Viivanpaikka on testiviivankohdalle piirtyvä haalea viiva, joka merkitsee paikkaa jonne plussaviivan kuuluisi piirtyä.
Siis ei voi olla todellista Onko mitään tuntemuksia/oireita suuntaan taikka toiseen?Ystävät rakkaat, oli se viivanpaikka
Ainakin digin mukaan, jota ei tarvitse arvailla..
Ehkä pitäisi vaan tyytyä kohtaloonsa, ettei taida lapsia saada
Edellispäivänä oli menkkaoireita, mutta varmaan luget vaan estää vuodon alun, joten raskaana tuskin ollaanSiis ei voi olla todellista Onko mitään tuntemuksia/oireita suuntaan taikka toiseen?
Ajattelin nyt tähän uuteen kiertoon ottaa greippimehun kaveriksi. Kävin lähikaupassa, mutta en löytänyt kuin appelsiini-verigreippiä, jossa verigreippi osuus 40%. Täytyy käydä huomenna muualla uudestaan.
Mä sain nyt laihdutettua kun syödään arkena lounaaksi ja päivälliseksi pelkkiä tuhteja salaatteja ja viikonloput vapaasti, näin mentiin 5viikkoa ja nyt samoissa mitoissa kuin ennen ekaa raskautta. Nyt taas hyvä hetki kerryyttää taas se +15kg
Ai teille tulee vielä neljäs inssiTein myös tänään testin ihan vain itseäni kiusatakseni, ja ei saa edes viivanpaikkaa aikaiseksi vaikka viivalasit päässä
Eli katse kohti seuraavaa kiertoa! Nyt jännitän, että alkaisipa menkat vasta lauantaina, jotta ovulaatio olisi parempaan aikaan. Klinikalla on nyt joulusulku ja labra kiinni 8.1. asti?!? Jäätävää. Eli jos ovis on ennen tuota, ei inssiä voida tehdä. Tämä nyt ois neljäs ja viimeinen inssi, ja sitten kohti ivf!
Joo meille se lääkäri suositteli, että tehtäis vielä yksi ja saadaan siis sekin julkisella.Ai teille tulee vielä neljäs inssi
Tää oli mun viimeinen ja nyt sitten ivf jonoon.
Soitan huomenna lääkäriin negasta testistä. (Osittain myös siksi että löysin kyhmyn toisesta rinnasta eilen.. juuri kun luulin ettei olo voi muuttua paskemmaksi, mutta ainakin jotain muuta ajateltavaa kuin vauva )
Moikka pitkästä aikaa! Tosiaan ei tullut plussaa viime kierrosta. Se harmitti suuresti, enkä ole ehtinyt juuri käydä täällä. On ollut paljon töitä ja surua nyt elämässä. Nyt ajattelin taas palata aktiivisemmin ja lueskella teidän viestejä.
Oo näkyy kyllä selkeästi! Onnea!No ehän mä raaskinu huomiseen oottaa, saati iltaan sen testauksenkaa... Mutta niin vaan mun helkkarin haalee viivanpaikka epäillys on lähtenyt hiukan tummuun! Vielä en miehelle viitti kertoa saati liikaa innostua. Kuvaan en saanut ekan testin tulost näkyyn kuten arvelin mutta tuoreempi näkyy (selvästi haaleen pinkillä silmin paremmin) noh, huomis aamua ootelles Ois 2 testiä viel jäljellä ja yhen testaan kyl miehenkaa yhessä <3