@Apustaja on kyl selkee viivan paikka, ku sait kameraan. Mä oon noihin saanut noita paikkoja; vain pari erottui tällä kameralla - muuten vain just nähtävissä
Onko sulla usein noita kipuja? Nyt ku alan miettiä ja flo'sta tarkistin niin mulla on näitä kipuja aika lailla joka kierrossa aina välillä, oon ihmetellyt että mistähän se johtuu. Että onko mun munasarjoissa joku vikana ku ne kipuilee tms. Vasemmassa mulla kyllä sitä vikaa onkin, mutta on mulla vihlonut oikeaakin. Eri tyyppiseltä kivulta kutenkin tuntuu kuin kohtutulehduksen aikaan.Eikä! Mulla jäi eilisen hommien jälkeen kipu oikealle nunasarjoihin!
En kyllä osaa sanoa onko väriä. Selvä kyllä on. Ei tarvitse kieroon katsoa ka sain kuvaankin hyvin, mut väristä en osaa sanoa.Onko siinä väriä? On kyllä tosi selvä!
Onpa selkeä viiva! Toivottavasti muuttuu värilliseksi.Kotona kuitenkin ajoissa tänään.
Alkoi sataa, kun Esterin pyllystä, niin lähdettiin kotiin.
Oli tuonut posti raskauskeijun 10 vahvuisia.
Ne, kun jäi viime lähetyksestä kokonaan pois.
Tai pakkausvirhe. Laittoivat niiden tilalla ovistestejä.
Pitihän se yksi tuhlata. PC:t ja muut paremmat testit saa vielä odottaq.
Mut muutaman tunnin pissasta tälläinen
https://aijaa.com/uoDO7A
Viivanpaikaksi tulkitsen.
Se siitä, en pysty odottamaan näillä dpo:illa yhtään, jos on mahdollista päästä käsiksi testeihin.
Pc on varmaan ihan hyväNo, taidan sit pistää PCtä tilaukseen kun ei kukaan suosittele mitään. Mukava päivä urheilla, kun alkaa oksettamaan ja yökkimisrefleksi meinaa nostaa päätä. Olisko keho koettamas ovuloida
Kyllä siellä joku viivanen näkyy oi että kun nyt vahvistuisi!!On kyl maailman vaikein saada kuvaan, mut yritin
katso liitettä 6949
Ei tainnut kyllä onnistua. Puhelimen näytöllä vielä näkyy mut tossa ei kyl mun silmään enää