Haaveena vauva 2020

Dpo 9, en malttanut olla tekemättä testiä ja negahan se oli (vaikka onhan tää tosi aikaista vielä) ... Nyt mahassa orastava tunne että menkat alkais parin päivän sisään :unsure: ehkä parempi vaan alkaa pohtia uuden kierron tallettelustrategiaa :cautious:
 
Dpo 9, en malttanut olla tekemättä testiä ja negahan se oli (vaikka onhan tää tosi aikaista vielä) ... Nyt mahassa orastava tunne että menkat alkais parin päivän sisään :unsure: ehkä parempi vaan alkaa pohtia uuden kierron tallettelustrategiaa :cautious:
Täällä myös nega testattu.(n) Ja ”oireet” loppunu. Mutta on vielä toivoa! :rolleyes:


Ja onnea kaikille plussista!!:love: Erityisesti myös @Hypsy, vahvalta plussalta näyttää! :love: Onnea ja tsemppiä!
 
Mä lähden edellisten kanssa samalle linjalle; vähän jo toivo heräsi kun oksetti aamulla, että mitä jos se yksi tallettelu olisikin riittänyt!
Sitten iski menkkakiukku ja hormonaalinen migreeni ja nenä tulvii kuin niagara paloautonpunaista verta :cautious: eli eipä tarvi testata vaikka kuinka haluaisi kun diagnoosi alkaa olla aika selvä, ettei nenä ole ainoa joka vuotaa ensi viikolla :D
 
Täällä ollaan jo toista päivää niin väsynyt, ettei meinaa töistä mitään tulla ja kotia pääsee, ni silmät vaan painuu kiinni. Eilen taisin nukahtaa ennen kuutta ja heräsin puol kasi illalla "mikä maa, mikä valuutta" :whistle:
Tänään hetkellisesti heräsin kunnolla, ku työajossa kaks hirveä meinas juosta alle. Äkkijarrutus ja sydän pampaten jatkoin matkaa, kun hirvet pääs turvallisesti pois alta o_O
Onneks on vkl ja lapset ehkä antaa levätä, että jaksaa ma aloittaa taas uuden viikon.
Tää väsymys on kyl jotain aivan hirveää, kun ei mitään jaksa :unsure:
 
Himotestaus päällä, joten piti tehdä vielä iltapäivällä toinen testi. Ja siinä on mun mielestä haamujen haamujen haamujen haamu.. tai viivanpaikka!o_O Viimeksi tämmönen vahvistui plussaksi mulla ja oli sit kemiallinen, toki tälläsen haalean plussan sain sillon dpo 14 ja nyt on dpo 9. Näkeekö muut tossa mitään? :D
 

Attachments

vierailija
Himotestaus päällä, joten piti tehdä vielä iltapäivällä toinen testi. Ja siinä on mun mielestä haamujen haamujen haamujen haamu.. tai viivanpaikka!o_O Viimeksi tämmönen vahvistui plussaksi mulla ja oli sit kemiallinen, toki tälläsen haalean plussan sain sillon dpo 14 ja nyt on dpo 9. Näkeekö muut tossa mitään? :D
Näkee! onhan siinä ihan selkeästi viiva! ;) Mun viivanpaikat ei kyllä oo koskaan olleet noin selkeitä viivoja, joten jos väriä yhtään löytyy, niin hyvältähän tuo näyttää. :love:

Mä sain eilen aamulla haamun ja tänään aamulla tuon ylempänä näkyvän plussan(?), mut päiväpissoista ei juurikaan ole mitään mainittavaa näkynyt. Siksi en ole näistä aamuisista uskaltanut mainita edes miehelle, ettei suotta vielä innostu. :ROFLMAO: Toivottavasti huomenna aamulla tikkuun tulis jo niin selkeä viiva, että uskaltais kertoa, mutta ajoissahan tässä tosiaan vielä ollaan.
 
  • Tykkää
Reactions: SwanDeSol
Mä lähden täältä hetkeksi pois myös. Tein digitaalisen testin joka näytti Ei raskaana. :cry: haamuviivat antoi liikaa toivoa ja tuo digitaalisen tulos totaalisesti tiputti korkealta.
Mut voi poistaa listoilta ja palailen tänne kun taas kykenen ajattelemaan muutakin kun raskautta ja vauvahaaveita.

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti tekin muutkin pääsette plussailemaan. :love:
 
Himotestaus päällä, joten piti tehdä vielä iltapäivällä toinen testi. Ja siinä on mun mielestä haamujen haamujen haamujen haamu.. tai viivanpaikka!o_O Viimeksi tämmönen vahvistui plussaksi mulla ja oli sit kemiallinen, toki tälläsen haalean plussan sain sillon dpo 14 ja nyt on dpo 9. Näkeekö muut tossa mitään? :D
No näkyy! Minkä merkkinen testi ja onko herkkä vai perus? :)
Toivotaan nyt että vahvistuu (y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Karpalo88
Miksi minusta tulee näin hullu loppukierrossa... mies kamalasaa räkäflunssassa ja minunkin lämpö alkoi nousta, mutta ensimmäisenähän olen googlaamassa "lämmön nousu ja raskaus" :ROFLMAO:
Miten olisi flunssan ensioireet :whistle:
 
