Haaveena vauva 2020

Testailin taas parit viivanpaikat tänään. Nuo 25 mIU liuskat näyttää myös aika selkeitä viivanpaikkoja. Se alkoi näkyä jo tosi aikasin testiajalla niin ehdin jo vähän innostua että josko siihen tulis väriäkin, mutta viivanpaikaksi jäi.
 
Testailin taas parit viivanpaikat tänään. Nuo 25 mIU liuskat näyttää myös aika selkeitä viivanpaikkoja. Se alkoi näkyä jo tosi aikasin testiajalla niin ehdin jo vähän innostua että josko siihen tulis väriäkin, mutta viivanpaikaksi jäi.
Mää en ikinä saanu niihin mitää viivanpaikkoja, joko ihan selkee nega tai sit haalee haamu sillon 3/18.
Toivotaan, että viivanpaikat enteilis plussaa:love:

Kauhee ku testailututtais mutta ei oo testejä eikä oikeen mahista testata:D Kiltisti odottelen menkkoja huomiselle tai ihan viimestään keskiviikolle.
 
Vuoto alkoi kunnolla eli tänään kp 1 :poop: Odotukset ei ollut korkealla tähän kiertoon koska ovis jäi hyödyntämättä miehen reissun takia, talleteltiin oviksen läheisyydessä vain dpo 1. Mutta ainahan sitä plussaa testiin toivoisi ja aina se menkkojen alkaminen tuntuu yhtä pahalta. Nyt starttaa jo yk 11, en ajatellut että tässä menisi näinkin pitkään - ja ties miten pitkä matka on vielä edessä.
 
Testasin vkloppuna clear bluen digitaalisella (4 päivää ennen menkkojen oletettua alkua) ja nega oli. Meillä oli eilen ystäviä kylässä, niin halusin testata että voiko juoda pari bisseä ruuan kanssa. No mutta loppukuusta jos olis ovulaatio :) Ajattelin että kävisin ostamassa ekaa kertaa ovulaatiotestejä, en ees tiiä miten niitä käytetään :D Asun Espanjassa niin täällä voi olla vähän eri valikoimatkin kun Suomessa. Mies on sitä mieltä ettei metsästetä mitään ovulaatiota, mutta mua kiinnostaa tietää että ovuloinko ja milloin. Peittoa toki heilutetaan ahkerasti oletetun ajankohdan ympärillä siitä huolimatta.

Meillä ystäväpariskunta yrittää myös, olis ihan mahtavaa jos raskauduttaisiin samoihin aikoihin :D aina voi haaveilla.
 
Pahoittelut @Haavejuttu :(
Mää en ikinä saanu niihin mitää viivanpaikkoja, joko ihan selkee nega tai sit haalee haamu sillon 3/18.
Toivotaan, että viivanpaikat enteilis plussaa:love:

Kauhee ku testailututtais mutta ei oo testejä eikä oikeen mahista testata:D Kiltisti odottelen menkkoja huomiselle tai ihan viimestään keskiviikolle.
Mä tihrustan niin tarkkaan kaikki tikut, että varmaan saan viivanpaikat näkymiin vaikka sitten mielikuvituksen avulla jos ei muuten. :ROFLMAO: En saanu kunnolla kuvaan niitä aamullisia viivanpaikkoja, ei ollu aikaa etsiä kunnon valoa kun lähdin kesälomalta pariksi päiväksi töihin. :D

Menkkakorventelut alkoivat. Toivottavasti kuitenki vielä pari päivää menis ennen menkkoja ku jäis muuten luteaali tosi lyhyeksi.
 

Attachments

Jänniä aikoja taas monella, toivottavasti negat/viivanpaikat muuttuu plussiksi (y)

Itsehän menin taas lauantaina laskemaan laskettuaika laskurilla mihin osuisi kun autossa oli paha oli mitä ei yleensä ole, no johtui siis kyllä varmasti vaan lämmöstä :ROFLMAO:
täällä kp 30 ja eilen mielestäni pyyhkiessä näkyi vähän väriä, sen jälkeen ei. Tuntemus on kuitenkin että hanat aukee hetkenä minä hyvänsä joten se tästä(kin) kierrosta.. Testejä en siis ole tehnyt kun ei oireitakaan ole ollut ja viime kuussa kiertoi venyi.

