Haaveena vauva 2020

Valtavan nopsaa menny tämä kierto. Nyt kp 25. Ovista en tikuttanut, mutta luulen sen olleen kp15. Huomenna ajattelin testata aamulla. Tarkoitus oli aattona, mutta meillä porukkaa yökylässä sillon, enkä sit taas malta odottaa joulupäivään, vaikka ihan järkevää olisi... Ei oo oireita sen kummempia, tissit kipeet mutta niin on joka kierto ja poskia vähän kuumottaa. Melko varma kyllä negasta, mutta odotellaan.

Tsemppiä @Titi-Love sinne. Toivotaan, että tyhjentyy nyt hyvin ilman kaavintaa!
 
Pöööpöööö
Onko kellää ollu dpo 5/6 ihan jäätävä vitutus? Mulla oli ovu tos about 5pv sitte ja taletettiin siinä. Nyt eilen illalla nippaili mahassa kummasti ja ihan hirveetä vitutusta ilmassa. Aivan kaikki ärsyttää. Pms oireista en käytännössä ole koskaan kärsinyt.
 
Onko kellää ollu dpo 5/6 ihan jäätävä vitutus? Mulla oli ovu tos about 5pv sitte ja taletettiin siinä. Nyt eilen illalla nippaili mahassa kummasti ja ihan hirveetä vitutusta ilmassa. Aivan kaikki ärsyttää. Pms oireista en käytännössä ole koskaan kärsinyt.
Täällä! Usein lautaset ja kirosanat lentää kilpaa, tässä kierrossa ei kyllä..
Olisikohan hyvä merkki :D
 
Onko kellää ollu dpo 5/6 ihan jäätävä vitutus? Mulla oli ovu tos about 5pv sitte ja taletettiin siinä. Nyt eilen illalla nippaili mahassa kummasti ja ihan hirveetä vitutusta ilmassa. Aivan kaikki ärsyttää. Pms oireista en käytännössä ole koskaan kärsinyt.
Juu, mulla lähes joka kierrossa. Oli myös ennen yrityksen aloittamista, joten johtuu hormoneista, ei pelkästään tulevasta pettymyksestä :devil:
 
Onko kellää ollu dpo 5/6 ihan jäätävä vitutus? Mulla oli ovu tos about 5pv sitte ja taletettiin siinä. Nyt eilen illalla nippaili mahassa kummasti ja ihan hirveetä vitutusta ilmassa. Aivan kaikki ärsyttää. Pms oireista en käytännössä ole koskaan kärsinyt.
Kyllä vain, joka kierrossa jäätävä ketutus jossain välissä ennen menkkoja. Just tajusin, et eilen taisin äksyillä miehelle aivan turhista :whistle: Mut mulla onkin ollut aika usein syynä pms-oireet.
 
Monella näyttää jouluna olevan testipäiviä, pamahtaakohan silloin palsta täyteen plussia :love:

@Ananas90 testasitko tänään ? :)
Joo ja nega edelleen :cry:
Mulla näyttäisi joka toinen kierto olevan 25 päivää ja jos luteaali on sen 11 päivää, kuten viime kierrossa laskeskelin, niin ensi yönä tai huomenna aamulla alkaa menkat, vaikka flo ennustaa vasta aatolle :poop:
Toivottavasti asap, ettei olisi aattona se pahin tulva.
 
Onpas täällä hiljaista ollut plussien suhteen. Itellä enemmän menkkaoireita kuin koskaan! Testaillut olen tässä joka päivä ke-su ja olin jossain vaiheissa toiveikaskin, mutta One Stepit ne antoi vaan räikeitä viivanpaikkoja päivä toisensa jälkeen :unsure: Saispa nyt joku täällä niitä jouluplussia!
 
Onpas täällä hiljaista ollut plussien suhteen. Itellä enemmän menkkaoireita kuin koskaan! Testaillut olen tässä joka päivä ke-su ja olin jossain vaiheissa toiveikaskin, mutta One Stepit ne antoi vaan räikeitä viivanpaikkoja päivä toisensa jälkeen :unsure: Saispa nyt joku täällä niitä jouluplussia!
Noi one stepit on kyllä käsittämättömän törkeitä.
Täälläkin tuli dpo 8 semmoinen viiva, ettei tarvinut edes siristellä. Tähän ketjuunkin sen laitoin.
Tai tietty saattoihan siellä joku kiinnittymisyritys olla ollut :rolleyes::(
 
