Haaveena vauva 2020

Särkylääkkeen ottaminen dpo2? Kannattaako vaiko ei? Siis Panadol Zappia oisin ottamassa, vatsa ihan jäätävän kipeä ja löysällä, varmaan jotain ripulitautia teettelee ku ei ny vielä mitään raskausoireita voi olla.
Jostain joskus luin että ennen plussaa voi (ja pitää stressin välttämiseksi) elää normaalisti, eli voi minusta ottaa särkylääkettä :)
 
  • Tykkää
Reactions: tupsahus
Onnea plussasta @Nyyyti :love:

Onpa tälle viikkoa monella jännitettävää!:geek:
Täällä myös testausta luvassa viikonloppuna jos ei menkat ala. Mullakin on tänään muuten ollut flunssamainen olo! Tai aivastuttaa ja nenä ollut tukossa mutta ei kuitenkaan tunnu flunssalta(n)
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

19.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


FaBuu...........................kp 64/28
Mape19........................ kp 69/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 37/32-37
Masu90.........................kp 29/27-30
taikinatonttu...................kp 28/28
nieve30..........................kp 27/30
Keltasirkku.................... kp 26/28-32
Minic..............................kp 26/28
Snanniska......................kp 26/28
rosemarie.......................kp 23/xx
Unimaa..........................kp 23/27
nessu87.........................kp 21/28
Hipposka.......................kp 21/30
Karpalo88......................kp 20/26-28
tupsahus........................kp 20/xx
Ananas90......................kp 18/25-28
W.we..............................kp 17/25
vauvahaaveilija2396......kp 17/28-30
Helmiina1978................kp 15/29
Marilainen.....................kp 15/28
HMami..........................kp 15/28
Mirella92.......................kp 14/34
Elllla..............................kp 14/30
Kasikuus.......................kp 13/28-31
Jjenn.............................kp 13/30-31
Pikkuhaave....................kp 12/xx
Ilona Eloisa...................kp 10/30
Koodikissa.....................kp 9/24
mimmi92........................kp 9/30
Haavejuttu....................kp 8/29
Amadecasa...................kp 8/34-55
Tiukuliina89.................. kp 7/31
Marrrsipaani..................kp 5/28
Tingeli...........................kp 4/34-36

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mom_89.......................dpo 24
Snanniska....................dpo 9
Karpalo88....................dpo 6
Ananas90.....................dpo 4
Helmiina1978...............dpo 0


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Oma napa: Sain aamulla tosiaan hedelmällisyysmonitoriin PLUSSAN. Viime kierrossa ovis oli siitä vuorokauden päästä. Taas siis sain sen kp14, mut nyt JUST tuntuu siltä, että joku räjähtää tuolla mun muniksissa. Hyvä kun pääsen kävelemään tässä iltatoimien parissa. Mieluummin istun kippurassa sohvalla ja irvistän. Onneksi on eilen talleteltu ja tänään vielä viimeistely. :whistle::love:
No... Sain vielä tänä aamuna huipun eli plussan tohon monitoriin... hhhmmm... Kuten viime kierrossakin, mutten sitä eilen muistanut. Mutta mitkä ne tunnin kestävät kivut eilen oli? Ehkä sit vaan suolistokipua.. Tai sit huippu näkyy vieläkin? Toisaalta ihan sama, kun hyödynnetty on. :love: Olo kyllä muuttui kuumottavaksi kasvoista, mut lämmöt ei ollu noussut. E nnenkin on silti kestänyt nousta sen 1-2vrk.
Eipä tässä auta kuin odotella taas ja PIINAILLA.
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Mullaki tukkosuutta ja lämmön tuntua mut uskon et vähä vilustuin taas. Munasarjoje nippailuja ei oo ollu, ihme kyl niit yleensä on ollu oviksen jälkeen pidempään. Ei oikeestaan mitään oireit eilisen jätti limavalkkarin jälkeen, mut sotäkään ei enään oo tullut. Oottelen siis vaan uuteen kiertoon pääsyä:unsure: en siis ees liity piinailijoihin. Ens kuussa tulee sumplittavaa kun miehen pitää toimii kaverin muutto apuna ovis aikoihin (näillä näkymin sinä aikona ja eri kaupungissa) ja sit meil on tulos juhlat toises kaupungis sille vklopullr, että kyllä keljuttaa jos ens kiertokin menee kiireitten tai reissun vuoks ohi :cautious::cry:

nyt vaan oottaa ens viikon menkkoja jonka jälkeen osaa vähä arvioida ovis ajan kohtaa ja sumplia sitten miten ajotetaan nää hommat. Miks oi miksi luoja ei luonut vaikka 2 ovulaatiota/kk :cautious::LOL:
 
