On onestep , mut saman erän testin tein 2pv sitte nii ei tullu väriä ees ton vertaa. Mut joo tiedostan, et nää saattaa olla susia..Näkyy kyllä, mutta onko onestep?
Täällä on nyt lyhyen ajan sisään tosi moni saanut niihin turhia viivoja!
On onestep , mut saman erän testin tein 2pv sitte nii ei tullu väriä ees ton vertaa. Mut joo tiedostan, et nää saattaa olla susia..Näkyy kyllä, mutta onko onestep?
Täällä on nyt lyhyen ajan sisään tosi moni saanut niihin turhia viivoja!
Haluaisin ite ajatella myös noin, mutta en mä viitti enää ajatella mitään, ettei sit tipu korkealta, jos ei plussaa kuulu ensi vuonnakaan Mulla menkat pitäis alkaa ens ma. Jospa nyt malttais olla testaamatta ainakin sinne astiMäkin tulin tulokseen etten tee huomen r testiä enkä ylihuomenna tai sitä seuraavana. Turhaa se olis, tiiän et menkat alkaa su aikasintaan... Noh, ajattelen silkeen ettäensi vuosi on sitten meidän plussan vuoro, tiedän se plussa sieltä vielä tulee mut vuodelle 2020.
Kovasti tsemppiä teille, hyvä jos kroppa palautuisi nopeaanTestasitko @W.we ? Mä niin toivon sulle plussaa!
@masu90 toivottavasti menkkojen myöhästyminen johtuis tulevasta plussasta oon kuullu et kaikilla ei heti näy testissä vaikka sit myöhemmin plussaiskin joten toivottavasti sulla ois kyse siitä ymmärrän kyllä hyvin ettet halua ennen joulua testata...
Täällä juilinta/vihlonta munasarjojen kohdalla taitaa viitata ovikseen koska nyt myös ovislimaa havaittavissa... oispa ihanaa jos oikeesti näinkin nopeesti normalisoituis tilanne kkm:n jälkeen, mut katotaan miten käy... tallettelut taas alotettu toissapäivänä joten katotaan saisko ens vuonna plussan joka menis maaliin asti...
Voi ei oon niin pahoillani Mullaki tekis mieli jo testata, mutta pakko odottaa torstaihin, jotta ei mene nämä pyhät aivan pilalle.Huomenta
Dpo 13 ja selkeä nega
Lopetan testaamisen tähän, otan luge-kuurin loppuun ja odotan uutta kiertoa.
Kiitos kovasti kaikille jotka ovat tsempanneet ja jaksaneet tukea minua.
Oli kyllä oikeasti jännittävin kierto näiden vuosien sisällä ja hetken jo olin vähän innoissani voisiko tärpätä.
Rauhoitun joulun viettoon (luultavasti tarkistan tunnin välein onko joku kirjoittanut jotain) ja toivon kovasti muille plussaa
Saadaanko eka jouluplussa !? Lupaavasti näyttää siltäApuaa, voiko tää olla totta?!