Dpo 9, en malttanut olla tekemättä testiä ja negahan se oli (vaikka onhan tää tosi aikaista vielä) ... Nyt mahassa orastava tunne että menkat alkais parin päivän sisään ehkä parempi vaan alkaa pohtia uuden kierron tallettelustrategiaa
Täällä myös nega testattu. Ja ”oireet” loppunu. Mutta on vielä toivoa!Dpo 9, en malttanut olla tekemättä testiä ja negahan se oli (vaikka onhan tää tosi aikaista vielä) ... Nyt mahassa orastava tunne että menkat alkais parin päivän sisään ehkä parempi vaan alkaa pohtia uuden kierron tallettelustrategiaa
Epäilisin, että syysväsymystä. Nyt vasta dpo3, ni tuskinpa on raskauteen liittyvää@Kasikuus syys- vai raskausväsymys ?
Näkee! onhan siinä ihan selkeästi viiva! Mun viivanpaikat ei kyllä oo koskaan olleet noin selkeitä viivoja, joten jos väriä yhtään löytyy, niin hyvältähän tuo näyttää.Himotestaus päällä, joten piti tehdä vielä iltapäivällä toinen testi. Ja siinä on mun mielestä haamujen haamujen haamujen haamu.. tai viivanpaikka! Viimeksi tämmönen vahvistui plussaksi mulla ja oli sit kemiallinen, toki tälläsen haalean plussan sain sillon dpo 14 ja nyt on dpo 9. Näkeekö muut tossa mitään?
No näkyy! Minkä merkkinen testi ja onko herkkä vai perus?Himotestaus päällä, joten piti tehdä vielä iltapäivällä toinen testi. Ja siinä on mun mielestä haamujen haamujen haamujen haamu.. tai viivanpaikka! Viimeksi tämmönen vahvistui plussaksi mulla ja oli sit kemiallinen, toki tälläsen haalean plussan sain sillon dpo 14 ja nyt on dpo 9. Näkeekö muut tossa mitään?
No, onpas taas räikee viivanpaikka. Näkyy tosi hyvin.Häpeän itseäni, kun testasin
Mutta hei, jos haluatte esimerkin viivanpaikasta niin sain sellasen
katso liitettä 8768
Ei se vaan sitten ottanut väriä vaikka sitä kuinka käänteli valoa vasten..
Ehkä meen tauolle ja tuun sitten jännittelemään uutta kiertoa kun siinä vois oikeastikin jotain tapahtua
No jopa on selkee viivanpaikka!Häpeän itseäni, kun testasin
Mutta hei, jos haluatte esimerkin viivanpaikasta niin sain sellasen
katso liitettä 8768
Ei se vaan sitten ottanut väriä vaikka sitä kuinka käänteli valoa vasten..
Ehkä meen tauolle ja tuun sitten jännittelemään uutta kiertoa kun siinä vois oikeastikin jotain tapahtua