, on lähes viikoittain. Nyt ollaan fiilistelty tätä päivää jo kuukausi ja viimeksi toissapäivänä hypetettiin ku pitkästä aikaa mennään pitkän kaavan mukaan. Me nyt keskusteltiin miehen kanssa ja tultiin siihen lopputulokseen, et kerron pomolle, jotta voidaan livauttaa mulle alkoholiton skumppa johonki piiloon. Sit näyttää että joisin muiden mukana. Muuten pidetään tää nyt vielä omana tietona, ainakin et nähdään että siellä on oikeesti joku ja oikeessa paikassa:geek::ninja:

Nyt tuli muuten mieleen että oon ihmetellyt koko viikon ku kaikki närästää. Miten en tosta tajunnuto_O esikoisen odotus närästi kans alusta loppuun asti, en puolenvälin jälkeen voinut syödä enää muuta ku banaania, miniluumutomaattia ja maitoa. This should be interesting...:oops:

Toivotan teille kaikille onnea yritykseen ja erityisesti kärsivällisyyttä. :love:
Tässä tärppikierrossahan mulla oli käytössä kaikki keinot. Olin tehnyt isoja elämänmuutoksia stressin poistamiseksi jo aiemmin ja sit vielä vadelmanlehtitee, greippimehu, rauta+foolihappo, KSM66, sinkki ja paras:p punaviini oviksen hujakoilla.
Mut ei tää tyhjästä tullut, oltiin jo sovittu et haetaan apua joulun jälkeen.
Varmasti seuraan täällä taustalla ja palaan takaisin jos menee kesken.
Erityisesti tuun kurkkimaan miten @Wintersun ja @W.we projektissa etenee.
Kiitos kaikille vertaistuesta!
 
@Minic onnea! :love: ärsyttävä tilanne kyllä. mikä siinä onkin että alkoholia oletetaan juotavan. joku lääkekuuri varmaan ois tekosyy.

muok. sä vastasitkin samaan aikaan. Hyvähän tuokin on ni ei tarvi kiemurrella.
 
Kiitos kaikille:love:
Haaste tässä on just se, että meillä on hlömäärältä pieni firma ja kaikki tietää että otan aina ku tarjotaan. Myös ala on semmonen et tilaisuuksia joissa tarjoillaan lasillinen, on lähes viikoittain. Nyt ollaan fiilistelty tätä päivää jo kuukausi ja viimeksi toissapäivänä hypetettiin ku pitkästä aikaa mennään pitkän kaavan mukaan. Me nyt keskusteltiin miehen kanssa ja tultiin siihen lopputulokseen, et kerron pomolle, jotta voidaan livauttaa mulle alkoholiton skumppa johonki piiloon. Sit näyttää että joisin muiden mukana. Muuten pidetään tää nyt vielä omana tietona, ainakin et nähdään että siellä on oikeesti joku ja oikeessa paikassa:geek::ninja:

Nyt tuli muuten mieleen että oon ihmetellyt koko viikon ku kaikki närästää. Miten en tosta tajunnuto_O esikoisen odotus närästi kans alusta loppuun asti, en puolenvälin jälkeen voinut syödä enää muuta ku banaania, miniluumutomaattia ja maitoa. This should be interesting...:oops:

Toivotan teille kaikille onnea yritykseen ja erityisesti kärsivällisyyttä. :love:
Tässä tärppikierrossahan mulla oli käytössä kaikki keinot. Olin tehnyt isoja elämänmuutoksia stressin poistamiseksi jo aiemmin ja sit vielä vadelmanlehtitee, greippimehu, rauta+foolihappo, KSM66, sinkki ja paras:p punaviini oviksen hujakoilla.
Mut ei tää tyhjästä tullut, oltiin jo sovittu et haetaan apua joulun jälkeen.
Varmasti seuraan täällä taustalla ja palaan takaisin jos menee kesken.
Erityisesti tuun kurkkimaan miten @Wintersun ja @W.we projektissa etenee.
Kiitos kaikille vertaistuesta!
Onnea plussasta! <3 Tuutko heinäkuisiin facebookiin kun vielä mahtuu? :)


