Haaveena vauva 2020

TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

9.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 49/30
taikinatonttu...................kp 46/28
vauvahaaveilija2396......kp 44/28-30
Pilvinentaivas............l...kp 40/28-30
Millimetrii...................... kp 35/28-29
Hope91.........................kp 34/32-37
Mirkkuli26.....................kp 33/22-28
Amadecasa..................kp 33/34-55
Mirella92.......................kp 32/34
Effis..............................kp 31/26-37
Kasikuus.......................kp 28/28-31
Titi-Love.......................kp 28/28-30
Lennis...........................kp 28/28-34
Haavejuttu....................kp 27/29
Tingeli...........................kp 26/34-36
Daana.......................... kp 26/23
W.we.............................kp 24/25
FaBuu...........................kp 23/28
nieve30.........................kp 23/28
Tiukuliina89.................. kp 23/31
Marrrsipaani..................kp 20/28
Mape19........................ kp 18/25
Lumihiutale_................. kp 17/28
Koodikissa.....................kp 15/24
Veevavi..........................kp 15/26-28
Keltasirkku.................... kp 14/28-32
mimmik..........................kp 14/28-32
Vaniljapulla....................kp 13/30-32
Mahaotus......................kp 11/24-26
nessu87........................kp 11/28
rosemarie......................kp 11/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 10/28
HMami..........................kp 9/28
Jjenn.............................kp 9/30-31
poreilevalimu.................kp 3/25-26
Shibali......................... kp 3/23-26
Marilainen.....................kp 2/28
Helmiina1978...............kp 2/32
Ilona Eloisa...................kp 1/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Titi-Love.......................dpo 13
Lenni............................dpo 13
Effis..............................dpo 12
Haavejuttu....................dpo 11
marrrsipaani.................dpo 5
Lumihiutale_............... dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Nega oli tämän illan apteq :poop: 5h pidättelyllä joten ei voinut olla laimea pissa. Huomenna taidan olla testaamatta, tuskin mitään näkyisi kuitenkaan niin parempi olla testaamatta.
Mä niin tiedän ton harmituksen. Viime kuussahan en tosiaan ees suostunut uskoon negoja, kun tuntu niin voimakkaasti siltä, et oon raskaana. Niin se fiilis sit kun menkat alkokin :cry: mutta tsemppiä! Jos ei nyt niin ensi kierrossa uusi yritys ❤
 
Clearblue early detection odotetusti nega (28/28) ja silti harmittaa! Kädet täristen tein :D
Mä tiedän tän tunteen, vaikka olis tiputellut, niin pakko silti testata :oops:
Negan todennäköisyys 99% mutta silti joku pieni ääni päässä huutaa "mitä jos" :D

Itse en ole nyt aamulla testannut.. sen verran märkä olo, että varmaan huomenna jos ei iltapäivällä jo ala :cautious:
 
Mä en tiedä mitä tekisin :( Mulla vaan polttelee koko ajan. Ei edelleenkään olo, et menkat alkaa. Ja laskin tuossa mun kierrot uusiksi ja idioottihan minä olen. Mun kierto onkin 27-30pvä ja nyt menossa 28pvä, dpo14. En uskalla testiä tehdä, koska nega on mulle henkisesti raskaampi, kuin menkat.
Äsken tunsin kun valahti ja ajattelin, et noni, tervetuloa jälleen menkat. Äkkiä vessaan, mut se olikin aivan kirkasta nestemäistä valkovuotoa (n)

Muille tsemppiä myös uuteen kiertoon tai odotteluun, jospa se nega muuttuisikin plussaksi :love:
 
Voimia sinne :cry: tänne saa tulla aina avautumaan, saa vertaistukea kuinka pettymykseen :love: kyllä meidän kaikkien vuoro joskus tulee ja saadaan omaa pientä jälkikasvua (y)
Kiitos :love:
Kyllä tämä pettymys tästä varmaan väistyy, kun menkat ohi ja sit ollaan taas erimielellä.