@W.we mäkin oon joskus raskautunu tommosest nega tuloksesta, nois on tosiaan testienkaa eroja. Oon yleensä testannu sen 3 kerta päiväs
No mulla nyt ei seksiä ole ollut kuin kerran kp8 tässä kierrossa ja sen verran minäkin jaksoin yläasteella istua että muistan biologian open sanoneen, ettei ilman seksiä raskaudu :D
Mut joo, mulle aina ollut nää apteekin ovistestit sellainen luotto, että nyt pitää keksiä joku uus :unsure:
 
Mä jätin eilen viimeisen lugen ottamatta ja heräsin yöllä menkkakipuihin. Vuotoa ei tullu ja loppuyö meni ihan pyöriessä ja murehtiessa taas. Päätin että aamulla teen sittenkin testin niin ei sitten tarvii enää yhtään pyöritellä yökausia tätä asiaa. Lisäks viikonloppuna on läheselläni tärkeä päivä ja haluan olla täysin tukemassa häntä, enkä sitten silloin enää murehtia omaa tilannetta. Ja testi oli oletettavasti puhdas nega. Lisäks pientä flunssaa pukkaa nyt täälläkin ja taitaa olla myös hiivatulehdus alkamassa. Ja myös ärsyttävää kun nyt sitten vuoto pysyy pois vaikka luultavasti munasarjat uudessa kierrossa jo.

Olin niin hyvin tietoinen että en oo raskaana joten tällä kertaa ei tullu itkua tms. Toki mieli on kovin maassa siltikin:(. Mut voi ottaa kiertolistalta kokonaan pois. Pidän myös vähän lomaa palstalta, tuun sitten taas iloitsemaan muiden plussista ja tsemppaamaan muita kun oon oman pettymykseni käsitellyt ja jos meillä yritys vielä jatkuu. Tsemppiä:love:
 
Mites antibiootit ovulaation jälkeen? Voiko vaikuttaa kiinnittymiseen tai muuhun?Näyttää pahasti siltä et divertikkelit ois tulehtunut ja jonotan nyt tk:ssa. Tietty pitää lkrille mainita raskautumisyrityksistä jos antibiootteja meinaa antaa. Kuumetta ja vatsakipua on reippaasti. :unsure: nyt menossa dpo3 ja jos ab:t saan, on se ainakin 10pvän kuuri.
 
@Pampula3 pahoittelut negasta!

Mulla ei oo enää nälkäkään vaivannut, joten turhaan jo hehkutin sitäkin "raskausoiretta". Nännit on kipeet ja nenä tukossa, mutta ei silti kyllä oo yhtään luottoa että raskaana olisi. No, jos sitten ensi kuussa joululahjaksi tulisi plussatesti...
 
Onnea @Nyyyti :love:

Pahoitteluni @Pampula3 negasta :(

Ja kaikille piinailijoille tasapuolisesta tsemppiä :love::love:

ON: Täällä taitaa tänään olla ovis KP13. Sellaset kivut oikealla puolen, et kävely sattuu kun tärähtää. Jotenkin tähän kiertoonkaan ei oo toiveet korkealla, vaikka tallettelut on tainnut osua nappiin (kuvan lataan jos muistan :LOL:) ja tämä alkukierto on mennyt todella rennoin mielin. Ei ole ollut sitä ovistikuttelu ressiä ja talon rakennus projektin suunnittelukin on vienyt hyvin ajatuksia muualle. Talleteltu on ilman minkäänlaista suorittamista ja kellon vahtaamista "nyt lapset unille, äitiä väsyttää" :ROFLMAO: Fiilikset seksin suhteen on myös muuttunut, kun sitä harrastaa juuri silloin, kun siltä parhaimmalle tuntuu. Ihan erilainen läheisyyden kaipuu tullut miestä kohtaan :love: "piinailut" alkaa rennoin mielin. Jotenkin sellanen olo, että mun kroppa ei toimi niin kuin pitäisi, joten lähdetään sillä eteenpäin, että 2vko päästä alkaa menkat :whistle::D
 

