Haaveena vauva 2020

@Lennis Täällä elätellään toiveita myös sinne asti, että täti kylään tulee. Eilen testattu nega dpo12. Ei ole oloa, että menkat alkais, mutta ei ole myöskään oloa, että on raskaana :cautious: Kivut vähän lieventynyt, vaikka edelleen oikea puoli vatsasta kosketusarka ja ihan ku joku tökkis neulalla. Menkat pitäis alkaa pidemmän kierron mukaan la. Voisko mulla olla niin pitkä luteaalivaihe? (n)
Aiemmissa raskauksissa olen testannut haamun vasta, kun on menkat myöhässä. Voispa vaan unohtaa koko asian ja olla kuin "tulee kun tulee" :D
 
@Lennis Täällä elätellään toiveita myös sinne asti, että täti kylään tulee. Eilen testattu nega dpo12. Ei ole oloa, että menkat alkais, mutta ei ole myöskään oloa, että on raskaana :cautious: Kivut vähän lieventynyt, vaikka edelleen oikea puoli vatsasta kosketusarka ja ihan ku joku tökkis neulalla. Menkat pitäis alkaa pidemmän kierron mukaan la. Voisko mulla olla niin pitkä luteaalivaihe? (n)
Aiemmissa raskauksissa olen testannut haamun vasta, kun on menkat myöhässä. Voispa vaan unohtaa koko asian ja olla kuin "tulee kun tulee" :D
I hear you. Eka tuntuu, että pakko saada tietää ja nähdä se haamu no mattdr what ja ihan sama kuinka aikasin, mut sit jos jotain näkyyki ni ei se piina siihen lopu jos on kovin aikasin testannut t. Jälkiviisas jo toiseen kertaan :D

Mutta toi on niin yksilöllistä, että millon implantaatio tapahtuu ja sit voi sen plussan saada. Toisillaan se voi olla vasta dpo11, jolloin plussa tulis vasta dpo13-14 haaleeta haamuna :geek:

@Haavejuttu? :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

8.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 48/30
taikinatonttu...................kp 45/28
vauvahaaveilija2396......kp 43/28-30
Pilvinentaivas............l...kp 39/28-30
Millimetrii...................... kp 34/28-29
Hope91.........................kp 33/32-37
Mirkkuli26.....................kp 32/22-28
Amadecasa..................kp 32/34-55
Mirella92.......................kp 31/34
Effis..............................kp 30/26-37
Kasikuus.......................kp 27/28-31
Titi-Love.......................kp 27/28-30
Lennis...........................kp 27/28-34
Haavejuttu....................kp 26/29
Tingeli...........................kp 25/34-36
Daana.......................... kp 25/23
W.we.............................kp 23/25
FaBuu...........................kp 22/28
nieve30.........................kp 22/28
Tiukuliina89.................. kp 22/31
Marrrsipaani..................kp 19/28
Mape19........................ kp 17/25
Lumihiutale_................. kp 16/28
Koodikissa.....................kp 14/24
Veevavi..........................kp 14/26-28
Keltasirkku.................... kp 13/28-32
mimmik..........................kp 13/28-32
Vaniljapulla....................kp 12/30-32
Mahaotus......................kp 10/24-26
nessu87........................kp 10/28
rosemarie......................kp 10/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 9/28
HMami..........................kp 8/28
Jjenn.............................kp 8/30-31
poreilevalimu.................kp 2/25-26
Shibali......................... kp 2/23-26
Marilainen.....................kp 1/28
Helmiina1978...............kp 1/32

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Titi-Love.......................dpo 12
Lenni............................dpo 12
Effis..............................dpo 11
Haavejuttu....................dpo 10
marrrsipaani.................dpo 4
Lumihiutale_............... dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Lennis @Effis Jollain tosi hyvällä mielikuvituksella saa viivan tämän aamun testiin. Eli eiköhän se nega/viivanpaikka ole, monessa valossa kuvasin mutta ei näy kuvassa. Onhan se ymmärrettävää että jos eilisessä 10 herkkyisessä näkyi haamu niin tämän aamun 25 herkkyisessä ei näy mitään. Toivotaan että huomenna tulos olisi toinen, kyllä menee boikottiin one stepit jos noin selvän haamun antaa ilman raskautta :mad:
 
Täällä kp1. Olikin jo semmoset oireet eilen, että tarkistelin tilannetta wc:ssä käydessä. Luteaali 13pv. Tästä taas uuteen kiertoon. Jospa hetkeksi unohtaisi tutkiskelut, vaikka kyllä tuo lämpöjen mittaaminen käy jo rutiinilla joka aamu.
 
