Haaveena vauva 2020

Anteeksi vuodatus, saa skipata. Taas tuli facebookissa vastaan ultrakuva. Tottakai olen iloinen muiden raskauksista, mutta samalla myös turhauttaa ja harmittaa että miksi minä en ole vielä raskaana. Tiedän että moni on yrittänyt meitäkin paljon pidempään, mutta tuttavapiirissä kaikki on tullut raskaaksi lähes heti tai jopa vahingossa. Ja aina kuulen ne samat sanat "lopeta stressaaminen, kyllä se tulee kun on tullakseen" Mutta entä jos ei tulekkaan? Pelottaa kamalasti jos en voikkaan tulla raskaaksi luomuna. Ajattelen ehkä liikaa ja liian pitkälle asioita, mutta kun totuushan on se että ei kaikki välttämättä ilman hoitoja raskaaksi tule. Olen aina halunnut lapsia ja vihdoin kun elämäntilanne sen sallii niin sitten saa odotella tärppiä pitkään.. Tänään kaupassa taas vauvanvaate osaston ohi kävellessä meinasi tulla itku kun näin ne kaikki pienet vaatteet. Haluaisin vaan mennä jo ostamaan niitä. Aluksi miehen kanssa ajateltiin ja luultiin että tärppi tulee heti kun pillerit jätän pois, koska niin kaikilla muillakin on käynyt. Jos tärppi olisi tullut heti niin meillä olisi nyt parin kuukauden ikäinen nyytti sylissä. Mutta aina asiat ei mene kuten suunnittelee. Viime kierrossa otin vihdoin ovulaatiotikut käyttöön ja sain hyvät viivat testiin, mutta tallettelut ei osunut ovulaation aikoihin. Eli ainakin ovulaatio tapahtuu, tai ainakin viime kierrossa tapahtui.

Greippimehua täytyy tänään käydä ostamassa jos siitä olisi jotain apua. Ja saakos vadelmanlehtiteetä ihan perus kaupoista? Olen nähnyt myynnissä ainakin luontaistuotekaupoissa.
 
Aamulämmöstä; suusta mittaan ja suht samasta paikasta kielen alta. Paljon se riippuu siitä onko herännyt ennen ku pitäs mitata tai onko nukkunut suu auki - helteellä tuli korkeampia lämpöjä.. Mut kyllä mä oon ne selkeet muutokset käyriin saanut FertilityFriend :llä.

Foolihaposta; kannattaa ostaa aitoa folaattia ja määrä voi olla jopa 1000mcg,mut 400kin riittää.
 
Kiitos! Vaikka ei saisi noihin testiajan ulkopuolella ilmestyviin edes vilkaista ni vähän kyllä jänskättää kun aiemmat on ihan negoja ja nyt oli sentään jotain..
Kävitkö itse ostamassa lisää testejä!
En oo vielä päässy kauppaan. Kyllä mä varmaan jonkun halpiksen käyn vielä ostamassa.:D Joo eihän niihin testiajan jälkeen sais enää vilkaista mut kyllä mä usein tutkin niitä tikkuja myöhemminkin. Yleensä se viivanpaikka kumminkin on ollut näkyvissä jo testiajalla ja kuivuneena saattanut vain vähän vahvistua.
 
Anteeksi vuodatus, saa skipata. Taas tuli facebookissa vastaan ultrakuva. Tottakai olen iloinen muiden raskauksista, mutta samalla myös turhauttaa ja harmittaa että miksi minä en ole vielä raskaana. Tiedän että moni on yrittänyt meitäkin paljon pidempään, mutta tuttavapiirissä kaikki on tullut raskaaksi lähes heti tai jopa vahingossa. Ja aina kuulen ne samat sanat "lopeta stressaaminen, kyllä se tulee kun on tullakseen" Mutta entä jos ei tulekkaan? Pelottaa kamalasti jos en voikkaan tulla raskaaksi luomuna. Ajattelen ehkä liikaa ja liian pitkälle asioita, mutta kun totuushan on se että ei kaikki välttämättä ilman hoitoja raskaaksi tule. Olen aina halunnut lapsia ja vihdoin kun elämäntilanne sen sallii niin sitten saa odotella tärppiä pitkään.. Tänään kaupassa taas vauvanvaate osaston ohi kävellessä meinasi tulla itku kun näin ne kaikki pienet vaatteet. Haluaisin vaan mennä jo ostamaan niitä. Aluksi miehen kanssa ajateltiin ja luultiin että tärppi tulee heti kun pillerit jätän pois, koska niin kaikilla muillakin on käynyt. Jos tärppi olisi tullut heti niin meillä olisi nyt parin kuukauden ikäinen nyytti sylissä. Mutta aina asiat ei mene kuten suunnittelee. Viime kierrossa otin vihdoin ovulaatiotikut käyttöön ja sain hyvät viivat testiin, mutta tallettelut ei osunut ovulaation aikoihin. Eli ainakin ovulaatio tapahtuu, tai ainakin viime kierrossa tapahtui.