Kukas täällä puhui jostain vitamiineistä (?) mitä mies syö ja siittiöt huomattavasti parempia? (n) Vois vaan miehelle ehdottaa, et mitäs jos vaikka popsis vähän vitamiinejä :whistle:
 
Ja toinen valahdus olikin sit jo kunnon menkat. Eli kp1 alkoi :unsure: Taidan unohtaa hetkeksi vauvahaaveet, on tää kyl jotenkin henkisesti aivan liian raskasta itelle ainakin.
Tsemppiä kovasti! Tauko on aina ok ja tuu ehdottomasti tänne purkamaan!
Saksanpähkinän kerrotaan olevan hyväksi miehillä tässä asiassa. Jotku tais syödä foolihappoa tai monivitamiinia. Meillä mies syö noita pähkinöitä ja monivitamiinia
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali ja Kasikuus
Mä tiedän tän tunteen, vaikka olis tiputellut, niin pakko silti testata :oops:
Negan todennäköisyys 99% mutta silti joku pieni ääni päässä huutaa "mitä jos" :D

Itse en ole nyt aamulla testannut.. sen verran märkä olo, että varmaan huomenna jos ei iltapäivällä jo ala :cautious:
Joo ja jatkaa huutamista ennenku oikeasti alkaa vuoto :D laitoin jo kupin kun oli taas tuhrua. Siinä ja tässä onko kp1 mutta merkkaan nyt niin. Uuteen yritykseen sitten vaan! Kerrohan miten siellä tilanne etenee :)
 
Joo ja jatkaa huutamista ennenku oikeasti alkaa vuoto :D laitoin jo kupin kun oli taas tuhrua. Siinä ja tässä onko kp1 mutta merkkaan nyt niin. Uuteen yritykseen sitten vaan! Kerrohan miten siellä tilanne etenee :)
Pyyhkiessä vähän jää paperiin, mutta ei vielä kp1 vuotoa. Mulla tää aikavahvasti merkkaa huomiselle punaisiapäiviä, kun hormonaalinen päänsärkykin on alkanut...
Mennään tässä kuussa inssiin taas vaihteeksi kun saan selvitettyä koska kp1, niin soitan felicitakselle (y)
 
Täälläki kaivattais taas vertaistukea:(

Eka letrozol kierto menossa ja tänään kp 9. Kävin ultrassa ja kohdun limakalvo oli erittäin hyvännäköinen ja kolmikerroksinen. Toiselta puolelta löytyi 17mm folli ja kaikki näytti oikein hyvältä, ovis luultavasti jo parin kolmen päivän päästä. Ja sitten se mutta! Toiselta puolelta löytyi samanlainen 17mm folli. Yleensä tää ois letroissa juurikin se hyvä tulos, mutta mun kohdalla ei. Kaksosraskaus mun kohdalla on ehdottomasti kielletty edellisten hätäsektioiden ja niissä todetun ohuen kohdunseinämän vuoksi. Toisaalta nyt ois edes jonkinlainen todennäköisyys et edes toinen hedelmöittyy, mut toisaalta myös riski et molemmat hedelmöittyy ja sitten raskaus jouduttaisiin keskeyttämään. Tuntuu väärältä ottaa tietoisesti sellainen riski. Joten tämä kierto siis luultavasti menetetty eikä päästy edes yrittämään:(. Meidän piti yrittää tätä kolmatta ja viimeistä lasta tämä vuosi, joten aika käy vähiin jos mies ei suostu yrittämään enää kauempaa. Siksi tuntuu pahalta hukata tämäkin kierto.

Lääkäri sanoi että päätös yrittämisestä jää meille, eli ei sitä kieltänyt. Todennäköisyys et molemmat hedelmöittyis ei kai kovin suuri ole, mutta uskallanko ottaa tietoista riskiä? 7 yk takana enkä ole tullut raskaaksi vaikka olen ovuloinut. Joten en tiedä kuinka suuri todennäköisyys mun raskautumiselle on muutenkaan kun munasarjatkin jo hiipumaan päin. Ja mitä vaihtoehtoja mulle jää jos luomusti ei onnistu ja letroilla monisikiöriski? Mies ei suostu lähtemään sen enempää hoitoihin. Ja lääkärin mukaan mun munasarjoilla tämä riski on kohonnut myös ihan luomusti, että yhdessä kierrossa tulee helpommin 2 munasolua. Oon ihan neuvoton...
 
Tilasin tänään B6 50 mg vitamiinia. Tosta B6 luin ulkomaalasilta sivuilta että monilla on auttanut raskautumiseen, varsinkin niillä keillä on lyhyt luteaali. Varmuutta en vielä saanut kannattaako syyä vasta oviksen jälkeen vai ennen mutta luenpa siitä vielä :ROFLMAO:
Toinen mitä tilasin oli joku siveydenpuu uute mikä auttaa tasapainottamaan hormonitoimintaa/koko kuukautiskiertoa :geek:

Lisäys: luin myös näistä muutamia tosi hyviä kokemuksia ihan suomalaisilta keskustelusivuilta! Vaikka ikinähän ei tiiä auttaako noi oikeasti vai onko sattumaa ollu mut voi yrittää :geek::)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä