Haaveena vauva 2020

Huomiselle on jäljellä vielä yks testi ja sitten jään odottelemaan kuukautisia. Haaleita viivanpaikkoja on tullut melkein jokaiseen testiin tähän asti (one step, rfsu, pregcheck) ja oon tehny jo _lukuisia_ testejä, just tämän takia ei kannattais alkaa testata liian aikaisin... Mutta näillä mennään! Ens kiertoon otan monivitamiinit takas käyttöön, jätän pelkän vahvan folaatin kaappiin ja jatkan gelee royalen syöntiä + greippimehu. (y)
 
Huh olipa tänne taas tullu viestejä viime kerrasta ku oon käyny kattomassa (n) :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :unsure: Täällä taas yritetty kerätä ittensä ja uutta yritystä vaan :) Flo ennustaakin huomiselle ovista ,ollu kyl märät oltavat ja paksuhkoa valkovuotoa välillä. :eek: :cautious: Ollaan just taaperon kans mummulassa yks yö ja sit alkaa tällä mammalla 5 päivän työputki :whistle: :LOL: Mutta sit saa juhannuksen olla mökillä ja rentoutua :) Mää sain vakkaripaikanki töistä :LOL: Yrittänyt nyt olla stressaamatta..
Pettymys oli kyl suuri sillon,ku se vuoto viimeksi alkoi ja tuntu vaan et kannattaako enää yrittääkään tai jotenki oli vaan niin sekavat fiilikset ja jotenki paha mieli siitä,että tässä nyt kestää kauemmin ku esikoisen tärpin kans :confused:

Onnea plussanneille :love: Ja tsemppiä kaikille tilanteisiin ,toivotaan paljon plussatuulia:love::barefoot:
 
Onnittelut plussista @Huldaliini ja @Sanniemoi.

Nopea omanapa taustalta: Töttöröö! Luomumenkat alkoi sunnuntaina! Eipä niitä ole näkynytkään about 6-8 vuoteen. :whistle: Metforem ja terolut ollut käytössä, mutta tuli kyllä yllätyksenä, kun alkoikin itsestään. En nimittäin syönyt edeltävässä kierrossa metuja (oli tauolla, kun rauhoittelin mahaa), enkä ollut ehtinyt aloittaa Terolut-kuuria, kun tarkoituksella venytin aloitusta muutamalla päivällä. Tosin viime kierto oli kyllä vain 21 päivää pitkä.. Mut silti! Kyllä voi ihminen olla onnellinen luomumenkoista! :LOL: Toivo ovulaation tapahtumisesta pilkahti jossain syvällä mielen sopukoissa..
 
Joopa joo, oli pakko kuitenkin testata.
Eli testit haettu piilosta.
https://aijaa.com/2iLflc
Kuva otettu kuivaneesta testistä. Kyllä siinä testiajallakin jotain näkyi, mut kuvaan en saanut.
Vuoto ei vielä alkanut ja PC näyttää näin.
Olen varma, että taas kemialinen. Ihan varma.
Kyllä se jo selvempi olisi, koska raskauskeijun herkkä (oikeasti ei niin herkkä) näytti minusta tuosta selvempää punertavaa viivaa.
Edelleen sitä verensekaista limavuotoa tulee välillä pyyhkiessä.

Eli lienee kiinnittymisessä ongelmaa.
Saakohan tämmöiseen edes miten helposti lääkkeellistä apua?
Mitähän tässä keksis?
 