Greippimehua täytyy tänään käydä ostamassa jos siitä olisi jotain apua. Ja saakos vadelmanlehtiteetä ihan perus kaupoista? Olen nähnyt myynnissä ainakin luontaistuotekaupoissa.
Tuttuja ajatuksia... Voimia ja toivon sysämestäni että tulisit pian raskaaksi. ❤ Vadelmanlehtiteetä on ainakin meidän supermarketissa.
 
Juuri kävin kaupassa etsimässä vadelmanlehtiteetä eikä sitä ollut citymarketissa (n) Täytyy käydä huomenna Life -kaupasta ostamassa, siellä tiedän sitä olevan kun joskus jo sitä käsissäni pyörittelin. God Morgonin verigreippimehua tarttui mukaan kaksi kappaletta kun oli tarjous, googlettelin niin ilmeisesti sama vaikutus verigreipillä kuin perus greipillä. Kerran aiemmin olen greippimehua ostanut ja juomatta jäi, ilmeisesti tämä verigreippimehu olisi vähän paremman makuista. Ja vaikkei olisi niin aion juoda silti vaikka väkisin :LOL:
 
Juuri kävin kaupassa etsimässä vadelmanlehtiteetä eikä sitä ollut citymarketissa (n) Täytyy käydä huomenna Life -kaupasta ostamassa, siellä tiedän sitä olevan kun joskus jo sitä käsissäni pyörittelin. God Morgonin verigreippimehua tarttui mukaan kaksi kappaletta kun oli tarjous, googlettelin niin ilmeisesti sama vaikutus verigreipillä kuin perus greipillä. Kerran aiemmin olen greippimehua ostanut ja juomatta jäi, ilmeisesti tämä verigreippimehu olisi vähän paremman makuista. Ja vaikkei olisi niin aion juoda silti vaikka väkisin :LOL:
Kannattaa jatkaa vedellä sitä jos on kovin pahaa. :)
 
Kannattaa jatkaa vedellä sitä jos on kovin pahaa. :)
Tää verigreippimehu on kyllä paljon miellyttävämmän makuinen kuin se perus greippimehu (y) Jatkoin vähän vedellä, ehkä 1/5 osaa vettä ja muutama jääpala sekaan niin on kyllä hyvän makuista! Mies nauroi että varmasti jää tuokin juomatta ja maistoi itsekkin ja totesi että yhtä pahaa kuin se edellinenkin ja nyt tuijottaa silmät pyöreinä että tosissaanko muka voin tykätä tuosta :ROFLMAO:
 
@Haavejuttu tsemppejä! Onhan tämä aina välillä rankkaa. Erityisesti viime kierto oli vaikea kun oli koko ajan niin masentunut ja alkoi jo pohtimaan että miksi tätä itselleen edes tekee. On vähän semmonen olo jo että ei se plussa sieltä testiin tuu, kun koskaan ei ole ollut edes viivanpaikkaa tai haamua. Mutta toisaalta joka kierto opin lisää kehostani ja ajattelee että kyllä muutkin joilla on PCO tulee raskaaksi. En tiedä. Ajattelin että tänä kesänä ympäröin itseni kaikilla mukavilla asioilla enkä ajattele tätä sit niin paljon. Mua toki helpottaa kun saa tätä lukea ja täällä purkaa tuntojaan. Sit sulkea ne tuntemukset jonnekin mielensä lokeroon ja laittaa gameface päälle.
 
