Haaveena vauva 2020

Dpo11 Luonnon valossa pinkki haamuviiva sofin herkkään puikkotestiin. Oli vaikea kuvattava. Ja näköjään näyttää kuvassa harmaalta. Jotenkin en kuitenkaan usko plussaan. En tiedä miksi, mutta tunne vaan etten oo raskautunut tästäkään kierrosta (n)
Johtuu varmaan kun esim. Alkuvuodesta sain dpo 11 jo ihan selvän haamuviivan. Näitä ihan hyvin haaleita haamuja on nyt parina kiertona nähty, ja menkat alkanut pari päivää myöhässä. Eli vissiin kemiallisia. Mut ei oo odotukset korkealla, mut ei oo ees mitenkään pettynyt olokaan :D on vaan neutraali olo :D
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Dpo11 Luonnon valossa pinkki haamuviiva sofin herkkään puikkotestiin. Oli vaikea kuvattava. Jotenkin en kuitenkaan usko plussaan. En tiedä miksi, mutta tunne vaan etten oo raskautunut tästäkään kierrosta (n)
Mulla oli ihan samanlaisia samoissa testeissä viime kierrossa. Ihan hiukan vielä vahvistui, mutta sitten tosi paljon myöhässä alkoi menkat. Että jos sullakin on sama tulos, niin voidaan varmaan todeta paskoiksi testeiksi nämä. Mutta toivotaan tietty parempaa!
 
Mulla oli ihan samanlaisia samoissa testeissä viime kierrossa. Ihan hiukan vielä vahvistui, mutta sitten tosi paljon myöhässä alkoi menkat. Että jos sullakin on sama tulos, niin voidaan varmaan todeta paskoiksi testeiksi nämä. Mutta toivotaan tietty parempaa!
Olisko sulla ollut kemiallinen?

Nää Sofin puikot on mun luottotesti ollut, 2raskautta näyttänyt, en oo näillä testannut kevään jälkeen, eli ei oo näyttänyt koskaan väärää haamua,et nega ollut nega ilman viivanpaikkoja ja haamu/positiivinen sit on ollut positiivinen, mutta joku outo tunne taas vaan tässä on ettei lähde viiva vahvistumaan (n) tai jos vahvistuu nii menee kesken. Tää tunne oli tammikuussakin, ja se meni sit helmikuussa rv 6 kesken.
Sain nyt kyllä toisen merkkiseen 10 herkkään testiin samasta pissasta vielä haaleamman viivan, mutta niin haalean ettei ees kuvaan saa. Olisko ollut joku apteekin testi se.
 
Omanapailua taas kerran.

Kävin apteekissa, ajatuksena ostaa pari pakettia apteekin ultria eli 4 testiä. Olin pidätellyt monta tuntia että pääsen testaamaan. Menin apteekkiin, ja siellä oli järjestys muuttunut tai kaikki raskaustestit loppu. Haahuilin siellä aikani ja lopulta lähdin pois kun en kehdannut kysyä siltä samalta apteekin myyjältä että missä raskaustestit on vai eikö niitä ole :LOL: Menin sitten toiseen apteekkiin ja ostin sitten yhden paketin apteekkarin raskaustestejä ja kotona tajusin että nehän on 25 herkkyisiä. Joten taidan malttaa mieleni enkä tänään enää testaa. Nyt kaapissa on siis 1kpl 10mlu one step, 2kpl 25mlu apteekkarin testiä, 1kpl pc liuska ja 2kpl clearbluen viikkodigejä.
 
Omanapailua taas kerran.

Kävin apteekissa, ajatuksena ostaa pari pakettia apteekin ultria eli 4 testiä. Olin pidätellyt monta tuntia että pääsen testaamaan. Menin apteekkiin, ja siellä oli järjestys muuttunut tai kaikki raskaustestit loppu. Haahuilin siellä aikani ja lopulta lähdin pois kun en kehdannut kysyä siltä samalta apteekin myyjältä että missä raskaustestit on vai eikö niitä ole :LOL: Menin sitten toiseen apteekkiin ja ostin sitten yhden paketin apteekkarin raskaustestejä ja kotona tajusin että nehän on 25 herkkyisiä. Joten taidan malttaa mieleni enkä tänään enää testaa. Nyt kaapissa on siis 1kpl 10mlu one step, 2kpl 25mlu apteekkarin testiä, 1kpl pc liuska ja 2kpl clearbluen viikkodigejä.
Nou! Odotin päivitystä :D

Mulla tarkoituksena nyt hakea pc, että vois vähän halvemmalla seurata viivan vahvistumista. Predictorolla käy himppu sen liian kalliiksi:confused: hei iloisia uutisia! Tänään vain tippa verta tullu, niin että juuri ja juuri oli valkovuodossa vaaleanpunaista! Josko se loppuisikin pian :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Haavejuttu ja HMami
(oletetusti) 5pv ennen kuukautisia alkaneet menkkajuilinnat jatkuu, nyt kp 26/28. Piti olla tänään testaamatta eli aamupissat meni pönttöön ja sitten kuitenkaan en malttanut mieltäni ja testasin :D negatiivista näyttää. Tänään alkoi menkkoja enteilevä migreeni. Alavatsassa/kohdussa ei kyllä normaali olo ole mutta voisko olla niin että koskaan aiemmin en oo vain kiinnittäny tuntemuksiin huomiota ja nyt kun tarkkailen kroppaa koko ajan niin bongailen kaikenlaista :) ei turhaan kutsuta tätä aikaa piinaavaksi. miten tuo mieskin voi olla noin rauhallinen, en tajua! :D Onnittelut plussista plussanneille, ihanaa odotusaikaa :)
 
@Effis Mä odottelen myös sulta viivapäivityksiä joka kerta kun avaan tän keskustelun :LOL: Huomenna teen aamulla one stepin, ellen jopa tänään illalla. Pc liuskoja voisi ehkä käydä tänään vielä ostamassa kaappiin valmiiksi, ne kun ei ole kalliita niin niitä viitsii tehdä useammankin. Apteekin testit on aina vähän tyyriimpiä niin niitä en yleensä ensimmäisenä tee :D
 
Mä palailen kans nyt melkee viikon jälkeen. Itellä dpo 11 ja eilen hätähousuna tein negan. Ei haamun haamuja... viikonloppuna tuli ensimmäisen kerran jotain oireita (tai sit vaan kuvittelen) jotkut hajut käy erityisen voimakkaana ja ällöttävä. Mahassa välillä pistelee ja outoja tuntemuksia keskellä masua. Oikealla puolella ollu semmosta pistelyä, iha ku tikulla tökkis johki väliin:D jotenkaan ei tunnu yhtään siltä et oisin raskaana, kovasti kyl ois toiveissa...:poop: millon uskaltais tehdä testiä uudemma kerra.. menkat vois alkaa siinä lauantain paikkeilla ehkä vasta
 
Oon unohtanut merkkaa että voi päivittää huomiselle kp 10. Mä oon jo henkisesti lopettanu yrittämisen (mikä tarkottaa etten joka tunti/päivä edes ajattele raskautumista/äitiyttä) vaan aattelen tulee jos on tullakseen periaatteella mut toisaalta niin on ihan hyvä koska niinhän se tuleekin jos on tullakseen :ROFLMAO::ROFLMAO: miestä en saa asiassa yhtään sen aktiivisemmaksi tällä hetkellä (ainakaan tässä yk4 mennessä, hänestä varmaan ollaan yk2 menossa suunnilleen kun se ei ajankulussa tunnu pysyvän muutenkaa mukana aina :X3:) vähä rennompi fiilis nyt, mut oottakaapa vaan ku pääsee taas testailee ja niissä vois oikeesti jotai näkyy. :geek: tietäspä millon kroppa toimii vai toimiiko.
 
@Haavejuttu täältä pesee :ROFLMAO:

Vähän ahdistaa, kun pc viiva ei tunnu kehittyvän mihinkään. Ylin tikku Dpo8 ilta, sit dpo9 päivä ja nyt dpo10 iltapäivä. Ei juuri kehitystä.. Sit nuo kasettitestit kans tossa dpo8-10. Ja oudointa kaikista! Pc kuvassa myös rfsu:n ei-herkkä testi (25miu) ja näyttää tollasta viivaa mut pc ei mitään!? Häh...... Predictoria en raaskinut noilla tuloksilla tehdä, huomiseen on pakko jaksaa odottaa.

Nyt on toki vasta dpo10, mut jotenki... Tuntuu et ei tapahdu mitään kehitystä. Myös aamulämmöt on laahannu alhaalla, vaikka edellisessä raskaudessa ne pomppas vielä plussasta dpo10 reippaasti ylemmälle tasolle. Kummittelee ajatus siitä, et tää ei pysy mukana kun tällaisia merkkejä on. Toisaalta, millainen sen viivan nyt dpo10 ees pitäis ollakaan :confused: turha kai siis manailla vielä mitään. Jännitän ihan hulluna, että alkaako kuukautiset torstaina. :barefoot:

Mitään raskausoireitahan mulla ei kipeiden tissien lisäksi ole (n)
 

Attachments

@Effis Mun mielestä oikein hyviä viivoja kaikki dpo 10, ei noilla päivillä viivan tuon vahvempi tarvitse ollakkaan (y) Ja hcg tuplaantuu joka toinen päivä, että paras viivojen seuraamisen kannalta olisi kun testaisi vaan joka toinen päivä mutta tiedän itekkin että ei sitä kyllä malta olla testaamatta :LOL: Mutta toivotaan vahvistumista viivoille :love:

Kävin muuten ne pari pc pakettia eli yhteensä neljä testiä. Jos muistan pidätellä niin testaan jo tänään, mutta viimeistään aamulla saatte testikuvia :D
 
Nyt jo? Eix sul oo Kp14 vasta?
Oi kyllä:rolleyes: mutta en yllättynyt tästä, kuitenkin kohdunulkoisesta vasta niin vähän aikaa, että taitaa kroppa olla vielä sen jäljiltä sekasin edelleenkin.. jospa tämä olisi sitten se kunnollisen kierron alku, kunnollisine kuukautisineen ja oviksen kera:LOL::love:
Vaikka oishan se ollu ihanaa ovis tästäkin pongata ja piinailla..yritystä kun meillä on ollut.:ROFLMAO: no mutta jatketaan siis..:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Effis Mun mielestä oikein hyviä viivoja kaikki dpo 10, ei noilla päivillä viivan tuon vahvempi tarvitse ollakkaan (y) Ja hcg tuplaantuu joka toinen päivä, että paras viivojen seuraamisen kannalta olisi kun testaisi vaan joka toinen päivä mutta tiedän itekkin että ei sitä kyllä malta olla testaamatta :LOL: Mutta toivotaan vahvistumista viivoille :love:

Kävin muuten ne pari pc pakettia eli yhteensä neljä testiä. Jos muistan pidätellä niin testaan jo tänään, mutta viimeistään aamulla saatte testikuvia :D
Jes :ROFLMAO: jään linjoille oottaan :ROFLMAO:(y)

Joo mää koitan höllätä nyt vähän. Niinku @W.we tossa tuumaski, niin sanohan se digiki jo sanottavansa tästä. Testaaminen on vaan ärsyttävän koukuttavaa, kun se tuo illuusion jostain kontrollista, jota tässä tilanteessa ei tietty oikeasti oo. Ihan ku se auttaisi, että saa tietää heti jos viiva alkaa haaleneen versus että sais tietää vast ku vuoto alkas.mut outo on ihmismieli :D

Onneks rahatki alkaa rajottaan tätä kreisitestailua jo vähän. Harmi et mun mies on yhtä sekopää testaan ku mäki :ROFLMAO:
 
On juu kyllä tosi fiksua tämä testaaminen dpo 9. Jotain olevinaan olen näkevinäni kun on kunnon viivalasit päässä. Ihan hullua ja typeräähän tämä on mutta ompahan tehty toinen 10 herkkyinen one step tälle päivää :LOL: Huomiselle on pc odottamassa.
IMG_20191007_191437__01.jpg
 
On juu kyllä tosi fiksua tämä testaaminen dpo 9. Jotain olevinaan olen näkevinäni kun on kunnon viivalasit päässä. Ihan hullua ja typeräähän tämä on mutta ompahan tehty toinen 10 herkkyinen one step tälle päivää :LOL: Huomiselle on pc odottamassa.
katso liitettä 8232
Kyllä tossa mun silmään punertava! Ja hei, mä en saa one stepin kympillä vieläkään viivaa :rolleyes: toki siis noissa oli parasta ennen päivä 8/19, mut aika nopea on ollu käyttökelvottomaks meno jos nyt ei enää värähdäkään :D eli ei ehkä herkimmästä päästä?