Viimeksi muokattu:
@Wintersun toivon niiiiin, että sulla vp tarkottais viivaa:love: Peukut pystyssä ja sormet ristissä, että tulis plussa teille _vihdoin_ :love:

On: Kp29 ja dpo13 ja vieläkään ei edes pyyhkiessä tule punertavaa limaa. Ollaan vielä miehen veljellä, mutta pakko oli rynnätä kauppaan ostaan pc:n liuskapaketti :D Koko ajan kyllä olo, että kohta vuotaa. Menkkajuilintoja selässä ja mahassa ja alakerrassakin olo, että kohta holahtaa. Silti joku pieni toivonkipinä elää.
Ihan just meen testaan tunnin pidätyksellä,ei pysty kauempaa odottaan:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Mä lueskelin tossa taas jotain artikkelia miten edistää raskautumista ja luin foolihapoista ja B-vitskuista ja tajusin että en oo syöny kumpaakaan! Eli voiski hakea foolihapot heti tänään :p Huomenna pitäs menkat alkaa ja on kyllä alavatsassa jo tuntemuksia. B12 vitskua tartte syödä muutenki ku en syö lihaa, mut ne on loppunu ja en oo jaksanu hakee uusia. Kunnon vitskut käyttöön nyt =D onko muita ketä syö foolihappoa?
 
Mun mielestä sulla on hyvä viiva dpo 11!
Ei ehkä kannata eri merkkisten testien viivoja vertailla!
Toivotaan ettei kyse ole kemiallisesta. En tiedä kuinka äkkiä niihin apua saa. Keskenmenoja pitää ainakin olla 3 mut kemiallisia ei taideta niihin laskea..?
Juu mä tiedänkin tuon, että kolmen keskenmenon jälkeen ehkä ja ehkä saa apuja.
Mutta onhan se selvä ongelma, jos kemialisia tulee useampi.
Tämähän ei tietty vielä ole 100% kemialiseksi todettu.
Eikä varmaan kahden jälkeen edes vielä mitään julkisella puolella ainakaan tehtäisi.
 
Tämä kyllä on taas ihan erilainen, kun viime kierron loppu. Siis silloinhan tuli selvääkin selvempi viiva jo dpo 9 ja sitten se olikin mitä oli vuorotellen. Viime kierrossa ei tässä vaiheessa mitään vuotoja.
Lämpöjä en oo nyt edes pariin päivään mitannut. 37.2 oli sunnuntaina.
Oireita ei ole mihinkään suuntaan. Paitsi tuo vuoto mitä nyt välillä pyyhkiessä tulee.
On kyllä tylsää, jos tämä taas on kemialinen.

Mähän siis imetän edelleen meidän nuorinta.
Taaperoimettäjä siis olen.
Se voinee vaikuttaa tuohon kiinittymiseen, jos raskautta tukevat hormoonit ei vielä oikein toimi.
Saisiko siihen edes apuja, kun imettää.
En kyllä raaakisi imetystä lopettaakaan.
Haaveilen mielessäni tandemimetyksestä
 
https://aijaa.com/FGnOhr

https://aijaa.com/EqmaFg

https://aijaa.com/zL7sII

Anteeksi miljoona kuvaa, toivottavasti ei oo kaikki samoja :D Kuvia testistä tunnin pidätyksellä laimeesta lirusta. Ulkona otettu salamalla ja ilman ja välillä tuntuu, että nään punertavaa ja välillä vaan tosi tosi selkeen vp:n. Apua.
No, mutta tuohan on jo selkeä plussa.
Viimeisessä kuvassa ainakin ihan sekvä punainen viivanen.❤

Viivalle vahvistumisia toivottelen!
 
Mä edelleen lueskelen ketjua ja jännittelen teidän plussia. Täällä mennään tänään rv 10+6 ja kaikki on mennyt hyvin alun epävarmuuksien jälkeen :love:

@Mammakatri Kemialliset on ihan p*stä, tiedän oikein hyvin kokemuksesta. Mulla oli kolme ihan kunnon kemiallista, siis että selkeää plussaa kuitenkin sain vaikka hailakaksi jäikin mutta raskaus ei jatkunut alkua pidemmälle. Saatiin lähete lapsettomuuspolille, ehkä vähän liioittelin noita kemiallisia mutta siis ultrassa ei yhtäkään todettu ja sanoin että menkat alkoi 1-2 vkoa myöhässä (niinkuin alkoikin). Mutta neljäs plussa tulikin jäädäkseen, ja lapsettomuuspolin ensikäynti vaihtui ekaan ultraan. :love: Pointti on se, että voit kyllä hakea jo apua! Mutta älä heitä toiveita ihan normiplussasta, se on vielä aivan hyvin mahdollista :) Hedelmöittyminen selkeästi sullakin tapahtuu kuitenkin helposti. Mutta toivotaan että tämä kierto päättyy onnellisesti, toi on tosiaan just hyvä viiva noille päiville! :)

@Päppyrä Kyllä tuon on plussa, onnea! :love: Kaivelin oman testisarjani: http://aijaa.com/oyWdnR Ylimpänä on siis dpo13 tehty testi useamman tunnin pidätyksellä.