Aamulämmöstä; suusta mittaan ja suht samasta paikasta kielen alta. Paljon se riippuu siitä onko herännyt ennen ku pitäs mitata tai onko nukkunut suu auki - helteellä tuli korkeampia lämpöjä.. Mut kyllä mä oon ne selkeet muutokset käyriin saanut FertilityFriend :llä.

Foolihaposta; kannattaa ostaa aitoa folaattia ja määrä voi olla jopa 1000mcg,mut 400kin riittää.
Ei oo hitto soikoon totta. Enkö mä nyt sitä lämpöäkään osaa mitata oikein?! Mä oon ottanu viime kierrossa lähinnä iltaisin kun oon huomannut et posket helottaa. Nyt oon koettanu ottaa melki heti heräämisen jälkeen mutta kainalosta. Argh
 
Oli pakko tulla katsastamaan @Wintersun sun tilannetta ja vau, jonkun haalean viivan näin miekin :love: Hitto kun jännää, tätä varmaan kaikki entiset 2019 ryhmäläisetkin odottaa :barefoot: Maailman eniten tsemejä nyt!
Kovasti tsemiä myös muille uusille ja vanhoille!
@peanut_butter Vihdoin teillekin onnea:love:
Itsellä menossa rv 28 ja kaikki on mennyt hyvin tähän asti :giggle: Poikahan sieltä pitäisi tulla.
Mites @W.we menee?
 
Jotenkin piti lisätä kohdunalueen verenkiertoa ainakin! Jotain siinä oli kun sitä ei sit raskaana saa käyttää kun voi aiheuttaa supistuksia?
Mä oon lukenut vähän ristiriitaista tietoa tosta. Kuulemma paketissa lukee ettei suositella raskaana oleville juurikin tuon takia että voi aiheuttaa supistuksia ja vauhdittaa synnytystä. Mutta sitten toisaalla sanotaan että ensimmäisellä kolmanneksella kuppi päivässä, toisella kolmanneksella kaksi ja kolmannella kolme. Kuulemma pitäisi valmistella ja parantaa kohtua synnytykseen tai jotain sinne päin (n) Itse en uskaltaisi juoda plussan jälkeen kun kerta paketissakin lukee tuo ettei suositella raskaana oleville tai imettäville.
 
IMG_20190612_210909__01.jpg

Kerta viä tänää:D Kolmesti oon ny uittanu pc:n ja joka kerta haamu. Aamulla uusiks viä. Ainaki jotakin yrittää tapahtua:rolleyes: Pää on ihan pyörällä kun kerkesin jo asennoituun elokuun ensikäyntiin lapsettomuuspolilla jne, tää tuli jotenki iha puskista. Ja ku mitään oireita ei oo. Ennen ovista näin unta, että tein positiivisen raskaustestin, mut oon ennenki nähny sellasia unia. Oviksen jälkeen näin ihan hiton pimeitä unia muutamana yönä. Tissit ei oo normaalia kipeemmät tms. Joinain kiertoina ne on kipeemmät ku toisina.
 
Kiitos kaikille:love: Tää on ihan epätodellista. Aamulla taas joo uitan tikkua :D Ja sit ei auta ku toivoo parasta. Luottoo ei oo, että tääkään raskaus onnistuis mut päivä kerrallaan vaan, ei tässä muukaa auta :) Raskaana (taas hetken) kunnes toisin todistetaan.
 
Tulen täältä taustalta huutelee. Oon seurannu wintersun sun tilannetta tiiviisti :) kyllä tuossa näkyy viiva ja kuivuneessa vahvempi ku eilen   :) onpa jännä tilanne. Pystytkö testaa toisella testillä?
 
Aamulla vasta ajattelin testata, pc liuska on jäljellä. Toki vois käydä muutakin ostamassa mut eiköhän siihen viiva tulis jos olis raskaana. Rfsu ei voi luottaa ja cb viiva testit on kans kai aika huonoja. Apteekin testeihin en oo kauheesti tutustunut.

Ja tänään tosiaan jo dpo 12, luulis testiajalla tulevan viiva jos olis raskaana:cautious:
Kyllä tuossa märässä testissä on minusta ihan selvä viiva. Mut eikö tullu testi ajalla?
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978

Yhteistyössä