@Bumbani mulla Flo nyt kahdessa kierrossa näyttänyt ovulaation päivää ennemmin kun oon saanut plussan ovistestiin, että muutama päivä eroa ollu flon kanssa
Mie myös odottelen torstaita ja jännitän. Viime yönä oli hikoilua ja yökötystä. Tänään sen sijaan tuhrua eli menkat alkaa varmaan huomenna jo
Täällä varmaan kans sama tilanne huomenna. Saa nähdä mikä on nyt kierron pituus, 27/26-28 menossa. Viimeeksi jäi lyhyemmäksi kierto.Pyyhkiessä jää paperiin, taitaa huomenna jo olla kp1 sitten
aika sama tilanne näistä oireista
Apteq oli musta kohtuu herkkis muista sit raportoida!Kellään kokemusta apteekkarin raskaustestistä? 25 herkkyinen. Verrattuna esim pc liuskaan, kumpi herkempi? Aion tänään vajaa tunnin päästö testata vielä ja mietin minkä testin teen, pc liuska, apteekkarin testi vai apteq testin
Mä niin tiedän ton harmituksen. Viime kuussahan en tosiaan ees suostunut uskoon negoja, kun tuntu niin voimakkaasti siltä, et oon raskaana. Niin se fiilis sit kun menkat alkokin mutta tsemppiä! Jos ei nyt niin ensi kierrossa uusi yritysNega oli tämän illan apteq 5h pidättelyllä joten ei voinut olla laimea pissa. Huomenna taidan olla testaamatta, tuskin mitään näkyisi kuitenkaan niin parempi olla testaamatta.
Mä tiedän tän tunteen, vaikka olis tiputellut, niin pakko silti testataClearblue early detection odotetusti nega (28/28) ja silti harmittaa! Kädet täristen tein
Voimia sinne tänne saa tulla aina avautumaan, saa vertaistukea kuinka pettymykseen kyllä meidän kaikkien vuoro joskus tulee ja saadaan omaa pientä jälkikasvuaJa toinen valahdus olikin sit jo kunnon menkat. Eli kp1 alkoi Taidan unohtaa hetkeksi vauvahaaveet, on tää kyl jotenkin henkisesti aivan liian raskasta itelle ainakin.
KiitosVoimia sinne tänne saa tulla aina avautumaan, saa vertaistukea kuinka pettymykseen kyllä meidän kaikkien vuoro joskus tulee ja saadaan omaa pientä jälkikasvua
Tsemppiä kovasti! Tauko on aina ok ja tuu ehdottomasti tänne purkamaan!Ja toinen valahdus olikin sit jo kunnon menkat. Eli kp1 alkoi Taidan unohtaa hetkeksi vauvahaaveet, on tää kyl jotenkin henkisesti aivan liian raskasta itelle ainakin.
Joo ja jatkaa huutamista ennenku oikeasti alkaa vuoto laitoin jo kupin kun oli taas tuhrua. Siinä ja tässä onko kp1 mutta merkkaan nyt niin. Uuteen yritykseen sitten vaan! Kerrohan miten siellä tilanne eteneeMä tiedän tän tunteen, vaikka olis tiputellut, niin pakko silti testata
Negan todennäköisyys 99% mutta silti joku pieni ääni päässä huutaa "mitä jos"
Itse en ole nyt aamulla testannut.. sen verran märkä olo, että varmaan huomenna jos ei iltapäivällä jo ala
Pyyhkiessä vähän jää paperiin, mutta ei vielä kp1 vuotoa. Mulla tää aikavahvasti merkkaa huomiselle punaisiapäiviä, kun hormonaalinen päänsärkykin on alkanut...Joo ja jatkaa huutamista ennenku oikeasti alkaa vuoto laitoin jo kupin kun oli taas tuhrua. Siinä ja tässä onko kp1 mutta merkkaan nyt niin. Uuteen yritykseen sitten vaan! Kerrohan miten siellä tilanne etenee
Mulla predictorissa tässä kierrossaOnko täällä jollain ollu oikeesti haamujen haamujen haamu joka näkyy vaan ku oikee vääntää ja kääntää liuskaa ja sijottaa oikein valoon..? Ja viel vahvistunu siitä?