  • Tykkää
Reactions: taikinatonttu
Menkkaaovelluksen mukaa huomenna ovis. Tänää ehkä paineen tunnetta alavatsassa, mut ei viel ainakaan mitään nippailuja mitä usein oviksen aikaan on. Ukko ainaki hyvin toiveikas tän kierron suhteen. Mulla suvussa on kaksosia, ja ukko on aikaisemmin pelännyt et iskee sit kaks kerralla. Nyt kuulemma jopa toivoisi no sitähän samaa mäki oon jokaisessa raskaudessa toivonut ‍♀ katotaan kuin korkeelta taas pudotaan. Mut foolihappoa ja vehnänalkioöljyä otettu nyt aamuisin. Mut on tää ihanaa aikaa, kun on mitä odottaa ♥
 
  • Tykkää
Reactions: Unimaa
Äsken oli muutaman tunnin tauko syömisestä, niin tuli etova olo. Kyllähän se vähän toiveita herätti, että entä jos sittenkin... :whistle: on se hauska, miten kaikista pienistä jutuista alkaa epäillä ja huomata raskausoireita. No katsotaan mitä testi sanoo aamulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Unimaa
Hyppään mukaan haaveilemaan
Meillä ennestään 6v ja 4v lapset ja nyt tullut itselle sellainen olo, että vielä "pitäisi" kolmas saada. Mies on aiemmin ollu todella sitä mieltä, että näissä kahdessa on tarpeeksi, enkä ole viitsinyt vauvahaaveista paljon puhuakaan. Mutta ihan viime aikoina onkin tullut höpötettyä ja mies ei yllättäen ollutkaan ihan vastaan o_O Enemmän mietti, että harmi kun ollaan jo kaikki vauvatarvikkeet hävitetty :LOL:

Voi siis olla, että pääsen haaveilusta yritykseen lähiaikoina. Parin viikon päästä olisi oletettavasti ovia, joten katsotaan josko jo silloin yritetään
 
Äsken oli muutaman tunnin tauko syömisestä, niin tuli etova olo. Kyllähän se vähän toiveita herätti, että entä jos sittenkin... :whistle: on se hauska, miten kaikista pienistä jutuista alkaa epäillä ja huomata raskausoireita. No katsotaan mitä testi sanoo aamulla.
Kunpa vois kääntää sellaista nappia päässä, et ei tutkis oireita :ROFLMAO:
Mulla ollut tänään pariin kertaan etova olo ja eilinen väsymys jatkuu. Vasemmalle puolelle on vähän vihlonut ja pienet repivät kivut ollut. MUTTA eipä noi ole mitään aiemminkaan merkannut :cautious:
 
Mulla on kp-listalla yksi päivä jäljessä eli tänään kp26 ja huomenna toivottavasti 27/27. Tänään on kyllä toiveet vähän taas heränneet, kun autossa istuessa tuntui tuttua painetta alavatsalla eikä tuhrua ole vielä näkynyt vaan toista päivää sellaista kellertävää limaa. Mutta vaikka tässä nyt ei lähipäivinä vuoto sattuisi alkamaankaan niin mulla on vielä monta päivää jännäiltävää, että käykö mulle taas samalla lailla kun viime kierrossa eli vuoto alkaakin 4-5pvää myöhässä..Pakko siis malttaa enkä uskalla innostua vielä. Tosin yks pc olis kaapissa, saa nähdä houkutteleeko se liikaa jos vuotoa ei ala näkymään.

Monella jännät paikat nyt joulun aikaan:rolleyes:(y)

Miten menee @Titi-Love ?
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Mulla, mennny oireiden lukeminen tyyliin "joo nipistelee munasarjoi, on kunnon valkovuotoo, vilua ja nyt menkkajomotukset... Mut enmä kuitenkaan oo raskaana mut vertaanpa flow aiksempiin päivityksiin" sit sielt löydän negakierroist samoja oireita:ROFLMAO::X3:, kai mä ootan sitä tunnetta, sitä et jpku kumma fiilis että jotain meneillään. Mut siis outoo ku nykyään mulle tuntuu tulevan noit menkka jomoi muutama pvä ennen ku menkat alkaa :unsure: tää oireilu alko mun kemiallisen jälkeen. Nytkin tuntus et pitäs joku lämpö pullo olla vatsalla ja sit ku menkat tulee ni tuntuu et kivutki katoo.

ens kierros alotan terolutit. Mä hain jo viime kiertoon mut päätinki viel iokeilla ilman, mikä näin jälkeenpäin harmittaa vähän. Toivon et menkat tulis ajallaan itsestään
 
