Haaveena vauva 2020

Vessakäynnillä tuli vähän punaista joten uskoisin että menkat tästä alkaa. On kyllä ollu taas niin selkeitä raskausoireita, mutta ehkä mieli alkaa tehdä tepposia:eek::D ehkä pitäisi olla ihan oireetonta ovulaation jälkeen ni jos se plussa sit tulis:LOL:
Mutta jos ja oikeestaan kun tästä uuteen kiertoon lähetään niin oispa kiva saada jouluplussa:)
 
Mieli vaihtuu nopeasti innostuneen odottavasta pessimistiseen. Maanantaina dpo 10 ja googletteluiden perusteella silloin voi jo odottaa jotain testissä näkevänsä jos nähtävää ylipäänsä on.

Nyt on dpo 6. Viimeiset 5 päivää on palellut koko ajan ja iho kuumottanut, tänään on normaali olo.
Kiinnittymisdippi? Tai sit se oli flunssa, joka on nyt ohi :whistle:
Kauheaa itsensä tutkiskelua koko ajan :rolleyes:

Ovulaatioon asti pystyi ajattelemaan muutakin, mutta sen jälkeen.. :alien::confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Mä oon tän piiiiitkän vuoden aikana todennut että negakierrossa on aina enemmän tai vähemmän "raskausoireita" siispä oon päätellyt, että en enää usko varhaisin raskausoireisiin.
Mulla esim ei ikinä oo rinnat ollu kipeet, paitsi sillon ku imetin ja ne oli niin auki että veri valui viikkoja. Nyt yhtäkkiä viime kierrossa alkoi rintoja särkeä ennen mekkoja ja tottakai toiveet heräsi. Täti kuitenkin kyläili kellontarkkaan tapaansa. Nyt taas sama ja vielä pahemmin. Just viikko sitten koulutin miestäni, kun ei puristele kunnolla mua tisseistä ja nyt kun se eilen tarrasi kerrankin kunnolla kiinni, piti ihan ulvahtaa:LOL::ROFLMAO::LOL: Raukka sai salettii traumoja!
Tänään pitäis taas täti tulla ennen klo 18, ja siltä kyllä tuntuukin. Kaikki ottaa päähän ja on ihan :poop:olo. Ei huvittanut lähtee liikkeelle, onneks viikonloppu on kohta eikä oo mitään suunnitelmia. Makaan vaan sohvalla ja katon Netflixistä hömppää. Oon kaksi viikkoa tehnyt putkeen töitä, alkaa tuntua jo päässä. Koulukin jumittaa..huhhuh! :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Hei naiset! Nyt psykoosit tulille (n) Kp 17 ja ovis tuntemuksien perusteella kp 15. Tänä aamuna kun heräsin, niin toinen silmäluomi turvonnut ja silmä rähmii.. eli varmaankin silmätulehdusta pukkaa. Pari viikkoa sitten oli aikapaha flunssa niin varmaan jotain jälkitautia.. Sain iltapäivälle sairaanhoitajalle ajan. Mites tässä nyt toimitaan, jos antibioottitippoja määrää niin uskaltaako niitä käyttää?

Pärjään kyllä vielä tällä hetkellä myös ilman tippoja mut jos tilanne eskaloituu niin eikai siinä auta. Kun reissukin tulossa...
 
Hei naiset! Nyt psykoosit tulille (n) Kp 17 ja ovis tuntemuksien perusteella kp 15. Tänä aamuna kun heräsin, niin toinen silmäluomi turvonnut ja silmä rähmii.. eli varmaankin silmätulehdusta pukkaa. Pari viikkoa sitten oli aikapaha flunssa niin varmaan jotain jälkitautia.. Sain iltapäivälle sairaanhoitajalle ajan. Mites tässä nyt toimitaan, jos antibioottitippoja määrää niin uskaltaako niitä käyttää?

Pärjään kyllä vielä tällä hetkellä myös ilman tippoja mut jos tilanne eskaloituu niin eikai siinä auta. Kun reissukin tulossa...
Mulle lääkäri neuvonut että useimmat paikallishoidot on ok. Mut jos kerrot raskautumisyrityksestä niin lääkäri kyllä ottaa huomioon sen. Ei hätää!
 
Hei naiset! Nyt psykoosit tulille (n) Kp 17 ja ovis tuntemuksien perusteella kp 15. Tänä aamuna kun heräsin, niin toinen silmäluomi turvonnut ja silmä rähmii.. eli varmaankin silmätulehdusta pukkaa. Pari viikkoa sitten oli aikapaha flunssa niin varmaan jotain jälkitautia.. Sain iltapäivälle sairaanhoitajalle ajan. Mites tässä nyt toimitaan, jos antibioottitippoja määrää niin uskaltaako niitä käyttää?

