Haaveena vauva 2020

Onnea plussista ja toivotaan että viivat vahvistuvat. Aktiivisesti oon sivusta seurannut ja jännittänyt teidän puolesta. Mulla tosiaan nyt kaksi km takana, yritystä joulukuusta. Toka km meni varhain 6+0, nyt eletään kp 8 ja vuoto on jo loppunut. Mut voi @Wintersun nostaa listalle mukaan, kiitos. :)
Toivotaan että ovis tulee ajallaan, joskus juhannuksen jälkeen uskoisin.
Voi ei, pahoittelen keskenmenoista, kunpa teilläkin tärppäisi mahdollisimman pian :love:
 
Meillä tuli tänään tasan vuosi yritystä täyteen. Vähän hassua kun miettii että 12 kk aikana meillä on ollut vain kolme kiertoa, joissa minulla olisi ollut mahdollisuus raskautua, ja niistä ensimmäisestä silloin marraskuussa tärppäsikin. Ensimmäiset neljä kiertoa olivat kohtutulehduksen takia hedelmättömiä, ja pari ovuloimatonta kiertoa tuli kkm jälkeen.
 
Hei kaikki, pitkästä aikaa! :p En oo käynyt nyt täällä sen jälkeen kun edellinen kierto loppui. Tajusin että stressaan aivan liikaa kun kyttäsin kaikkia mahdollisia tuntemuksia ja aloin olla jo aivan epätoivoinen raskautumisen suhteen. Oli pakko pistää stoppi sille ja alkaa elämään positiivisemmin. Oon nyt yrittänyt tehdä hyviä valintoja, joogaan kotona päivittäin ja meditoin myös. Olen myös hyväksynyt sen että jos en nyt raskaudu niin se ei haittaa yhtään. En siis ole seurannut ja analysoinut ollenkaan omaa olemusta tässä kierrossa. Ei väkisin yritetä, silti näyttää siltä että seksi taisi taas osua ovulaation kieppeillä joten mahdollisuus tässäkin kierrossa on. Yritän jatkaa positiivisin mielin loppukiertoon ja ottaa rennosti, tulee mitä tulee. (y) tänään oireiden perusteella ovulaatio. Mittasin päivälämmön ihan mielenkiinnosta vaikka en ole lämpöjä muuten mittaillut. Oli normaalia aamulämpöäkin matalampi. Katotaan että mikä fiilis huomenna jos on silloin dpo1 niin raportoin tänne!

Tsemppiä kaikille! :love: Onnea plussanneille! :love:
 
Tänään ensimmäinen oikea yrityskerta tulla raskaaksi, ovulaatio flon mukaan olis huomenna.
Kuitenkin nyt kauhean ristiriitaisia fiiliksiä. Teinkö oikean päätöksen, haluanko tätä jne. Vauvakuumeiltu on ja olen koittanut järjellä asiaa miettiä, että nyt ei ole mitään estettä lapsille.
Kerran olen tehnyt raskaustestin ja toivoin plussaa, vaikkei vielä oltu tehty päätöstä lapsista.
Kuitenkin heti yrityksen jälkeen aloin miettiä kaikkea mistä joudun luopumaan tms, jos tulen raskaaksi.
Onko teistä normaalia alkuun kriiseillä ja olla epävarma päätöksestä?
 
Tänään ensimmäinen oikea yrityskerta tulla raskaaksi, ovulaatio flon mukaan olis huomenna.
Kuitenkin nyt kauhean ristiriitaisia fiiliksiä. Teinkö oikean päätöksen, haluanko tätä jne. Vauvakuumeiltu on ja olen koittanut järjellä asiaa miettiä, että nyt ei ole mitään estettä lapsille.
Kerran olen tehnyt raskaustestin ja toivoin plussaa, vaikkei vielä oltu tehty päätöstä lapsista.
Kuitenkin heti yrityksen jälkeen aloin miettiä kaikkea mistä joudun luopumaan tms, jos tulen raskaaksi.
Onko teistä normaalia alkuun kriiseillä ja olla epävarma päätöksestä?
Tottakai!
Lapsi muuttaa koko elämän :)
 
Deleted member 130614
Päivää, uusi raskautta varovasti toivova keskustelija ilmoittautuu!

Ollaan miehen kanssa päätetty jättää ehkäisy pois ajatuksella, että lapsi tulee, jos on tullakseen. En siis tikuttele hedelmällisyyttä, mutta kieltämättä Fitbitistä näen, mihin päiviin laskennallinen ovulaatio osuisi (kun siihen kirjaa kuukautistiedot) ja tässä kierrossa ollaan puuhailtu ehkäisyttä niinä päivinä. Mutta laskualgoritmi tuskin on kovin tarkka, eikä ota yksilöllistä vaihtelua tiettykään huomioon, joten yritän olla toivomatta liikoja :coffee:

Lapsenhankinta mietityttää kuten @Mary91:stäkin, mutta tällä hetkellä ainakin uskon, että selvittäisiin miehen kanssa yhdessä mistä vaan. Mitään superkovaa vauvakuumetta ei ole, verrattuna ainakaan siihen, mitä joskus ~20 vuotiaana olen kokenut! Mutta kyllä se raskautuminen nytkin pyörii sen verran mielessä, että hakeuduin tänne kirjoittelemaan :oops::whistle:

Juhannustaikaa kaikille vauvaa toivoville!



Edit. Opettelen nuita BB-koodeja :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Päivää, uusi raskautta varovasti toivova keskustelija ilmoittautuu!