Tulin vähän vaan päivittelemään tilannetta, vaikka kovin ei ookkaa mitää päiviteltävää. Tähän kiertoon alotin terolutit kp 15-24, yks tabletti päivässä. kp 14 oli ainakin ovisplussa tikussa. Mietin mitenköhän ne menkat nyt sitten alkaa tuon terolut kuurin kanssao_O Oviksesta asti on tullu limaa kyl koko ajan, etten tiiä mitä se meinaa. Tänään siis kp 22 ja ainakaan vielä sitä ihme ruskeaa vuotoa ei viikko oviksen jälkeen ole alkanut minkä takia terolutit määrättiin. Pieniä kipuja tai nippailuja oli eilen ja tänään. Kuitenkin melkeinpä 99 % varmuudella negakierto kun vain yks tallettelu osunut viikkoa ennen ovisplussaa. Rauhallisin mielin oon ollu ku tämän negakierron käsittely oli tehty pään sisällä. Mutta kyllä tässä vaan turhauttaa koko ajan:unsure:
 
Ei saisi katsoa (tai oikeastaan testata ollenkaan) noita youtuben live testaus videoita ja porukka saa niissä selkeitä plussia dpo9-11 ja minun testi oli tänään negatiivinen, joten pienetkin uskot raskautumiseen karisivat kun ei edes niitä haamuja :unsure:(n)

Olen kyllä yrittänyt asennoitua positiivisesti jatkohoitoihin, mutta jännittää se julkiselle siirtyminen ja pitääkö siellä jonottaa :confused:
 
@Wintersun toivottavasti siellä lähtee taas nousuun testiviivan väri (y)

Itse sain eilen negan first responsella. Herkkysaste taitaa olla 6,5 joten alkaa usko loppua että tuplaviivoiksi kääntyisi..

En yhtään tiedä koska odottaisin vuotoa alkavaksi, kun normaalin kierron mukaan huomenna pitäisi alkaa, mutten tiedä onko noiden lääkkeiden tarkoitus pidentää luteelia o_O
 
Mä päätin, etten pilaa huomista päivää tekemällä testiä :) Se tunne negasta on jälleen niin vahva, että odotellaan menkkoja alkavaksi 7pvä päästä.
Näitä oireita on ollut niin paljon negakierroissakin, et nykyään ei kyl kannata iloita mistään. Iltapäivisin on parina päivänä alkanut etova olo ja eilen se kesti iltaan asti ja uusi oire ilmestyi eilen, kun menin tekemään iltapalaa, ni kerkesin puoltoista metriä kävellä ja sit sumeni silmissä. Mies ehti just ottaa kiinni, ennen kuin kaaduin.

Minä toivotan nyt jo kaikille huomisille testaajille tsemppiä ja kaikille tasapuolisesti ihanaa Aaton odotusta :love:
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

23.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19......................... kp 103/25
Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 51/28-30
HMami............................kp 49/28
Elllla...............................kp 48/30
Amadecasa....................kp 42/34-55
Marrrsipaani...................kp 38/28
Tingeli............................kp 37/34-36
Masu90..........................kp 34/27-30
Nenskuli..........................kp 34/ ?
taikinatonttu....................kp 28/28
Unimaa...........................kp 27/27
Snanniska.......................kp 26/28
nessu87..........................kp 25/30
tupsahus.........................kp 25/30
Hipposka........................kp 24/30
W.we...............................kp 24/25
Babyfever1.....................kp 24/xx
Mirella92........................kp 23/34
Helmiina1978.................kp 22/29
Kasikuus........................kp 21/28-31
Koodikissa......................kp 21/24
Karvakorvat....................kp 16/28
linneah........................... kp 15/26
Haavejuttu......................kp 14/29
Pikkuhaave....................kp 14/32
Jjenn..............................kp 14/30-31
Tiukuliina89................... kp 11/31
Mustikka89.....................kp 8/25
hemuliina90....................kp 8/28
mimmi92.........................kp 6/30
Hypsy..............................kp 6/28-30
Pampula3........................kp 6/22-27
Keltasirkku..................... kp 6/28-32
Ananas90.......................kp 1/25-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Vauvameille...................dpo 13
W.we..............................dpo 12
Nessu87........................dpo 8
Helmiina1978................dpo 6
Wintersun......................pp 3
linneah..........................dpo 3
Karvakorvat...................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin tulin tulokseen etten tee huomen r testiä enkä ylihuomenna tai sitä seuraavana. Turhaa se olis, tiiän et menkat alkaa su aikasintaan... Noh, ajattelen silkeen ettäensi vuosi on sitten meidän plussan vuoro, tiedän se plussa sieltä vielä tulee mut vuodelle 2020.
 

Yhteistyössä