@Haavejuttu mulla myös tuo että testiin kuin testiinkin saa viivanpaikan joka ei kameraan välttämättä tartu.. :rolleyes:
Mun viivalasit ja epätoivo alkaa olla sitä luokkaa että varmaan kuvittelen jo digeihin plussatekstit virtuaalisyövereistä :whistle:

On: eilisen aamun kuvitellut oireeni ovat kadonneet, testata en uskalla koska menee koko päivä valkoisesta testistä pilalle :notworthy:
Yöllä heräsin voimakkaisiin kipuihin ja ensimmäinen ajatus oli jos eilinen haamulainen irtosikin ja vuoto alkaa ajallaan :unsure:
Ehkä odottelen postista niitä 6,5 mlU:n testejäni.. testaan sitten torstaina kun pitäisi vuodon alkaa :notworthy:
Näin myös painajaisia että törmäsin ystävättäreeni joka on raskaana, jota olen vältellyt henkisen kidutuksen vuoksi tapaamasta hänen sosiaalisen median kautta lisäämäm ultrakuvan jälkeen..
En olisi koskaan halunnut tulla tällaiseksi katkeraksi, lapsettomaksi mahoksi :cry:
 
@W.we Minä nähnyt painajaisia tosi paljon, että joku ystävä raskaana (vaikka ei ole oikeasti) ja varsinkin omasta siskosta (joka ei myöskään raskaana) ja ai että jo pelkästään ne tuntuu pahalta :(

On: Soitin eilen lääkäriin, kun ne kivut oli niin pahoja. Hoitaja sanoi oireiden olevan vain pissatulehdusta ja käski olla yhteydessä jos kivut taas yltyy (n) Jaa, jos epäily on pissatulehdus, niin miksi en saanut aikaa :cautious: Ja yritin tälle hoitajalle sanoa, että tunnistan kyllä pissatulehduksen, kun niin monta kertaa siitä kärsinyt, et ei nää kyl siltä tunnu. Hän kuitenkin sitkeästi sitä mieltä, että mistään muusta ei voi olla kyse. Tämä selvä, heippa!
Tänä aamuna tuntunut alavatsalla "kiva" paineentunne ja edelleen joku tökkii mua neulalla o_O Huomenna alimman kierron mukaan alkais menkat. Taidan kohta soitella yksityiselle näistä oireista, kun tk on tollanen :poop: Tää tuskin kuuluu työterveydenhuoltoonkaan, ni en viittis sinne soitella (n)
 
@Haavejuttu mulla myös tuo että testiin kuin testiinkin saa viivanpaikan joka ei kameraan välttämättä tartu.. :rolleyes:
Mun viivalasit ja epätoivo alkaa olla sitä luokkaa että varmaan kuvittelen jo digeihin plussatekstit virtuaalisyövereistä :whistle:

On: eilisen aamun kuvitellut oireeni ovat kadonneet, testata en uskalla koska menee koko päivä valkoisesta testistä pilalle :notworthy:
Yöllä heräsin voimakkaisiin kipuihin ja ensimmäinen ajatus oli jos eilinen haamulainen irtosikin ja vuoto alkaa ajallaan :unsure:
Ehkä odottelen postista niitä 6,5 mlU:n testejäni.. testaan sitten torstaina kun pitäisi vuodon alkaa :notworthy:
Näin myös painajaisia että törmäsin ystävättäreeni joka on raskaana, jota olen vältellyt henkisen kidutuksen vuoksi tapaamasta hänen sosiaalisen median kautta lisäämäm ultrakuvan jälkeen..
En olisi koskaan halunnut tulla tällaiseksi katkeraksi, lapsettomaksi mahoksi :cry:
Mulla kans pitäisi alkaa to kuukautiset jos on tullakseen. Tänään taas tiputteli verta. Taidetaan jännätä torstaita yhdessä :(


Ens viikolle varaan lääkäriajan jos vuoto jatkuu mutta ei ala kunnolla kuukautisiksi. Melkosta tunteiden vuoristorataa täälläkin, eli myötäelän kaikkien jännittäjien kanssa.