Ja yleisesti pakko sanoa tämän kattavan testailin päätteeksi, että rfsun punaset liuskatestit tosiaan toimi mulla paremmin eli anto vahvempia viivoja kuin ne herkät tikkutestit rfsulta. Tosi outoa. Edellisestä raskaudesta en saanu niihin kunnon viivaa ku rv6, ehkä ne on muuttunu tässä välissä? (n)
 
Kyllä tossa mun silmään punertava! Ja hei, mä en saa one stepin kympillä vieläkään viivaa :rolleyes: toki siis noissa oli parasta ennen päivä 8/19, mut aika nopea on ollu käyttökelvottomaks meno jos nyt ei enää värähdäkään :D eli ei ehkä herkimmästä päästä?

Ja yleisesti pakko sanoa tämän kattavan testailin päätteeksi, että rfsun punaset liuskatestit tosiaan toimi mulla paremmin eli anto vahvempia viivoja kuin ne herkät tikkutestit rfsulta. Tosi outoa. Edellisestä raskaudesta en saanu niihin kunnon viivaa ku rv6, ehkä ne on muuttunu tässä välissä? (n)
Mä kans viime kierrossa huomasin että ei nuo raskauskeijun 10 herkkyiset ole todellisuudessa niin herkkiä mitä lupaa, koska tummempi viiva tuli 25 herkkyiseen. Mutta koska nyt on vasta dpo 9 niin en viitsinyt tuhlata pc tai apteekkarin testejä, katsotaan jos huomenna aamulla saisi pc liuskaan jotain näkymään (y)
 
On juu kyllä tosi fiksua tämä testaaminen dpo 9. Jotain olevinaan olen näkevinäni kun on kunnon viivalasit päässä. Ihan hullua ja typeräähän tämä on mutta ompahan tehty toinen 10 herkkyinen one step tälle päivää :LOL: Huomiselle on pc odottamassa.
katso liitettä 8232
Ehkä tässä jotain näkyy (n)

Itse testasin hätähousuna vielä kerran, täysin negan. Sitä elättelee vaan toiveita, niin kauan ennen kuin menkat alkaa.
Kiukuttelua ja ärsyyntymistä on ollut kyllä sen verran, että varmaan täti tulossa.:cautious:
 
Anteeks tää mun jatkuva omanapailu ja joka kuukausittainen ovis- ja raskaustestien kuvaaminen :notworthy:

Tässä kuitenkin tuo tämän illan testi kuivuneena, unohdin aiemmin laittaa kuvan. Tässä mielestäni näkyy paljon selvemmin se haamun esiaste, toivottavasti vahvistuu eikä ole mikään viivan paikka :rolleyes:
katso liitettä 8236
Kyllä mäkin tässä nään haamuviivan. (y)
Toivottavasti lähtee siitä viiva vahvistumaan.:love:
 
Mä en usko punaisiin viivan paikkoihin, vain punaisiin viivoihin (y) huomenna siis uutta! :love:
Huomenna aamulla teen pc liuskan. Voihan se olla ettei näy mitään kun eikös ne ole 25 herkkyisiä. Mutta toivotaan että aamulla tulisi myös haamulainen :rolleyes: Noihin one steppien haaleisiin haamuihin en oikeen luota (ja silti niitä teen..) mutta jos pc antaa haamun niin sitten uskon :LOL:
 
Kaapissa kerran oli, niin vielä kerta kiellon päälle testattu. Elättelin toiveita myöhäisemmästä ovulaatiosta, kun en sitä tässä kierrossa päässyt testaamaan. Nega. Josko nyt vaan odotan niitä menkkoja. Ainut hyvä asia tässä on, ettei ole jäätävää raskauspahoinvointia reissussa, eikä tarvitse miettiä syömisiä.

Mites @Haavejuttu aamun testit?
 

Yhteistyössä