@Wintersun Sunkin tilanne jännittää niiiin paljon, en malta odottaa että laitat uutta testikuvaa :love:
 
Mä lueskelin tossa taas jotain artikkelia miten edistää raskautumista ja luin foolihapoista ja B-vitskuista ja tajusin että en oo syöny kumpaakaan! Eli voiski hakea foolihapot heti tänään :p Huomenna pitäs menkat alkaa ja on kyllä alavatsassa jo tuntemuksia. B12 vitskua tartte syödä muutenki ku en syö lihaa, mut ne on loppunu ja en oo jaksanu hakee uusia. Kunnon vitskut käyttöön nyt =D onko muita ketä syö foolihappoa?
Mä syön mammavitaniineja joissa on foolihappo. Ekat ykt otin sen lisäksi erikseen foolihappoa ku en tajunnu et söin sitä jo
 
@Päppyrä tässä mun oletettu dpo13 ja dpo14.. dpo15 cb plus miinus testi anto plussan.. ja nyt mennään rv 11+6..ovista en tikuttelusta huolimatta kiinni saanu.. aamupissasta tehty.. plussalle vaikuttas:love:

Paljon onnea plussanneet ja pahoittelut uusista kierroista. Oon lukenu tätä ketjua ja jännäily teidän plussia..
 

Attachments

Mullakin tekis mieli hakea vielä yks paketti testejä kaupasta, että vielä huomenna testaan ennen ku menkat alkaa ylihuomenna. Näköjään mulle on kuitenkin vielä vähän vaikea hyväksyä että en oo raskaana, vaihtelee paljon nää fiilikset ku välillä on ihan ok mieli ja sitte kohta on masis olo.
 
Mä lueskelin tossa taas jotain artikkelia miten edistää raskautumista ja luin foolihapoista ja B-vitskuista ja tajusin että en oo syöny kumpaakaan! Eli voiski hakea foolihapot heti tänään :p Huomenna pitäs menkat alkaa ja on kyllä alavatsassa jo tuntemuksia. B12 vitskua tartte syödä muutenki ku en syö lihaa, mut ne on loppunu ja en oo jaksanu hakee uusia. Kunnon vitskut käyttöön nyt =D onko muita ketä syö foolihappoa?
Mä oon syöny tammikuulta asti foolihappoa ku alko lapsettomuushoidot! :)
 
Onko moni mitannut lämpöjä täällä kierron aikana? Millaisia muutoksia olette huomanneet? Oon nyt mitannut ennen ovista, en ihan menkoista lähtien ja ihmettelen kun aamulla lämpö on 0,5 astetta pienempi niin normilämpö. Ihmettelen kovasti (n) viime kierrossa mittasin sit oviksen jälkeen 0,3 enempi kuin yleensä ja posket helotti :LOL:
 
Onko moni mitannut lämpöjä täällä kierron aikana? Millaisia muutoksia olette huomanneet? Oon nyt mitannut ennen ovista, en ihan menkoista lähtien ja ihmettelen kun aamulla lämpö on 0,5 astetta pienempi niin normilämpö. Ihmettelen kovasti (n) viime kierrossa mittasin sit oviksen jälkeen 0,3 enempi kuin yleensä ja posket helotti :LOL:
Mistä mittaat lämmön? Oon lukenut joskus että pitäis mitata suusta ja aina samalta puolelta heti herättyä ennen ku nousee sängystä, onko se oikeesti niin tarkkaa?
 

Yhteistyössä