Ai kauhee kuinka jännittävää jänskätä nyt loppuvuosi sun puolesta!!Onnea plussista!
@W.we voihan! Olipa kyllä törkeä viivanpaikka! Mut muistan sun saaneen myös pc:llä aika selviä?
Mistäköhän se johtuu?
Toivottavasti patti on ihan harmiton! Mulla ainakin loppu kierrossa on ollut rinnoissa "patti" joskus joka sit lähtee pois kun menkat alkaa.
Joku hormonijuttu?
Nyt ainakin varmistettu eilen ja tänään et ovitrelle ei näy testissä. Tänään se viimeinen varopäivä. Nyt sais sit rupee plussaa ilmestymään!
Ihanan lohduttavaa kuulla !Oi onnea @Nessu87 toivottavasti viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin
Voi ei @W.we sekä toi viivanpaikka että patti toivottavasti olis tosiaan vaan tähän kiertoon liittyvä tai muuten harmiton patti. Mä ite löysin patin muutama vuosi sitten vasemmasta rinnasta ja olin ihan paniikissa, oli kyllä pitkät päivät ootella sit ultraäänen ja koepalan tuloksia. Että osaan samaistua tuohon huoleen. Luojan kiitos oli vaan harmiton sidekudoskasvain. Sitä ei ees leikattu vaan on edelleen mulla eikä oo siitä mihkään muuttunu. Sitä ei ees seurata mitenkään kun ei kuulemma oo tarvetta. toivittavasti säkin saat pian tutkittua asian ja patti on harmiton
Voi ei @Titi-Love sais nyt jo viimein loppua noi sun vastoinkäymiset. Voimia sinne <3
Tsemppiä ja plussatuulia kovasti kaikille piinailijoille!
Tosiaan erilaiset hyvälaatuiset patit on paljon yleisempiä kuin mitkään vakavat ja juurikin hormonaaliset muutokset voi ilmeisesti aiheuttaa kaikenlaisia muutoksia. Joten hyvin voisi liittyä tuohon hormonibuustiinkiin. <3Ihanan lohduttavaa kuulla !
Yritänkin uskotella tässä itselleni että kyseessä on joku hormonibuustiini liittyvä juttu. Kiitos kun sait vähän rauhoitettua minua <3
Ei nuo viivanpaikat enää yllätä, enemmän harmittaa että joudutaan siirtymään taloudellisista syistä julkiselle, kun pidämme niin paljon Felicitaksen porukasta..
Minäkin yritän lohduttaa sen verran, että meillä on sattunut myös julkisella puolella niin ihanaa porukkaa! Viime inssin jälkeen sanoinkin, että vitsit miten ihania ihmisiä täällä on töissä, ette he tekevät osaltaan vaikeasta asiasta niin paljon helpompaa! Toivotaan että teillekin sattuu julkisella ihania ihmisiä, ehkä tämä ala on kutsumus alaIhanan lohduttavaa kuulla !
Yritänkin uskotella tässä itselleni että kyseessä on joku hormonibuustiini liittyvä juttu. Kiitos kun sait vähän rauhoitettua minua <3
Ei nuo viivanpaikat enää yllätä, enemmän harmittaa että joudutaan siirtymään taloudellisista syistä julkiselle, kun pidämme niin paljon Felicitaksen porukasta..
Lupaavalta kyllä näyttääPc:ssä hyvin hyvin haalea viiva. En saa sitä kameraan, mutta täytyy katsoa miltä näyttää kuivuttuaankin edellisiin.
Nyt ei pitäis enää se ovitrelle näkyä (ellen ole joku erityistapaus..)
Mutta siis se ihmetys, rfsu:n herkkä. Tällaista en kyllä näihin ole koskaan saanut. Aina ne viivat on haalistuneet pois. Tuo vaan tummeni vähän.
Huonot kuvat, pahoittelut. Meni yöunet kyllä.. Täytyy hakea noita samoja puikkoja, onhan se huomenna aamulla oltava vähintään samanlainen ellei tuo ole huijausviiva..
Tosi hämyiset kuvat vaikka laitoin kaikki valot päälle..
katso liitettä 9101 katso liitettä 9100
Muoks. Pahoittelut täysin Omanapaisuudesta. Tänään pp7/dpo9
Mikä on syy? En tuomitse, mutta kiinnostaa. Oon myös joskus ajatellut samoja asioita. Viimeksi, kun tätä kuopusta yritettiin, sanoin miehelle kesällä että jos ei nyt tärppää alkusyksystä niin sitten pidetään tauko tai annetaan olla koko juttu. Mitä lie sitten ajattelikaan. Ehkä joku juttu, etten halunnut olla viimeisilläni kesällä. Sepä kesä olikin sitten kylmä ja sateinen. blääh.
Nyt on ihan sama, kun vaan tärppäisi.