@Haavejuttu en huolestuis pc:stä, ne on nihkeilly mulle koko tän ajan viivojen kans. Koklaa vaihtelun vuoksi vaikka rfsu:n punasia liuskoja jos haluat ja kun oot valmis uusintatestiin (y)
 
Täällä tänään kp 1, vois päivittää listalle @Helmiina1978

Me mennään nyt tämä kierto tai ainakin ns. kriittiset päivät keskeytetyllä ja kondomeilla.
Katotaan sitten marraskuun kierrossa tilannetta uudelleen. Tämä nyt ihan vain ja ainoastaan työhommien takia :(

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille <3
 
3h pidättelyllä 10 herkkyinen Apteq näyttää tältä: IMG_20191008_121622__01.jpg
Eli puhtaan valkoinen nega :poop: Liekköhän se eilinen one step jotenkin virheellinen kun antoi selvän punertavan haamun, vai mikähän tässä nyt on. Harmittaa, on niin varma olo tärpistä. Mutta toki nyt on vasta dpo 10 että kyllähän se vielä ehtii plussaksi muuttumaan, mutta jotenkin on sellainen olo että tekisi mieli heittää hanskat tiskiin ja lopettaa tämä koko vauvasta haaveilu kun ei tämä tunnu onnistuvan vaikka mitä tekisi :(
 
Huh mitä vuoristorataa täällä on ollu porukalla viimeaikoina. Paljon tsemppiä kaikille :unsure:

Meikällä oli virtsarakontuhellus ja lääkäri otatti pissanäytteen. Oli proteiinia ja hieman verta näytteessä. Ehdin jo innostua että voisikohan raskauden takia olla protskua virtsassa (on joskus teinityttönä ollut ku olin raskaana), mutta Flo:n mukaan ovis oli vasta tulossa muutama päivä lekurikäynnin jälkeen, joten tuskin. Lääkärin kanssa oliki sit sellanen kielimuuri (asun espanjassa ja mies ei päässy tulkkaamaan) että aattelin mennä yksityiselle antamaan uudet pissanäytteet ja muutenkin tarkastamaan että kaikki on ok. Ovis oli Flo:n mukaan eilen ja hommailtiin menemään. Hyvään aikaan kyllä ovis kun tänään mies lähti työmatkalle :rolleyes:
 
3h pidättelyllä 10 herkkyinen Apteq näyttää tältä: katso liitettä 8240
Eli puhtaan valkoinen nega :poop: Liekköhän se eilinen one step jotenkin virheellinen kun antoi selvän punertavan haamun, vai mikähän tässä nyt on. Harmittaa, on niin varma olo tärpistä. Mutta toki nyt on vasta dpo 10 että kyllähän se vielä ehtii plussaksi muuttumaan, mutta jotenkin on sellainen olo että tekisi mieli heittää hanskat tiskiin ja lopettaa tämä koko vauvasta haaveilu kun ei tämä tunnu onnistuvan vaikka mitä tekisi :(

Mun mielestä nää apteq ei oo kauhean herkkiä(vaikka muka pitäs olla)
Ite sain alkuvuodesta tälläsellä hyvin haalean haamun, kun pregchekin puikko anto leffaviivat dpo 18 muistaakseni.
 
Miten hyvin flo:ta käyttävillä sovellus ostaa ennustaa ovulaation jos olette onnistuneet tikuttamaan? Mulla flo näyttää että pitäisi olla, mutta tikku sanoo muuta. Tosin mulla varmaan huonot testit käytössä.

