Haaveena vauva 2020

Eikös tuo ollut kuitenkin vahvempi viiva jo kuin se edellinen? Milloin sulla lakkasi viivat vahvistumassa kemiallisessa raskaudessa? Toivottavasti nyt olisi onni matkassa. ❤
Viime kierrossa mulla testit käyttäytyi tosi kummallisesti. Välillä selvö viiva, välillä ei juuri mitään ja sit taas selvö viiva ja vuodon alettuakin nöytti viivaa mooonta päivää.
Testasin viime kierrossa PC:llä.
On niitäkin mulla tuolla kaapissa.
Digejä löytyy myös pari.
 
Negaa näytti testit. Kyllä se on nyt varmaan vaan hyväksyttävä todellisuus että tämä ei ollu tärppikierto. Vaikka mä sen oon tuntenut jo alusta asti, niin silti oon toivonut ihmettä ja totuus kirpaisee. Oon nyt vissiin "siinä iässä" että tuttavat ilmoittelevat raskauksistaan Facebookissa harva se päivä ja sekin tuntuu vähän kurjalta oman lasketun ajan lähestyessä.

Tärppionnea kaikille ja voimia jos ahdistus teilläkin valtaa mielen ❤

Pahoittelut negasta @Wintersun, mutta hienoa että vuoto ei ole alkanut! Onko sulla luteaali nyt jo pidempi kuin ilman sitä lääkettä?
 
@Mammakatri tossa vähän googlailin. Esiin nousi greippimehu, punaviini, kehon lämpimänä pitäminen, lempeä liikkuminen, royal gelee, omenaviinietikka, stressittömyys. Alkion hyvä laatu on mainittu lapsettomuusklinikka sivulla, joten mites siihen sit vaikuttaa; D-vita, folaatti, C-vita, omega-3, inositol ja miehelle varmaan samat sekä sinkki.
 
Täällä viivat onneksi vahvistuu, taidan jättää testailut nyt tähän. Uskon että luonto hoitaa asian parhaimpaan päin. :) tänään siis alkoi ehkä kuudes viikko, siis 5+0. Pc liuska siis tänään aamulla tehty, pc puikkotesti perjantai 7.6 aamulta. :love:

Mulla ei siis ainakaan vielä erityisiä oireita. Ton perjantain testinkin tein lähinnä siksi että poissuljen raskauden, kun olisi ollut illanistujaiset silloin. Hämmennys oli suuri kun testiin tulikin selkeästi punertava viiva. :whistle:
 

Attachments

Lidlistä en oo löytäny greippimehua, yhdessä kierrossa join pitkään lidlin veriappelsiinimehua kun en ollut lukenut etikettiä kunnolla. Sen juomisesta ei oo raskautumista ajatellen hyötyä, mutta ainakin maistui hyvälle, toisin kuin greippimehut. :ROFLMAO:

Suosittelen God Morgonin verigreippimehua. Juon n. 2dl päivässä ja laitan melkein saman verran vettä sekaan, että saan nieltyä. :D
 
Onpas monella täällä jännät paikat! Toivottavasti viivat vahvistuu :love:
Ja pahoittelut menkoista! Tsemppiä hurjasti uuteen kiertoon.

@Wintersun oi toivottavasti muuttuisi plussaksi!

Oon ollu onneksi aika kiireinen nyt, mutta kyllähän tässä aika kovasti piinaillaan. Ei malttaisi odotella testien kanssa. Tänään noin dpo5 Voi olla enempikin, kun ei ei tarkkaa tietoa oviksesta ole. Todennäköisesti ollut siinä viime ma-to välillä:D. Alavatsalla on ollut ajoittain lievää kipuilua ja vihlontaa, mutta voi johtua ihan mistä vaan. Ei oo näkyny kiinnittymisvuotoakaan. Onkohan liian aikaista kokeilla nyt perjantaina (n) olis vähintään dpo8 ja multa löytyy apteekin ultra 10miu testi. Oon nyt ymmärtäny että noi herkemmät näyttää huonommin plussaa kuin 25miu, mutta apteekin valikoimassa ei ollu kun noita ja cb. Ostin toki digin myös. Olishan se parempi jos malttaisi odottaa maanantai aamuun, sillon olis väh dpo11.

Muoks.
@KukkaSosuli oon ainakin kuullu että kahvi ja liika c-vitamiini estäis kiinnittymistä
 
Mä kskin miehen piilottamaan testit.
Saa paljastaa piilpn vasta sunnuntaina.
Asutaan kaukana kailesta, enkä päse helposti edes uusia testejä odtamaan.
Nyt kuitenkin menkkojen merkkejä on (limansekainen verinen vuoto välillä pyyhkiessä).
Joten eiköhän muutamsn päivän sisään ala menkatkin kunnolla.
Kyllä siellä varmaan taas joku yritti kiinnittyä, kun väriäkin viivassa oli.
Jos ihme käy, eikä menkst selvästi als su mennessä, niin ksttelen sitten uudelleen testausta.
 
Toistuvissa keskenmenoissa katsotaan myös esim tukostaipumusta ja siihen auttaa aspiriini.

Muoks. jäi johonki mut tägäys
 

Yhteistyössä