Häät on tanssittu

:hug: :hug:

tuskin isäsi olisi halunnut että hänen vuokseen perut hää matkan...
kuten mun isä sanoi äitinsä hautajaisissa pari vuotta sitten (kuopuksen 1v synttärit olivat seuraavana päivänä) että juhlat juhlana ja hautajaiset hautajaisina...

Onnea tuoreelle avioparille :) sekä osanottohali rakkaan isäsi poismenon johdosta :hug:

Ikävään aikaan sinun isäsi kuolema sattui. Onneksi sinulla on raskastava aviomies rinnallasi. Anna itkun tulla, kun itkettää ja kuitenkin voit hyvällä omallatunnolla nauraa, kun naurattaa. Kyllä se ikävä vähitellen helpottaa, vaikkei koskaan häviäkkään. (Olen itsekin menettänyt isäni yht äkkiä sydäninfarktiin n. 15v sitten). Sitten jää ne kauniit muistot mieleen joita voi muistella. Sinulla on ollut ihana isä.

Hyytikyppynen, osanottoni isäsi poismenon johdosta :hug:.

En tiedä, osaanko sanoa tätä niin kuin haluaisin, mutta puhun nyt kokemuksesta, sillä olen itsekin menettänyt isäni liian varhain. Mieti, miten paljon olet kuitenkin saanut menetyksestäsi huolimatta. Sinulla oli ja on isäsi rakkaus ja tuki, nyt ja aina. Se on lahja, jota meistä kaikilla ei ole. Isän rakkaus pysyy luonasi, vaikka hän itse joutuikin lähtemään. Isäsi uskoi sinuun ja vastavihittyyn aviomieheesi. Olkaa nyt yhdessä isän luottamuksen arvoisia.

Voimia!

monilla muillakin on kuollut läheisiä yllättäen ja ei silti ole tarvinnut viinaa vetää ja krapulassa naimisiin mennä. en mä ainakaan vaikka monta läheistä olen menettänyt äkillisesti ole voinut kuvitella että viinaan ratkeisin.
Osanottoni suruusi

Hyytikyppynen, todella koskettava kirjoitus. Otan osaa suruusi ja toivon sinulle kaikesta huolimatta valoa ja toivoa ja voimia ja rakkautta tulevalle vuodelle ja tulevaisuudelle. Yritä säilyttää elämännälkäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
monilla muillakin on kuollut läheisiä yllättäen ja ei silti ole tarvinnut viinaa vetää ja krapulassa naimisiin mennä. en mä ainakaan vaikka monta läheistä olen menettänyt äkillisesti ole voinut kuvitella että viinaan ratkeisin.
Osanottoni suruusi

Pakko kysyä, että miltä tuntui kun nyt pääsit tuon sanomaan, vähän vittuilemaan. Tuntuuko sinusta nyt hyvältä, onko sellainen olo, että olet kohonnut hyytiksen yläpuolella ja saanut kääntää veistä haavassa?? En millään voi ymmärtää kaltaisiasi ihmisiä. Häpeäisit :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osanottoni suruusi

Pakko kysyä, että miltä tuntui kun nyt pääsit tuon sanomaan, vähän vittuilemaan. Tuntuuko sinusta nyt hyvältä, onko sellainen olo, että olet kohonnut hyytiksen yläpuolella ja saanut kääntää veistä haavassa?? En millään voi ymmärtää kaltaisiasi ihmisiä. Häpeäisit :(

en mäkään voi ymmärtää sun kaltaisia ihmisiä. en häpeä koska ei ole mitään hävettävää, kerroin vain oman mielipiteeni ja sillehän en voi mitään et vedät asiasta joka ei sulle kuulu, herneet nenääsi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osanottoni suruusi

en mäkään voi ymmärtää sun kaltaisia ihmisiä. en häpeä koska ei ole mitään hävettävää, kerroin vain oman mielipiteeni ja sillehän en voi mitään et vedät asiasta joka ei sulle kuulu, herneet nenääsi

Jos itse menetät joskus lapsesi ja sen jälkeen isäsi niin toivottavasti ei kukaan tule sulle neuvomaan, miten saat asiaan suhtautua ja mitä keinoja saat käyttää että pääsisit asiasta yli. Ethän sinä tietenkään hävetä osaa, se olisi sinulta aivan liikaa vaadittu. Jos sitten pysyisit vain hiljaa, olisit ilmaisematta niitä mielipiteitäsi paikassa, jossa se ei ole soveliasta. Pystyisitkö edes siihen???

:hug: :hug: Onnea ja osaanottoni. Elät vaikeita aikoja, en muuta voi sanoa.
Kun suru alkaa helpottaa, nosta pääsi pystyyn ja ole ylpeä itsestäsi, kun näytät isällesi pärjääväsi! Minä olen aivan varma, että äitini näkee pilvien päältä tyttärellä vihdoin luistavan hyvin kaikenlaisten koukeroitten jälkeen. Ja ihan varmasti näkee isäsikin! Ei hän ole poissa, et vain näe häntä nyt. :hug:

Osanottoni suruusi

Meillä jokaisella on oma tapamme käsitellä ilomme ja surumme. Minäkin olen monta läheistä menettänyt äkillisesti (myös isäni) ja jokainen menetys on ollut erilainen. Ei ole yhtä oikeaa tapaa käsitellä surua. Minä olen joskus surun takia viinaan ratkennut. Silloin kun äiti kuoli, en juonut vuoteen humalahakuisesti. Kun isä kuoli, join kyllä, myös humaltuakseni.
Älä rupea täällä tästä asiasta moralisoimaan.

hyytis: mie olen täysin sanaton :'( :'( :'( on kyllä tosi isolla kauhalla nakattu siulle paskaa harteille... osanottoni isäsi liian aikaisesta poismenosta ja vielä karmeimpaan ajankohtaan mitä ajatella voi :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: ja samalla onnea avioliitolle :hug: :flower:

Ikinä en ole mitään sinun ketjuihisi kirjoittanut, mutta nyt....osannotto isäsi poismenon johdosta. Samaan syssyyn kuitenkin onnittelut myös rouvautumisesta. Toivon kovasti, että sulla on elämässäsi vielä edessä myös paljon niitä hyviä asioita ja pieniä (sekä suuriakin) iloisia ihmeitä! Tsemppiä!

Onko tämä juttu oikeasti totta? Miksi hyytikyppynen meni naimisiin kun ei tilanne ehkä ollut parhain kun mietti monta kerta meneekö vai ei? Miksi miettii häämatkalle menoa ja sitten kuitenkin kertoo menevänsä äitinsä luokse, siis mitä hän meinaa? Asia ei kenellekään kuulu, mutta mä en oikein jotenkaan usko kaikkea...Mutta osanottoni jos totta on...

Yhteistyössä