Attachments

Tänään on kipristellyt vasenta munasarjaa pitkin päivää, välillä ihan tosi kovastikin. Ideaalia olis, jos ne olis ovulaatiota ennakoivaa kipua, mut se on se munasarja jota mulla on operoitu PCOS takia, niin se pistää myös vähän jännittämään. :cautious:

Ovistesti tänään nega, ihan haalean vaalea viiva tuli vain kontrollin kaveriksi. :unsure: Tosin, mä en tiedä voiko noihin ees luottaa, kun on se pcos. Katsotaan :)

Tsemppiä kaikille kiertoon, tuntuu että näin plussa-aallon jäljiltä on monella mieli maassa :love:
 
Täällä ainakin oirehullu! Palelee töissä niin ettei ajatus kulje ja ihoa kuumottaa. Ei kuitenkaan muuten ole sellainen olo että olisin kipeäksi tulossa.
Mutta eihän tämä VOI johtua potentiaalisesta raskaudestakaan, kun on vasta 3 dpo!
Joten seuraavaksi mietin univajetta, nestehukkaa ja alkavaa diabetestä :rolleyes::D

Aika matelee!
Jooh, aika matelee, itellä dpo 5 :censored::rolleyes:
 
Eilen oli niin järkyttävät oviskivut että säteili ihan reisiin asti:eek: Onkos tänään sitten dpo0, jos eilen on ollut oviksessa plussa ja tänään aamulla se on lähteny ehkä pikkasen haalistuu. Eli onko ovisplussa tikussa dpo -1? Tästäki on ollu keskustelua mutta en muista enää miten se meni. Toisaalta sunnuntaina en ole testannut eli en tarkalleen tiedä milloin ekan kerran olisi plussa testissä näkyny. Testaan varmaan vielä illalla, miltä testi näyttää nyt(n) Noh samapa tuo oikeestaa, mitkä päivät menossa. Ovis tuntemuksista tiedän aina laskea sen 13-14 päivää niin menkat alkaa:D
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Onko muita joilla kierron pituus laskee jatkuvasti? Mietin, että sen 7 päivän sisällä kierron pituus voi vaihdella, mutta mitäs jos nää kierrot lyhenee vaa koko aja o_O nyt ollu 34, 32, 29 ja nyt mahdollisen oviksen mukaan tää kierto olis 27 tai 28 päivää. On toki normaali vielä ettei siinä mitää, mutta jos se ei nousekkaan enää :eek:
 
Eilen oli niin järkyttävät oviskivut että säteili ihan reisiin asti:eek: Onkos tänään sitten dpo0, jos eilen on ollut oviksessa plussa ja tänään aamulla se on lähteny ehkä pikkasen haalistuu. Eli onko ovisplussa tikussa dpo -1? Tästäki on ollu keskustelua mutta en muista enää miten se meni. Toisaalta sunnuntaina en ole testannut eli en tarkalleen tiedä milloin ekan kerran olisi plussa testissä näkyny. Testaan varmaan vielä illalla, miltä testi näyttää nyt(n) Noh samapa tuo oikeestaa, mitkä päivät menossa. Ovis tuntemuksista tiedän aina laskea sen 13-14 päivää niin menkat alkaa:D
Minä oon ymmärtänyt että se korkein lh-pitoisuus on se huippu ja sen jälkeen se hormonipitoisuus myös (nopeasti) laskee. Eli huippu on kun on tummin testiviiva. Ja siitä sit 24-48h siihen että munasolu irtoaa.
Minulla oli testiviiva positiivisesta testistä seuraavana aamuna jo haalea, joten tulkitsin sen haalean päivän ovispäiväksi (n):)
Eli juurikin niin että positiivinen (positiivisin?) ovistesti on dpo -1.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Ja tsemppiä kaikille eri tilanteisiin:love: Mulla on kans ollu välillä aika negatiivinen asenne tähän kiertoon. Itkua on taas väännetty ku ei pysty hellittämään ajatuksien kanssa..:cry: Haasteita tuo hallinnan menettämisen tunne. Harmi vaa ettei tässä voi hallita ite mitää, täytyy vaa tehdä parhaansa ja voitavansa. Vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä, jota mulla ei kyllä tässä asiassa meinaa välillä olla. En tiiä pitäiskö aina nauraa vai itkeä:LOL::unsure:
 

Yhteistyössä