Mun miehellä oli sama juttu.Ja haava jouduttiin vielä uudelleen avaamaan,kun oli jäänyt jotain käytäviä siellä putsaamaatta.Siis siinä näkyi häntäluu ja nyrkki meni haavan sisään.Kerran viikossa mies kävi haavanhoidossa sairaalassa,koska kuitenkin oli isommasta haavasta kyse,entä normaalissa tällaisessa tapauksessa.Tätä samaa juttu kun oli sairastanut tarpeeksi kauan,niin sai käydä hakemassa ilmaiset haavanhoitotarvikkeet terveyskeskuksen jostain yksiköstä,mistä kroonikot hakevat tarvikkeensa.
Kallista lystiä oli,mutta onneksi mies on hoitaja,niin töistä sitten toi niitä tarvikkeita kotiin välillä.Ne kyllä kävi kukkaron päälle,kun piti itse vielä maksaa.
minä siis hoidin haavaa muuten ja ei ollut mitään kovin kivaa touhua.Mieheltä meinasi vielä henki lähteä,kun sai 2 antibiootit leikkauksen jälkeen.Toiset ei sopineet miehelle ja tuli ambulanssi reissu sairaalaan ja useamman päivän joutui siellä olemaan.Peräpäästä alkoi veri lentämään ja hirveät tuskat tuli.
Ja koska haava avattiin uudelleen,niin reikä selässä oli auki kuukausi tolkulla.Ehti siis jo parantua,niin ettei ollut kipeä,niin revittiin uudelleen auki.Ei kai siinä mitään,mutta kai se ukko toi sieltä sairaalasta jonkun bakteerin kotiinkin,koska mulla tuli ruusu käteen ja meillä kävi sitten kotisairaanhoito laittamassa mulle suoraan suoneen antibioottia 2 viikon ajan ja lisäksi suun kautta vielä myrkkykuuri siihen päälle.Oli kuitenkin sen verran hyvässä kunnossa,että sain olla kotona.En tiedä mihin lapset olisi laitettu.
Lääkärin mukaan pitäisi vielä kerran avata selkä,mutta ukko sanoi,että valukoot vaikka mätää,mutta siihen rääkkiin ei enää aio lähteä.Toivottavasti se nyt olisi parantunut,kun mitään oireita ei enää miehellä ole ollut.Jos alkaa taas kipuilla,niin pakko mennä,koska se on hengenvaarallinen ukolle,kun se oli siellä niin syvällä.
Ihmettelen,että miten tästä edes selvittiin hengissä.
Ja polilla kun kävi sen kerta viikossa,niin maksoi sen 22e kerta.