Voihan ahdistus maksimus, pitäisi mennä 1v synttäreille parin viikon päästä ainoana lapsettomana vieraana :( Kukaan ei edes tiedä tästä omasta yrityksestä ja pahasta mielestä, kun ei olla haluttu siitä puhua
 
@Titi-Love, @Haavejuttu ja muut piinailijat.

Mulla ahdisti ihan hulluna kun tuntu, että dpo8-10 ei nyt kovin merkittäviä tapahtunut viivoissa millään herkkyyksillä (ja musta muuten predictor early ehdottomasti herkin testi, kannattaa kokeilla). Nyt sitten dpo11 viivat on yhtäkkiä vahvistuneet tosi paljon verenvuodosta huolimatta. Katsotaan kuinka mun käy, mutta ihan vaan sillä kerron, että vaikka dpo9 ois totaalinega, niin seuraava päivä voi olla ihan eri tilanne. Pari esimerkkikuva tästä alempana.

Ja vielä niille, jotka miettii sitä ovistestiä. Apteekin ylitsejääbyt ovistesti pääsi tänään mulla koekäyttöön, ja dpo11 testiviiva kontrollia vahvempi.

Eli toivoa ei kannata menettää jos alottaa testailun varhaisessa vaiheessa :love:
 

Attachments

@Titi-Love, @Haavejuttu ja muut piinailijat.

Mulla ahdisti ihan hulluna kun tuntu, että dpo8-10 ei nyt kovin merkittäviä tapahtunut viivoissa millään herkkyyksillä (ja musta muuten predictor early ehdottomasti herkin testi, kannattaa kokeilla). Nyt sitten dpo11 viivat on yhtäkkiä vahvistuneet tosi paljon verenvuodosta huolimatta. Katsotaan kuinka mun käy, mutta ihan vaan sillä kerron, että vaikka dpo9 ois totaalinega, niin seuraava päivä voi olla ihan eri tilanne. Pari esimerkkikuva tästä alempana.

Ja vielä niille, jotka miettii sitä ovistestiä. Apteekin ylitsejääbyt ovistesti pääsi tänään mulla koekäyttöön, ja dpo11 testiviiva kontrollia vahvempi.

Eli toivoa ei kannata menettää jos alottaa testailun varhaisessa vaiheessa :love:
Samankaltaisia kokemuksia täällä! Mulla menkkojen oletettu alkamispäivä oli 31.8.2019 ja edeltävinä päivinä (28-30.8) tein todella selkeät negat, useammankin. Sitten kuitenkin 31.8 tuli haaleita, mutta selkeitä plussia :LOL: Ei pidä tosiaan luovuttaa, ennen kuin menkat alkaa! Ja ehdottomasti herkin testi munkin mielestä on predictor. Nyt 9+3 menossa. :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91
Täällä oon edelleen ilman menkkoja, oisko nyt kp 30,viime kierto tai olla reilusti lyhyempi mut lähikuukausina oon laskenut yhden 32 päiväsenkin kierron joten en tiedä sit. Torstaina aamuna testaan uudelleen jos ei ala aiemmin. Sunnuntaina iltapäivällä Onestep 10 herkkyys nega
 
Mä en kyllä hetkeen uskalla testata, ku dpo12 oli aivan valkonen testi :cautious: Edelleen kovat alaselkä polttelut pitkin päivää ja nuppineulan pistot mitä lie. Ihan ku alkais menkat, mut pakko myöntää, et eka kertaa sellanen olo, et ne ei ala. Jotenkin nää kivut ja tuntemukset on aivan erilaiset, kuin aiemmissa kierroissa (n) Tipun varmaan toooooosi korkealta, kun täti tuleekin kylään :eek:
Pojat töissä ihan helisemässä mun kanssa ollu jo pe asti, ku oon äkänen ku ampiainen :ROFLMAO: Tänäänkin taisin vähän huutaa pää punasena, ku eivät antanu mun keskittyä työhöni :unsure: Kotonakin oon sellanen tuuliviiri et oksat pois :cautious:
 

Yhteistyössä