Häätkö tulossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmio draama tulossa vai?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmio draama tulossa vai?

Vieras
Näin oudon unen..
olin olkaimeton puhtaanvalkea häämekko ylläni odottelemassa vanhan maatilalle rakennetun talon pihakatoksen alla tulevaa miestäni.
Pihaan kaartoi tummansininen volvo semmonen perhemallinen auto..
Ja minua ujostutti ihan hirmusti! Luulin että niiden piti olla minun polttarit mutta se olikin jokin outo mies kuin olisi ollut tarkoitus.. mies oli tumma komea silmälasipäinen ja pyysi minua menemään sisään ensin. Talo oli pitkulamainen matalakattoinen.. sisustettu valkoisilla jutuilla.
Mies sanoi minulle että häät alkavat kello 7 illalla. Että vielä on 3 tuntia aikaa nukkua. Ja köllähti sänkyyn,pyysi minua vierelleen ja ensimmäinen ajatus oli että hyi helv.jonku oudon miehen kans ko sänkyyn?
Sanoin unessa miehelle että minun täytyy mennä kampaajalle ja meikkaukseen valmistautumaan. Samalla mua harmitti että tää mies näki mun puvun..

Yhtäkkiä oltiinki jossain rivitalomaisessa rakennuksessa joka oli sisältä todella avara. Kuulin kun ihmiset puhuivat OIKEASTA siis oikeassa elämässä oikealla nimellä olevasta miehestäni olkoon se nyt vaikka pekka ja minun nimeni muka maija.. ihmiset sanoivat "nämä ovat pekan ja maijan häät"
ja paikka oli muka maistraatti. mentiin vihkijän eteen joka oli nainen.
Nainen alkoi lukea jotain ja yhtäkkiä olin vaipunut syvälle ajatuksiini ja tää outo mies seisoi jälleen vierelläni eikä omaa miestä näkynyt missään!

havahduin siihen kun kaikki katsoi minuun ja vihkijä sanoi "kuulitko maija,toista perässä minä maija pälä pälä otan avio.. " kaikki keskeytyi kun jotain mattimyöhäs vieraita lappoi sisään vähän väliä ja ja vihkijä alkoi räyhäämään.

Siis ihan OUTO uni! ei olla puhuttu koskaan ukon kans mistään häistä ja tietääkseni meil menee vielä hyvin.

Yhteistyössä