Häpeän itseäni, kun testasin :notworthy:

Mutta hei, jos haluatte esimerkin viivanpaikasta niin sain sellasen :D
IMG_20191122_205125.jpg
Ei se vaan sitten ottanut väriä vaikka sitä kuinka käänteli valoa vasten..
Ehkä meen tauolle ja tuun sitten jännittelemään uutta kiertoa kun siinä vois oikeastikin jotain tapahtua :ROFLMAO:
 
@saharaa mulla näkyy välil kierron eri kohin selviä haamuja, testannu pari kiertoo ovistikuilla oviksen jälkeen. Iteki joskus, innostuinku oli niin selväviiva (ei kuitenkaan positiivinen ovistesti) mut menkat tuli. Jotenei kannata innostuajossei oo positiovineneli kunnol punanen tai tasavahva
 
Moikka!

Heittäydyn mukaan jengiin :) Olen itsellinen nainen ja tänään kävin ekassa inssissä. Kumppania ei ole löytynyt, joten siksi olen tässä prosessissa yksin (olen kyllä jo vuosia henkisesti varautunut tähän tilanteeseen). Fiilikset vähän vielä hakee muotoaan, vaikkakin täydellä sydämellä olen tässä mukana! Haikeutta aiheuttaa vain 17 mm kokoinen folli, joka olis varmaan irronnut itsekseen suurempi kokoisena viikonloppuna, joten aamulla sain irrotuspiikin ja iltapäivällä oli inssi. Fysiologisesti testeissä ei oo havaittu mitään raskautta vaikeuttavaa, mutta ikäähän mulla jo hieman on :oops: Lyhyen (n. 10 pv) luteaalivaiheen vuoksi sain Teroluteja, jotka aloitan maanantaina. itsenäisyyspäiväviikonloppuna ajattelin testailla, jos sattuis niin, että menkat eivät siihen mennessä oo alkaneet.

Ninnanen / 37 v. / 1. / ya 11/19
kp 15/24-30
onkos tämä nyt sit dpo -1 vai dpo 0?
 
  • Tykkää
Reactions: Unimaa ja Hope91
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

23.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19........................ kp 73/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 41/32-37
taikinatonttu...................kp 32/28
Minic..............................kp 30/28
Snanniska......................kp 29/28
rosemarie.......................kp 27/xx
Unimaa..........................kp 27/27
nessu87.........................kp 25/28
Hipposka.......................kp 25/30
Karpalo88......................kp 24/26-28
tupsahus........................kp 24/xx
Ananas90......................kp 22/25-28
W.we..............................kp 21/25
vauvahaaveilija2396......kp 21/28-30
Helmiina1978................kp 19/29
Marilainen.....................kp 19/28
HMami..........................kp 19/28
Mirella92.......................kp 18/34
Elllla..............................kp 17/30
Kasikuus.......................kp 17/28-31
Jjenn.............................kp 17/30-31
Ninnanen.......................kp 16/24-30
Pikkuhaave....................kp 16/xx
Koodikissa.....................kp 13/24
mimmi92........................kp 13/30
Haavejuttu....................kp 12/29
Amadecasa...................kp 12/34-55
Tiukuliina89.................. kp 11/31
Marrrsipaani..................kp 9/28
Tingeli...........................kp 8/34-36
Masu90.........................kp 4/27-30
Keltasirkku.................... kp 3/28-32

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mom_89.......................dpo 28
Snanniska....................dpo 13
Karpalo88....................dpo 10
Ananas90.....................dpo 8
Helmiina1978...............dpo 4
Ninnanen.....................dpo 1


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Tämä kierto on varsin erikoinen jo nyt (n) Mulla alkaa AINA HETI ovulaation jälkeen menkkajomotukset, repäisykivut ja kaikki muukin raskauteen liittyvä ja kestää sinne asti, että hanat aukee. Ovulaatiokivut on ollut siedettäviä ja joskus niitä ei ole edes tuntenut, mut tässä kierrossa se järkyttävä kipu kesti 12-21 välisen ajan ja toisinaan ei uskaltanut edes hengittää sen kivun takia o_O Ja nyt ei oo ollut minkäänlaisia oireita oviksen jälkeen (tosin menossa vasta dpo4, et ehtiihän ne vielä ilmestyä.) Rupeaako vasta nyt kierto ja hormonit asettumaan paikoilleen vai voisiko osteopaatilla käynti olla helpotus vai olisiko syynä myöskin rennompi ote tähän hommaan :) Ei auta kuin arvailla :ROFLMAO:

@W.we Aika selkeä viivanpaikka (n):whistle: Ikinä en ole viivanpaikkaa saanut. Mikä siinä onkin, et joillekin sellainen voi ilmestyä?
 
@Kasikuus mä olen jo niin epätoivoinen että digit on varmaan ainoita, joihin en viivanpaikkaa saa kuviteltua :D
Mä en vaan ole löytänyt omalle kropalle sopivaa testiä.. apteekin ultrat, pc:t ja kasetit antaa yleensä automaattisesti viivan paikan ja näin ollut mulla siis jo monta vuotta (n)
Onestep on varmaa ainoa mihin en ole näistä halvemmista testeistä saanut mitään
 

Yhteistyössä