ja koska yritän pitää itseni positiivisena (HAHAHA:rolleyes:) oon löytänyt jo useamman hyvän jutun ettei tärpännyt
- LA olisi ollut laskurin mukaan sama kun esikoisen syntympäivä, lapset eivät ehkä arvostaisi
- Esikoisesta kesä meni vähän pieleen kun huono olo osui juuri kesä-heinäkuulle joten nyt ei mene ainakaan heinäkuussa alkava loma tämän takia pieleen (n)

Aiemmin olikin pohdittu jo miten pitäisi aloittaa vuoden jälkeen selvitykset, itselläkin se pikkuhiljaa lähestyy ja pitää alkaa selvittämään kesän jälkeen mitä pitää tehdä.. Luulen että alkujutut mennään kyllä yksityisellä jos sille tielle lähdetään. En ole itse kovin innostunut mistään rankoista hoidoista joten veikkaan että jos ei "kevyellä" avulla onnistu niin sitten ollaan iloisia yhdestä lapsesta :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Vahvistumisia haamuille ja tsempit uuteen kiertoon joutuneille :love:

Itse olen ollut vähän taka-alalla vaikka lueskellut olen aktiivisesti teidän testailuja. Jotenkin tässä kierrossa on ollut surumielisyyttä kuinka koko eläminen nyt on yhtä yrittämistä eikä oikein kerkeä muuta tekemäänkään. Eka odotetaan ovista ja sitten odotetaan mahtokoha ny ees osua kohdille yhdynnät, sitten odotellaan tärppäskö ja sitten odotellaan koska vuoto loppuisi että sais aloittaa saman odottelua uudelleen. :poop:. Jotenkin sitä miettii mitä järkeä tässä on, voisiko vain tyytyä olemassa oleviin lapsiinsa. Te jotka ootte yrittänyt vuosia, ootte kyllä sinnikkäitä supernaisia (y)

Mutta voisin tulla huomisen listalle 18/27 ja dpo 4. Ilmoitin viimeksi väärin tuon kierron, vuoto alkoi sinä päivänä kunnolla kun ilmoitin että seuraavalle päivälle laittaa kp1.:censored:
 
Itse olen ollut vähän taka-alalla vaikka lueskellut olen aktiivisesti teidän testailuja. Jotenkin tässä kierrossa on ollut surumielisyyttä kuinka koko eläminen nyt on yhtä yrittämistä eikä oikein kerkeä muuta tekemäänkään. Eka odotetaan ovista ja sitten odotetaan mahtokoha ny ees osua kohdille yhdynnät, sitten odotellaan tärppäskö ja sitten odotellaan koska vuoto loppuisi että sais aloittaa saman odottelua uudelleen. :poop:. Jotenkin sitä miettii mitä järkeä tässä on, voisiko vain tyytyä olemassa oleviin lapsiinsa. Te jotka ootte yrittänyt vuosia, ootte kyllä sinnikkäitä supernaisia (y)
:censored:
Just kun mun suusta/kynästä :ROFLMAO:
 
!!Ällövaroitus!! Menkat tosiaan alkoi, eilen pyyhittäessä vain vaaleanpunaista ja yöllä tuli sitten jo vähän siteeseen asti. Mutta vuoto on tosi venyvää ja limaista o_O Onko se normaalia? Hyvä vai huono juttu? Venyvämpää kuin ovulaatiolima, äsken vessassa käydessä meinasi jo veteen asti "jojo" osua kun venyi ja venyi vaan eikä katkennut. Ja tänään ei ole päivällä tullut yhtään siteeseen, vessassa käydessä kyllä tulee ensin ihan normaalia menkkaverta ja sitten tuota venyvää ja limaista vuotoa (n)

Ja sitten kysyisin että mitäs kaikkia "kikkakolmosia" olikaan raskautumiseen ja missä vaiheessa kiertoa mitäkin? Nyt olen kuukauden syönyt gelee royalea ja viime kierrossa tikutin ovulaatiota. Tähän kiertoon voisin vielä jotain muutakin testata, esim greippimehua tai vadelmanlehtiteetä :)
 
Kyllä taas hieman jännittää.
Pari vuotta sitten kemialisen jälkeen tulin heti raskaaksi ja siinä plussa vahvistui hienosti, vaan se päätyi keskenmenoon silloin rv 8+.
Toivottavasti ei nyt köy samoin.
Huomenna jatkan testailua samoilla testeillä.
Josko keskiviikkona sitten raaskisi käyttää pc:n.
 

Yhteistyössä