Ollaan miehen kanssa päätetty jättää ehkäisy pois ajatuksella, että lapsi tulee, jos on tullakseen. En siis tikuttele hedelmällisyyttä, mutta kieltämättä Fitbitistä näen, mihin päiviin laskennallinen ovulaatio osuisi (kun siihen kirjaa kuukautistiedot) ja tässä kierrossa ollaan puuhailtu ehkäisyttä niinä päivinä. Mutta laskualgoritmi tuskin on kovin tarkka, eikä ota yksilöllistä vaihtelua tiettykään huomioon, joten yritän olla toivomatta liikoja :coffee:

Lapsenhankinta mietityttää kuten @Mary91:stäkin, mutta tällä hetkellä ainakin uskon, että selvittäisiin miehen kanssa yhdessä mistä vaan. Mitään superkovaa vauvakuumetta ei ole, verrattuna ainakaan siihen, mitä joskus ~20 vuotiaana olen kokenut! Mutta kyllä se raskautuminen nytkin pyörii sen verran mielessä, että hakeuduin tänne kirjoittelemaan :oops::whistle:

Juhannustaikaa kaikille vauvaa toivoville!



Koodi:
Edit. Opettelen nuita BB-koodeja :)
Tervetuloa mukaan! Jos haluat tietosi aloitusviestiin niin ilmoitatko ikä/yritys alkanut/monesko lapsi :)
 
Tänään ensimmäinen oikea yrityskerta tulla raskaaksi, ovulaatio flon mukaan olis huomenna.
Kuitenkin nyt kauhean ristiriitaisia fiiliksiä. Teinkö oikean päätöksen, haluanko tätä jne. Vauvakuumeiltu on ja olen koittanut järjellä asiaa miettiä, että nyt ei ole mitään estettä lapsille.
Kerran olen tehnyt raskaustestin ja toivoin plussaa, vaikkei vielä oltu tehty päätöstä lapsista.
Kuitenkin heti yrityksen jälkeen aloin miettiä kaikkea mistä joudun luopumaan tms, jos tulen raskaaksi.
Onko teistä normaalia alkuun kriiseillä ja olla epävarma päätöksestä?


Kyllä se epävarmuus kuuluu ihan asiaan mun mielestä :) Jos ei yhtään pelottaisi ni saattaisi olla vähän turhan ruusuiset kuvitelmat lapsen hankinnasta. Kyllä mua ainakin mietityttää miten sitä sitten jaksaa ja miten rahat riittää ja kärsiikö parisuhde, onko lapsi terve jne. Mutta tiedän myös että kaikesta selvitään sisulla ;D Jos se olis ihan kamalaa kärsimystä niin tuskin niin monet ihmiset lapsia hankkisi :D ite oon "jo" 31v niin koen että tässä on saanu tuota vapaata nuoruutta viettää jo sen verran että on valmis antamaan aikansa perheelle. Toki meillä tuo bonuslapsi on jo puolet viikosta joten tietää vähän mitä se lapsiperhearki on.
 
Mä seurailen täällä päivittäin ja jännitän teijän puolesta, oon vaan nyt vähän hissukseen. Mitään intoa ei oo ollu testaa, eipä oikeen mahkujakaan tosiaan ollu. Torstaina tai perjantaina testaan, jos ei oo menkkoja.

Ihania plussia :love:
 
Heippa!

Täällä testailtiin one step 10miu dpo 9 ja eilen dpo 11. Ei mitään, aivan valkoisia.
Ajattelin, että no seuraavaan kiertoon sitten..

Hetken päästä nousin sohvalta ja tunsin repäisykivun ja ajattelin, että ei hitto, en ole ikinä koskaan saanut repäisykipuja kun raskaana ollessa..
Tein tänä aamuna one step 25miu ja sain siihen haalean punaisen viivan :love:
Hitsit kun en osaa kuvaa laittaa :cautious:
 
Paljon onnea plussanneille! :love:

Oon itsekin seuraillut keskusteluja päivittäin, ei vaan oo tullut nyt kirjoiteltua..

Tässä kierrossa en aio/jaksa tikutella ovista, en edes tilannut lisää ovistikkuja. Näillä päivillä sen kuitenkin olettaisin olevan, ja jos kipuilee niin kuin viime kierrossa niin tunnistan kyllä. Flo ennustaa huomiselle. Talletellaan nyt ahkerammin lähi päivinä :)

Tsemppiä jokaiselle!
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin olen seurannut vain sivusta. Ja meinaan näköjään seurata tätä omaa projektiakin vaan sivusta. o_O ei oo paljon peitot heiluneet kp14/29, mut sovellukset ennustaa ovista huomiselle /torstaille. Ennenkin ollut 15 tai 16. Eilen tuli venyvää ovislimaa ja sit talleteltiin ekan kerran tähän kiertoon. Oon ollu niin väsynyt uuden työn johdosta, ja kun lapset on lomalla niin valvoo aika myöhään enkä sen jälkeen enää itse jaksa. En oo edes tikuttanut ovista kunnolla vaan vähän huonoihin aikoihin ja paljon juoneena jne. Aamu lämmöt oon ottanut ja tänään tuli dippi alas päin. En tiä oonko vaan nukkunut suu auki vai joko se tänään tapahtuu. Oli varman huonot isännän veitikat ku pitkä tauko. Toivotaan että ovis ei olis nyt tänään... Vaan huomenna. :ninja: tai sit vaan tykitetään tänään vähän paremmat liikkeelle. :sneaky:
 
Pakko tulla tänne avautumaan, kun surettaa taas niin paljon. Tasan 2 viikkoa sitten tehtiin eka inssi, joten toiveet oli aikas korkealla. Tänään dpo 14 ja aamulle testattu onestepille selkeä nega. Tää jatkuva pettyminen on niin kamalaa. :(
 

Yhteistyössä