Pärjään kyllä vielä tällä hetkellä myös ilman tippoja mut jos tilanne eskaloituu niin eikai siinä auta. Kun reissukin tulossa...
Mä aina sanon että yritys on päällä, niin katsoo kyllä ettei tarjoa mitään mikä voisi olla haitaksi :)
 
Nonnii testasin taas aamulla ja testiajan sisällä tuli haaleista haalein haamuviiva r-testiin ja ovistestiin vahvempi viiva. Päätin sitten ottaa isot aseet käyttöön ja tein digitestin ja "raskaana 1-2".

Nyt olisi laskurin mukaan menossa 4+3 ja la 27.7. Yritystä maaliskuusta asti. Ainoat oireet on pientä ajoittaista etovaa oloa ja pikku asiat itkettää. Toki näitä oireita tuntuu olevan vähän joka kierrossa, että mitään huomattavaa uutta ei tule mieleen.

Siirryn nyt siis heinäkuisiin ja toivottavasti saa myös pysyä siellä :)
Lähetän ison kasan plussaonnea täältä espanjasta! :LOL:
 
@SwanDeSol Ihanaa, onnea! <3 Onnistumiset jaksaa luoda uskoa itellekin.

Täällä mennään päivä kerrallaan eteenpäin (kohti uusia pettymyksiä). Spontaanisti alkanut keskenmeno oli keskeytynyt ja vielä löytyi raskausmateriaalia tämän päiväisessä tarkastuksessa. Nyt sain lääkkeet mukaan ja huomenna olisi sitten tarkoitus aloittaa lääkkeellinen keskeytys. Johan tässä on vuodettu melkein kuukausi ja ilmeisesti saman verran vielä edessä.

Ite odotan nyt kuumeisesti, että pääsisi takaisin yrittämään ja piinailemaan. Mulle sanottiin edellisen km jälkeen että ennen uutta yritystä olisi hyvä odottaa yhdet kuukautiset, mutta nyt näytettiin vihreätä valoa kunhan vuoto on loppunut ja raskaustesti näyttää negaa. Kummallista, että ohjeistukset vaihtelevat vai onkohan lääkäri kiinnittänyt nyt huomiota ikään (kiire tulee kohta :D).

Eipä ole marraskuu ennen tuntunut näin pitkältä. Onneksi pääse kohta touhottamaan joulua ja sitä kautta muuta ajateltavaa. Tsemppiä kaikille!
 
@SwanDeSol oi että, ihan hirmusesti onnea :love:
@Lillin pahoittelut ja tsemppiä, toivottavasti saat ajatukset muualle ja pääset pian uuteen yritykseen :(
:)

Itellä on tänään dpo 7. Eilinen ja tämä päivä on nännit ollut super kipeät. Yleensä niissä ei ole mitään tuntoa. Nippailee ja tökkäilee alamasussa ja tuntuu edelleen että haistan KAIKEN. Nää on kyl aikalailla kaikki sellasta mistä ei nyt voi mitään päätellä. Ajattelin, että huomenna aamupissasta testailen ovistestillä mitä mulla jo valmiiks on. Jos siihen saisi edes jotain haamua, niin olisin pikkujouluissa juomatta. Hitsin hankalaan kohtaan nää juhlat tässä sattu :unsure:.
Onnea kaikille loppukiertoon (aika monella näyttäis olevan menossa), jospa meille nyt tässä joku loppusyksyn plussatuuli puhaltais!:D
 
@Wintersun joo, mut tänään ne vaihtu toisin päin et rfsu oli positiivinen ja apteekin nega..
En mä muuten testailis tällaisessa kierrossa jossa todella minimaaliset mahdollisuudet, mut hämää noi ovistestit..
Joulukuussa joo se viimeinen inssi, mikä piti olla tässä kierrossa. Sitten saadaan lähete kunnalliseen ivf hoitoihin jos ei tärppää
 
Moi taas!

