Anteeksi vuodatus, saa skipata. Taas tuli facebookissa vastaan ultrakuva. Tottakai olen iloinen muiden raskauksista, mutta samalla myös turhauttaa ja harmittaa että miksi minä en ole vielä raskaana. Tiedän että moni on yrittänyt meitäkin paljon pidempään, mutta tuttavapiirissä kaikki on tullut raskaaksi lähes heti tai jopa vahingossa. Ja aina kuulen ne samat sanat "lopeta stressaaminen, kyllä se tulee kun on tullakseen" Mutta entä jos ei tulekkaan? Pelottaa kamalasti jos en voikkaan tulla raskaaksi luomuna. Ajattelen ehkä liikaa ja liian pitkälle asioita, mutta kun totuushan on se että ei kaikki välttämättä ilman hoitoja raskaaksi tule. Olen aina halunnut lapsia ja vihdoin kun elämäntilanne sen sallii niin sitten saa odotella tärppiä pitkään.. Tänään kaupassa taas vauvanvaate osaston ohi kävellessä meinasi tulla itku kun näin ne kaikki pienet vaatteet. Haluaisin vaan mennä jo ostamaan niitä. Aluksi miehen kanssa ajateltiin ja luultiin että tärppi tulee heti kun pillerit jätän pois, koska niin kaikilla muillakin on käynyt. Jos tärppi olisi tullut heti niin meillä olisi nyt parin kuukauden ikäinen nyytti sylissä. Mutta aina asiat ei mene kuten suunnittelee. Viime kierrossa otin vihdoin ovulaatiotikut käyttöön ja sain hyvät viivat testiin, mutta tallettelut ei osunut ovulaation aikoihin. Eli ainakin ovulaatio tapahtuu, tai ainakin viime kierrossa tapahtui.
Greippimehua täytyy tänään käydä ostamassa jos siitä olisi jotain apua. Ja saakos vadelmanlehtiteetä ihan perus kaupoista? Olen nähnyt myynnissä ainakin luontaistuotekaupoissa.
Greippimehua täytyy tänään käydä ostamassa jos siitä olisi jotain apua. Ja saakos vadelmanlehtiteetä ihan perus kaupoista? Olen nähnyt myynnissä ainakin luontaistuotekaupoissa.