Pieraisin miehen naamalle suuseksissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mies oli lipomassa minua, ja vielä niinpäin että jalkansa osoittivat minun suuntaani, ja naamansa oli pyllyssäni kiinni samalla kun antoi suuseksiä. Oli jo jonkun aikaa pierettänyt, mutta olin saanut pidäteltyä. Sitten mies kysyi yhtäkkiä yhtä asiaa, ja unohdin pidätellä. Pitkä pieru tuli miehen naamalle.

Olin kamalan nolona, mutta mies ei vaikuttanut olevan milläänsäkään. Jatkoi vähintään yhtä innostuneesti pimpissäni ja painoi päätään edelleen pyllyyni samalla.

Emme ole puhuneet tapauksesta. Pitäisikö?

Mielestäni mies menetteli fiksusti, kun ei huomauttanut asiasta. Pieru on ihan luonnollinen asia, joskus se vaan mokoma karkaa ihan 'väärässä' paikassa ;)
Älä mieti asiaa sen enempää :)

Mulla tuli ripulipaska perseestä kun olin appiukon kanssa joulusaunassa. Vähän ryki ja kako mutta jatko nuolua. Harmi että ihanan nuolun lisäksi sain rulehduksen pimpsaan apen kielestä.

[QUOTE="Kokenut";27930791]Mulla tuli ripulipaska perseestä kun olin appiukon kanssa joulusaunassa. Vähän ryki ja kako mutta jatko nuolua. Harmi että ihanan nuolun lisäksi sain rulehduksen pimpsaan apen kielestä.[/QUOTE]

Ihanko perseestä tosiaan tuli???

Yhteistyössä