Ei taida tarvita testata aamulla. Vaaleanpunaista vuotoa pyyhkiessä ja alamahaan rupesi sattumaan joten eiköhän huomenna ole kp 1
Voi harmiEi taida tarvita testata aamulla. Vaaleanpunaista vuotoa pyyhkiessä ja alamahaan rupesi sattumaan joten eiköhän huomenna ole kp 1
Mää en ikinä saanu niihin mitää viivanpaikkoja, joko ihan selkee nega tai sit haalee haamu sillon 3/18.Testailin taas parit viivanpaikat tänään. Nuo 25 mIU liuskat näyttää myös aika selkeitä viivanpaikkoja. Se alkoi näkyä jo tosi aikasin testiajalla niin ehdin jo vähän innostua että josko siihen tulis väriäkin, mutta viivanpaikaksi jäi.
Mä tihrustan niin tarkkaan kaikki tikut, että varmaan saan viivanpaikat näkymiin vaikka sitten mielikuvituksen avulla jos ei muuten. En saanu kunnolla kuvaan niitä aamullisia viivanpaikkoja, ei ollu aikaa etsiä kunnon valoa kun lähdin kesälomalta pariksi päiväksi töihin.Mää en ikinä saanu niihin mitää viivanpaikkoja, joko ihan selkee nega tai sit haalee haamu sillon 3/18.
Toivotaan, että viivanpaikat enteilis plussaa
Kauhee ku testailututtais mutta ei oo testejä eikä oikeen mahista testata Kiltisti odottelen menkkoja huomiselle tai ihan viimestään keskiviikolle.
Just kun mun suusta/kynästäItse olen ollut vähän taka-alalla vaikka lueskellut olen aktiivisesti teidän testailuja. Jotenkin tässä kierrossa on ollut surumielisyyttä kuinka koko eläminen nyt on yhtä yrittämistä eikä oikein kerkeä muuta tekemäänkään. Eka odotetaan ovista ja sitten odotetaan mahtokoha ny ees osua kohdille yhdynnät, sitten odotellaan tärppäskö ja sitten odotellaan koska vuoto loppuisi että sais aloittaa saman odottelua uudelleen. . Jotenkin sitä miettii mitä järkeä tässä on, voisiko vain tyytyä olemassa oleviin lapsiinsa. Te jotka ootte yrittänyt vuosia, ootte kyllä sinnikkäitä supernaisia
Juu yhden raskauskeijun erittäin herkän. Kyllähän siinä jotain näkyi.Ootko @Mammakatri tehnyt tänään testejä?
Sulla on kyllä tosi lupaavia viivanpaikkoja/viivan alkuja!Löytyi aijaan korvike.
Toivottavasti tämä nyt toimii.
http://kuvanjako.fi/5x4zp.jpg
Vähän epäselvä kuva, kun en saanut kunnon valossa otettua.
Täällä on liikaa porukkaa. Piti mennä piiloon.
12 päivään se luteaali on mulla aika lailla tasaantunut. Että ei nyt ihan vielä pitäisi vuodon alkaa. Puoliltapäivin alkoi lievät menkkatuntemukset ja edelleen tuntuu.Jospa noihin tulisi vielä väriä!
Kuinka pitkä luteaalivaihe sulla yleensä on?
Tuleeko noihin testeihin kuinka helposti tommoista näkymää, onko kokemusta? kyllähän siinä viiva näkyy mun silmäänLöytyi aijaan korvike.
Toivottavasti tämä nyt toimii.
http://kuvanjako.fi/5x4zp.jpg
Vähän epäselvä kuva, kun en saanut kunnon valossa otettua.
Täällä on liikaa porukkaa. Piti mennä piiloon.
Halvemmalla saat esim prismasta samoja teatejä.PC oli tuplapakkaukset loppu raskauskeijusta, et nyt pitäs miettiä muita vaihtoehtoja
No sitä toivon minäkin todella.Katsoin tota @Mammakatri kuvaa uudelleen kun pääsin pois auringonvalosta niin sehän näyttäis kyllä olevan ihan punertava haamu! Toivottavasti viiva jatkaa vahvistumistaan!
Eikös tuo ollut kuitenkin vahvempi viiva jo kuin se edellinen? Milloin sulla lakkasi viivat vahvistumassa kemiallisessa raskaudessa? Toivottavasti nyt olisi onni matkassa.No sitä toivon minäkin todella.
Kunpa ei kävisi samalla tavalla, kun iime kierrossa.
On tuo selvempi ja eilisessä testissä en erotranut väriä.Eikös tuo ollut kuitenkin vahvempi viiva jo kuin se edellinen? Milloin sulla lakkasi viivat vahvistumassa kemiallisessa raskaudessa? Toivottavasti nyt olisi onni matkassa.