Mulla nyt kp 30 ja dpo 8. Viimeiset neljä päivää on kiertopäivien suhteen madellut. Tunteet vaihtelee laidasta laitaan: oon viime päivät selaillut ensisänkyjä, pistänyt ylös suosikkikauppojani vauvan vaatteiden suhteen, pohtinut vaunujen säilytystä asunnossamme ja muita käytännön juttuja... Nimilistaakin on kauan sitten jo aloitettu. Koko ajan tuntuu että haluaisi puuhastella ja suunnitella. Aika ajoin pilvirinnat romahtaa ja täytyy toppuutella että eihän tässä vielä raskaana olla (n)Jokaisesta pienestäkin nykäisystä vatsassa mulle tulee joko toiveikas fiilis tai hirvee vihantunne mahdollisia menkkoja kohtaan :LOL: Mua oikeesti jännittää se että suuttuisin ihan hirveesti sit kun ne menkat tulee... Mutta kenelle?!?! Viime päivät oon myös pallotellut hirveesti sitä, että mikä päivä psyyke kestää tehdä sen raskaustestin (mikäli ne menkat pysyy poissa mun kiukun avulla << not) :ROFLMAO:

Loppuun vielä onnittelut @SwanDeSol :):):)koitan itsekin ajatella taas posin kautta!
 
@SwanDeSol onnea plussasta!:love:

Täällä taas tänään ristiriitaiset fiilikset: hyvä tuttuni ilmoitti että on raskaana, juuri ensimmäinen kolmannes ohitse ja halusi nyt kertoa ilouutisen. Olen iloinen hänen puolestaan, mutta samalla mieleni meinaa taasen painua alas, kun olen niin skeptinen nyt oman tilanteeni kanssa.:unsure:

Tänään kp 39 ja dpo ei tarkkaa tietoa, mutta itse arvelen sen olleen kp20-23 tienoilla jolloin peittokin heilui tiuhaan tahtiin:love:

Mies kysyi että milloin teen testiä seuraavan kerran, johon sanoin että testaamisesta on nyt tullut hieman "mörkö" jota yritän vältellä: niin kauan kuin en tee testiä, on toivoa.. Ajattelin että jos sinnittelisin sinne kp 42 asti ja jos ei sittenkään ole vielä vuotoa niin teen testin.. Saa nähdä pystynkö olemaan testaamatta, nyt kun asia pyörii koko ajan mielessä:(
 
@Hope91 , ootko sä vielä tehnyt testejä? Sori en muista, oot saattanut jo kertoakin. Tsemppiä! :love:

@taikinatonttu täällä samat tunnelmat ja myös dpo8! Vaihtelee laidasta laitaan, välillä oon varma tärpistä ja raskausappeihin tiedot jo täytetty :LOL: useammin taas ihan varma että uuteen kiertoon mennään. Tietysti tänään jo piti yks negatesti tehdä. Onko sulla oireita? Mulla todennäköisesti täysin kuviteltua jomottelua jatkuvasti :D toisena oireena outo aamuvirkkuus joka johtuu varmasti siitä että herään innolla tekemään testiä :geek: heh.

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php Tää on mielenkiintonen sivu. Näkee tilastoja millon kannattaisi alkaa testata - jos malttaa odottaa. Myös kiinnittyminen vaihtelee, voi olla välillä dpo 7-11(?), eli plussa voi tulla myöhäänkin (y)
 
Apua! En malttanut olla testaamatta kun noita ovistestejä kaappi pursusi. Siihen tuli aivan selkeä viiva, sellainen haamun ja plussan välillä. Tänään siis tosiaan vasta dpo 7 ja tein vain noin 1,5 h pidätyksellä ja paljon oon vettäkin juonu. Voiks toi nyt tarkottaa jotain vai intoilenko ihan turhaan? Sanokaa mielellään ihan rehellisesti kokemuksia yms neuvoja, en haluaisi nyt turhaan toiveita pitää korkealla :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Apua! En malttanut olla testaamatta kun noita ovistestejä kaappi pursusi. Siihen tuli aivan selkeä viiva, sellainen haamun ja plussan välillä. Tänään siis tosiaan vasta dpo 7 ja tein vain noin 1,5 h pidätyksellä ja paljon oon vettäkin juonu. Voiks toi nyt tarkottaa jotain vai intoilenko ihan turhaan? Sanokaa mielellään ihan rehellisesti kokemuksia yms neuvoja, en haluaisi nyt turhaan toiveita pitää korkealla :X3:
Jos siis ovistestillä testasit niin ei välttämättä kerro mitään. Ite saan kierron ympäri ovistestiin jotain viivaa. Ja jos selaat hetken taaksepäin, siellä oli hyvä linkki ovistestin toimintaperiaatteesta. Sillä voi nähä raskauden toki, mutta ihan yhtä hyvin voi näyttää turhaan. :coffee::geek:
Testaa muutaman päivän päästä raskaustestillä(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978

Yhteistyössä