Mitä jos sanot et sulla on antibioottikuuri minkä kaa ei saa juua? Esim virtsis mikä oli munuaisissa asti tai hammasongelmia :D ?
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

22.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19........................ kp 72/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 40/32-37
taikinatonttu...................kp 31/28
Minic..............................kp 29/28
Snanniska......................kp 28/28
rosemarie.......................kp 26/xx
Unimaa..........................kp 26/27
nessu87.........................kp 24/28
Hipposka.......................kp 24/30
Karpalo88......................kp 23/26-28
tupsahus........................kp 23/xx
Ananas90......................kp 21/25-28
W.we..............................kp 20/25
vauvahaaveilija2396......kp 20/28-30
Helmiina1978................kp 18/29
Marilainen.....................kp 18/28
HMami..........................kp 18/28
Mirella92.......................kp 17/34
Elllla..............................kp 16/30
Kasikuus.......................kp 16/28-31
Jjenn.............................kp 16/30-31
Pikkuhaave....................kp 15/xx
Koodikissa.....................kp 12/24
mimmi92........................kp 12/30
Haavejuttu....................kp 11/29
Amadecasa...................kp 11/34-55
Tiukuliina89.................. kp 10/31
Marrrsipaani..................kp 8/28
Tingeli...........................kp 7/34-36
Masu90.........................kp 3/27-30
Keltasirkku.................... kp 2/28-32

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mom_89.......................dpo 27
Snanniska....................dpo 12
Karpalo88....................dpo 9
Ananas90.....................dpo 7
Helmiina1978...............dpo 3


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Hirmuisesti onnea @Minic <3

Mulle voi huomiselle laittaa kp 3.

Näin taas untakin jo, että tein jonkun plussatestin, mutta unohdin jemmata pissan, että olisi saanut digin tehtyä samasta ja sit mietin et no voi mitäs nyt kun en mä saa kyl yhtään tiristettyä enää :ROFLMAO:.

Onneksi on töissä kiirettä ja joulu tulossa niin ei ehdi ihan koko ajan murehtia, että miksi en tule raskaaksi. Paras joululahja olisi kyllä plussa tikkuun <3.
 
Hirmuisesti onnea @Minic <3

Mulle voi huomiselle laittaa kp 3.

Näin taas untakin jo, että tein jonkun plussatestin, mutta unohdin jemmata pissan, että olisi saanut digin tehtyä samasta ja sit mietin et no voi mitäs nyt kun en mä saa kyl yhtään tiristettyä enää :ROFLMAO:.

Onneksi on töissä kiirettä ja joulu tulossa niin ei ehdi ihan koko ajan murehtia, että miksi en tule raskaaksi. Paras joululahja olisi kyllä plussa tikkuun <3.
Samaistunk kanssa tuohon uneksimiseen plussasta :D
Mulla on aattona testipäivä, eikä aika mene millään eteenpäin... vois ostaa joulukalenterin vaan sitä varten et ois päivään joku pieni aktiviteetti testipäivää odotellessa :ROFLMAO:
 
Me ajateltiin tässä kierrossa heilutella peittoja n. joka toinen päivä ja oviksen tienoilla sitten päivittäin. Tähän mennessä ollaan siis oltu vähän laiskoja makkarin puolella aina alku- ja loppukierrossa, ja talleteltu vaan oviksen aikaan. Mutta varmaan siittiöt pysyisi parempana säännöllisellä talletuksella, ja tässä kierrossa ei välttämättä tarvitse tikuttaa ovulaatiota jolloin stressiä olisi varmaan vähempi (y) Katsoo nyt tikutanko vai en. Voihan sekin stressata kun ei tikuta ja ei tiedä millon on ovis. Nyt on siis kp 6, 7 ja 10 talleteltu ja jatketaan samalla tavalla, max 3 päivän tauoilla :)
 

Yhteistyössä